Bartovo Forester SF
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester SF
Drátěný kartáč, ať už na vrtačku nebo jiný, je na kokot. Rez jen zaleští, pořádně ji neodstraní. Můžeš zkusit lamelový brusný kotouč na flexu nebo korundové nástavce na vrtačku, to funguje. Zrovna dnes jsem takhle pucoval solenoid od startéru z Golfa, protože není rozebíratelný, tak to jako jediný nešlo ponořit do elektrolytu Korund a šmirgloidní věci fungujou, ale je to jebačka.
Pak očistit od prachu z broušení a jiných nečistot, nahrubo třeba benzínem, načisto bych to ještě otřel acetonem, pak kvalitní základovka a co na ní, to už ti lépe poradí Tomáš Ale myslím, že se to dá kvalitně udělat i věcmi, co jsou dostupné ve spreji.
Pak očistit od prachu z broušení a jiných nečistot, nahrubo třeba benzínem, načisto bych to ještě otřel acetonem, pak kvalitní základovka a co na ní, to už ti lépe poradí Tomáš Ale myslím, že se to dá kvalitně udělat i věcmi, co jsou dostupné ve spreji.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Jak píše Štěpán. Drátěné kotouče jsou dobré na odstranění povrchové rzi. Ve chvíli, kdy je té rzi vrstva, tak jí tím akorát vyleštíš, ale zůstane tam.
Je třeba jí otlouct. Ideální je z dostupných nástrojů oscilačka. Tím se dostaneš všude a skutečně to bere. Pak to můžeš dočistit dráťákem.
Když se dostaneš fakt na holej plech, tak kvalitní základ a pak nějaký ochranný nástřik.
Ale alfa a omega všeho je rez pryč.
Je třeba jí otlouct. Ideální je z dostupných nástrojů oscilačka. Tím se dostaneš všude a skutečně to bere. Pak to můžeš dočistit dráťákem.
Když se dostaneš fakt na holej plech, tak kvalitní základ a pak nějaký ochranný nástřik.
Ale alfa a omega všeho je rez pryč.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bartovo Forester SF
Ještě bych dodal, že bych ten holej plech pro jistotu, nejdříve ošetřil odrezovačem.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester SF
Jo, Jirko, to není blbej nápad, hlavně proto, že to většinou není akce na den a ten holej plech rád hned zas chytne povrchovou lišku. Mnohé odrezovače dokážou ten kov inertizovat, nebo jak to říct, prostě vzdušnou vlhkostí nezrezne. Odrezovač lépe bezoplachový, a před nátěrem ještě očistit třeba tím acetonem, on ten odrezovač dělá na povrchu takový krystalky nebo co to je, prostě takovej povlak.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Plech se tím pasivuje. A tu sůl, která se vytvoří na povrchu je dobrý před barvením vzít drátěným kartáčem, nebo to očistím brusným rounem.
Samozřejmě před barvením to neustále furt dokola odmašťuju. Slejvám si ředidla z mytí štětců a stříkacích pistolí a tím to pak používám na to odmašťování.
Samozřejmě před barvením to neustále furt dokola odmašťuju. Slejvám si ředidla z mytí štětců a stříkacích pistolí a tím to pak používám na to odmašťování.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester SF
Jo, pasivuje, to je to slovo, na který jsem si nemohl vzpomenout. Ta moje hlava...díky Sváťo, díky
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Bartovo Forester SF
No, dostupnou mám tak rohovou brusku kterou to můžu obrousit kam se dostanu takže to bude asi hlavní nástroj šmirgl, nějaký detaily pak třeba ještě doladím mikromotorem. Takže i tak myslím že ne všude se dostanu protože hlavně se bude operovat v těch malých spárách.
Takže je i nějaká chemická pomůcka na tu rez která tam někde zůstane?
A co teda potom na ten kvalitní antikorozní základ?
Takže je i nějaká chemická pomůcka na tu rez která tam někde zůstane?
A co teda potom na ten kvalitní antikorozní základ?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Chemická pomůcka je zase a pouze na neutralizaci zbytkové rzi. Regulerně funguje pouze mechanické odstranění.
Kvalitní základ je epoxid nebo polyuretan.
Kvalitní základ je epoxid nebo polyuretan.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester SF
Už si připadám blbě se na všechno tahle ptát ale chci mít jasno v postupem a materiálech když už to člověk dělá tak pořádně.
A máš nějakého favorita v chemických pomůckách o bys doporučil?
A když se bavíme o kvalitním antikorozním základu na holý kov tak i tam máš nějakého favorita? Podotýkám že bohužel to budu natírat štetcem.
Třeba něco jako tohle ? https://www.barvylakyjanu.cz/polyuretan ... gLo6PD_BwE
A na to je potřeba nějaká ochrana ne (s tím bych asi vzal celý podběh komplet) ? třeba tohle?
https://www.autodilyparts.cz/cs/katalog ... gL6uvD_BwE
A máš nějakého favorita v chemických pomůckách o bys doporučil?
A když se bavíme o kvalitním antikorozním základu na holý kov tak i tam máš nějakého favorita? Podotýkám že bohužel to budu natírat štetcem.
Třeba něco jako tohle ? https://www.barvylakyjanu.cz/polyuretan ... gLo6PD_BwE
A na to je potřeba nějaká ochrana ne (s tím bych asi vzal celý podběh komplet) ? třeba tohle?
https://www.autodilyparts.cz/cs/katalog ... gL6uvD_BwE
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester SF
Ten polyuretan není základovka, ale samozákladovací vrchní barva. Tomáš takové myslím používá, já si říkám, že každý 2v1 je kompromis a vzal bych to nejprv regulérním základem.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Samozákladující polyuretan není kompromis. To klidně použij. Tam je to o tom, že základovky nemají uv stabilitu a vrchní barvy zase nemají tu základovou složku.
Z hlediska kvality je nejlepší epoxidový základ a vrchní polyuretanová barva. Ale v tvém případě, kdy budeš v podstatě oddalovat zkázu, je ta samozákladující polyuretanová barva dostatečně kvalitní.
Důležitý je, aby to byly dvousložkové barvy, které fakt drží. Žádný syntetiky.
Jinak já používám průmyslové barvy od firmy Industrycoats a Colorwest Rokycany. Ale pořiď to, co je pro tebe dostupné.
Z hlediska kvality je nejlepší epoxidový základ a vrchní polyuretanová barva. Ale v tvém případě, kdy budeš v podstatě oddalovat zkázu, je ta samozákladující polyuretanová barva dostatečně kvalitní.
Důležitý je, aby to byly dvousložkové barvy, které fakt drží. Žádný syntetiky.
Jinak já používám průmyslové barvy od firmy Industrycoats a Colorwest Rokycany. Ale pořiď to, co je pro tebe dostupné.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester SF
Dobrá, tak ted už vím snad dost. Už si na to jen najít čas
V nejbližším čase udělám brzdy a tu palivovou trubku od hrdla. Toje hlavní
V nejbližším čase udělám brzdy a tu palivovou trubku od hrdla. Toje hlavní
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester SF
Tak ve volném čase přemyšlím že se pustím do rzi kolem otevíracího madla u řidičových dveřích. Barvu mám namíchanou a jen přemýšlím že kvůli té ručce bude stejně nalakovaných tak 40% dveří ( přestřiky a tak ). Tak jestli rovnou nevzít celý dveře .
Asi to z prva zkusím vzít jen kolem ručky + přestřiky a když i po vyleštění to bude nic moc tak vezmu celý dveře
Asi to z prva zkusím vzít jen kolem ručky + přestřiky a když i po vyleštění to bude nic moc tak vezmu celý dveře
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester SF
Tak, nakonec Forejs půjde zvednout ještě o 1,5 cm vepředu a o 2 cm vzadu. ( pro neznalé ve předu i v zadu aktuál 2cm lift ).
A pak to bude akorát.
Jen mě napadá, nezalízají s liftem kola dovnitř do podběhů a neměly by se použít třeba ještě podložky pod kola nebo kola s zapornějším ET aby to kolo víc vystrčilo ?
A pak to bude akorát.
Jen mě napadá, nezalízají s liftem kola dovnitř do podběhů a neměly by se použít třeba ještě podložky pod kola nebo kola s zapornějším ET aby to kolo víc vystrčilo ?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester SF
No hlavně může být u většího liftu už obtížně seřiditelná geometrie, prostě mimo rozsah. A taky jsou víc vyšponovaný kosti, chtělo by to delší...teda snad nekecám. Ideální a nejnáročnější řešení je podložit i nápravnice atd...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12