Spec B přírůstek v ČR - Martin437
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Nevidim na tom nic jinýho než na svym, krom toho loga Momo a červený nitě, ale samozřejmě pěkný to je
S tím servomotorkem, jestli jde prohodit jen to velký hlavní kolečko s dráhami, zkus použít komplet původní krabku jen s vyměněným kolečkem. Na 99 % bych sázel na něj - na ty vydřený dráhy.
S tím servomotorkem, jestli jde prohodit jen to velký hlavní kolečko s dráhami, zkus použít komplet původní krabku jen s vyměněným kolečkem. Na 99 % bych sázel na něj - na ty vydřený dráhy.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3655
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Mas pravdu. Ted jsem to porovnal. Oboji je fajnova prace.podvlada píše:Nevidim na tom nic jinýho než na svym, krom toho loga Momo a červený nitě, ale samozřejmě pěkný to je
S tím servomotorkem, jestli jde prohodit jen to velký hlavní kolečko s dráhami, zkus použít komplet původní krabku jen s vyměněným kolečkem. Na 99 % bych sázel na něj - na ty vydřený dráhy.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Záleží na volbě kůže a volbě nitě. To může měnit vzhled. Ale kvalita provedení je rozhodně stejná.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Myslím že teď budeme mít k prodeji podsvětlené prahové lišty na tvoje lego za pár drobných
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Taky si myslim, že Podvlada má stejně pěkně zpracovaný...navíc, pokud se nepletu, obě společnosti používají totožnou Nazca kůži...
A díky za hodnocení
@Podvlada: taky si myslim, že to bylo tim kolečkem...tam byly přímo rýhy vydřené! možná pro sichr prohodím celý ten vnitřek a bude to tutovka...napadlo mě totiž, že mohl odejít přímo ten samotný motorek, který jakoby vibroval sem a tam místo otáčení - a tím vlastně vydřel ty dráhy v jednom místě. Našel sem na YT jedno video, kde teda nemá borec tu krabičku rozebranou, ale jen vyndanou z držáku a připojenou a když mění MODE, taky to jen vibruje sem a tam místo plynulého chodu.
@David Herda: Davide, díky za info! Teď ale zase nějakou chvíli nemůžu moc investovat do auta...nemám teď takový příjem v důvodu koronaviru a taky sem zkoušel využít na burze propad akcií ale nepovedly se mi dva obchody
A díky za hodnocení
@Podvlada: taky si myslim, že to bylo tim kolečkem...tam byly přímo rýhy vydřené! možná pro sichr prohodím celý ten vnitřek a bude to tutovka...napadlo mě totiž, že mohl odejít přímo ten samotný motorek, který jakoby vibroval sem a tam místo otáčení - a tím vlastně vydřel ty dráhy v jednom místě. Našel sem na YT jedno video, kde teda nemá borec tu krabičku rozebranou, ale jen vyndanou z držáku a připojenou a když mění MODE, taky to jen vibruje sem a tam místo plynulého chodu.
@David Herda: Davide, díky za info! Teď ale zase nějakou chvíli nemůžu moc investovat do auta...nemám teď takový příjem v důvodu koronaviru a taky sem zkoušel využít na burze propad akcií ale nepovedly se mi dva obchody
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Aby bylo jasno, nepsal jsem to že bych se cítil ukřivděn, to ne, jen je možný, že protože jsem to fotil mobilem tak práce Volantechu tolik nevynikla. Samozřejmě v tom může hrát roli volba barvy nitě, způsob šití - stehu, + to logo. Kvalitatině si troufnu říct, že to bude remíza, jen volanty.net teď mají tu MOMO raznici
Martine, jasně, pokud by pasoval i motorek, tak jedině dobře. Pokud vnitřek půjde poskládat z toho nejlepšího taky bych to tak udělal.
Martine, jasně, pokud by pasoval i motorek, tak jedině dobře. Pokud vnitřek půjde poskládat z toho nejlepšího taky bych to tak udělal.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
@podvlada - přesně tak! dneska večer to zkusim prohodit...nevim, že mě to nenapadlo - díky za impuls! cenim!
Dneska jsem to konečně projel! Neuvěřitelné, jak může jen nově pošitý volant změnit řízení. Jak to není ta uklouzaná, osahaná původní kůže, tak to skvěle drží v ruce! Vlastně až člověk někdy zatočí víc, než chce
Akorát se objevila jedna nemilá věc (auto stálo 3 týdny než volant a servomotorek přišel, odpojená baterka). Při ubrání plynu, vyřazení nebo stání na spojce bez plynu auto houpne otáčkama pod volnoběh, div nezhasne. V klidu volnoběh normálně drží na správných otáček, jde opravdu jen o popisované momenty. Nenepadá někoho, co se mohlo stát při stání auta a opětovnému připojení baterky? Řídící jednotka si něco špatně načetla? Usadilo se něco na škrticí klapce?
Je to nepříjemné, když se někde člověk rozjíždí nebo popojíždí...
Snad si tady toho ve vlákně někdo všimnete, jinak bych to hodil do kategorie...
Dneska jsem to konečně projel! Neuvěřitelné, jak může jen nově pošitý volant změnit řízení. Jak to není ta uklouzaná, osahaná původní kůže, tak to skvěle drží v ruce! Vlastně až člověk někdy zatočí víc, než chce
Akorát se objevila jedna nemilá věc (auto stálo 3 týdny než volant a servomotorek přišel, odpojená baterka). Při ubrání plynu, vyřazení nebo stání na spojce bez plynu auto houpne otáčkama pod volnoběh, div nezhasne. V klidu volnoběh normálně drží na správných otáček, jde opravdu jen o popisované momenty. Nenepadá někoho, co se mohlo stát při stání auta a opětovnému připojení baterky? Řídící jednotka si něco špatně načetla? Usadilo se něco na škrticí klapce?
Je to nepříjemné, když se někde člověk rozjíždí nebo popojíždí...
Snad si tady toho ve vlákně někdo všimnete, jinak bych to hodil do kategorie...
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Minimálně u automatu se vymaže dočasná naučená paměť chování. Jestli to maže i něco v ECU nevím, HonzaCZ bude jistě vědět zkus jezdit jestli se to zase naučí.
Ještě mi napadlo, někdy je třeba "synchronizovat" nebo jak to říct tu škrtící klapku, je na to nějaká procedura, snad se mi to s něčím neplete.
Jinak není zač samozřejmě držím palce ať to těch much zbavíš
Ještě mi napadlo, někdy je třeba "synchronizovat" nebo jak to říct tu škrtící klapku, je na to nějaká procedura, snad se mi to s něčím neplete.
Jinak není zač samozřejmě držím palce ať to těch much zbavíš
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Snad se tu @HonzaCZ zastaví a počte si... kdyby nic, zašlu SZ. jeho přehled s autem mě nepřestává udivovat!
Dneska sem prohodil vnitřky krabiček servomotorků a šlape to parádně.
Doufám, že zítra přijde ten emulátor mp3, ideální čas ho instalovat, když je auto ještě rozkuchané. Hlavně aby fungoval ale výrobce mě ujišťoval, že tyhle fungují super. Tak snad... Grom je fakt za nekřesťanské peníze!
Dneska sem prohodil vnitřky krabiček servomotorků a šlape to parádně.
Doufám, že zítra přijde ten emulátor mp3, ideální čas ho instalovat, když je auto ještě rozkuchané. Hlavně aby fungoval ale výrobce mě ujišťoval, že tyhle fungují super. Tak snad... Grom je fakt za nekřesťanské peníze!
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
V blízké budoucnosti bude asi další investice do Specka - pokukuji po druhých kolech, protože mám zatím jen jedny - ty origo Spec B na autě.
Dneska sem komunikoval s vrakovištěm Subaru-Suzuki z Hostivic...máte s nimi někdo zkušenosti?
Objevilo se tam Japan po-Fl Spec B (který muselo bejt před ťukancem na předek fakt krásný) s origo alu.
Maj něco za sebou, ale prý jsou rovné.
Má někdo odhad, kolik tyhle kola stávaj? Nabízej je za 8000,- a bude to chtít asi menší renovaci/retuše. Tak si říkám, jestli by to byla dobrá investice... aby cena nevylezla někam, kolik by nestály ani topovky...
Dodám jen, že se mi tyhle kola na Legu vždycky hodně líbily...ta kouřová barva dělá hodně.
Dneska sem komunikoval s vrakovištěm Subaru-Suzuki z Hostivic...máte s nimi někdo zkušenosti?
Objevilo se tam Japan po-Fl Spec B (který muselo bejt před ťukancem na předek fakt krásný) s origo alu.
Maj něco za sebou, ale prý jsou rovné.
Má někdo odhad, kolik tyhle kola stávaj? Nabízej je za 8000,- a bude to chtít asi menší renovaci/retuše. Tak si říkám, jestli by to byla dobrá investice... aby cena nevylezla někam, kolik by nestály ani topovky...
Dodám jen, že se mi tyhle kola na Legu vždycky hodně líbily...ta kouřová barva dělá hodně.
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Je to normální cena, resp. dost dobrá cena, na druhou stranu ty kola nejsou zrovna v top stavu. Hodit to do komaxitu může stát kolem 4 tisíc. Jestli nehážou a jsou jenom podřený, budeš mít za 12 litrů kola jako nový. Navíc originály, to by nemuselo být úplný bláto.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Jsem tu! Rozviňte červený koberec... haha
ad klima motorek: Nakonec jsi to vyřešil pěkně. Ty podřené dráhy to je jak s vejcem a slepicí... ty dráhy se většinou na jednom místě poničí, dostane se tam bordel nebo tak a výpadek při přejezdu toho místa způsobí, že si řídící jednotka myslí, že je jinde, než je (přitom by stačilo, aby tam byl nějaký ochranný algoritmus proti tomu) a cukne s tím motorkem zpět. Pak se to zase chytí a zase to jede dál a třeba to to místo i přejede... no a tohle se opakuje a postupně se ta dráha v tom místě ničí víc a víc, navíc se do vazelíny dostává vydřenej vodivej prach... no prostě se pak stane to, že postupně to zlobí ve více a více polohách... Jinak já se trochu bál, že mi tam motorek nebude sedět - kupoval jsem z dieselu 2008/9 a nejsem si teď úplně jistej, ale tu kulisu, co se celá hejbe na motorku jsem určitě dával svojí původní a držák jsem tam nechal ten, co byl na tom motorku s tím, že pokud nebude sedět, tak ho přehodím. Přišlo mi, že motorek a jeho držák se může spíš změnit, ale kulisa a těleso topení bude furt stejné. Tak s tím předpokladem jsem to udělal tak, jak jsem to udělal.
ad volant: Ten je prostě špičkovej! Asi se budu brzo opičit. Ale prolítlo jich tu už víc... uvažuju o tom už delší dobu.
ad ECU/stání bez baterky: Samozřejmě se tam vymažou nějaký korekce, ale to by nemělo způsobit houpání. A když jo, tak jenom na chvíli. Na pár km... Kalibraci nebo adaptaci škrtící klapky jsem v manuálu vůbec nenašel. Já jí dělal u BH, ale tam je lanko a snímač polohy. Tady je throttle by wire a i volnoběh to řídí škrtící klapkou - tedy není tam žádný bypass nebo tak něco. Píšou, že ani snímač polohy škrtící klapky není demontovatelný díl, tak se na to nemá hrabat. Ale houpání může způsobit víc věcí. Třeba lambda. Chce to diagnostiku a tím nemyslím vyčíst a smazat případné chyby, ale sednout si k tomu s kompem a číst hodnoty, zkoumat, co se jak děje atd. Prostě diagnostika jako fakt diagnostika, ne jako ten význam, kterej je zažitej na facebooku.
ad kola: Cena je fajn. 17" originál se daj koupit za 4-5, ale 18" za 8 jsou v pohodě. Slušná renovace je tak za 4-5/sada, rovnání 1000-1500/kolo. Nevybavuji si, odkud jsi, ale doporučuju Alukomax.
ad klima motorek: Nakonec jsi to vyřešil pěkně. Ty podřené dráhy to je jak s vejcem a slepicí... ty dráhy se většinou na jednom místě poničí, dostane se tam bordel nebo tak a výpadek při přejezdu toho místa způsobí, že si řídící jednotka myslí, že je jinde, než je (přitom by stačilo, aby tam byl nějaký ochranný algoritmus proti tomu) a cukne s tím motorkem zpět. Pak se to zase chytí a zase to jede dál a třeba to to místo i přejede... no a tohle se opakuje a postupně se ta dráha v tom místě ničí víc a víc, navíc se do vazelíny dostává vydřenej vodivej prach... no prostě se pak stane to, že postupně to zlobí ve více a více polohách... Jinak já se trochu bál, že mi tam motorek nebude sedět - kupoval jsem z dieselu 2008/9 a nejsem si teď úplně jistej, ale tu kulisu, co se celá hejbe na motorku jsem určitě dával svojí původní a držák jsem tam nechal ten, co byl na tom motorku s tím, že pokud nebude sedět, tak ho přehodím. Přišlo mi, že motorek a jeho držák se může spíš změnit, ale kulisa a těleso topení bude furt stejné. Tak s tím předpokladem jsem to udělal tak, jak jsem to udělal.
ad volant: Ten je prostě špičkovej! Asi se budu brzo opičit. Ale prolítlo jich tu už víc... uvažuju o tom už delší dobu.
ad ECU/stání bez baterky: Samozřejmě se tam vymažou nějaký korekce, ale to by nemělo způsobit houpání. A když jo, tak jenom na chvíli. Na pár km... Kalibraci nebo adaptaci škrtící klapky jsem v manuálu vůbec nenašel. Já jí dělal u BH, ale tam je lanko a snímač polohy. Tady je throttle by wire a i volnoběh to řídí škrtící klapkou - tedy není tam žádný bypass nebo tak něco. Píšou, že ani snímač polohy škrtící klapky není demontovatelný díl, tak se na to nemá hrabat. Ale houpání může způsobit víc věcí. Třeba lambda. Chce to diagnostiku a tím nemyslím vyčíst a smazat případné chyby, ale sednout si k tomu s kompem a číst hodnoty, zkoumat, co se jak děje atd. Prostě diagnostika jako fakt diagnostika, ne jako ten význam, kterej je zažitej na facebooku.
ad kola: Cena je fajn. 17" originál se daj koupit za 4-5, ale 18" za 8 jsou v pohodě. Slušná renovace je tak za 4-5/sada, rovnání 1000-1500/kolo. Nevybavuji si, odkud jsi, ale doporučuju Alukomax.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Zrovna bych rád pořešil opravu odřených disků, díky za odkaz, bude se hodit.HonzaCZ píše:Nevybavuji si, odkud jsi, ale doporučuju Alukomax .
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Jasný, to je vono Ještě že tě tu máme, fakt že jo, bez ironieHonzaCZ píše: Kalibraci nebo adaptaci škrtící klapky jsem v manuálu vůbec nenašel. Já jí dělal u BH, ale tam je lanko a snímač polohy. Tady je throttle by wire a i volnoběh to řídí škrtící klapkou - tedy není tam žádný bypass nebo tak něco.
A červený koberec zde prosím
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
████████
Edit: Asi byl dlouho srolovanej, má faldy
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Jinak jsem dnes v inzerci narazil na tyhle 18ky, je to trochu jinej styl, ale taky hezký...
https://auto.bazos.cz/inzerat/117862337 ... 85x100.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/117862337 ... 85x100.php
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12