mišus píše:Simo, nechci ti brát iluze, ale už jsem zažil řemen prervanej po 35kkm a ani ne dvou letech.....záleží kdo tam co dá, rozhodně ta druhovýroba nebude tak trvanlivá jako je Subaru řemen.
Ina používá alespoň všechny kladky originál Subaru, ale řemen je aftermarker. A znám klučinu, kterýmu se ocesal řemen po 12kkm ;D ale co to bylo za značku nevím.... Ten interval co jsem posilaljeod výrobce přímo z Fuji heavy.....na tom nic nezmění tě:D
Za tři roky od rozvodů jsem najel skoro 60k takže se tomu intervalu blíží i počet najetých km. Nehledě na to, že spousta poloopů …
Teď jsem slyšel aji hodně stížností aji na Continental, že prý se taky dosti trhají. Můj mechanik mi říkal, že kladky ať si dám jaký chcu (doporučil SNR, že tam dávaji originály od Koyo) ale řemen chtěl originál od Subaru, že ty různý aftermarketový mají lehce jinak udělaný zuby, a že to na můj styl ježděný není dobrý.
Jinak přemýšlím, jak by se mohl řemen při stání na rychlosti mohl nějak napínat a vytahávat. Subaru má snad napínák řemene, kterej není závislej na tlaku oleje, takže by měl být pořád stejně napnutej. Co vím, tak se stání na kvalt nedoporučovalo kvůli převodovce (zejména při transportu na kamiónu nebo lodi), že při pohybech vlivem přepravy dochází ke kontaktu kol pořád na stejném místě, a olejový film časem zmizí, a zuby se můžou poškodit. Je mi jasný, že na stojící auto působí okolní vlivy, jako je vítr nebo okolní projíždějící auta, ale myslím si, že takový pohyby jsou zanedbatelný pro rozvody i převodovku.