noces - Outback 2005 2.5 MT
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14860
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
myslí komplet zadek, tlumiče plus pružiny, pár.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14860
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
Však cena je v pořádku, jen tuhost zadních pružin je blbě
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
Přesně jak říká Tapan.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14860
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
Řekl bych, že skoro určitě ne. Píšou pro vozidla s vyrovnávacím systémem = samonivelační tlumiče (ty, co tam byly originál) = v podstatě totéž, co tam máš teď, jestli ti pružiny měnili a sedí ti to na zadku.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14860
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
Moje rada zní - obrať se na Subaru Dobřany a pružiny vezmi od nich. V tvé situaci nejjednodušší řešení. Když se s nimi předem domluvíš, výměna se jistě dá zvládnout na počkání. Nebo je od nich jen kup a vymění ti to kdokoliv.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
Snad už to tak bude v pořádku Já byl nejdřív trochu vyjukanej, že to je vzadu nějaký vyšší, chtěl jsem to mít rovně jako v sérii, ale ono si to trochu sedlo, navíc aspoň nejsem limitovanej zátěží a nakonec mam stejně ještě podložky extra navíc
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
Jasný
S tou řadící pákou - ono bude stačit dost malá vůle, takže i co se zdá jako "kloub v pořádku" může na konci řadící páky znamenat velký pohyb, protože čím delší rameno, tím větší pohyb, logicky. Ale samozřejmě nepodceňuju mechanika, třeba je problém fakt jinde, a může jít o ten "čep" dole přímo pod řadící pákou - to, v čem jakoby sedí, nebo to pouzdro "za ní", tam odsud vede taková pomocná tyč k tomu kloubu. Samozřejmě v případě, že to je stejný jako u Forestera SG, ohledně kterýho jsem na ty videa koukal.
Co se týče topení, může být zanesený výměník ventilace, pak to topí hůř. Stejně, jako když je zanesenej chladič vpředu se motor špatně chladí. A nebo prostě byla velká zima Já včera startoval svou H6 po asi 5 dnech stání, a krom toho, že se hodně pomalu točila startérem, když chytla, už volnoběh v pohodě... osekat led jsem musel skoro cepínem měl jsem ho i za dveřmi, kolem těsnění dole pod palubkou, ... dveře šly sotva otevřít a tak. Nicméně, i v tomhle počasí, když zapnu nuceně ofuk čelního skla, fouká to teplý fakt brzy, skoro bych řekl hned, i když motor ještě není ohřátý a kdybych přepnul ventilaci na automatiku, tak ještě dlouho topit nebude. Než jsem se zbavil ledu a bordelu kolem celýho auta, dobrou 1/4h to nadrcnutý stálo a foukalo nuceně na čelní sklo, takže vlastně pořád na max, a v autě teplo bylo...
Edit - s tím topením se ještě zeptám, že to netopilo znamená, v případě, žes to měl nastavený na automatiku, že to foukalo, ale ne dost teplý, nebo se to ani neodhodlalo začít foukat? A netušíš, jak na tom byla ručička teploty?
S tou řadící pákou - ono bude stačit dost malá vůle, takže i co se zdá jako "kloub v pořádku" může na konci řadící páky znamenat velký pohyb, protože čím delší rameno, tím větší pohyb, logicky. Ale samozřejmě nepodceňuju mechanika, třeba je problém fakt jinde, a může jít o ten "čep" dole přímo pod řadící pákou - to, v čem jakoby sedí, nebo to pouzdro "za ní", tam odsud vede taková pomocná tyč k tomu kloubu. Samozřejmě v případě, že to je stejný jako u Forestera SG, ohledně kterýho jsem na ty videa koukal.
Co se týče topení, může být zanesený výměník ventilace, pak to topí hůř. Stejně, jako když je zanesenej chladič vpředu se motor špatně chladí. A nebo prostě byla velká zima Já včera startoval svou H6 po asi 5 dnech stání, a krom toho, že se hodně pomalu točila startérem, když chytla, už volnoběh v pohodě... osekat led jsem musel skoro cepínem měl jsem ho i za dveřmi, kolem těsnění dole pod palubkou, ... dveře šly sotva otevřít a tak. Nicméně, i v tomhle počasí, když zapnu nuceně ofuk čelního skla, fouká to teplý fakt brzy, skoro bych řekl hned, i když motor ještě není ohřátý a kdybych přepnul ventilaci na automatiku, tak ještě dlouho topit nebude. Než jsem se zbavil ledu a bordelu kolem celýho auta, dobrou 1/4h to nadrcnutý stálo a foukalo nuceně na čelní sklo, takže vlastně pořád na max, a v autě teplo bylo...
Edit - s tím topením se ještě zeptám, že to netopilo znamená, v případě, žes to měl nastavený na automatiku, že to foukalo, ale ne dost teplý, nebo se to ani neodhodlalo začít foukat? A netušíš, jak na tom byla ručička teploty?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
Hm, tak to nedokážu posoudit... Kdyby to na automatiku foukalo, protože už je ohřátá voda ale z výdechů šel studený vzduch, případně ještě jinak teplý u řidiče a u spolujezdce, tak bych na 90 % tipoval zanesenej/přicpanej výměník tepla ve ventilačním okruhu. To, do čeho jde voda z motoru. Ta ručička teploty byl jen takovej tip, ono je dost "zprůměrovaná" a cokoliv mezi 70 - 100 se skoro nehne. Kdyby zůstala dlouho dole, tím že jedeš, mohlo by to znamenat vadný termostat, který zůstal otevřený a chladí to pořád chladičem vpředu, víc než by mělo.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
Mne na starsi H6 kdyz necham topeni ciste na automatiku, roztaci se vetrak na plny vykon nekdy ve chvili, kdy voda v motoru leze k 60 stupnum. Coz typicky nastava do kilometru po vyjezdu. Nekdy, kdyz to nastartovane ometam / skrabu, tak i pred tim, nez vubec vyjedu. A nez dojedu na dalnici (3km), tak z tech vydechu jde tak horky vzduch, az mi to spaluje chlupy na ruce
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
Originál tam patří nějaká Denso, mám ten dojem. Ale přesný typ ti říct neumím.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
K tomu topeni me neco napadlo. Mozna je to blbost ale u Forestra protika voda topenim at topis nebo ne. Teply nebo studeny vzduch ovladas jenom klapkama. Jestli se ty klapky v te zime nejak nezasekly v poloze "leto" a nehybaly se. (vlhkost+mraz) Kdyz se oteplilo tak se to "samo spravilo"
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
To znám je třeba mít někoho na telefonunoces píše:Keď je auto konečne v cajku, tak prdne Vranik...
Ako správny LPGčkar mám rezervu doma
Sent from my iPhone using Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
To je pech. Chápu to. Léta jsem jí nevozil.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
A zase jsi to pojebal. Ne, to je smula. Voz v aute 10let rezervu, a nikdy ti guma neprdne.noces píše:Keď je auto konečne v cajku, tak prdne Vranik...
Ako správny LPGčkar mám rezervu doma
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: noces - Outback 2005 2.5 MT
To je fakt "cudne". Nenajel jsi na nejaky obrubnik u cesty? nebo neco podobneho? Ze by se ta guma odtlacila od disku a vzduch rychle usel?