SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Dneska dorazily nějaké hipsterské hračky (zatím tedy bez baterky, tu jsem si pořád nevybral ). Proti obrázku je tam teda o krabičku míň. Respektive dvě krabičky byly nahrazeny jednou, která sice stála víc než ty dvě dohromady a menší nejspíš taky neni, ale alespoň toho bude méně co kabelovat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20619
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Takže děláš z Libera elektromobil. No fuj .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
To je všechno infrastruktura na ledničku s lahváčema
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Vidí, jak vám ty baterky padají, tak dává radši jednu forotní a ještě nezávislý zdroj
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20619
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Pěkný hračky! Tu vlevo dole mám. Ale tím to končí
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
A máš taky tu blůtůtovou?
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19120
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
batmobil se pujde zahrabat ...
parada ...
parada ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Tam nebudeš mít chlaďák s výčepem?spm píše:To je všechno infrastruktura na ledničku s lahváčema
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
To ještě promyslím, ten měnič by to utáhnout mohl
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Nemám BT, šetřil jsem. párkrát jsem si už říkal "jo, mít tak tu BT", ale teď už vlastně nevím, co vše se dá nastavovat. Z používání jsem vyhodnotil, že bych pár věcí potřeboval jinak, třeba mít možnost ji sepnout trvale (protože třeba start topení jí napětí chvilkově sníží pod hranici odpojení) a pak zas nechat hlídat... Ale s tím by BT asi stejně nepomohlo. Zvažoval jsem mít paralelně připojenej třeba cyrix nebo jak se to "relé" jmenuje, ale mam dojem, že na výstupu tý ochrany nesmí bejt napětí, pokud je vypnutá, asi by se to nelíbilo tomu mosfetu nebo co to spíná.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
U tý podpěťovky se v podstatě asi dá nastavit akorát napětí, při kterém odpojuje. Možná tam půjde nastavit časové zpoždění po jaké době to odpojí (to by ti ten problém řešit mohlo). Zkusím zjistit, až to někam zapnu Já teda tu BT chtěl hlavně z toho důvodu, že to napětí tam jde nastavit fakt libovolně a ne jeden ze sedmi přednastavení, jako je u tý klasický... zvlášť když ty přednastavení vypadají, že jsou všechny na olověný baterky a lifepo bych tim vypínal stejně už dost pozdě.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Aha, netušil jsem, že už BT jde nastavit vlastní, nejen preset. To by pomoct mohlo. Zpoždění je myslím i u mě asi 90s, mezitím to sepne ext. kontakt (dobrý třeba na baterky který maj u sebe centrálu a tak ji to nastartuje), ale to je málo.
Štve mě, že preset na 12 V má reset napětí asi 13,5 V, tedy až když se nastartuje motor. Takže když mi to to topení shodí pod 12 V, i když pak zase vylete třeba na 12,6, už podpěťovka nezapne, protože čeká na 13,5. Řešil jsem to předtím tak, že jsem prostě topení zapínal ještě s nastartovaným motorem a až přestalo žhavit, tak jsem vypnul motor. Pak to jelo celou noc.
Pro mě by fakt byl ideál, kdyby šla vyresetovat, tedy aby šlo manuálně obejít tu podmínku horního napětí, nebo šla zapnout trvale.
Taky mě zlobí v létě v kolonách, nebo stání na místě, kdy v motoru pod kapotou je přes 60 °C a ona se vypne kvůli přehřátí.
Štve mě, že preset na 12 V má reset napětí asi 13,5 V, tedy až když se nastartuje motor. Takže když mi to to topení shodí pod 12 V, i když pak zase vylete třeba na 12,6, už podpěťovka nezapne, protože čeká na 13,5. Řešil jsem to předtím tak, že jsem prostě topení zapínal ještě s nastartovaným motorem a až přestalo žhavit, tak jsem vypnul motor. Pak to jelo celou noc.
Pro mě by fakt byl ideál, kdyby šla vyresetovat, tedy aby šlo manuálně obejít tu podmínku horního napětí, nebo šla zapnout trvale.
Taky mě zlobí v létě v kolonách, nebo stání na místě, kdy v motoru pod kapotou je přes 60 °C a ona se vypne kvůli přehřátí.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
A jaký preset s odpojovacím napětím tam máš nastavený? Jsem měl za to, že tam šlo nastavit i něco jako 11V, kam by ta baterka úplně ani v zátěži padat neměla, pokud je dobrá... Kouknu pak, jestli v té BT se dá nastavit to resetovací napětí (nebo jestli se nudíš, tak prý když si stáhneš tu victroní aplikaci do mobilu, tak má demo mód, kdy si tam můžeš přidat libovolný zařízení z jejich nabídky a dívat se, co se tam dá nastavovat). Ono je to jinak takhle dělaný by design záměrně, protože se počítá s tím, že ta podpěťovka to vypíná ve chvíli, kdy ta baterka je úplně vybitá, takže z ní nic nechceš už tahat... a připojuješ to tedy zpětně ve chvíli, kdy to máš připojený na nabíječce, což odpovídá tomu napětí >13V. (No, teda zhruba... když jsme tu nabíjeli 15A nabíječkou ty otestovaný baterky, tak v první fázi to mělo asi 12,6V, při kterém tam teklo těch 15A).
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Myslím, že preset 8, tedy dole 12 V a nahoře (jen) 13 V (myslel jsem že 13,5). Níž jít nechci, protože primární je lednička, která nežere moc, takže se k těm 12 V dostane postupně a v podstatě vydrží celou noc. Ale u topení je problém, že najednou bere kvůli žhavení asi 10 A, takže napětí klesne pod 12 V. Jasně, mohl bych nastavit třeba 11 V jako dolní napětí, ale pak i lednička to vysosá až na 11 V (resp. po delší době i to topení) a na té baterce pak zůstane opravdu jen 11 V, což je už dost málo. Zvlášť pokud 12 V není problém z hlediska délky užívání spotřebičů - lednička vydrží celou noc a topení i déle, protože jak už je nahozený, bere 1 A v podstatě jen na ventilátor, čerpadlo a elektroniku.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!