nivviriho Outback 2005 (R.I.P.)
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: nivviriho Outback 2005
Super kára sledoval jsem téma od začátku a jsem rád, že to dopadlo takhle Trošku závidím H6, začíná mě být moje 2,5 slabá a bez zvuku
Ať slouží a dělá vám v rodině radost
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ať slouží a dělá vám v rodině radost
Sent from my iPhone using Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: nivviriho Outback 2005
O místě před mojí garážíbushman1 píše: O čem je řeč?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: nivviriho Outback 2005
S Legem se dá jet od domu k domu někam po dálnici, tedy včetně popojíždění někde po městech, parkování atd. za 8-9, při běžných rychlostech. Takže těma 26 kW to nebude. Naopak s VVT, VVL a 5AT by měl H6/180 žrát míň. Z Bratislavy do Vídně jsem jel za 7,6/100. Jenom jsem to chtěl zkusit. A tohle samozřejmě bylo bez popojíždění.podvlada píše:Jel jsem po dálnici, ustálená jízda cca 120 km/h tacho, furt trochu nad deset.
Jel jsem celkem klidně tam a zpět Plzeň - Srní (Šumava) - Plzeň, to samý, těsně nad deset.
Prostě to nejde!
Asi bude ten rozdíl těch 26 kW mezi tvým a mým
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: nivviriho Outback 2005
Nám to točí taky kolem 3000 při real 130...spm píše:mně to při 130km/h real točí 3000rpm, 120 tacho, tedy 110 reál, bude nějakých 2500
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24328
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: nivviriho Outback 2005
Přesně ten sám dojem mám, druhá fotka je nádherná, opravdu jak z reklamy, ten výhled i nahoru a tak celkověwunti píše:Ja se taky ještě jednou přidám ke gratulaci a pouze poznámka: druha fotka z interiéru je jako z reklamy. Povedla se.
Ať autíčko slouží
Ještě raz gratulace, to auto je krásné, moc na té první fotce přímo výstavní, pro mě ideální kombinace barev, je to paráda, užívejte svou H6 nadále s radostí, tohle jsou auta co myslím nemůžou omrzet, kor když se člověk stará a vše funguje jak má
Pěkně jsi popsal první dojmy i z interiéru, z výbavy.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20617
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: nivviriho Outback 2005
Blahopřeji a taky si myslím, že líp to koupit nešlo. Ať ti slouží .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 122
- Registrován: úte čer 16, 2020 3:26 pm
- Jméno a příjmení: David Tulach
Re: nivviriho Outback 2005
Díky všem, jsem rád, že se fotky líbí
Spotřeba je pořád trochu šok, no, ale zvykám si, zas to je vyvážené jinými vlastnostmi.
Poslušně hlásím první návštěvu podvladova domácího servisu, k velké spokojenosti.
Ložisko vyměněno, jezdi teď krásně tiše. Místy teda zrezlé části odpadávaly jak sušenka, viz foto, ale nic důležitého, aspoň jsem odjel trochu lehčí
Vláďa i ukázal, jak odstranit výplň dveří, tak si ty zámky pak rozhýbu, ale vypadá to spíš na motorek. U levého zadního byla v kontaktu kdo ví proč trocha vody, teď to tam zamyká dobře ( ).
Pak jsem se ptal i na tlumiče, ty zadní samoniveláky jsou oproti předním asi o dva centimetry níž, tak asi pomalu začnu odkládat na nové.
Přemýšlím pak o ošetření důležitých části karoserie nějakou antikorozní pastou, ale zatím tak daleko nejsem.
P.S., ten podvladův Battlewagon s tlustým hliníkovým plátem pod motorem je brutální
Spotřeba je pořád trochu šok, no, ale zvykám si, zas to je vyvážené jinými vlastnostmi.
Jsem neco mezi, 10,6l - to ze mě asi dělá subaristo-člověka?emve píše:Jsem rád, že se zatím jiné závady neobjevily, než ty, co jsem říkal. A taky, že vám auto sedlo a budeš ho mít rád. O to méně budou mrzet investované koruny, což přijde, je to 16 let staré auto.
Vlákno určitě budu sledovat, auto si pamatuju od jeho prvních kilometrů.
Jaké jsou první dojmy ze spotřeby ? Budeš hardcore subarista co jezdí s 3,0R za 9l, nebo normální člověk, co jezdí za 12l ?
Poslušně hlásím první návštěvu podvladova domácího servisu, k velké spokojenosti.
Ložisko vyměněno, jezdi teď krásně tiše. Místy teda zrezlé části odpadávaly jak sušenka, viz foto, ale nic důležitého, aspoň jsem odjel trochu lehčí
Vláďa i ukázal, jak odstranit výplň dveří, tak si ty zámky pak rozhýbu, ale vypadá to spíš na motorek. U levého zadního byla v kontaktu kdo ví proč trocha vody, teď to tam zamyká dobře ( ).
Pak jsem se ptal i na tlumiče, ty zadní samoniveláky jsou oproti předním asi o dva centimetry níž, tak asi pomalu začnu odkládat na nové.
Přemýšlím pak o ošetření důležitých části karoserie nějakou antikorozní pastou, ale zatím tak daleko nejsem.
P.S., ten podvladův Battlewagon s tlustým hliníkovým plátem pod motorem je brutální
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: nivviriho Outback 2005
Ty brzdový štíty má málokdo v lepším stavu, z toho si nic nedělej.
Ošetření, zejména dutin, moc neodkládej, když to stihneš letos, určitě to bude dobře.
Ošetření, zejména dutin, moc neodkládej, když to stihneš letos, určitě to bude dobře.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nivviriho Outback 2005
Tak to je super, že to u Vládi proběhlo. Je škoda, že když už jste to měli takhle obnažené, že jste ten rezatej límec neusekli. Je tam stejně k prdu...
Vláďo to příště udělej !!
Vláďo to příště udělej !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: nivviriho Outback 2005
Tak on tam ještě pořád docela držel, tak jsem nechtěl bejt úplně destruktivní. Stačí že se tak jako tak urval šroub ABS senzoru
Urvat ten štít půjde vždycky...
Mimochodem, Davide, když teď mluvím o tom šroubu ABS senzoru, došlo mi, že jsme se zapomněli podívat, jestli nějaký náhradní nemám, co bychom tam dali jako náhradu. Po odvrtání jsme tam závitníkem udělali nový závit, obyč M6 (Mimochodem Tome, nechtěl jsem se hádat, ale M8 šroub tam není, je tam M6 přišlo mi že by byl moc velký...)
Takže by tam teď měl jít kterýkoliv M6 budeš mít po ruce, délka závitu tak 15mm a hlavně ho co nejvíc ucpat vazelínou, ať příště nejde zase jen hlava
Urvat ten štít půjde vždycky...
Mimochodem, Davide, když teď mluvím o tom šroubu ABS senzoru, došlo mi, že jsme se zapomněli podívat, jestli nějaký náhradní nemám, co bychom tam dali jako náhradu. Po odvrtání jsme tam závitníkem udělali nový závit, obyč M6 (Mimochodem Tome, nechtěl jsem se hádat, ale M8 šroub tam není, je tam M6 přišlo mi že by byl moc velký...)
Takže by tam teď měl jít kterýkoliv M6 budeš mít po ruce, délka závitu tak 15mm a hlavně ho co nejvíc ucpat vazelínou, ať příště nejde zase jen hlava
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22726
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: nivviriho Outback 2005
Jenom aby nevyšel ven sám, když mu namažeš celej závit
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: nivviriho Outback 2005
Ale prd. Ten senzor tam drží dobře i sám o sobě, u mě byly některý volnější a zatím se nevyklepaly. Že by se tam vyklepal šroub, tomu nevěřim
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 122
- Registrován: úte čer 16, 2020 3:26 pm
- Jméno a příjmení: David Tulach
Re: nivviriho Outback 2005
Toho se nebojím, ale kdyby to chtělo přece jen náhodou vypadávat, ten šroub tam jde vrazit vždycky
Ještě jsem si vzpomněl, že jsme včera prošli ty self-diagostic chyby, C 24, 29 a 41 - je nějaká online databáze, kde se dá projít, co to znamená? Zatím se mi nic najít nepodařilo.
Edit: Už jsem našel na http://c0024-subaru.autotroublecode.com/, ale stejně asi poprosím o radu, jestli je něco z těch kódů podstatné nebo mám ignorovat.
Ještě jsem si vzpomněl, že jsme včera prošli ty self-diagostic chyby, C 24, 29 a 41 - je nějaká online databáze, kde se dá projít, co to znamená? Zatím se mi nic najít nepodařilo.
Edit: Už jsem našel na http://c0024-subaru.autotroublecode.com/, ale stejně asi poprosím o radu, jestli je něco z těch kódů podstatné nebo mám ignorovat.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: nivviriho Outback 2005
Včera večer jsem po těch kódech ještě trochu pátral, zapomněl jsem napsat. Jestli jsem hledal dobře, všechny souvisí se senzory rychlosti - abs senzory u kol, případně senzor rychlosti v převodovce. Prostě to jednou někde klouzalo, hodilo divnou hodnotu, vyhodilo chybu, možná to i rozsvítilo kuře, někdo to smazal,... ale do ABS jednotky se čínská OBD diagnostika nedostane, tak to tam zůstalo. Je možný že to je prostě něco historickýho, nesmazanýho, pokud se opět nerozsvítí kuře, ignoroval bych to
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: nivviriho Outback 2005
Tak abyste měli protinázor, tak já bych tam ty límce, stejně jako celý štíty vpředu, nechával a radši se je pokoušel zachovat. A aby to nebylo bez argumentu, tak dám argument na stejné úrovni - já si myslím, že tam k prdu nejsou.
EDIT: Co do těch závitů zkusit zajišťovač závitů? Třeba Loctite 222?
EDIT: Co do těch závitů zkusit zajišťovač závitů? Třeba Loctite 222?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno