Od Jižní spojky na Boleslav a Ústí je omezení a zúžené pruhy, tam jsem jel za čmoudícím BMW s odstupem, abych viděl, kam jedu a při rozjezdu na původní rychlost BMW udělalo myšku do levého pruhu a způsobilo to trochu brždění, tak jsem taky přišlápl brzdu a zepředu auta přes masku se vyvalil bílý kouř a hned zmizl. Tak mi šrotovalo, co to je, koukám na teplotu chladiva, teplotu oleje na infotainmentu a vše v pohodě (chladivo na středu, olej na 80) a kouknu do zpětného za sebe a tam za mnou velmi krátká bílá stopa, jako když auto startuje v zimě a zplodiny dělají chvilku bílý kouř. Tak jsem jenom pomyslel a začal jsem zastavovat, vidím silniční telefon, tak jsem zastavil u něj, abych mohl bezpečně za svodidlo.RadekN píše:Tak s tou vodou si měl kliku, žes to poznal hned tak z kraje
Jen jsem vystoupil z auta na všech blikačích, tak kolem prosvištěl kamion, že jsem si na něj mohl šáhnout. Tfuj. Koukal jsem na provoz a otevřel kapotu, vyvalil se kouř.. Tak jsem si zanadával na techniky v EF, jestli kontrolují měrku jako auto lama a jinak nic..
strider píše: ...ja ti jen preju, aby si mel s tim autem i nejaky fakt hezky zazitky, ve zdravi a pohode, snad uz sis vybral smuly dost.
Jasně, díky. Já si užívám každou jízdu, když není do servisu A cestu v úterý domů, když jsem na servis na otočku v pondělí, jsem si užil moc. Pěkné počasí, kopce Českého středohoří, fungující Fido, silnice 2. a 3. třídy mimo dálnicinámořník píše:To přeju taky
V servisu mi taky říkali, že jsem zastavil včas, spousta chladiva ještě zůstala. A to jsem platil ještě dopoledne předtím doplnění 1 dcl do okruhuVDC píše:Ty jsi teda opravdu klikař... Ještě, že to tak dopadlo.
Už bych ti mohl poslat ty polepy, viď ?? Polepším se.
Stran toho nástřiku, jestli ten, kdo doporučoval, má dlouhodobou kladnou zkušenost, tak super. Já bych si nikdy nedovolil tvrdit, že nic lepšího než Dinitrol není. A věci od Terosonu potažmo od Pattexu jsou kvalitní a používám je, byť na jiné aplikace.
Jo, ty polepy by byly super, auto by bylo téměř dořešené (ještě řeším 5. kolo na kufru). Až to stihneš, tak to stihneš, jezdí to i bez nich
Nástřik je nějaká novější varianta něčeho, s čím je dlouhá zkušenost. Onen známý má s otcem dílnu, kde dělá i opravy plechařiny a podle ftek na BMW a dodávce to vypadá na machrovinu, jak to jde udělat, aniž by to bylo vidět. Mají s tím velmi dobré zkušenosti. Jelikož majitel servisu by si na auto nedal nic, co by nebylo 100% ověřené a funkční, šel jsem do toho taky. Beru, že Dinitrol je osvědčená kvalita. Nic víc, nic míň.
V servisu při roční prohlídce k tomu neřekli vůbec nic, což mne pozitivně překvapilo.
Jo, v pátek jsem opět zavítal na pracoviště, takže jsem musel kolem nemocnice Takže jsem to asi opravdu byl já s Fidoušem.nothink píše:To je super, že už je vše jak má být. Nedávno jsem, v pátek (22.5.), řekl bych viděl Fida, jak si to peláší okolo nemocnice v ÚnL do kopce a že mu to jelo . A tento týden takový trable
Trable.. V servisu museli vyndat motor (při opravě), aby vyměnili pomocný rám motoru, takže veškeré hadice napojovali oni. Tzn. pokud teď něco selže, jako teď vypadlá hadice kvůli prasklé přezce, je to jenom vizitka jejich práce. K tomu nemám co dodat. Na špatný kus dílu (spony) moc nevěřím. Taky v servisu neřekli ani popel.
Za krátkou dobu půl roku to byla druhá zkušenost s oficiální Subaru Assistance. Odtah domluven v pohodě, přijel pracant, který byl přístupný domluvě. Domluva náhradního auta, no to byla firmička, měl přišel jako typickej pražskej vykuk - Oktávka předposlední generace, odřená u předních světel, naprasklé jedno světlo, přední sklo jak po náletu afrických kobylek, natankováno jen asi 90% a chtěl to vrátit celé dotankované (to víš, že jo, panáčku.. už se ženu na pumpu). Problém je, že přistavení náhradního auta je v rámci služby, pak ale je potřeba vrátit auto do sídla autopůjčovny. A to je trochu problematické, člověku vrátí opravené auto, on pak musí obroubit celou Prahu a jet zptáky pro svoje opravené auto.. No, lepší než drátem do oka. Moje shrnutí - odtah byl vždycky v pohodě, ty chlapi byli vždy rozumní. Na náhradní auto je třeba si dávat bacha. Jinak na té lince asistence jsou snaživí.