Stránka 3 z 11

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: pát čer 14, 2019 7:09 am
od VDC
To jsou teda šikulové. :-D Ještě, že nenamontovali obráceně tu masku. :-DDD

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: pát čer 14, 2019 7:47 am
od u2964
VDC píše:To jsou teda šikulové. Ještě, že nenamontovali obráceně tu masku.
To bude tím, že díky nepravidelnému tvaru nejde nasadit obráceně, aby šla potom přidělat. Jinak by to určitě nešlo vyloučit :-D
Budu muset evidentně volit servis mezi AWD a ILOSem v LBC, protože u prodejce nechám spravit max. to, co zvojtili před předávkou a čeho jsem si při předání nevšiml hned (resp. budou na to mít jeden pokus a pak adieu). Důvěru v jejich práci to tedy nevzbuzuje.. >:( <:-<

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: pát čer 14, 2019 9:01 am
od Kolben
Je zajimavy, ze pani Japonci na tej kamere nemaji kodovani, aby tam nesla dat obracene vzhuru nohama. To je husty az divny.

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: pát čer 14, 2019 9:33 am
od u2964
Kolben píše:Je zajimavy, ze pani Japonci na tej kamere nemaji kodovani, aby tam nesla dat obracene vzhuru nohama. To je husty az divny.
To sice chápu, ale když přepnu na přední kameru, mám silnici na horní straně displeje, nebe dole. Jelikož ostatní kamery jsou vizuálně shodné s očima, tak asi displej infotainmentu obráceně nebude ;-D Uvidíme, jak se to vykutálí..


Dnes vyřešen problém s okýnkem, které nešlo ovládat od řidiče. V návodu jsem to tedy nenašel, ale raději se tam znovu podívám. Prodejce poradil: Po zapnutí zapalování bez brzdy 2x tlačítko start, potom na zadních dveřích spolujezdce stáhnout sklo až dolů a hned pak až nahoru, pak vypnout a zapnou zapalování by to mělo fungovat. -> FUNGUJE. Všechny okna jdou ovládat. Sranda je, že tímto postupem jsem rozběhal zadní okno za řidičem mimoděk :-D

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: pát čer 14, 2019 9:36 am
od Kolben
Jojo, to se stava, ze nejdou okna u ridice ovladat. Pak ale staci jit k tem dverim a na nich jednou vyjet nahoru a dolu a pak to funguje i u ridice. Proc se to cas od casu takhle podela je mi ovsem zahadou, ale uz sem se s tim shledal na XTcku.

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: pát čer 14, 2019 9:44 am
od u2964
Kolben píše:Jojo, to se stava, ze nejdou okna u ridice ovladat. Pak ale staci jit k tem dverim a na nich jednou vyjet nahoru a dolu a pak to funguje i u ridice. Proc se to cas od casu takhle podela je mi ovsem zahadou, ale uz sem se s tim shledal na XTcku.
Takže si asi založím seznam "Fido a jeho vrtochy: 1) nechce občas stahovat okénka od řidiče" :-DDD

EDIT: opraveny chyby ve významu věty

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: pát čer 14, 2019 9:47 am
od Kolben
Obcas si rikam, skoda ze sem si ten seznam nevedl :-) Dneska uz by mel asi tak odhadem bambilion zaznamu. Ale na druhou stranu musim rict, ze Outback by tam nemel zaznam ani jeden..

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: pát čer 14, 2019 10:27 am
od Traveller
Mně se to stalo na STIhačce po poslední prohlídce před pár nedělemi. Ale jelikož měli odpojenou baterku a bylo rozházené i všechno ostatní, tak to není vrtoch, ale zcela normální stav, který je třeba zase nastavit zpět (jazyk, pípák s kontrolkou, datum a čas.....). Otázka 2 minut. Jen na těch oknech jsem ztratil času více, protože jsem musel do knížky. Bylo tam: sjet do poloviny - vyjet nahoru a chvíli podržet - sjet úplně dolů. A světe div se, zafungovalo to. ;-D ;-D

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: úte čer 18, 2019 7:44 pm
od u2964
Druhé tankování při 677 km a výsledek - první spotřeba 7,8l. Musím říct, že mě Fido překvapil. Čekal jsem, že si vezme minimálně o litr víc. Úplně spotřebu neřeším, ale i tak překvapení. Oproti palubnímu počítači rozdíl 0,3l do plusu, což beru.

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: úte čer 18, 2019 7:59 pm
od nothink
Tak to je luxusní spotřeba, taky bych se k ní jednou rád dostal :-), ale jediným řešením by byla koupě nového vozu :-DDD

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: úte čer 18, 2019 8:12 pm
od Kolben
Tak málo jsem taky nikdy neměl. :-))))


Sent from my XsMax using Tapatalk Pro

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: úte čer 18, 2019 8:15 pm
od u2964
Tak já tomu teď na krk nijak zvlášť nešlapu, řídím se postupem “Kroky po 500”, tedy do 500km snaha nevytáčet přes 2500rpm, 500-1000km do 3000rpm, ale vysvětlete to CVTčku

Chci teď hledat jiné disky, ale kromě amerického Motegi MR118, což nemá v EU atest, se mi nic nelíbí...sakra..


Nacvakáno v Tapatalk Pro

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: úte čer 18, 2019 9:15 pm
od RadekN
Když vidím tu spotřebu, tak máš skutečně Subaru a ne třeba Hyundai? :-D :-D :-D

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: úte čer 18, 2019 9:43 pm
od u2964
RadekN píše:Když vidím tu spotřebu, tak máš skutečně Subaru a ne třeba Hyundai?
Hjundéé je to auto, kam skládám nohu jako na displeji pro tetris a vylézám jak z tanku zespoda? Tak to nebude ono. To znám jako služební. A ten hnusný naftový zvuk... Ten já nemusím..
Kdepak, to bude Subaru - dlouhé, tiché, vonící novotou a polykající Vervu 100.

Se Ceedem svého ročníku jsem byl na Spritmonitoru v top 20, takže asi jezdím lehkou nohu. Navíc půlka cesty podél Labe, to jen na začátku a na konci musím do kopců. Nejsem horal jako někteří zdejší, z údolí přes sedlo do jiného údolí a zas do kopce..


Nacvakáno v Tapatalk Pro

Re: U2964 a jeho Fido

Napsal: úte čer 18, 2019 10:58 pm
od quickly
u2964 píše:první spotřeba 7,8l. Musím říct, že mě Fido překvapil.
Já mám od dubna s SJ průměrnou počítanou spotřebu 7.2, takže těch 7.8 odpovídá, já v tom mám u dvou nádrží rychlejší přesuny 8-? a sem tam vozíky s kompostem.