Viď, nehezky urazil svěrák po mým tátovi, drzoun drzá...spm píše:
Nejsem si jistej, jestli ses právě nevědomky nevyškrtnul z pořadníku
Jinak sehnat štefty problém snad nebude (jdu pomalu na to, jestli je budou posílat z Japonska, tak stejně dorazí až po pandemii ). Podle toho čísla teda asi budou trochu jiné (ukazuje to kompatibilitu spíš s historickýma modelama - leon, XT, ...), ale originál díl stojí asi 57Kč, takže koupit nové, pokud je ještě mají, problém není.
O kladivu už jsem taky slyšel. Ale to furt znamená (ono to teda znamená asi v každym případě) ten bazmek se šteftama dostat z toho auta pryč. Jinak podle fóra vedle štefty jsou v bubnu (i nabádali, že to tam bejvá nehezky zarezlý a že je skoro jednodušší koupit buben z vraku a vyměnit to celý).
Jaká je teda teorie, když jsou štefty v bubnu? Abych teda jenom blbě nekecal, přikládám obrázek z objednávacího katalogu, jak by to mělo být sestavený. Je to teda nějak tak, že po tom, co sundám kolo, tak jediný co se dá dělat, je povolit poloosu a stáhnout buben i s ložiskem z poloosy ven? (Což bude asi dvojitý oser, pač kromě toho, že běžně nejde ten buben sundat ani u aut, kde je jenom buben, tak tahat to ještě z tisícihranu do pryč...)
[/quote]
No tak podle obrázku je zcela evidentní, že štefty jsou v bubnu. I kdyby byly zarezlý, tak když ten šteft budeš pár dní prostříkávat nějakým vzlínavým přípravkem na povolování, tak to vyrazit půjde.
Z obrázku není patrný, jaký je tam ložisko. Ale předpokládám, že tam bude nějakej typ ložiska, který lze stáhnout a zase nasadit, aniž se při tom zničí, takže nějaký kuželík ?
Takže já v tom žádný zásadní problém nevidím. To musí jít.