Bartovo Forester SF
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 465
- Registrován: stř zář 02, 2009 10:06 pm
- Jméno a příjmení: Jan Bařák
- Bydliště: Hošťálková 554
Re: Bartovo Forester SF
V mém případě jsem to taky řešil, sehnal druhou totožnou hadičku. Nádrž byla venku tak to šlo vyměnit.
Re: Bartovo Forester SF
Tak asi půjdu do hadičky poměřím průměry a něco koupím přímo na benzín. Jaké svorky mám zvolit aby to fungovalo co nejspolehlivěji klasické kovové svorky na hadice?
Může se ten systém nějak zavzdušnit nebo něco?
Postup práce bych viděl takhle. Nůžkama na plech to zkusím střihnout v rezavém spoji, vytáhnu spojku když to nepůjde šmiknu to za spojkou. Pokud bych kovovou trubku moc zdeformoval narovnám to sikama. ( nebo můžu to zkusit uřezat plátkem z pilky na železo?) pak počítám že se vyleje trochu benzínu z hadičky, pak nahodím kousek gumové hadice na jeden konec a na trubku, utáhnu sponama a hotovo?
Vím že se to popisuju jak pro dementy ale nechci něco nějak doje*bat víc než to je
nebude tam problém se spojem gumová hadice na gumovou hadici? Aby se to nějak moc nedeformovalo nebo aby to pořádně těsnilo když to nemá nějakou "pevnou" oporu
Může se ten systém nějak zavzdušnit nebo něco?
Postup práce bych viděl takhle. Nůžkama na plech to zkusím střihnout v rezavém spoji, vytáhnu spojku když to nepůjde šmiknu to za spojkou. Pokud bych kovovou trubku moc zdeformoval narovnám to sikama. ( nebo můžu to zkusit uřezat plátkem z pilky na železo?) pak počítám že se vyleje trochu benzínu z hadičky, pak nahodím kousek gumové hadice na jeden konec a na trubku, utáhnu sponama a hotovo?
Vím že se to popisuju jak pro dementy ale nechci něco nějak doje*bat víc než to je
nebude tam problém se spojem gumová hadice na gumovou hadici? Aby se to nějak moc nedeformovalo nebo aby to pořádně těsnilo když to nemá nějakou "pevnou" oporu
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bartovo Forester SF
Svorku na hadice asi budeš muset pořídit nějakou takovouhle malou, mini, v týhle velikosti už se nedělají šnekový. Jestli existuje nějaká lepší varianta netuším.
- Přílohy
-
- svorka.jpg (8.87 KiB) Zobrazeno 851 x
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester SF
Jo, to bude problém. Stejný hadice na sebe fakt nenavlečeš. Musíš sehnat kus takový trubičky jako spojku.barts píše: Vím že se to popisuju jak pro dementy ale nechci něco nějak doje*bat víc než to je
nebude tam problém se spojem gumová hadice na gumovou hadici? Aby se to nějak moc nedeformovalo nebo aby to pořádně těsnilo když to nemá nějakou "pevnou" oporu
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Největší problém je v tom, že plastový potrubí na kterým je rychlospojka, je napojené stejnou rychlospojkou na výstup od čerpadla na nádrži.
Skrz auto pak jde kovová trubka. Ideální by bylo, když ti to takhle sákne, napojit novou benzínovou hadičku přímo na výstup z nádrže a pak zase až na kovové potrubí vedoucí skrz auto. Upřímně nevím, jestli se ti nějak rozumně povede napojit gumovou hadičku na tu stávající plastovou, když jí nelze ohřát, aby změkla a dala se do ní narvat nějaká takováhle propojka.
Takhle vypadá nádrž shora
Osobně bych to vyřešil tak, že bych oddekloval víčka k nádrži v autě , odpojil tu stávající plastovou, zrušil tu rychlospojku, napojil novou hadičku rovnou na výstup z pumpy a pak až zase na kovové potrubí. Benzínovou hadičku koupíš v metráži třeba v autokelly.
Skrz auto pak jde kovová trubka. Ideální by bylo, když ti to takhle sákne, napojit novou benzínovou hadičku přímo na výstup z nádrže a pak zase až na kovové potrubí vedoucí skrz auto. Upřímně nevím, jestli se ti nějak rozumně povede napojit gumovou hadičku na tu stávající plastovou, když jí nelze ohřát, aby změkla a dala se do ní narvat nějaká takováhle propojka.
Takhle vypadá nádrž shora
Osobně bych to vyřešil tak, že bych oddekloval víčka k nádrži v autě , odpojil tu stávající plastovou, zrušil tu rychlospojku, napojil novou hadičku rovnou na výstup z pumpy a pak až zase na kovové potrubí. Benzínovou hadičku koupíš v metráži třeba v autokelly.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester SF
VDCho nápad není vůbec marnej. A myslíš že se ke všemu v pohodě dostanu bez nějaké demontáže ( nepočítám demontáž sedaček a krytek abych se dostal k nádrži z interiéru) abych tu jednu hadici vyndal a narazil místo toho druhou o pár cm delší aby se to navlíklo přímo na tu další schnilou trubku.
Zatím jsem ten spoj očistil do čista abych mohl sledovat jestli to třeba pomalinku kape nebo něco, zatím to jen smrdí na metr daleko. Za ten zrezivělej spoj jsem zkusil i zahejbat a v ruce mi nezůstal .
Zatím jsem ten spoj očistil do čista abych mohl sledovat jestli to třeba pomalinku kape nebo něco, zatím to jen smrdí na metr daleko. Za ten zrezivělej spoj jsem zkusil i zahejbat a v ruce mi nezůstal .
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester SF
Ted operace repro. No je to nebe a dudy... Předtím byly nějaký noname koaxiály 165mm která vůbec nepasovaly do těch původních kroužku na 150mm repro. Ted tam jsou kompa 165mm Hertz + vytlumeno. Samozřejmě krásný hluboký basy v tapcích, výšky hrají tam kam mají a to do uší a ne do nohou A i na hlasitost vybuchne ti hlava je to krásně čistý .
Mám tady ty výměny repráku moc rád protože to je za relativně malo peněz dost muziky a montáž težká taky není, a přeci jen muziko člověk poslouchá často když zrovna neposlouchá motor
Něco k práci nějak sem to moc nefotil, nebylo co. Ale kdyby to někoho zajímalo stručně to popíšu
Použitý materiál 2x MDF kroužky pro Forester SF (Padly na milimetr přesně super!)
7x Odlhlučnovací pláty 500x350mm
Sada komponetních repro Hertz k 165
Cena nějakých 1600 i s poštou. Chytl jsem to na black friday takže nějaký slevy byly
Samozřejmě demontujeme tapce, odděláme fólii, odmastíme si všude dveře.
A začneme lepit pláty do dveří, u toho se krásně doškrábaj ruce od ostrých plechů .Za repro jsem dal akustickou pěnu nalepenou obostrankou cca 20x20cm, pak nalepíme pláty na tu vnitřní část plechu která je pod tapcem a tam se snažíme zadělat všechny díry a otvory které nejsou potřeba k montáži tapce aby jsme udělaly "kapsu" a nandámě původní fólii. Původní repro a podložky pod repro demontuje a hodíme do nejbližší popelnice. Do podložky jsem si udělal malou drážku směrem k plechu abych tudma mohl protáhnout dráty. Kde byly mezírky mezi podložkou a plechem tak jsem zatěsnil plátama aby to bylo kolem kroužku 100%. Pomocí oboustrané pásky jsem nalepil výškáče k plechu. Dráty od výšek jsem namotal na "připojovací plošky" od repra a na to jsem navlíkl Fastony z kabeláže auta tím se to krásně zajistilo a drží to pevně. Pak už jen předvrtat si díry do podložek našrubovat repra a pak nahodit tapec .
Nejvetší obavu jsem měl s hloubkou repra 630mm ale vešlo se ještě bylo 30mm rezerva k oknu.
Časová náročnost 5 hodin zaleží jak jste zběhlý v nandávání a sundávání tapců
A ted vymyslet co příště . Láká mě kapota z S-turba v mojí barvě ale Olomouc a Subatech nejsou za humny
Mám tady ty výměny repráku moc rád protože to je za relativně malo peněz dost muziky a montáž težká taky není, a přeci jen muziko člověk poslouchá často když zrovna neposlouchá motor
Něco k práci nějak sem to moc nefotil, nebylo co. Ale kdyby to někoho zajímalo stručně to popíšu
Použitý materiál 2x MDF kroužky pro Forester SF (Padly na milimetr přesně super!)
7x Odlhlučnovací pláty 500x350mm
Sada komponetních repro Hertz k 165
Cena nějakých 1600 i s poštou. Chytl jsem to na black friday takže nějaký slevy byly
Samozřejmě demontujeme tapce, odděláme fólii, odmastíme si všude dveře.
A začneme lepit pláty do dveří, u toho se krásně doškrábaj ruce od ostrých plechů .Za repro jsem dal akustickou pěnu nalepenou obostrankou cca 20x20cm, pak nalepíme pláty na tu vnitřní část plechu která je pod tapcem a tam se snažíme zadělat všechny díry a otvory které nejsou potřeba k montáži tapce aby jsme udělaly "kapsu" a nandámě původní fólii. Původní repro a podložky pod repro demontuje a hodíme do nejbližší popelnice. Do podložky jsem si udělal malou drážku směrem k plechu abych tudma mohl protáhnout dráty. Kde byly mezírky mezi podložkou a plechem tak jsem zatěsnil plátama aby to bylo kolem kroužku 100%. Pomocí oboustrané pásky jsem nalepil výškáče k plechu. Dráty od výšek jsem namotal na "připojovací plošky" od repra a na to jsem navlíkl Fastony z kabeláže auta tím se to krásně zajistilo a drží to pevně. Pak už jen předvrtat si díry do podložek našrubovat repra a pak nahodit tapec .
Nejvetší obavu jsem měl s hloubkou repra 630mm ale vešlo se ještě bylo 30mm rezerva k oknu.
Časová náročnost 5 hodin zaleží jak jste zběhlý v nandávání a sundávání tapců
A ted vymyslet co příště . Láká mě kapota z S-turba v mojí barvě ale Olomouc a Subatech nejsou za humny
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49180
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Jo, když sundáš ty víčka na podlaze, měl bys být schopen tam tu hadičku protáhnout.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester SF
O víkendu na to asi mrknu kdyby to šlo tak "jednoduše" bylo by to super jen vyměním hadici za delší zruším spojku stáhnu to sponou a paráda! Snad tam nebude nějaká skrytá past
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester SF
Mám tady zas takovou anomálii . Začalo to od té doby kdy jsem měnil rezervu. Z kufru se při jakýkoliv malých nerovnostech ozvýval zvuk jak se pneu tře o okolních plech. To jsem rychle vyřešil, pořádně jsem dotáhnul rezervu fakt jako pořádně aby to prostě nevrzalo.
A ok pomohlo to ALE jakmile s autem jedu někam do terénu kde se auto kroutí tak se to rozvrzá při každé nerovnosti a potom na silnici to dělá třeba ještě 2 km a pak přestane. Pak zas dobrý než vjedu do terénu
Nesetkal se někdo s nečím podobným? Rezerva už víc fakt dotáhnou nejde, nic tam nějak nezavazí. Napadlo mě pneu třeba nějak zabalit do ubrousků aby se nedotýkala přímo z pneu. To se mi zdá jako blbost když to přece předtím fungovalo
A ok pomohlo to ALE jakmile s autem jedu někam do terénu kde se auto kroutí tak se to rozvrzá při každé nerovnosti a potom na silnici to dělá třeba ještě 2 km a pak přestane. Pak zas dobrý než vjedu do terénu
Nesetkal se někdo s nečím podobným? Rezerva už víc fakt dotáhnou nejde, nic tam nějak nezavazí. Napadlo mě pneu třeba nějak zabalit do ubrousků aby se nedotýkala přímo z pneu. To se mi zdá jako blbost když to přece předtím fungovalo
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester SF
Co něčím máznout spodní bočnici, tedy dosedací plochu?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3658
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
Ja tu muldu na reservu taky kdysi necim napatlal, a pak se mi na to ta guma lepila. Nakonec jsem vzal plast. pytel, ostrihal do kruhu, polozil na dno, a mam to tam do dnes.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bartovo Forester SF
Já mám ve vaně pro rezervu narvanou 215/65 R16 AT gumu po přecedovi, sjetá asi na 6 mm , jinak by se nevešla. A jak je tam hezky nacpaná, ani nevrzne
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Bartovo Forester SF
Auto jezdí jak má ,ale dostal se ke mě zvuk který asi u auta vždycky byl akorát jsem ho ted objevil.
Takový rychlý cvakání/cvrlikání pouze na volnoběh. Ne klepání to není, motor mi klepe za studena tak vím jak to zní .
Tohle je za jakékoliv teploty. CHtěl jsem to nahrát ale nepobere zvuk mobil. Motor jede normálně
Takový rychlý cvakání/cvrlikání pouze na volnoběh. Ne klepání to není, motor mi klepe za studena tak vím jak to zní .
Tohle je za jakékoliv teploty. CHtěl jsem to nahrát ale nepobere zvuk mobil. Motor jede normálně
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester SF
Vstřikovače? To je normální, že jsou slyšet na volnoběh.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001