Jechyho H6 s poštovní schránkou...
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Vterinak drzi na plastu, podle me jako bejk. Na hlinikovem plechu uz to bylo slabsi.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Vem k tomu ten aktivator, dost to pomaha
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Tak ono hlavně 1) není vteřinovka jako vteřinovka a 2) není plast jako plast.
Aktivátor může pomoci, ale bacha na to, aby to pak nedrželo jenom mechanicky - lepidlo chemicky nepřilne k povrchu, ale jenom vyplní nerovnosti a tím tam mechanicky drží - to moc dlouho nevydrží. Další level je primer. Napatlá se speciální "vodička", ta jinak běžně nelepitelný povrch promění na lepitelný nebo aspoň snadněji lepitelný.
Samozřejmě důkladný odmaštění a zbavení nečistot je základ, to snad nemusím připomínat.
Záleží i na viskozitě lepidla. Jinak slepit se dá prakticky cokoliv, ale vteřinovka není vhodná úplně na všechno. Ale některý věci lepí úplně nesmyslně hodně.
Aktivátor může pomoci, ale bacha na to, aby to pak nedrželo jenom mechanicky - lepidlo chemicky nepřilne k povrchu, ale jenom vyplní nerovnosti a tím tam mechanicky drží - to moc dlouho nevydrží. Další level je primer. Napatlá se speciální "vodička", ta jinak běžně nelepitelný povrch promění na lepitelný nebo aspoň snadněji lepitelný.
Samozřejmě důkladný odmaštění a zbavení nečistot je základ, to snad nemusím připomínat.
Záleží i na viskozitě lepidla. Jinak slepit se dá prakticky cokoliv, ale vteřinovka není vhodná úplně na všechno. Ale některý věci lepí úplně nesmyslně hodně.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Z praktickych zkusenosti bych jenom podotkl, ze napriklad prsty mezi "nektere veci" patri
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
To mohu také potvrdit. Zkušenost s tím mám již z dětských let, kdy jsem lepil zlomené dopravní značky pro angličáky. A poté strávil pár hodin rozlepovanim prstůspm píše:Z praktickych zkusenosti bych jenom podotkl, ze napriklad prsty mezi "nektere veci" patri
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Až budu mít chvilku kouknu na ty akrivatory apod. Díky
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
No, tak jako jo i ne. Okamžitě je to slepí dobře, ale za chvíli to povolí, případně vodou, nebo někdy stačí udělat "smýkací" pohyb a ono se to lepidlo ustřihne. Jako z mých zkušeností to na kůži moc nedrží. Drží to dobře třeba na nehtech, když se dobře odmastí. Ono ten gel, co používají kosmetičky na úpravy/opravy nehtů, je v podstatě vteřinovka vytvrzovaná UV světlem.
Jinak mám dobrý zkušenosti i s lepením, když se třeba člověk řízne. Rána se dá krásně slepit. Samozřejmě ne, když z ní tečou litry krve, ale spíš když je to na nějakym nešikovnym místě, kde se blbě lepí náplast nebo to jinak překáží. Při lepení je ale potřeba, aby se to nedostalo do rány, ne kvůli zdravotním rizikům, ale protože když to bude v ráně, tak to samozřejmě nesroste správně k sobě. Super je to třeba když ujede ruka a člověk si zničí takovou tu jemnou kůži kolem nehtovýho lůžka.
Akorát bacha u anaerobů - při vytvrzování se to dost ohřeje, že to klidně člověka spálí. V kombinaci s aktivátorem ještě víc. Proto je vhodný aktivátorem stříkat jenom trochu, ono se to postupně začne vytvrzovat a pak ho zmáčknout naplno na pár vteřin a ono se to tím ochladí. Blbý je, že i ty nejpružnější vteřinovky po vytvrzení jsou tak tvrdý a křehký, že to na těle moc dlouho nevydrží, protože se to začne odchlipovat, lámat, drolit atd.
Jinak mám dobrý zkušenosti i s lepením, když se třeba člověk řízne. Rána se dá krásně slepit. Samozřejmě ne, když z ní tečou litry krve, ale spíš když je to na nějakym nešikovnym místě, kde se blbě lepí náplast nebo to jinak překáží. Při lepení je ale potřeba, aby se to nedostalo do rány, ne kvůli zdravotním rizikům, ale protože když to bude v ráně, tak to samozřejmě nesroste správně k sobě. Super je to třeba když ujede ruka a člověk si zničí takovou tu jemnou kůži kolem nehtovýho lůžka.
Akorát bacha u anaerobů - při vytvrzování se to dost ohřeje, že to klidně člověka spálí. V kombinaci s aktivátorem ještě víc. Proto je vhodný aktivátorem stříkat jenom trochu, ono se to postupně začne vytvrzovat a pak ho zmáčknout naplno na pár vteřin a ono se to tím ochladí. Blbý je, že i ty nejpružnější vteřinovky po vytvrzení jsou tak tvrdý a křehký, že to na těle moc dlouho nevydrží, protože se to začne odchlipovat, lámat, drolit atd.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
No nevim, mně na bříškách prstů to drží tak, že to jde do krve, když je odtrhnu od sebe
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Říkám ustřihnout, jako ve smyslu dělení materiálu ne nůžkama
A hlavně musíš rychle, ne si to slepit kapkou, počkat a pak se divit.
A hlavně musíš rychle, ne si to slepit kapkou, počkat a pak se divit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14879
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Na rány se mi nejvíc osvědčila elektrikářská izolačka. Jen za dnešek 2 zářezy. Chce to mít ji po ruce a omotat, než to začne téct. Lehce zaškrtit.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Já už se setkal s oběmi variantami nouzového zavření rány. Ale osobně používám ten s elektro páskou. Pač tu mám v práci vždy po ruce. Akorát to často přiškrtím moc
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Přidávám takové "jen tak" fotky. Konečně jsem měl chvilku trošku umýt a leštit ten poškrábaný lak
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 122
- Registrován: úte čer 16, 2020 3:26 pm
- Jméno a příjmení: David Tulach
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Ahoj Jechy, mám otázku k tomu výfuku od Foxe. Musím teď měnit u sebe (prorezlé části v tom Yčku, řve levý koncový tlumič) a psal jsem si s Málkem, z čehož vyplynulo, že to vyžaduje pro instalaci dost silné zásahy, aby seděly úchyty, nemlatilo to o kardan atp.
S cenovým rozdílem 17 vs 23,5k oproti Foxu me zajímá, jak to bylo s instalací u tebe? Bylo to bez problémů nebo žádný výfuk nejde nainstalovat bez nějakého custom fitting na konkrétní kus auta?
S cenovým rozdílem 17 vs 23,5k oproti Foxu me zajímá, jak to bylo s instalací u tebe? Bylo to bez problémů nebo žádný výfuk nejde nainstalovat bez nějakého custom fitting na konkrétní kus auta?
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Ahoj, montovali mi ho v Boxer Auto. A právě dávají přednost Foxu protože nepotrebuje takové úpravy. Nebo ty nejmenší, to se přiznám že nevím jeslti nějaký malý detail tam neřešili. Ale pokud si to pamatuji správně, je to opravdu jen sundat starý a dát nový. Plus mají odzkoušeno že tenhle nerez je opravdu nerez. Prý často ty levnější časem stejně zreznou.
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Ad levnej nerez, to už se řešilo spoustukrát, je nějaký minimální množství přísad v oceli, aby se dala považovat za nerezovou. Ale i ten nejlevnější, kterej chytne lišku a vypadá hnusně, by nikdy neměl proreznout skrz, to je to hlavní.
Co bych jako průšvih viděl je to, že Málek dříve prý používal obyčejný příruby, což je škoda, takhle tím zabít nerez roury. Ale dnes už, pokud jsem si dal všechny příspěvky dohromady správně, buď používá nerez příruby standardně nebo minimálně není problém je použít. Jak to bylo vlastně tehdy s jednotlivými tlumiči/rezonátory? Nebyl tam taky stejnej problém, že používali něco cizího, ne-nerez?
Tome, jestli jsem na tvoje fotky koukal dobře, středovej tlumič/rezonátor je takovej oválnej - to dělá tedy jak Fox, tak i Málek. Víš kolik je místa mezi ním a kardanem? A případně, nejsou na kardanu vidět šrámy, že by se občas dotknul?
Jen abych tady ucelil myšlenky ohledně výfuku, který mám vzhledem ke svýmu autu... sorry za spam Ptal jsem se Málka na variantu výfuku, kdy by byl střed bez rezonátoru - tedy jen roura (kvůli kardanu), a bez "Y" rozdvojení, jen na levou stranu. A zadní díl jen levý, trubka stejnýho průměru. Pravou díru po koncovym tlumiči bych použil na to čínský topení. Bohužel odpověděl, že mít na konci jen jeden tlumič na takovej výkon by chtělo nějaký úpravy, aby to netvořilo restrikci, ten tlumič víc otevřít, což by ho udělalo hlasitější. Na dotazy ohledně homologace nakonec ani nedošlo... Tak furt váhám, jestli do toho jít nebo ne...
Co bych jako průšvih viděl je to, že Málek dříve prý používal obyčejný příruby, což je škoda, takhle tím zabít nerez roury. Ale dnes už, pokud jsem si dal všechny příspěvky dohromady správně, buď používá nerez příruby standardně nebo minimálně není problém je použít. Jak to bylo vlastně tehdy s jednotlivými tlumiči/rezonátory? Nebyl tam taky stejnej problém, že používali něco cizího, ne-nerez?
Tome, jestli jsem na tvoje fotky koukal dobře, středovej tlumič/rezonátor je takovej oválnej - to dělá tedy jak Fox, tak i Málek. Víš kolik je místa mezi ním a kardanem? A případně, nejsou na kardanu vidět šrámy, že by se občas dotknul?
Jen abych tady ucelil myšlenky ohledně výfuku, který mám vzhledem ke svýmu autu... sorry za spam Ptal jsem se Málka na variantu výfuku, kdy by byl střed bez rezonátoru - tedy jen roura (kvůli kardanu), a bez "Y" rozdvojení, jen na levou stranu. A zadní díl jen levý, trubka stejnýho průměru. Pravou díru po koncovym tlumiči bych použil na to čínský topení. Bohužel odpověděl, že mít na konci jen jeden tlumič na takovej výkon by chtělo nějaký úpravy, aby to netvořilo restrikci, ten tlumič víc otevřít, což by ho udělalo hlasitější. Na dotazy ohledně homologace nakonec ani nedošlo... Tak furt váhám, jestli do toho jít nebo ne...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 122
- Registrován: úte čer 16, 2020 3:26 pm
- Jméno a příjmení: David Tulach
Re: Jechyho H6 s poštovní schránkou...
Co je čínské topení? :D
Mě by hodně zajímalo, co v praxi ta absence středového rezonatoru dělá. Škoda že nejsou audio záznamy pro porovnání... Nevím, co znamená "sportovnější zvuk", ale na té 3.0R se mi líbí právě tichý a nenápadný výkon.
Pak mám ale vlastne pocit, že i Fox má trochu drsnější charakter oproti origo...
Mě by hodně zajímalo, co v praxi ta absence středového rezonatoru dělá. Škoda že nejsou audio záznamy pro porovnání... Nevím, co znamená "sportovnější zvuk", ale na té 3.0R se mi líbí právě tichý a nenápadný výkon.
Pak mám ale vlastne pocit, že i Fox má trochu drsnější charakter oproti origo...