Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Jj, existuje, dělají z toho klece apod, normálně jako narážecí zátka, dělal jsem z toho polovestavbu do RR, akorát prostý profil 20x20 se musel poměrně často vyztužovat aby držel pevnost v délce nad 1m. A další problém je ta variabilita, jak píše Tom - lépe se mi pracuje s tím automatizačním profilem. Mám toho asi 10 metrů v garáži u kamaráda na volnější časy...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22699
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Kdyz uz to tu plevelime... kdyz teda vezmu 20ku hlinikovej jekl, seskladam z toho metrovej ctverec a pres to hodim preklizku, udrzi to dva lidi (kdyz to bude teda jeden dil kusu postele)?
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
bejt tebou udelam to cely ze dreva, mas nejakej plan, chces jen zvedlou postel?dole ulozaky, nebo skladaci aby na jizdu byly 4 mista ?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Zatím jen zvedlou skládací postel. Jako první jsem předělal respektive nechal předělat prostřední sedačky na sklopení do roviny, hrozná práce a zadní jsme vůbec nestihli. Ale jak je to teď, tak by se děti vyspaly, vyrovnat to do roviny dekama a hotovo. Ty sedačky jsou i sklopený pekelně stabilní, možná by se daly využít jako nosné prvky čímž by se ušetřily nějaké nohy nebo zvýšila pevnost.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
To jako budeš mít dvourozměrný? Nebo jak si mám představit metrový čtverec? Vzásadě tě udrží cokoliv, jen to nesmíš dynamicky zatěžovat...spm píše:Kdyz uz to tu plevelime... kdyz teda vezmu 20ku hlinikovej jekl, seskladam z toho metrovej ctverec a pres to hodim preklizku, udrzi to dva lidi (kdyz to bude teda jeden dil kusu postele)?
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22699
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Prostě nějak takhle (to je zase inženýrskej obrázek po ránu, mě tu někdo vynese v zubech ). Pominu teď, že s těma spojkama se to skládá trochu jinak. Otázka je, když přes tohle našroubuju nějakou děrovanou desku jako rošt pod matraci (nebo alternativa dva, že tam dám jenom tu desku, jestli to má nostnost dostatečnou), tak jestli to vydrží. Je to tak zhruba jeden díl postele ze 3. Co se týče dynamického zatížení, tak je mi naprosto jasné co myslíš... Ale v mém případě (a možná teda i ostatních dodávek) to musí minimálně přežít nastoupení, protože ta postel bude relativně hodně vysoko na to, aby si tam šlo jenom sednout.parabolD píše:To jako budeš mít dvourozměrný? Nebo jak si mám představit metrový čtverec? Vzásadě tě udrží cokoliv, jen to nesmíš dynamicky zatěžovat...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Já bych rád věděl, jakou máš celkovou představu o tom, co tam chceš mít. Pak má smysl radit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22699
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Bych si na to nejradši asi založil vlákno, ať mě tu Láďa nezabije... Ale zatím jsem taky pořád jenom u představ, protože auto ani nemám doma, abych to mohl ověřovat s realitou... ale generálně vzato si představuju něco ve stylu těch hotových kemping boxů. Vyhodit obě řady zadních sedaček do pryč, úplně dozadu nacpat box, jehož vrchní část bude jako kus postele (do boxu se pak nahází nějaké drobnější harampádí, plus bych do něj potřeboval nacpat tu druhou baterku s okolní elektronikou, protože nikam jinak to v tom autě už taky nedám) a z boxu nějak vymyslet rošt na matraci směrem dál dopředu auta. Měl bych to asi radši sklopný (aby jednak tam případně byl nějaký větší nákladový prostor, druhak aby mi při banální nehodě neprojela ta konstrukce páteří) a sklopný / vysouvací ideálně asi na dvě části (zrovna u toho mýho auta to vychází nějak tak, že se tam vejde postel 2m na délku úplně nadoraz (tedy se sklopením předních sedaček), takže bych úplně nejradši měl sklápěcí poslední kus té postele v délce nějakých cca 40cm, aby to mohlo sloužit jako stůl, když se ty přední sedačky otočí do protisměru.
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Jestli to má být "noha" tak pak je klíčový jak daleko od sebe, jakou deskou atd... Jak říká vedoucí, vizualizuj ideu a my ti povíme...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22699
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Tohle měla být výztuha vysloveně jenom pod tu desku, nohy by řekněme přišly do těch rohů... mně spíš jenom hypoteticky zajímalo, kolik ten 20mm hliníkový jekl unese... čistě kvůli tomu, jestli má takovou ideu vůbec cenu dál rozvíjet a vizualizovat nebo je to kravina sama o sobě, protože když se o ten metr hliníkového jeklu opřu, tak ho zlomím a tím pádem tam nemá moc smysl
- celer
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 477
- Registrován: úte lis 09, 2010 8:00 pm
- Jméno a příjmení: Jiří Paleček
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
...Hezkej kočár. Taky jsem to před časem měl ve výběru, ale nakonec to ztroskotalo na neexistenci prodlouženého rozvoru. Potřeboval jsem dovnitř narvat pět lidí a pět endurových bajků, a to se do H1 bohužel nevlezlo... Každopádně přeju ať slouží ke spokojenosti..
...to auto mě prostě baví....
Subaru Outback 3,0R AT, MY 2006 - prodáno
Subaru Outback 3,6 AT MY 2012
BMW C1 125 Executive
Subaru Outback 3,0R AT, MY 2006 - prodáno
Subaru Outback 3,6 AT MY 2012
BMW C1 125 Executive
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Až to Libero budeš mít u sebe, tak budeme vymejšlet. Takhle mi to připadá jako vařit z vody.
A zbytečně tu Láďovi sviníme vlákno.
A zbytečně tu Láďovi sviníme vlákno.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Obchody jsou zavřený, teplou halu kam jsem měl přístup teď bourají a busík čeká až dostane začátkem března protikorozní ochranu. Takže se skoro nic neděje. Ale minulý víkend jsem využil oteplení a deště který spláchl sůl, abych auto projel, dobil tím baterku a vyhnal pavouky. Auto bylo odstavené od začátku prosince a potěšilo mne, že po tak dlouhé době nastartovalo bez problémů - v garáži nemám elektriku tak nemůžu dobíjet.
Jestli si vzpomínáte, tak jsem původně plánoval přidání dalších aretačních poloh prostřední řady sedaček - dají se sice posunout dopředu a udělat víc místa pro náklad, ale pak nejsou zaaretované a nejde tam sedět. Bohužel z toho nic nebude - jednak by se musely vyfrézovat do kolejnic takové šikmé drážky což by byl vopruz (myslel jsem že to bude stačit jednoduše vyvrtat), ale hlavně to nemá jako VW krajní pásy uchycené v sedačce, ale na sloupkách. Takže při aretaci vepředu by pak nevycházely pásy a tohle vylepšení je tedy nerealizovatelné.
Jestli si vzpomínáte, tak jsem původně plánoval přidání dalších aretačních poloh prostřední řady sedaček - dají se sice posunout dopředu a udělat víc místa pro náklad, ale pak nejsou zaaretované a nejde tam sedět. Bohužel z toho nic nebude - jednak by se musely vyfrézovat do kolejnic takové šikmé drážky což by byl vopruz (myslel jsem že to bude stačit jednoduše vyvrtat), ale hlavně to nemá jako VW krajní pásy uchycené v sedačce, ale na sloupkách. Takže při aretaci vepředu by pak nevycházely pásy a tohle vylepšení je tedy nerealizovatelné.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10642
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Láďo, mám dojem, že prodloužení pásů se dají koupit, a maj i homologaci. Nevím teda o kolik bys potřeboval prodloužit ale třeba by to byla dobrá nouzová varianta.
Jinak super že nejsou problémy
Jinak super že nejsou problémy
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Kdo si koupí Hjundaje, nadosmrti...
Po zimní pauze jsem auto zase uvedl do provozu, začátkem měsíce dostalo velmi důkladný protikorozní nástřik a momentálně najíždím záběhové kilometry abych byl ready na otevření kempů a měl najeto aspoň ty dva tisíce předepsané pro tahání.
Auto zatím dostalo kameru na čumák, protože přes ten tupý nos při parkování prostě blbě vidím a nechci si to odřít. Proto jsem musel vyvrtat díru mezi motorový prostor a kabinu (blbý pocit vrtat do nového auta), vzal jsem to jako obvykle na místě (nepřítomného) spojkového pedálu. Pípáky by byly lepší, ale taky o hodně pracnější na instalaci, do toho se mi nechtělo.
Zdá se, že po prvním tisíci záběhových kilometrů převodovka začíná řadit nepříjemně brzy - při klidné jízdě kdy člověk jen tak šolíchá plyn je často třeba si ručně podřadit, jednak ve městě a jednak mimo město při 80km/h. Maximálně otravný je přitom ukazatel zařazené rychlosti - po ručním přeřazení kratičce ukáže co tam padlo, a hned ukáže šipku nahoru a vyšší kvalt co tam prý mám dát. Používám to trochu jinak než zamýšleli - jakmile mi to ukáže skutečně zařazený kvalt bez doporučení řadit nahoru, vím že podtáčím a musím dolů.
Obzvláště studený motor je ve městě slyšet, úplně jako osobák to není, ale taky žádné drama.
Když na to šlapu a jedu trochu dynamičtěji, případně na dálnici, převodovka řadí jak má a jak chci aby řadila.
Ve vyšších rychlostech se auto chová krásně, na dálnici je to trochu podobné a dokonce i lepší než Outback BH9 - žádné raketové zrychlení ale dobře táhnoucí lokomotiva kterou můžu rozhánět spící Audiny v levém pruhu dálnice a držet si cestovní rychlost 160-180, víc jsem zatím neměl potřebu zkoušet. Auto je stabilní, rychlost člověk vnímá hlavně skrze aerodynamický hluk, je to holt velká almara s obříma zrcátkama.
Auto zatím dostalo kameru na čumák, protože přes ten tupý nos při parkování prostě blbě vidím a nechci si to odřít. Proto jsem musel vyvrtat díru mezi motorový prostor a kabinu (blbý pocit vrtat do nového auta), vzal jsem to jako obvykle na místě (nepřítomného) spojkového pedálu. Pípáky by byly lepší, ale taky o hodně pracnější na instalaci, do toho se mi nechtělo.
Zdá se, že po prvním tisíci záběhových kilometrů převodovka začíná řadit nepříjemně brzy - při klidné jízdě kdy člověk jen tak šolíchá plyn je často třeba si ručně podřadit, jednak ve městě a jednak mimo město při 80km/h. Maximálně otravný je přitom ukazatel zařazené rychlosti - po ručním přeřazení kratičce ukáže co tam padlo, a hned ukáže šipku nahoru a vyšší kvalt co tam prý mám dát. Používám to trochu jinak než zamýšleli - jakmile mi to ukáže skutečně zařazený kvalt bez doporučení řadit nahoru, vím že podtáčím a musím dolů.
Obzvláště studený motor je ve městě slyšet, úplně jako osobák to není, ale taky žádné drama.
Když na to šlapu a jedu trochu dynamičtěji, případně na dálnici, převodovka řadí jak má a jak chci aby řadila.
Ve vyšších rychlostech se auto chová krásně, na dálnici je to trochu podobné a dokonce i lepší než Outback BH9 - žádné raketové zrychlení ale dobře táhnoucí lokomotiva kterou můžu rozhánět spící Audiny v levém pruhu dálnice a držet si cestovní rychlost 160-180, víc jsem zatím neměl potřebu zkoušet. Auto je stabilní, rychlost člověk vnímá hlavně skrze aerodynamický hluk, je to holt velká almara s obříma zrcátkama.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)