Spec B přírůstek v ČR - Martin437
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Tak takhle jsem si to přesně představoval, než jsem Specko sehnal...a mám radost, že to tak vážně je. Prostě ideální babí léto se super autem
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Pohodička... Super !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
- Bydliště: Bojkovice-Luhačovice
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Máš to krásný, a hodnotím i čajovou kulturu,ahoj
Forester STurbo 01
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1258
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Čajový obřad a objektiv, řekl bych, že od toho jsou Subaru kombíky. Krása.
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Díky pánové, mám radost
Haha, také mi přijde, že outdoor a s ním spojené věci tak nějak ke značce patří...plus Japonsko...čajová kultura. Ač tedy ok, spíš mám raději čínský zelený, ale kvalitní senchou nepohrdnu
Haha, také mi přijde, že outdoor a s ním spojené věci tak nějak ke značce patří...plus Japonsko...čajová kultura. Ač tedy ok, spíš mám raději čínský zelený, ale kvalitní senchou nepohrdnu
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Outdoor zcela bez pochyby, ale s tou čajovou kulturou jsi poměrně ojedinělý. Ale je to krásná kultura, to bezesporu. Mockrát jsem se pokoušel do čajové kultury proniknout, ale nikdy se mi to nepodařilo. Čaj u mě vítězí jen když je mi zima a to optimálně s rumem, jinak to vyhraje kafe, potažmo pivo. Ale fakt se mi to líbí !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Já jsem svoje čajokafová dilemata vyřešil tak, že si běžně dělám ráno, ehm, teda spíš dopoledne, kafe i čaj. Ale teda ten půl litru černýho čaje z pytlíku bych neoznačil za kulturní záležitost.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Já jsem taky čajomil!VDC píše:Outdoor zcela bez pochyby, ale s tou čajovou kulturou jsi poměrně ojedinělý. Ale je to krásná kultura, to bezesporu. Mockrát jsem se pokoušel do čajové kultury proniknout, ale nikdy se mi to nepodařilo. Čaj u mě vítězí jen když je mi zima a to optimálně s rumem, jinak to vyhraje kafe, potažmo pivo. Ale fakt se mi to líbí !!
Na čínské čaje nedám dopustit, i když osobně preferuji oolongy Vřele doporučuji jako zdroj čajů https://www.orijin.cz/
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Super! Jo a pod Orijin se rozhodně podepíšu, opravdu prvotřídní kvalita čajů!
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Rád bych se podělil o to, jak sem nakonec vyřešil utrženou aretaci pro žárovku ve světle. Funguje to parádně, přitlačí to konektor s žárovkou do toho osazení a zdá se, že na to bude spoleh. Přítlak je tak akorát, aby žárovka za jízdy nevibrovala, takže žádné oslňování protijedoucích vozů.
Také mám pár dalších poznatků po několika měsících soužití.
1. Štve mě jak auto klame rychlost! Měli jsme za sebou první krizovku...to se mi zdá, jak jedu pohodu, na silnici takový hup do zlomu a zatáčka...najednou cítím jak se auto nadnáší, zadek trochu sideways...srovnáno ale pěkně sem se vyplašil. ST Fiesta byla neposeda a dala každý km/h navíc znát, tady už jsem párkrát takhle neopatrností přepálil a to je hmotnost auta znát, když se řidič dostává ze šlamastiky...
2. AT by na kempování byla vhodnější - jednoduše mě mrzí, jak někdy zasmrdí spojka, když zajíždím někam na polňačku nebo pomalu jedu po louce na kraj lesa "rozbít kemp". A protože nejsem hovado a nelítám jako prase, nechci dávat podvozku čočku takto na nerovnostech, ale zas trpí spojka...
3. Delší cesty jsou vážně lahoda. Nečekal jsem, že bude mít Specko až takovou přívětivou povahu. Jen teda motorová brzda je až moc silná a někdy pokazí tu plavnost, jakou jinak vůz předvádí.
4. Zamiloval jsem se do japonské preciznosti. Už jsem našel vážně pěkných pár věcí, které mě jako uživatele při různé montáži či průzkumu potěšily... a celkově ta bytelnost, solidnost...
5. Nedávno jsem měl možnost hodně poctivého srovnání s BMW E91 325i 160kw...prostě modlou většiny populace, ale bohužel i pirátů silnic. Byl jsem hodně zvědavý, jak si bude tak vychvalované auto stát proti Specku... rok také 2006, skoro stejný nájezd. Musím uznat, že nízké těžiště Subaru dělá svoje. E91, ač si hromadu lidí myslí, jaká bude driftovací mašina působí dle mého na řízení trochu víc ospale, méně motokárově. Je přesná, precizní a rychlá, ale přijde mi, že to auto chce mnohem větší tempa, aby se něco dělo. A kdo na to má mít koule... Subaru na mě působí jako víc "rally" kára z důvodu mechaniky co je slyšet, analogu... BMW víc jako GTčko, určitě má charakter, jede podobně se 160 kw, možná má o kapku lepší špičku před omezovačem. Chválím taky kratší páku řazení. Docela jsem nad tím přemýšlel, kdyby ta auta byla zakrytá a nevěděl jsem při jízdě čím jedu, jak bych vybral. A nakonec jsem rád, jak jsem si letos na jaře vybral...potvrdil jsem si to . Specko má unikátní charakter, spojuje různý světy co jiný auta neumí, dělá hodně věcí a všechny hodně dobře. Škoda, že už takový auta nebudou
Také mám pár dalších poznatků po několika měsících soužití.
1. Štve mě jak auto klame rychlost! Měli jsme za sebou první krizovku...to se mi zdá, jak jedu pohodu, na silnici takový hup do zlomu a zatáčka...najednou cítím jak se auto nadnáší, zadek trochu sideways...srovnáno ale pěkně sem se vyplašil. ST Fiesta byla neposeda a dala každý km/h navíc znát, tady už jsem párkrát takhle neopatrností přepálil a to je hmotnost auta znát, když se řidič dostává ze šlamastiky...
2. AT by na kempování byla vhodnější - jednoduše mě mrzí, jak někdy zasmrdí spojka, když zajíždím někam na polňačku nebo pomalu jedu po louce na kraj lesa "rozbít kemp". A protože nejsem hovado a nelítám jako prase, nechci dávat podvozku čočku takto na nerovnostech, ale zas trpí spojka...
3. Delší cesty jsou vážně lahoda. Nečekal jsem, že bude mít Specko až takovou přívětivou povahu. Jen teda motorová brzda je až moc silná a někdy pokazí tu plavnost, jakou jinak vůz předvádí.
4. Zamiloval jsem se do japonské preciznosti. Už jsem našel vážně pěkných pár věcí, které mě jako uživatele při různé montáži či průzkumu potěšily... a celkově ta bytelnost, solidnost...
5. Nedávno jsem měl možnost hodně poctivého srovnání s BMW E91 325i 160kw...prostě modlou většiny populace, ale bohužel i pirátů silnic. Byl jsem hodně zvědavý, jak si bude tak vychvalované auto stát proti Specku... rok také 2006, skoro stejný nájezd. Musím uznat, že nízké těžiště Subaru dělá svoje. E91, ač si hromadu lidí myslí, jaká bude driftovací mašina působí dle mého na řízení trochu víc ospale, méně motokárově. Je přesná, precizní a rychlá, ale přijde mi, že to auto chce mnohem větší tempa, aby se něco dělo. A kdo na to má mít koule... Subaru na mě působí jako víc "rally" kára z důvodu mechaniky co je slyšet, analogu... BMW víc jako GTčko, určitě má charakter, jede podobně se 160 kw, možná má o kapku lepší špičku před omezovačem. Chválím taky kratší páku řazení. Docela jsem nad tím přemýšlel, kdyby ta auta byla zakrytá a nevěděl jsem při jízdě čím jedu, jak bych vybral. A nakonec jsem rád, jak jsem si letos na jaře vybral...potvrdil jsem si to . Specko má unikátní charakter, spojuje různý světy co jiný auta neumí, dělá hodně věcí a všechny hodně dobře. Škoda, že už takový auta nebudou
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Vyřešil jsi to v podstatě geniálně !!!Martin437 píše:Rád bych se podělil o to, jak sem nakonec vyřešil utrženou aretaci pro žárovku ve světle.
Dokud jezdí ty naše, tak takový auta jsou a budou. Vem čert nějaký elektrifikovaný sráče.Martin437 píše:Škoda, že už takový auta nebudou
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Jedna dnešní...protože tohle počasí se musí využít pěknou projížďkou a posledním zakempením!
Aj, a až díky fotce jsem se všiml, že do jedné mlhovky zatéká! Tak je to focení alespoň víc k čemu
Aj, a až díky fotce jsem se všiml, že do jedné mlhovky zatéká! Tak je to focení alespoň víc k čemu
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Fotka pecková! Taky bych chtěl umět fotit
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Díky! Já se to učim díky 30 let starému objektivu Vivitar, který je samozřejmě plně manuální...a navíc má zvláštní zoomování, netypický v dnešní době... takže moc fotek dobře nevyjde, ale ty co ano, z těch mám alespoň větší radost
Když se to ale podaří, kreslí lépe, než nové objektivy!
Když se to ale podaří, kreslí lépe, než nové objektivy!
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Motiv pekny, ale zeptam se na dve veci (z toho nahledu to neni videt - tedy ta prvni vec):
1) Prijde mi, ze rovina ostrosti neni na aute, ale az nekde za autem - je/neni tomu tak?
2) Auto bych umistil nejak jinak / nekam jinam - uplne nevim jak a kam, ale tady mi prijde rusive ... jojo, klasicke poucky o tretine a petine jsou na vsech moznych liniich dodrzeny, ale neco mi tam proste nesedi ... a nevim co
1) Prijde mi, ze rovina ostrosti neni na aute, ale az nekde za autem - je/neni tomu tak?
2) Auto bych umistil nejak jinak / nekam jinam - uplne nevim jak a kam, ale tady mi prijde rusive ... jojo, klasicke poucky o tretine a petine jsou na vsech moznych liniich dodrzeny, ale neco mi tam proste nesedi ... a nevim co
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98