Grip píše:A ja svoje prodal, ze uz bylo na muj vkus moc zrezly
Jako mas muj obdiv.
Polevoj že? Jenže pod tou hromadou asfaltu to nebude o moc lepší :D:D koupila Lenka mám pocit....
Grip píše:A ja svoje prodal, ze uz bylo na muj vkus moc zrezly
Jako mas muj obdiv.
no tak SUPER !!! nicméně stejně máte oba můj neskonalý obdiv, Honza za to, že do toho repasu šel a ty za to, že umíš co umíš !!!mišus píše:Marceli a ostatní, co to vidí černě....to auto je opravdu v pěkným stavu. Je naprosto běžný, že Libera mají upadlý chlazení výfuku, odhnily zadní misky pružin, odhnilou hlavní příčku od zadních ramen, odhnily krycí plechy v podběhách, odhnily přední hrnce. Děravý trubky vody a brzd.....na tomhle nic takovyho nenajdete. U koroze je pravidlo, že vypadá hůř na fotce, než to je to ve skutečnosti...ano ten rám je orezlej, ale narozdíl od jiných liber je na tom jen zlomek práce s co si budeme povídat, bylo to odstavený v bazaru nasoleny, to se na tom dost podepsalo.....všude …
Jojo. Bylo to zdravy Misusi a neni to asfaltmišus píše:
Polevoj že? Jenže pod tou hromadou asfaltu to nebude o moc lepší :D:D koupila Lenka mám pocit....
To byl sarkasmus nebo to bylo myšlený vážně? Jako, kdybych nešetřil místem, tak by se mi ještě líbil před tou podpěťovkou a před měničem. Do obojího takhle může (za nějakých okolností) téct více. Ale tam jsem si alibisticky řekl, že obojí má nějakou overload ochranu, takže by to přežít mělo a to jištění je pořád +- v mezích peak výkonu, takže by to nemuselo být úplně blběparabolD píše:Já bych řekl, že tam máš málo jističů Už bych tam prdnul I nějaký kontroler po VE busu, jestli to je fakt všechno victron... Jsou prostě sexy ty panýlky...
Jak to bylo s tím Helmutem, opravářem komínů?podvlada píše:1) nevejde se to
Jsem to radši nepočítal... ale hrubě cenově, jestli myslíš původní pořizovací cenu, tak ano, asi nějak takhle to vyjde. Ale v tom celkovém rozpočtu se to už ztratí, konec konců i to webasto stálo jako třetina autapodvlada píše: 2) bude to stát jak půlka auta
Zapojení je obšlehnuté z manuálu k tý podpěťovce nebo střídači. Nezkoumal jsem to úplně do detailu, ale asi takhle: victroní střídače mají na sobě dva kontakty jako remote on/off. Má to snad fungovat tak, že jedna svorka to zapíná, když se přizemní, druhá naopak když se to připojí k plusu, na floatu je to zapnutý. Standardně je to nezapojený. V tomhle setupu se výstup podpěťovky připojí na tu svorku, která by měla zapínat střídač, když je na něm napájení. Praktický důsledek teda je, že zátěž střídače jede přímo z baterky (ne přes podpěťovku), ale podpěťovka když vypne, tak tím kontaktem ten střídač vypne taky.podvlada píše: Nechápu zapojení invertoru, ale jinak to asi dává smysl.