Compiho Žabák 3.6R USDM

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Uživatelský avatar
Compi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: Žandov, Velká Javorská

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od Compi »

imagiag píše:muzu se zeptat proc to ma tyhle zvlastni znacky?
Tyto značky jsem si vybral, protože připomínají USA formát a když to auto je z USA, tak proč to nezkombinovat, když to jde a pak je to opět méně běžný prvek a to se mi líbí. ;-D
filippek píše:Ta barva je boží. A s tím motorem..pecka. Ale ta rez..to snad už dělaj z plechovek od paštik, ne? To ani můj 14ti letej forejs takhle nerezne. Tak snad to půjde vše pořešit a bude dělat radost.
Kdyby neměl takovou barvu, tak mě asi ani tak moc neohromí a asi bych ho nekoupil. Rezavé to je skutečně hodně na ten věk. Ale tak snad to bude vše zachránitelný. >B-)

ladis77 píše:ta koroze je teda hrozna, treba v tom kufru se obavam ze sroubovakem by si projel skrz. ale snad to tak nebude. to na prvni pohled i moje wrx bylo jak z fabriky, na druhej uz teda nee
az odstrojis plasty, jsem zvedavej co se objevi, kdyz uz ty drzaky maj lisku jako krava.
jinak teda drzim palec at to das dokupy a dela radost, i kdyz zrovna tahle generace je pro me ta nejosklivejsi nicmene barva to trochu vylepsuje
Tak na kaši to úplně není, měl jsem ty plasty odchlíplé, ale nechtělo se mi je rozebírat úplně. Nicméně ideálně ještě před zimou by to chtělo druhou vlnu péče a hlavně to prozkoumat i z druhé strany.
No, mně se líbí také víc facelift s většíma mlhovkama. (Vím, že to lze dopasovat a možná někdy v budoucnu se bude i konat ;o)(o; ) A pak novější model je ještě hezčí, ale cenově zase úplně někde jinde. :-(
ladis77 píše:nebylo utopený ?
ok1mpx píše:Já začínám mít dojem, že to při převozu zpoza Velké Louže v ní vymáchali. To není možné, aby se všechny šrouby na podvozku nedaly povolit a lámaly se. Včetně stavu těch ložisek
VDC píše:To auto muselo mít těžkej život, protože takováhle koroze u relativně mladýho auta není normální ani u Subaru. Ale rozhodně stojí za to to dát dokupy.
strider píše:stat Illinois je notoricky znamy solenim silnic... tak jestli to je duvod..
Nu těch důvodů může být skutečně hodně. Já jsem to přisuzoval lodnímu transportu z USA do Evropy. Pak jsem měl za to, že v USA se tolik nesolí a tedy auta vyrobená tam nemají tak dobrou antikorozní úpravu. Dále je tam hodně dlouhých "polňaček", možná to auto jezdilo několik let téměř denně desítky km po polňačce a to se na antikorozní vrstvě mohlo podepsat.

Tady se dostáváme i k příběhu auta. Jsem vlastně druhý majitel.
První majitel, jakýsi Frederick Joseph Orchard koupil auto v Illinois jako nové, a někdy na jaře 2019 (někde mám i přesné datum) se i s autem odstěhoval do DE, kde auto aby prošlo německou "dekrou" muselo dostat dobastlenou mlhovku a nevím co všechno dalšího, aby mohlo v Evropě jezdit, je s podivem, že v ČR se toto musí dělat znovu, ale je to tak, to mi potvrdili i přímo na dekře. Po roce a půl zatoužil pravděpodobně po novém voze a navíc tohle stálo čím dál víc peněz na údržbě a tak ho odhlásil a prodal českému překupníkovi, kterej ho prodal mně a já si to zase přihlásil.

Ještě mám v plánu někde splašit kontakt na onoho Fredericka a dostat z něj nějakou historii auta, snad se to podaří, zatím bez úspěchu. Přinejhorším někde mezi různými papíry mám jeho DE adresu, možná se dám na dopisování. :D


Snad stihnu zítra sepsat další díl o tom jak jsem vyměňoval zadní ložiska, jakej jsem truhlík a jak jsem si málem zničil auto. >:-& :-D
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od mnov »

Dosud jsem si myslel, že nejvíc reznou auta, co jezdila na Liberecku. Ale tohle to překonává. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
marek.sm
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 02, 2010 2:35 pm
Jméno a příjmení: marek smrček
Bydliště: praha

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od marek.sm »

Možná japonsky auta co jdou do USA mají ještě horší antikoro ochranu než do Evropy. Třeba Mazdu CX5 prodejci v Evropě nechávají dodatečné ošetřit voskem, alespoň na oko aby to nebylo jak liška po prvním roce.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49208
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od VDC »

Subaru obecně žádnou pořádnou protikorozní ochranu nemají, takže ty americký na tom nemůžou bejt o moc hůř, než ty japonský. :-)
To auto nejezdilo polňačky, to jezdilo někde okolo nějakýho většího města, imrvere v soli, protože nevěřím tomu, že by to takhle zrezlo za rok. To je prostě proces, kterej vzniknul za několik let. Výhoda nových modelů proti těm starým je v tom, že ti neupadne hrnec tlumiče, protože tam nejsou vzadu phersny. :-)

Jinak na tvém místě bych co nejdříve prolil dutiny a vlastně klidně celej podvozek Dinitrolem ML nebo nějakým řídkým ekvivalentem. To bych udělal jako první řešení, co nejdříve. Koroze se tím nezbavíš, ale rozhodně jí tím zpomalíš až zastavíš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Compi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: Žandov, Velká Javorská

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od Compi »

VDC píše:Subaru obecně žádnou pořádnou protikorozní ochranu nemají, takže ty americký na tom nemůžou bejt o moc hůř, než ty japonský.
To auto nejezdilo polňačky, to jezdilo někde okolo nějakýho většího města, imrvere v soli, protože nevěřím tomu, že by to takhle zrezlo za rok. To je prostě proces, kterej vzniknul za několik let. Výhoda nových modelů proti těm starým je v tom, že ti neupadne hrnec tlumiče, protože tam nejsou vzadu phersny.

Jinak na tvém místě bych co nejdříve prolil dutiny a vlastně klidně celej podvozek Dinitrolem ML nebo nějakým řídkým ekvivalentem. To bych udělal jako první řešení, co nejdříve. …
To je dosti možné. To s tím, že mi neupadne celej hrnec tlumiče je skutečně výhoda a všiml jsem si toho! :D Taky máme jednoho Forestera na díly s prolítnutým tlumičem skrz...

Rozhodně radu s ošetřením si vezmu k srdci. B-)
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
Uživatelský avatar
Compi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: Žandov, Velká Javorská

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od Compi »

Po návratu z projížďky jsem dostal od taťkovi partnerky (ok1nzv) nějaké ty klubové samolepky ze zásoby, co se nakoupili na minulých srazech do zásoby. Umyl jsem si okna namontoval tématickou USA SPZ pro fotku a nalepil nejen klubové samolepky.
IMG_20200902_155157.jpg
IMG_20200902_155211_1.jpg
Poté jsem se dal do výměny naboje s ložiskem, dle nějaké rady jsem si říkal, jo to bude naprosto easy, prostě rozeberu vyndám a namontuju zpět. To nemůže být složítější než vyměnit kola.... Nakonec jsem se s pouze vyndáním trápil skoro 2 dny.

1) Sundal jsem si kolo,středovou matku na poloose, kotoučovou brzdu,otvorem v kotouči jsem si utáhl samostav, kotouč, čidlo ABS, rozebral jsem bubnovou brzdu vně kotouče, následně jsem si povolil 4 šrouby, co drží náboj skrz štít brzdy v těhlici. (Ty 4 šrouby by se měly při montáži utahovat na 68Nm.)

Při tom jsem zjistitl, že štít brzdy ala držák bubnové brzdy je úplně na kaši a pružinky bubnové brzdy úplně zrezlé. Objednal jsem tedy štíty brzd a sadu pružinek.

26704AJ000 Levý zadní štít
26704AJ010 Pravý zadní štít
D3984A Sada pružinek pro obě strany

2) Teď jsem čekal, že kladivem klepnu do náboje a on upadne, bohužel to se nekonalo a tak jsem vymejšlel všechny možné způsoby jak to dostat ven. Nebudu Vás napínat, ale pomohla hrubá síla, hodně staré brzdovky a hodně WDčka. Nakonec jsem do toho mlátil vší sílou ocelovým kalašem ("kladivovou" stranou) až nakonec vypadla celá poloosa z diferenciálu :D (to není asi úplně dobrý postup)

3) Když jsem to měl venku s celou poloosou, tak jsem to dal do svěráku. a dále s tím operoval na něm.
IMG_20200903_173028.jpg
Toho nepořádku si prosím nevšímejte :D on vždy někdo na ten venkovní ponk něco položí a už to neuklidí a tak se tu kupí a kupí. :-DDD

Nakonec se rozpojila poloosa a homokinetický kloub, tak jsem dal poloosu bokem, a pokračoval s kombinací homokineťák+ náboj. Byl jsem fakt hodně zoufalej a tak jsem se dal nakonec do mlácení do tisícihranu toho homokineťáku, kterej jsem mírně "znejtoval" ale nic hrozného a šel nadále použít. (původně jsem to dělal přes matku, ale bohužel jsem viděl jak se ničí/propadá závit, tak jsem ji radši sundal, abych tam mohl zašroubovat novou) Nakonec pár (skutečně jen pár, tedy několik) dobře mířených ran rozpojila homokineťák a náboj.

4) Pak to bylo už jednoduché, smontoval jsem to v podobném, ale opačném sledu zpátky dohromady se starým štítem a pružinkami, ať můžu ten týden jezdit. Mezitím jsem i "repásnul" poloosu co se barvy týče.


Po tom všem jsem to jel projet, zda to furt hučí, hučelo to furt, ale nebyl jsem si za studena jistý, tak jsem 2km od baráku, říznul zatáčku doprava, že to projedu dál a najednou se ozvalo děsivé "chrrrrrr" a auto nejelo, zařadilo jen jedničku a nic. No pomocí gravitace jsem docouval na křižovatku, která byla dostatečně široká na zastavení a řešení co se stalo. Mezitím zavoláno ok1nzv, zda by pro mě nemohla přijet s lanem, nasedla tedy do SXe a přijela. Mezitím se mi povedlo vlivem gravitace a velmi jemného záběru se alespoň otočit do správného směru, ale mezitím se rozsvítila kontrolka "AT OIL TEMP" v AT, check engine, kontrola trakce, blikat cruise. No já už skoro brečel, že se vysypal automat.

Dorazili jsme domů, couvnul jsem pomocí gravitace na dvůr. Ale ne dostatečně daleko, aby mohl na dvůr zaparkovat i ok1mpx až se vrátí, tak jsem zařadil zpátečku poslouchal to ošklivé chrčení a couvnul ještě pár metrů. Při tomto manévru jsem si všiml, že ten zvuk jde zezadu.

Nakonec jsem zjistil, že jsem do homokinetického kloubu nedocvakl poloosu přes pojistný kroužek a bylo to jen na té špičce, takže se to tam ojebkalo, každé jednotlivé "chr" byl jeden zoubek. No, takže jsem to rozebral zase celé fouknul do svěráku a co teď. Poloosa stojí 8-10tis nová a určitě nebude hned a já budu potřebovat auto následující týden, navíc sraz Bělá.
IMG_20200904_153656.jpg
Nakonec jsem se dal na strojního zámečníka a pilníčkem jsem zrekonstruoval špičku tisícihranu, dal to zpátky do kupy.
IMG_20200904_161910.jpg
Parádička, auto funguje, zítra můžeme jet do Bělé. Ráno vyzvednu mamku s nevlastním bráškou, abych jim mohl ukázat pořádná auta. :-)
IMG_20200904_201322.jpg
V dalším díle se dozvíte jakou další fatální chybu jsem udělal a proč jsem nedorazil Žabákem do Bělé.
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19157
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od hamoun »

clovece ... tesim se na dalsi dil ...
je to mazec tohle vsechno resit.
mas muj obdiv, ze se do toho poustis ! :)
ale .. co jineho zbyva, zejo ...
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49208
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od VDC »

Taky jsem zvědav na pokračování.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
skuby
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 278
Registrován: stř říj 31, 2012 11:27 am
Jméno a příjmení: Radek Kubata
Bydliště: Budějky

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od skuby »

Compi píše:Tyto značky jsem si vybral, protože připomínají USA formát a když to auto je z USA, tak proč to nezkombinovat, když to jde a pak je to opět méně běžný prvek a to se mi líbí.
Taky se mí líbí cokoli odlišnýho, takže mám taky US-type RZ, přestože to GT je z Litvy (asi). Vono nakonec i v Japonsku mají RZ podobnýho rozměru ;)
A samozřejmě i já jsem napnutej jak struna, co dalšího tě potkalo...
Legacy Wagon 2.5GT 2010 265k
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k

ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Uživatelský avatar
Compi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: Žandov, Velká Javorská

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od Compi »

hamoun píše:clovece ... tesim se na dalsi dil ...
je to mazec tohle vsechno resit.
mas muj obdiv, ze se do toho poustis !
ale .. co jineho zbyva, zejo ...
Je to tak, do servisu bych jel jen s něčím, co prostě doma nedám. (Např těsnění pod hlavama) A nebo bych do servisu jezdil s autem, které má absolutně kompletní servisku a vlastně tím, že bych na něm něco dělal doma, tak bych ztratil velkej kus ceny. Alespoň pro některé lidi. :)
skuby píše: Taky se mí líbí cokoli odlišnýho, takže mám taky US-type RZ, přestože to GT je z Litvy (asi). Vono nakonec i v Japonsku mají RZ podobnýho rozměru
A samozřejmě i já jsem napnutej jak struna, co dalšího tě potkalo...
To je fakt, v Japonsku jsou taky tohohle rozměru, tu musím někde sehnat. :D
VDC píše:Taky jsem zvědav na pokračování.
Hehe ještě mám 2 díly v rukávu, jen je napsat. :-) A dnes o víkendu přijde další, neboť se chystám na další opravu. :D
Naštěstí zatím nic, co by mě odstavilo úplně. ,,,,| (*_^) |,,,,
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od ok1mpx »

Chlapi, máme problém. Dnes ráno klukovi něco v autě "luplo", motor přestal táhnout, rozblikala se diskotéka na přístrojovce a s motorem tak na 2,5 válce doskákal do práce, kde vyzvedával služebáka. Teď je na cestě na Moravu a vrátí se snad v neděli.

Má někdo v Praze diagnostiku a mohl by v neděli pomoci? Auto stojí v Malešicích, nedaleko od AWD. Ale potřebovali bychom pomoc rozhodnout, zda je to nějaká blbina, co jde opravit na místě, něco, co spravíme doma a má smysl to tahat 100km na odtahovce a nebo to dovléct do AWD a vzít si půjčku na 100tis. :-/

Díky! táta
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1281
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od strider »

Ja mam jen ten zakladni bazmek do OBD na propojeni s Torque do telefonu... mozna to neco rekne, mozna ne. Klidne rad pomuzu aspon tim kdyz nenajdete nekoho kompetentnejsiho ;x
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
Compi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: Žandov, Velká Javorská

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od Compi »

Díky tati za postnutí, já se právě vrátil z Nového Jičína, kde jsem byl služebně na servisu ve Varroc Lighting System.
Sice přeskočím příběh, o tom, co se pokazilo před Bělou a dalších pár...

Ale tedy k tomu, co mě potkalo.
Ráno jsem chtěl v 7:00 vyrážet z Malešic na domluvený servis v Novém Jičíně. Bohužel ráno jsem kapku zaspal a vstával jsem v 6:45. Rychle jsem na sebe hodil oblečení, sbalil notebook, ESD věci do fabriky a s přítelkyní jsme vyrazili v 7:00 z Kačerova do Malešic. Žádnej stres těch 20 min doženu na dálnici na 350 kilometrech. Najedu na Jížní Spojku, než jsem se vycrcal ze sídliště tak zhasla kontrolka studeného motoru. Chviličku po najetí na Jížní Spojku jsem dojel auto, co jelo 50km/h a v levém zpětném zrcátku vidím blížící se auto, tak jsem ze svých 80km/h dal plnej, že ho předjedu a zároveň neomezím toho v levém.[DRIVE] Ozvala se rána, [FUCK PC] popravdě nevím jestli to šlo od motoru, nebo z čelního skla, kde se viditelně rozšířila prasklina během této jízdy. Auto jakoby přibrzdilo, podobně jako když se podřadí a ztratilo výkon. Auto jsem úspěšně předjel a zařadil se před něj a sleduju co se to vlastně stalo. Začala barevná diskotéka - kontrola trakce, check engine, brake. Pomalu jsem dojel do Malešic zaparkoval jsem auto a říkám si, že zkusím vyresetovat chyby odpojením baterky. Bohužel se zlomil šroub na mínus svorce baterky... No otočil jsem klíčkem bez připojené baterky abych se zbavil veškeré šťávy.
Poté jsem to nakopnul, chod motoru zněl divně, vibrace do celého auta jako kdyby se chtělo samo od sebe převrátit. Asi jako 1.4SDI v továrním stavu. 8() ::-(((
Řekl jsem si, zkusím to projet opatrně po parkovišti, vycouval jsem z místa, diskotéka se rozsvítila tentokrát včetně cruise. Tak jsem zase zajel na místo, chcípl jsem to a přítelkyni jsem oznámil, že k rodičům jede MHDčkem.

Takže moje prosba zní, pokud by byl někdo ochotný, alespoň s tím čínským donglem dojet do Malešic, aby mi pomohl s diagnózou, zda to je na výměnu, svíček, nějakého snímače, nebo na GO motoru. :*)(*:
Pokud bys mohl zítra Stridere, byl bych hrozně moc vděčný, napiš mi na sebe když tak do soukromé zprávy telefon, v kolik hodin bys mohl a co rád piješ. [COFFEE] (_)D :-()()-:
Přílohy
jedna random podzimní fotečka, ze včerejška, když ještě neměl žádné příznaky.
jedna random podzimní fotečka, ze včerejška, když ještě neměl žádné příznaky.
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
Uživatelský avatar
Jechy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 692
Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
Bydliště: Praha

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od Jechy »

To je hodně nepříjemné Obrázek Když tak čínské OBD mám také, a jsem z Hostivaře, což je kousek. Klidně zítra kolem oběda bych měl čas. Ale bohužel co s tím je, neporadím. Tak se v tom nevyznám. Maximálně sdělím chyby, které to vyčte :-(
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Uživatelský avatar
Compi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 65
Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: Žandov, Velká Javorská

Re: Compiho Žabák 3.6R USDM

Příspěvek od Compi »

Díky moc za nabídku pomoci od Stridera, newliho a Jechyho nakonec jsem se newlimu ozval pozdě a on mohl pak už jen později, jako druhého jsem kontaktoval Jechyho, protože to měl nejblíž. Tímto hrozně moc děkuju Jechymu, nakonec mě ještě hodil na Želivského a na Kačerov zpět jsem jel MHDčkem.

[RESPECT] [IRONIE]

Z diagnostiky jsme se toho až tak moc nedozvěděli, zkusím ještě pogooglit jednotlivé chyby, jestli se nedozvím víc.
Ve výsledku jsem žabáka odstavil k awd a do mailu jim poslal poptávku. Včetně screenshotů z vyčtení chyb. Budu informovat jak to dopadne. Ale obávám se, že nový gauč půjde bokem. Odhaduji, že mohl poskočit řetěz na rozvodech. ::-(((
Přílohy
diagnostia.jpeg
diagnostika2.jpeg
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“