Quicklyho flotila (Legacy BR 2.0, Outback BS 2.5, BR 3.6)
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho zelený Grinch
Já dávám E5 s aditivy.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Quicklyho zelený Grinch
Je to tu sice rozebraný v každým druhým tématu, ale nedá mi to nezmínit, že u atmo motoru si 100oktanovým benzínem kupujeme hlavně lepší pocit, vliv na chod a životnost motoru bude těžko jakkoliv patrný. Jo aditiva, to je jiná...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Quicklyho zelený Grinch
No u nas je trosku ina situacia (SK) - v skratke:
a.) klasicka 95 je uz E10
b.) Super/Plus/xxx 95 je stara 95 z E5 bez aditiv
c.) Super/Plus/Ride/xxx 98/100/101 oktanove benziny
Rozdiel v cene b.) a c.) je v podstate minimalny.
Ako som porozumel tak pri a.) davat aditiva nema moc zmysel.
Pri b.) davat aditiva som cenou na c.)
Takze u nas to nie je len o pocite . Vsetky okolite krajiny vcitane CR maju este rozum, ale ti nasi tajtrlici tam hore ...
Aj ked mam v papieroch k autu E5 a E10 kompaktibilne tak po precitani fora a prispevkov ak mi to nikto nevyvrati volim moznost c.)
a.) klasicka 95 je uz E10
b.) Super/Plus/xxx 95 je stara 95 z E5 bez aditiv
c.) Super/Plus/Ride/xxx 98/100/101 oktanove benziny
Rozdiel v cene b.) a c.) je v podstate minimalny.
Ako som porozumel tak pri a.) davat aditiva nema moc zmysel.
Pri b.) davat aditiva som cenou na c.)
Takze u nas to nie je len o pocite . Vsetky okolite krajiny vcitane CR maju este rozum, ale ti nasi tajtrlici tam hore ...
Aj ked mam v papieroch k autu E5 a E10 kompaktibilne tak po precitani fora a prispevkov ak mi to nikto nevyvrati volim moznost c.)
Subaru Outback 2019 (Comfort)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Quicklyho zelený Grinch
Milane, když je to tak, chápu. Chtěl jsem jen připomenout, že honit se za co nejvyššími oktany je u atmo motoru zbytečné. Pokud to bereš tak, že ten příplatek je za méně biosraček a aditiva, tak je vše v pořádku
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho zelený Grinch
Souhlasím s tebou a hlavně z tohoto důvodu to tady tankuji taky, kromě toho, že marketing říká (byť je označeno jako E5) tam není žadná biosložka, tak je to aditivováno... A je to poznat na motorech, které jezdily třeba na vervu a na klasikou 95, žádné usazeniny a podobně. Prostě mi to přijde jako povinnost to tam lít.milan74ma píše:No u nas je trosku ina situacia (SK) - v skratke:
a.) klasicka 95 je uz E10
b.) Super/Plus/xxx 95 je stara 95 z E5 bez aditiv
c.) Super/Plus/Ride/xxx 98/100/101 oktanove benziny
Rozdiel v cene b.) a c.) je v podstate minimalny.
Ako som porozumel tak pri a.) davat aditiva nema moc zmysel.
Pri b.) davat aditiva som cenou na c.)
Takze u nas to nie je len o pocite . Vsetky okolite krajiny vcitane CR maju este rozum, ale ti nasi tajtrlici tam hore ...
Aj ked mam v papieroch k autu E5 …
V zásadě ano. Co se týče toho, že by to měla být ochrana před detonačním hořením, tak je to u N/A motoru, který točí pár tisíc otáček, tak to opravdu nemá smysl, Kdyby to točilo 9000 ot/min, tak to asi význam má, ale u běžného motoru bez turba? Asi ne. Co šlo ale opravdu vidět jsou usazeniny nejen v sání, ale i ve spalovací komoře a na pístech... GT, které jezdilo výhradně na 100 bylo výrazně čistější než GT jezdící na 95..Tapan píše:Je to tu sice rozebraný v každým druhým tématu, ale nedá mi to nezmínit, že u atmo motoru si 100oktanovým benzínem kupujeme hlavně lepší pocit, vliv na chod a životnost motoru bude těžko jakkoliv patrný. Jo aditiva, to je jiná...
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Quicklyho zelený Grinch
A já si zas neodpustím ani po sté, že na Vervu i ten můj lesník SG jel viditelně lépe, odzkoušeno vícekrát, stejné trasy, rovinky, kopce, méně jsem podřazoval, lepší zátah od spodu, celkově lepší zrychlení a síla.Tapan píše:Je to tu sice rozebraný v každým druhým tématu, ale nedá mi to nezmínit, že u atmo motoru si 100oktanovým benzínem kupujeme hlavně lepší pocit, vliv na chod a životnost motoru bude těžko jakkoliv patrný. Jo aditiva, to je jiná...
Žádné placebo to nebylo, zdůvodňujte si to technicky jak chcete
Spotřeba snad větší, ale to už nemůžu tak zodpovědně říct, záznamy si nedělám a je to už dlouho zpět.
Nejel jsem na Vervu už nějaký ten roček, možná dva zpět. To mě tedy mrzí, že se dle průzkumů a ohlasů Verva zhoršila a já tomu věřím, pokud přestala dovážet, tak jo.
Tj to samé co s takovou razancí a slávou uvedená efekta 95. Jezdil jsem na ní, pořídil kartu, fandil tomu, ale zklamalo mě to, auto bylo zdechlejší, viditelně, časem to bylo fakt znát.
Včil Tesco 95+VIF, dlouhodobě. Jede to jak jsem byl dřív zvyklý a v čase bych řekl, že to lesníkovi chutná, Vifu věřím, snad ho zas nedokurví nějakou inovací.
Za mě benzina s posledními produkty a inovacemi palec dolů, bohužel, šancí dostala ode mě už neurekom.
To že mají pěkné nové benziny, kde si koupím (asi) dobré žrádlo, kafe, prášky a nevím co je fajn možnost, ale to nevyužívám, chtěl jsem jen dobrý benzin...
Quickly jestli je to už moc, smažu to, či přemístím jinam.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho zelený Grinch
Sima: úplně v pohodě.sima píše:Quickly jestli je to už moc, smažu to, či přemístím jinam.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho zelený Grinch
Dnes při cestě na Olomouc jsem u Moravské Třebové pokořil 5000 km
Co se týče předjíždění, tak na 3.6 nemá, ale oproti SJ má koníků dostatek. Na rodinné výlety rád jezdím 3.6, protože 3.6 víc pluje a je živější.
Na větší rozměry BS proti SJ jsem si díky 3.6 dost rychle zvykl, při couvání pomáhají kamery, navíc jsem si dal na zrcátka vypouklá zrcátka z Číny na hlídání mrtvého úhlu (i když Grinch bliká) a parkování podle čar.
Co mne ale dost mile překvapilo je spotřeba. Čekal jsem o 1 až 2 litry vyšší spotřeba proti SJ ve stejném časovém úseku, ale Grinch podle mne bude jezdit s menší spotřebou - více mu sedí delší trasy. Tady je stav po ujetí trasy Hradubice - Svatý Kopeček - Hradubice a na zimní provoz celkový dojezd 900 jsem neměl ani s SJ
Musím přiznat, že se mi s Grinchem jezdí moc dobře. Jediné velké mínus vidím v tom, že otík nemá kryté prahy - jak u nás staví D35, tak bláta máme habakuk - SJ to má vyřešené mnohem líp.
Jediné, co vypínám, tak je Start&Stop, ostatní asistenty si nechávám. Trošku jsem bojoval s tempomatem, protože jsem byl zvyklý z SJ před vesnicí plachtit na tempomat, u Grinche musím na konci vesnice vypnout tempomat, protože jakmile sundám nohu z plynu, tak jde na brzdy => neplachtí.Co se týče předjíždění, tak na 3.6 nemá, ale oproti SJ má koníků dostatek. Na rodinné výlety rád jezdím 3.6, protože 3.6 víc pluje a je živější.
Na větší rozměry BS proti SJ jsem si díky 3.6 dost rychle zvykl, při couvání pomáhají kamery, navíc jsem si dal na zrcátka vypouklá zrcátka z Číny na hlídání mrtvého úhlu (i když Grinch bliká) a parkování podle čar.
Co mne ale dost mile překvapilo je spotřeba. Čekal jsem o 1 až 2 litry vyšší spotřeba proti SJ ve stejném časovém úseku, ale Grinch podle mne bude jezdit s menší spotřebou - více mu sedí delší trasy. Tady je stav po ujetí trasy Hradubice - Svatý Kopeček - Hradubice a na zimní provoz celkový dojezd 900 jsem neměl ani s SJ
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: Quicklyho zelený Grinch
Dane, hezký kapučíno ti z toho kapalo . Je to moc hezký auto. Mám dotaz, dá se ta barva podsvícenejch budíků nějak nastavovat nebo je to pořád takovéhle disco?
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho zelený Grinch
HAD: barvu okolo budíků si nastavuješ ty - myslím 8 odstínů. Mně se líbí tato zelená, default je modrá.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Quicklyho zelený Grinch
Jo taky mě u oty štve, že je auto vlastně furt špinavé - když se otevřou dveře.quickly píše:Dnes při cestě na Olomouc jsem u Moravské Třebové pokořil 5000 km
Grinch5000.jpg
Musím přiznat, že se mi s Grinchem jezdí moc dobře. Jediné velké mínus vidím v tom, že otík nemá kryté prahy - jak u nás staví D35, tak bláta máme habakuk
Jediné, co vypínám, tak je Start&Stop, ostatní asistenty si nechávám. Trošku jsem bojoval s tempomatem, protože jsem byl zvyklý z SJ před vesnicí plachtit na tempomat, u Grinche musím na konci vesnice vypnout tempomat, protože jakmile sundám nohu z plynu, tak jde na brzdy => neplachtí.
Co se týče předjíždění, tak na 3.6 nemá, …
A co se týče odpružení, jo BS je v malých rychlostech tuhé jak trakař. Daň za tuhost v rychlostech vyšších.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Quicklyho zelený Grinch
To som teda prekvapeny z tych prahov. Som myslel, ze to maju standardne skryte vsetky.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho zelený Grinch
Makovica: u otíků BR i BS to tak není. Neměl to ani SH forestík, SJ už ano.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Quicklyho zelený Grinch
Se na tu spotřebu nemůžu dívat - takováhle podobná čísla mi teď ukazuje moje nové městské mikro auto
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Quicklyho zelený Grinch
Ja bych to nemyl, kombinace barvy auta a bahna je moc pekna asi 2 tydny zpet jsem si zkratil cestu z vm do prahy okolo vas a v mejte sem si umyl auto, v praze sem to delal znova. A pekne to klouzalo na tom bahynku, trochu do toho mrholilo aže po ranu zadnej med.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive