Tyto značky jsem si vybral, protože připomínají USA formát a když to auto je z USA, tak proč to nezkombinovat, když to jde a pak je to opět méně běžný prvek a to se mi líbí.imagiag píše:muzu se zeptat proc to ma tyhle zvlastni znacky?
Kdyby neměl takovou barvu, tak mě asi ani tak moc neohromí a asi bych ho nekoupil. Rezavé to je skutečně hodně na ten věk. Ale tak snad to bude vše zachránitelný.filippek píše:Ta barva je boží. A s tím motorem..pecka. Ale ta rez..to snad už dělaj z plechovek od paštik, ne? To ani můj 14ti letej forejs takhle nerezne. Tak snad to půjde vše pořešit a bude dělat radost.
Tak na kaši to úplně není, měl jsem ty plasty odchlíplé, ale nechtělo se mi je rozebírat úplně. Nicméně ideálně ještě před zimou by to chtělo druhou vlnu péče a hlavně to prozkoumat i z druhé strany.ladis77 píše:ta koroze je teda hrozna, treba v tom kufru se obavam ze sroubovakem by si projel skrz. ale snad to tak nebude. to na prvni pohled i moje wrx bylo jak z fabriky, na druhej uz teda nee
az odstrojis plasty, jsem zvedavej co se objevi, kdyz uz ty drzaky maj lisku jako krava.
jinak teda drzim palec at to das dokupy a dela radost, i kdyz zrovna tahle generace je pro me ta nejosklivejsi nicmene barva to trochu vylepsuje
No, mně se líbí také víc facelift s většíma mlhovkama. (Vím, že to lze dopasovat a možná někdy v budoucnu se bude i konat ) A pak novější model je ještě hezčí, ale cenově zase úplně někde jinde.
ladis77 píše:nebylo utopený ?
ok1mpx píše:Já začínám mít dojem, že to při převozu zpoza Velké Louže v ní vymáchali. To není možné, aby se všechny šrouby na podvozku nedaly povolit a lámaly se. Včetně stavu těch ložisek
VDC píše:To auto muselo mít těžkej život, protože takováhle koroze u relativně mladýho auta není normální ani u Subaru. Ale rozhodně stojí za to to dát dokupy.
Nu těch důvodů může být skutečně hodně. Já jsem to přisuzoval lodnímu transportu z USA do Evropy. Pak jsem měl za to, že v USA se tolik nesolí a tedy auta vyrobená tam nemají tak dobrou antikorozní úpravu. Dále je tam hodně dlouhých "polňaček", možná to auto jezdilo několik let téměř denně desítky km po polňačce a to se na antikorozní vrstvě mohlo podepsat.strider píše:stat Illinois je notoricky znamy solenim silnic... tak jestli to je duvod..
Tady se dostáváme i k příběhu auta. Jsem vlastně druhý majitel.
První majitel, jakýsi Frederick Joseph Orchard koupil auto v Illinois jako nové, a někdy na jaře 2019 (někde mám i přesné datum) se i s autem odstěhoval do DE, kde auto aby prošlo německou "dekrou" muselo dostat dobastlenou mlhovku a nevím co všechno dalšího, aby mohlo v Evropě jezdit, je s podivem, že v ČR se toto musí dělat znovu, ale je to tak, to mi potvrdili i přímo na dekře. Po roce a půl zatoužil pravděpodobně po novém voze a navíc tohle stálo čím dál víc peněz na údržbě a tak ho odhlásil a prodal českému překupníkovi, kterej ho prodal mně a já si to zase přihlásil.
Ještě mám v plánu někde splašit kontakt na onoho Fredericka a dostat z něj nějakou historii auta, snad se to podaří, zatím bez úspěchu. Přinejhorším někde mezi různými papíry mám jeho DE adresu, možná se dám na dopisování. :D
Snad stihnu zítra sepsat další díl o tom jak jsem vyměňoval zadní ložiska, jakej jsem truhlík a jak jsem si málem zničil auto.