Bartovo Forester SF
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
Barty... to delame vsichni.
Re: Bartovo Forester SF
Tak mám hned dvě otázky na místní odborníky .
Když zařadím kvalt tak mi celkem nahlas něco cvakne z místa někde jak jsou spínače na mlhovky ale zevnitř z palubky. Do nedávna to nedělalo a je to celkem otravný je to fakt nahlas. Zvuk jako když sepne relé ale malinko hlasitější. Ozve se to pokaždé když se zařadí jakákoliv rychlost a když se vyřadí.
A další otázka volant byl z nějakého Outbacka 2000 - 2005
Otázka zní. Bude pasovat na Forester SF? Myslím že k tomu plastodřevodekoru by se to hodilo
Když zařadím kvalt tak mi celkem nahlas něco cvakne z místa někde jak jsou spínače na mlhovky ale zevnitř z palubky. Do nedávna to nedělalo a je to celkem otravný je to fakt nahlas. Zvuk jako když sepne relé ale malinko hlasitější. Ozve se to pokaždé když se zařadí jakákoliv rychlost a když se vyřadí.
A další otázka volant byl z nějakého Outbacka 2000 - 2005
Otázka zní. Bude pasovat na Forester SF? Myslím že k tomu plastodřevodekoru by se to hodilo
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
Obracis se na odborniky.... to ja zrovna nejsem, ale po leve strane vede tahlo od radicky do prevodovky, a tam je jedno nebo dve ulozeni ( nebo klouby). Tam by mohlo neco cvakat. Ten volant je sice zrasovanej, ale kdyz hko nechas nove potahnout, tak bude krasne pasovat k palubce.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Cvakání ti neporadím, ale volant by pasovat měl. Tisícihran je furt stejnej.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester SF
A nebude nějakej problém s krožkem pod volantem nebo připojení na airbag?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Podle mě by problém být neměl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester SF
Tak dlouho se nic nedělo tak je načase něco vymyslet . Jak jsem před srazem spal v lese, tak jsem se ubydloval na takovým plácku. No a bylo celkem nepřiznívý počasí ( tma jak pytly, silně mrholilo, lehce mlha ). Přední rampa mi v tomhle humusu celkem pomohla že jsme viděl i trošku kolem auta když už né do dálky tam šlo vidět tak na 5 metrů. No jak jsme se dostaly na místo musel jsem couvat na tom plácku. Jelikož nebylo vidět neveděl jsem moc jak to tam vypadá takže ani kam budu couvat.
Chtěl sem vyhnat přítelkyni s baterkou ale to by mi neprošlo, venku bylo opravdu nepřiznivo a bahno kolem.
Tak jsem pomaličku couval a byl jsem připravenej na ránu do nečeho .
Naštestí nic, ALE to mi dalo impuls k tomu vyřešit si nějaky pracovní světlo dozadu aby v takovém případě bylo aspoň něco ( silné ledky místo žárovek ve světlách zpátečky už mám )
Přemýšlel jsem kam. Na střechu zatím není moc kam a ta varinata by se mi asi líbila jen kdyby tam byla nějaká expediční zahrádka.
Napadlo mě do nárazníku. v pravo vedle značky ( z pohledku stojím za autem ). Na jedná straně je mlhovka a druhá je taková prázdná. Díra na kabely tam někdě bude když už tam vedou dráty k mlhovce. https://www.autio.cz/62498-led-svetlo-n ... w-r10.html
Tohle světlo by tam možná i pasovalo. Jak už se jednou vyřeže díra do nárazníku nebude cesty z5 .
A pak přemýšlím ohledně kabeláže abych nemusel tahat dáty přes celý auto .
Kostra je jasná a pak přemýšlím kde se tam někde na něco napojit nebo jak to udělat. SAmozřejmě chci to na sólo vypínač. Zatím mě napadlo přípícnout se na subwoofer co mám pod sedačkou. Ten má velkej napájecí kabel i pojistku. Tak bych z toho pokradnul plus dal bych vypínač a pak by to vedlo k tomu světlu.
Chtěl sem vyhnat přítelkyni s baterkou ale to by mi neprošlo, venku bylo opravdu nepřiznivo a bahno kolem.
Tak jsem pomaličku couval a byl jsem připravenej na ránu do nečeho .
Naštestí nic, ALE to mi dalo impuls k tomu vyřešit si nějaky pracovní světlo dozadu aby v takovém případě bylo aspoň něco ( silné ledky místo žárovek ve světlách zpátečky už mám )
Přemýšlel jsem kam. Na střechu zatím není moc kam a ta varinata by se mi asi líbila jen kdyby tam byla nějaká expediční zahrádka.
Napadlo mě do nárazníku. v pravo vedle značky ( z pohledku stojím za autem ). Na jedná straně je mlhovka a druhá je taková prázdná. Díra na kabely tam někdě bude když už tam vedou dráty k mlhovce. https://www.autio.cz/62498-led-svetlo-n ... w-r10.html
Tohle světlo by tam možná i pasovalo. Jak už se jednou vyřeže díra do nárazníku nebude cesty z5 .
A pak přemýšlím ohledně kabeláže abych nemusel tahat dáty přes celý auto .
Kostra je jasná a pak přemýšlím kde se tam někde na něco napojit nebo jak to udělat. SAmozřejmě chci to na sólo vypínač. Zatím mě napadlo přípícnout se na subwoofer co mám pod sedačkou. Ten má velkej napájecí kabel i pojistku. Tak bych z toho pokradnul plus dal bych vypínač a pak by to vedlo k tomu světlu.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bartovo Forester SF
Ještě doplním k tomu volantu - imho bude spíš z Outbacka BH -2003, BP 2004+ má tříramennej.
Přešít bych ho nechal ve Volantechu viz tady trochu níže
Co se týče světla, tohle bude svítit na zpátečku pěkně, mám podobný "6x3W" jen v řadě, nahoře pod křidýlkem na 5. dveří. Tam to ostatně dává dost lidí, ale nárazník je samozřejmě taky v pohodě.
Já třeba tahal kabely od motoru až dozadu tak jak je vidět v tomhle odkazu. Pokud by sis chtěl jen vzít živých 12 V vzadu a mít vzadu relé, který budeš ovládat spínačem vpředu... ke spínači bych si vzal 12 V odněkud z palubky, já to udělal z původního přívodu k CL zásuvce. Vzadu by sis mohl vzít 12 V z elektriky k tažnýmu, obvykle v autě bývá hotový připravený konektor. Ale nevím jak a čím to je jištěný, tak bych si tam radši přidal extra pojistku klidně jen na 5A, což na totohle prcka bude stačit
Přešít bych ho nechal ve Volantechu viz tady trochu níže
Co se týče světla, tohle bude svítit na zpátečku pěkně, mám podobný "6x3W" jen v řadě, nahoře pod křidýlkem na 5. dveří. Tam to ostatně dává dost lidí, ale nárazník je samozřejmě taky v pohodě.
Já třeba tahal kabely od motoru až dozadu tak jak je vidět v tomhle odkazu. Pokud by sis chtěl jen vzít živých 12 V vzadu a mít vzadu relé, který budeš ovládat spínačem vpředu... ke spínači bych si vzal 12 V odněkud z palubky, já to udělal z původního přívodu k CL zásuvce. Vzadu by sis mohl vzít 12 V z elektriky k tažnýmu, obvykle v autě bývá hotový připravený konektor. Ale nevím jak a čím to je jištěný, tak bych si tam radši přidal extra pojistku klidně jen na 5A, což na totohle prcka bude stačit
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Bartovo Forester SF
No ono s tím volantem je to vize budocnosti. Taky co bude další problém bude kabeláž k bagu a od klaksonu a od tempomatu.
Bag na Forejsu má ze sebe kabel a připojení je normálně na tu blbou velkou svorkovnici co je třeba pod sedačkama na bagy a tak, a bag z otase nemá žádej konektor jen tam čumí dva piny, takže bych musel sehnat ten kus z bagu a tam to šmiknout pak ideálně sehnat bag z forejse abych to taky šmiknul a dodělal ten konektor co pasuje na FOrejse. No a pak ještě nějak poladit ty konektory protože nesedí ani svorkovnice na klaksony skrze tempomat. Takže vlastně sehnat celej volant na SF abych mohl předělat konektory . No a ve výsledku ještě ho nechat přešít. No když jsme měnil kroužek pod volantem tak jsme ho tam zkusmo nasadil a no vypadá to fakt parádně aby to stálo zato to předělat no uvidíme. Není to sice uplně echt stejný odstín dřeva ale je podobný... i tak to vypadá super.
No a dneska byl velký den! Dost bylo červeného nápisu AIRBAG. Jiný kroužek pod volantem to vyřešil a to byla velká radost...... když konečně zhasnulo to co svítilo pořád
Ale abych to neměl tak jednoduchý tak při manipulací se spodní části palubovky tam a zpátky si řekly žárovky ( který sem před měsícem pracně měnil ) že už je nebaví svítí a už mi zase svití jen podsvícení předích mlh...... a ostřikovače světel a zadní mlhy už zase podsvětlený nejsou
Tyjo pěkná práce s těma světlama jsme rád že sem takhle narazil na tvoje vlákno o autě aspoň mám co číst . Pod tím křídlem to nevypadá špatně ale no nevím. Jako nehaním ti to chápu že je na tvým autě asi nejlepší volba. Mě napadlo ten narazník hlavně proto že na druhé straně je SPZ "tak prázdno" a uplne to láká tam něco dát. Ale nevím aby to nevypadalo fakt blbě. Zkusím Photoshop
Ta CL zásuvka mě ani nenapadlo to by asi šlo a je k tomu i dobrej demontovací přístup. Asi to bude fakt brzký plán ta díra v nárazníku
Bag na Forejsu má ze sebe kabel a připojení je normálně na tu blbou velkou svorkovnici co je třeba pod sedačkama na bagy a tak, a bag z otase nemá žádej konektor jen tam čumí dva piny, takže bych musel sehnat ten kus z bagu a tam to šmiknout pak ideálně sehnat bag z forejse abych to taky šmiknul a dodělal ten konektor co pasuje na FOrejse. No a pak ještě nějak poladit ty konektory protože nesedí ani svorkovnice na klaksony skrze tempomat. Takže vlastně sehnat celej volant na SF abych mohl předělat konektory . No a ve výsledku ještě ho nechat přešít. No když jsme měnil kroužek pod volantem tak jsme ho tam zkusmo nasadil a no vypadá to fakt parádně aby to stálo zato to předělat no uvidíme. Není to sice uplně echt stejný odstín dřeva ale je podobný... i tak to vypadá super.
No a dneska byl velký den! Dost bylo červeného nápisu AIRBAG. Jiný kroužek pod volantem to vyřešil a to byla velká radost...... když konečně zhasnulo to co svítilo pořád
Ale abych to neměl tak jednoduchý tak při manipulací se spodní části palubovky tam a zpátky si řekly žárovky ( který sem před měsícem pracně měnil ) že už je nebaví svítí a už mi zase svití jen podsvícení předích mlh...... a ostřikovače světel a zadní mlhy už zase podsvětlený nejsou
Tyjo pěkná práce s těma světlama jsme rád že sem takhle narazil na tvoje vlákno o autě aspoň mám co číst . Pod tím křídlem to nevypadá špatně ale no nevím. Jako nehaním ti to chápu že je na tvým autě asi nejlepší volba. Mě napadlo ten narazník hlavně proto že na druhé straně je SPZ "tak prázdno" a uplne to láká tam něco dát. Ale nevím aby to nevypadalo fakt blbě. Zkusím Photoshop
Ta CL zásuvka mě ani nenapadlo to by asi šlo a je k tomu i dobrej demontovací přístup. Asi to bude fakt brzký plán ta díra v nárazníku
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bartovo Forester SF
Rád inspiruju, dík
Mimochodem, žárovky, pokud by to šlo, nacpal bych tam LEDky
Mimochodem, žárovky, pokud by to šlo, nacpal bych tam LEDky
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Bartovo Forester SF
Tak o víkendu proběhla výprava se skauty a konečně se využil potenciál auta . Auto naložené až po strop a cestička 3km lesem plná bahna a kaluží kterou jsem projížděl 3x tak i zpátky. Dokonce přišel hec vyjet kopeček s bahnem kde se vyloženě blbě chodilo v botech prostě moc skluzavka. Tak jsem zkusil kam to dojede, a no dalo to nějakých 10metrů s gumama H/T vzorek nic moc ale zkusit se to muselo by mě zajímalo jaký by byl rozdíl ve stejných podmínkách s ATčkama . Někde byly celkem koleje tak už jsi forester škrtnul, ale byla to takový tupá rána do podlahy, takže jestli výfuk nebo něco težko říct. Mě jen napadlo... když je výfuk tak nízko co jinýho by to bylo.
----------------------------
No potom mám takový PROBLÉM s kapotou jelikož otvírám kapotu tak 3x týdně skrze to že mi kape řízení. Blbne mi zavírání, tak jestli mi tořeba poradíte jestli nějak promazat, seřídit, koupit druhý. Otevírat jde v pohodě
Kapotu jsem zkoušel zavírat už všemi ruznýmy způsoby a dycky zůstala prostě ve stavu "pootevřeno" (pootevřeno jako myslím ve stavu jako když zatáhnete za páku když chcete z interiéru pootevřít kapotu). Když na kapotu zatlačím aby se zavřela tak se zavře v pohodě ale vícekrát se mi stalo že když jsem ji zkoušel prstama středne velkou silou zvednout ( ze zavřeného stavu ) tak jsem ji zase dostal do pootevřeného stavu ( to jsem celkem čuměl že to jde ). Pak jsem na kapotu znova zatlačil abych to zavřel a potom ani velkou silou už sem to nedostal do pootevřeného stavu. Ted se mi dokonce dostala do pootevřeného stavu v terénu. Jsem si vědom co se může stát proto to chci zpravit.
----------------------------
No potom mám takový PROBLÉM s kapotou jelikož otvírám kapotu tak 3x týdně skrze to že mi kape řízení. Blbne mi zavírání, tak jestli mi tořeba poradíte jestli nějak promazat, seřídit, koupit druhý. Otevírat jde v pohodě
Kapotu jsem zkoušel zavírat už všemi ruznýmy způsoby a dycky zůstala prostě ve stavu "pootevřeno" (pootevřeno jako myslím ve stavu jako když zatáhnete za páku když chcete z interiéru pootevřít kapotu). Když na kapotu zatlačím aby se zavřela tak se zavře v pohodě ale vícekrát se mi stalo že když jsem ji zkoušel prstama středne velkou silou zvednout ( ze zavřeného stavu ) tak jsem ji zase dostal do pootevřeného stavu ( to jsem celkem čuměl že to jde ). Pak jsem na kapotu znova zatlačil abych to zavřel a potom ani velkou silou už sem to nedostal do pootevřeného stavu. Ted se mi dokonce dostala do pootevřeného stavu v terénu. Jsem si vědom co se může stát proto to chci zpravit.
Naposledy upravil(a) barts dne pon čer 29, 2020 3:26 pm, celkem upraveno 4 x.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester SF
Ad kapota, vím že jsem měl problém s tím zámkem kapoty, a byla tam uvolněná nějaká pružinka, takže jsem ji nasadil zpátky, promazal vše co se má hýbat od té doby klid. Ale mě se to projevovalo pokud se dobře pamatuju, že se nedal otevřít motor, někdo musel tahat za otvírání vevnitř, a druhý musel podebrat a vyškoubnout kapotu. Není tam zas tak složitá mechanika, zámek kapotu nasimuluj šroubovákem, a přijdeš na to co je špatně hned.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester SF
Já měl ty problémy už oba. Tedy že jak to nešlo zabouchnout, tak to nešlo otevřít (tedy, otevřel jsem v kabině, šel jsem zarvat za haubnu, podruhé v kabině a pak to šlo otevřít). Oba ty problémy vyřešilo prolití WDčkem, následovaný prolitím nějakým mazivem, který to chvíli zase udrží funkční. Nicméně u toho zavírání mě to zavřít nešlo prostě vůbec, ani když jsem se o to opřel, mlátil... takže tady je otázka, jestli by to spíš nechtělo nějak seštelovat, pač počítám, že kdyby to bylo zatuhlý a zarezlý jako normálně, tak nepomůže dotlačení...
Re: Bartovo Forester SF
Kupodivu vyřešeno prostříknutí mazivem. Nečekal bych že to bude tak jednoduché jinak bych to sem ani nepsal
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Jednoduchej mechanismus, jednoduchá oprava.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97