5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Tak je to 5 let (přesně 19. 11. 2013), co jsem si dovezl SJ forestíka ( https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 22#p108222 ) a nyní jsem se rozhodl sepsat pár myšlenek. Zatím to nechám v samostatném vláknu, potom to spojím do své flotily
Forestík je služební auto a ty většinou měníme kolem 200 tkm. SJ má sice 224 tkm, ale vůbec nevypadá jako velká ojetina a ani se tak nechová a proto jsme se rozhodli, že zatím nebudu hledat náhradníka – nový náhradník by byl teď opět SJ, raději si počkám na SK. Do 250 tkm mám prodlouženou záruku (dokupoval jsem z 200 tkm do 250 tkm), takže v polovině 2019 se podle stavu SJ rozhodne, kdy se půjde do nového Subaru. Co se týče nástupce, tak pro svoji práci potřebuji zvýšený podvozek. Tím je dána trojice Forester – XV – Outback. XV má pidi kufr. Protože s autem občas jedu mimo asfalt, tak vyhrává Forester (nájezdové úhly a doma mám 3.6). Do Outbacka bych šel jen tehdy, pokud by nový mild-hybrid v SK moc kazil schopnosti Forestera (ale osobně se na to těším).
ZÁKLADNÍ INFORMACE
SJ COMFORT 2.0I-L
• Tempomat
• Couvací kamera
• Střešní okno
• Mlhovky
• Ovládání na volantu
NAVÍC
• Parkovací senzory přední & zadní
• Dekl pod motorem
• Ochranné lišty na boku
• Průhledné samolepky pod klikami
• Tmavé fólie (průhlednost 5%) od „B“ sloupku
• Ochrana zadní hrany – gumová
• Sundávací tažné
• MiVue kamera na záznam
• Navigace Garmin (integrované napájení v držáku)
• Protipesová mříž (má být lehce sundávací, ale nějak jsem na to nepřišel – vadí kazeta střešního okna)
• Deflektory (ofuky)
• Panoramatická kulatá zrcátka z Číny na hlídání mrtvého úhlu (a na lepší parkování) v obou bočních zrcátkách
CO VOZÍM S SEBOU STÁLE
• Lopatka Fiskars (výhra v tombole na SFC srazu) přidělaná na protipesovou mříž
• Kurty (3+5 metrů) na vytažení ze škarpy, šekly
• Autonabíječka CTek
• Konvertor 12V-220V
• Gumycuky
• Kompresorek na 12V
• Dále od Fiskars – sekyrka, mačeta, pilka
• Sada nářadí v kufru s kladivem
• Značkovací sprej dočasný
• Toaleťák
• Košťátko s integrovanou škrabkou
• Velký deštník pro 2 osoby a menší deštník
• Sluneční / protinámrazová plachta na přední sklo (z Číny)
• Na zimu řetězy
CO JSEM ŘEŠIL V SERVISU
Pokud pominu klasické návštěvy servisů, tak jsem řešil ťuknutý pravý přední podběh od žulové kostky u Lidlu, výměnu pravého předního kloubu (na prodlouženou záruku) a aretaci na zadních levých dveřích (na prodlouženou záruku).
NEDOSTATKY
Jedná se o moje subjektivní poznatky :
• Mělké sedáky bez bočního vedení
• Přední sklo nemá vyšší boční rantl, takže po ostřiku skla teče voda na boční sklo (u SH to krásně teklo nahoru; stejný problém má SpecB)
• Dost velký hluk přes podběhy, zvláště u zimáků nebo při jízdě mimo asfalt (pokud SK bude mít opět horší odhlučnění, tak bych šel do samostatného profi odhlučnění)
• Nízká výška otevřených zadních dveří – mám 180 cm a hlavou z boku dost často nabourám
• Špatné osvětlení zadního prostoru – řešeno z boku, pokud je plný kufr, vůbec to nesvítí
• Pokud je marast, tak se špiní couvací kamera – naučil jsem se vždy před nastoupením přejet kameru palcem (3.6 to má řešené asi jinak, kamera se skoro vůbec nešpiní)
• Pod sedadly jsou konzole, takže nejde zasunout vyšší věci (V SH jsem měl pod sedadlem sněhové řetězy, v SJ je mám přidělané k mříži)
SPOTŘEBA OLEJE
Za 224 tkm jsem dolil necelé 3 litry oleje. Oranžová kontrola se mi rozsvítila 3x, vždy když jsem měl mezi servisy rychlejší přesuny po dálnicích. Posledních 40 tkm jsem si dal na palubní počítač teplotu oleje a hlídám si, aby teplota nebyla delší dobu přes 98 stupňů a kontrolka se neobjevuje. V servisu dávají 5W30 Castrol.
SPOTŘEBA BENZÍNU
Tak to je kapitola sama o sobě . Forestík žere tolik, jakým způsobem řidič jezdí. U mne převažují delší trasy, dále díky psům mám naučenou souvislou jízdu a jako (teď už bývalý) starosta se snažím jezdit v limitech. Po obcích jezdím 53 tacho, okresky 80-90 tacho a dálnice 110-120 tacho. Nad 130 je znát, že forestík nemá dostatek síly a rezervu. On jede krásně, ale nedělá mu to dobře. Na rychlejší dálniční přesuny si raději beru SpecB, teď s rodinou i 3.6. Oba šestihrnci mají v dálničním souvislém režimu 8,2 až 8,4 l/100 km. Kdybych jel stejným způsobem s plečkou, tak mám spotřebu nad 9.
Díky tomu, že na sportovnější svezení mám SpecB a 3.6, tak mi spotřebu zvedají výlety mimo asfalt a tahání vozíků. Pokud bych neměl vozík a terén, tak si myslím, že bych jezdil se stejnou spotřebou jako s dehtovým SH.
MOTORIZACE A CVT
Někdo tvrdí, že 2.0i a CVT je plečka (proto jsem tento výraz začal používat ), ale podle mne je to dostačující kombinace na časté a univerzální ježdění. Zvažoval jsem nákup XT, ale po přepočtu na pětiletý provoz by XT proti plečce bylo dražší o 300 tKč.
Na CVT jsem si rychle zvykl, ze začátku jsem na předjíždění používal Doubled-Kick-Down, ale posledních 30 tkm před předjížděním přepnu na „S“, přidávám plyn na 80% a po předjíždění se vracím na „I“.
Do terénu má plečka X-mode, který funguje jako redukce. Když porovnám SH v dehtu s MT a SJ s CVt a X-mode, tak SJ v terénu projede mnohem víc a s větší noblesou.
PŘEDNÍ SKLO
U SH jsem měl životnost předního skla 30 tkm, u SJ je lépe zkosené okno, takže kamínky okno tolik neničí. Mám na okně 2 malé prasklinky, už 200 tkm, vůbec se nezvětšují a prošel jsem s nimi přes STK. Zatím výměnu nechávám na okamžik prodeje, případně, kdyby se praskliny rozjely.
SAMONIVELÁKY
Už na SH po ujetí 218 tkm byly samoniveláky v pohodě, tak i u SJ po 223 tkm také fungují. Dle fotodokumentace zde na SFC bylo ve forestíkovi převezeno dostatečné množství nákladu, takže si myslím, že se jich uživatel, který myslí, nemusí bát
OJETINA PO 224 TKM
SH po 218 tkm byla opravdu ojetina, ale SJ je v dobré kondici, podle mne 300 tkm dá úplně v pohodě. Forestík nepoznal kartáčovou myčku, chodím jen na pistole a za 60 Kč jde z forestíka udělat leštěnka.
Ohmatání je znát na levé straně volantu (řídím hlavně levačkou) a kůže na řadící páce je už trochu jetá.
Pár aktuálních fotek
Neumytý forestík Umístění navigace u A sloupku Boční zrcátko s čínským bráškou Kamera schovaná za zpětným zrcátkem Středový palubní počítač
(kilometry od zapnutí motora, čas od zapnutí motora, teplota oleje; nahoře uprostřed aktuální spotřeba) Protipesová mříž s lopatkou a deštníkem Výbava pod deklem
(horní polovina - podprdelník pro lovce od Kolowratů, značkovací sprej dočasný, nářadí včetně kladiva, toaleťák, univerzální stříbrná páska
spodní polovina - mačeta tažné, pilka, sekyrka, výbava (trojúhelník,lékárna), kompresor na 12V, gumycuky)
Forestík je služební auto a ty většinou měníme kolem 200 tkm. SJ má sice 224 tkm, ale vůbec nevypadá jako velká ojetina a ani se tak nechová a proto jsme se rozhodli, že zatím nebudu hledat náhradníka – nový náhradník by byl teď opět SJ, raději si počkám na SK. Do 250 tkm mám prodlouženou záruku (dokupoval jsem z 200 tkm do 250 tkm), takže v polovině 2019 se podle stavu SJ rozhodne, kdy se půjde do nového Subaru. Co se týče nástupce, tak pro svoji práci potřebuji zvýšený podvozek. Tím je dána trojice Forester – XV – Outback. XV má pidi kufr. Protože s autem občas jedu mimo asfalt, tak vyhrává Forester (nájezdové úhly a doma mám 3.6). Do Outbacka bych šel jen tehdy, pokud by nový mild-hybrid v SK moc kazil schopnosti Forestera (ale osobně se na to těším).
ZÁKLADNÍ INFORMACE
SJ COMFORT 2.0I-L
• Tempomat
• Couvací kamera
• Střešní okno
• Mlhovky
• Ovládání na volantu
NAVÍC
• Parkovací senzory přední & zadní
• Dekl pod motorem
• Ochranné lišty na boku
• Průhledné samolepky pod klikami
• Tmavé fólie (průhlednost 5%) od „B“ sloupku
• Ochrana zadní hrany – gumová
• Sundávací tažné
• MiVue kamera na záznam
• Navigace Garmin (integrované napájení v držáku)
• Protipesová mříž (má být lehce sundávací, ale nějak jsem na to nepřišel – vadí kazeta střešního okna)
• Deflektory (ofuky)
• Panoramatická kulatá zrcátka z Číny na hlídání mrtvého úhlu (a na lepší parkování) v obou bočních zrcátkách
CO VOZÍM S SEBOU STÁLE
• Lopatka Fiskars (výhra v tombole na SFC srazu) přidělaná na protipesovou mříž
• Kurty (3+5 metrů) na vytažení ze škarpy, šekly
• Autonabíječka CTek
• Konvertor 12V-220V
• Gumycuky
• Kompresorek na 12V
• Dále od Fiskars – sekyrka, mačeta, pilka
• Sada nářadí v kufru s kladivem
• Značkovací sprej dočasný
• Toaleťák
• Košťátko s integrovanou škrabkou
• Velký deštník pro 2 osoby a menší deštník
• Sluneční / protinámrazová plachta na přední sklo (z Číny)
• Na zimu řetězy
CO JSEM ŘEŠIL V SERVISU
Pokud pominu klasické návštěvy servisů, tak jsem řešil ťuknutý pravý přední podběh od žulové kostky u Lidlu, výměnu pravého předního kloubu (na prodlouženou záruku) a aretaci na zadních levých dveřích (na prodlouženou záruku).
NEDOSTATKY
Jedná se o moje subjektivní poznatky :
• Mělké sedáky bez bočního vedení
• Přední sklo nemá vyšší boční rantl, takže po ostřiku skla teče voda na boční sklo (u SH to krásně teklo nahoru; stejný problém má SpecB)
• Dost velký hluk přes podběhy, zvláště u zimáků nebo při jízdě mimo asfalt (pokud SK bude mít opět horší odhlučnění, tak bych šel do samostatného profi odhlučnění)
• Nízká výška otevřených zadních dveří – mám 180 cm a hlavou z boku dost často nabourám
• Špatné osvětlení zadního prostoru – řešeno z boku, pokud je plný kufr, vůbec to nesvítí
• Pokud je marast, tak se špiní couvací kamera – naučil jsem se vždy před nastoupením přejet kameru palcem (3.6 to má řešené asi jinak, kamera se skoro vůbec nešpiní)
• Pod sedadly jsou konzole, takže nejde zasunout vyšší věci (V SH jsem měl pod sedadlem sněhové řetězy, v SJ je mám přidělané k mříži)
SPOTŘEBA OLEJE
Za 224 tkm jsem dolil necelé 3 litry oleje. Oranžová kontrola se mi rozsvítila 3x, vždy když jsem měl mezi servisy rychlejší přesuny po dálnicích. Posledních 40 tkm jsem si dal na palubní počítač teplotu oleje a hlídám si, aby teplota nebyla delší dobu přes 98 stupňů a kontrolka se neobjevuje. V servisu dávají 5W30 Castrol.
SPOTŘEBA BENZÍNU
Tak to je kapitola sama o sobě . Forestík žere tolik, jakým způsobem řidič jezdí. U mne převažují delší trasy, dále díky psům mám naučenou souvislou jízdu a jako (teď už bývalý) starosta se snažím jezdit v limitech. Po obcích jezdím 53 tacho, okresky 80-90 tacho a dálnice 110-120 tacho. Nad 130 je znát, že forestík nemá dostatek síly a rezervu. On jede krásně, ale nedělá mu to dobře. Na rychlejší dálniční přesuny si raději beru SpecB, teď s rodinou i 3.6. Oba šestihrnci mají v dálničním souvislém režimu 8,2 až 8,4 l/100 km. Kdybych jel stejným způsobem s plečkou, tak mám spotřebu nad 9.
Díky tomu, že na sportovnější svezení mám SpecB a 3.6, tak mi spotřebu zvedají výlety mimo asfalt a tahání vozíků. Pokud bych neměl vozík a terén, tak si myslím, že bych jezdil se stejnou spotřebou jako s dehtovým SH.
MOTORIZACE A CVT
Někdo tvrdí, že 2.0i a CVT je plečka (proto jsem tento výraz začal používat ), ale podle mne je to dostačující kombinace na časté a univerzální ježdění. Zvažoval jsem nákup XT, ale po přepočtu na pětiletý provoz by XT proti plečce bylo dražší o 300 tKč.
Na CVT jsem si rychle zvykl, ze začátku jsem na předjíždění používal Doubled-Kick-Down, ale posledních 30 tkm před předjížděním přepnu na „S“, přidávám plyn na 80% a po předjíždění se vracím na „I“.
Do terénu má plečka X-mode, který funguje jako redukce. Když porovnám SH v dehtu s MT a SJ s CVt a X-mode, tak SJ v terénu projede mnohem víc a s větší noblesou.
PŘEDNÍ SKLO
U SH jsem měl životnost předního skla 30 tkm, u SJ je lépe zkosené okno, takže kamínky okno tolik neničí. Mám na okně 2 malé prasklinky, už 200 tkm, vůbec se nezvětšují a prošel jsem s nimi přes STK. Zatím výměnu nechávám na okamžik prodeje, případně, kdyby se praskliny rozjely.
SAMONIVELÁKY
Už na SH po ujetí 218 tkm byly samoniveláky v pohodě, tak i u SJ po 223 tkm také fungují. Dle fotodokumentace zde na SFC bylo ve forestíkovi převezeno dostatečné množství nákladu, takže si myslím, že se jich uživatel, který myslí, nemusí bát
OJETINA PO 224 TKM
SH po 218 tkm byla opravdu ojetina, ale SJ je v dobré kondici, podle mne 300 tkm dá úplně v pohodě. Forestík nepoznal kartáčovou myčku, chodím jen na pistole a za 60 Kč jde z forestíka udělat leštěnka.
Ohmatání je znát na levé straně volantu (řídím hlavně levačkou) a kůže na řadící páce je už trochu jetá.
Pár aktuálních fotek
Neumytý forestík Umístění navigace u A sloupku Boční zrcátko s čínským bráškou Kamera schovaná za zpětným zrcátkem Středový palubní počítač
(kilometry od zapnutí motora, čas od zapnutí motora, teplota oleje; nahoře uprostřed aktuální spotřeba) Protipesová mříž s lopatkou a deštníkem Výbava pod deklem
(horní polovina - podprdelník pro lovce od Kolowratů, značkovací sprej dočasný, nářadí včetně kladiva, toaleťák, univerzální stříbrná páska
spodní polovina - mačeta tažné, pilka, sekyrka, výbava (trojúhelník,lékárna), kompresor na 12V, gumycuky)
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Ultra poctivý rodokmen,jsem zvědav co bude dál.A co se týče forejse,tak ten je opravdu na jedničku s hvězdou-vlastně souhvězdím Tohle se čte moooc příjemně.
Jinak s sebou vozím ještě víc hebel,vše zaplněno po okraj,jsem si říkal,že to ořežu,bo už ani nevím co vše s sebou vozím a musím hrabat,kolikrát to hledám kdekoliv jinde,třeba v garáži a ono je to už léta v autě dnes jsem přezul a očistil letní liťáky a že uberu zátěž forejsovi,ale naopak jsem ve finiši ještě přidal,no však to uveze a lepší je jak ty být připraven,navíc stejně mě momentálně chybí minimálně kvalitní start kabely a řetězy ty bych teda možná narval na kolo,ale hodily by se lepší a tak dál a tak dál...
Ale omezil jsem aspoň počet dek a krycího matrjoše z pěti na tři,tj úspěch,u mě velký
Jinak s sebou vozím ještě víc hebel,vše zaplněno po okraj,jsem si říkal,že to ořežu,bo už ani nevím co vše s sebou vozím a musím hrabat,kolikrát to hledám kdekoliv jinde,třeba v garáži a ono je to už léta v autě dnes jsem přezul a očistil letní liťáky a že uberu zátěž forejsovi,ale naopak jsem ve finiši ještě přidal,no však to uveze a lepší je jak ty být připraven,navíc stejně mě momentálně chybí minimálně kvalitní start kabely a řetězy ty bych teda možná narval na kolo,ale hodily by se lepší a tak dál a tak dál...
Ale omezil jsem aspoň počet dek a krycího matrjoše z pěti na tři,tj úspěch,u mě velký
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11895
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Tak to je dobře, že ti auto bezva funguje.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Jaká je to ráce, ta pesa, kterou vozíš??...
A jak se jmenuje?
A jak se jmenuje?
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6346
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Quickly, čte se to moc hezky, to je dobře že je to takovej držák.
Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk
Odesláno z mého founu pomocí Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
plukovník: teď se forestíkem vozí už jen Yorkshire, Erdejlterier (Lord) nám umřel minulý rok v srpnu a Český ruský teriér (Max) v létě měl 12 let a už má úbytek svalové hmoty, díky kterému už nemůže moc chodit. Ještě 2 měsíce zpátky byl schopen jezdit 1x týdně na veterinu na trhání chlupů z uší, ale teď k nám už Míra veterinář chodí domů. Fotky jsou zde
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Hezká zvířata,
také jedno takové vozím, ale v mém případě je to kočka.
Na délku má skoro metr a jmenuje se Maximus Decimus Numerianus von Cobliky.
také jedno takové vozím, ale v mém případě je to kočka.
Na délku má skoro metr a jmenuje se Maximus Decimus Numerianus von Cobliky.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Zajimavy report Dane, diky!
Ta kamera u OTB se podle me spini min tim vetsim zadnim previsem karoserie. Neprijde mi, ze by tam bylo neco vyrazne jinak.
Co se tyka hluku, tak jedna z obrovskych deviz Outbacka je prave odhlucneni. Ve Foresteru se pri 120 skoro neda ani telefonovat. Coz je dane jak tim, ze nema moc antivibracnich vrstev, ani ucelene kryty podvozek.
Ma zkusenost s odhlucnovanim GT86 je, ze ac se to da znatelne zlepsit, BMW z toho neudelas. Subaru u nove platformy slibuje, ze odhlucneni by mela byt jedna z velkych deviz. Nicmene s novym Forestrem jsem nejel.
Ta kamera u OTB se podle me spini min tim vetsim zadnim previsem karoserie. Neprijde mi, ze by tam bylo neco vyrazne jinak.
Co se tyka hluku, tak jedna z obrovskych deviz Outbacka je prave odhlucneni. Ve Foresteru se pri 120 skoro neda ani telefonovat. Coz je dane jak tim, ze nema moc antivibracnich vrstev, ani ucelene kryty podvozek.
Ma zkusenost s odhlucnovanim GT86 je, ze ac se to da znatelne zlepsit, BMW z toho neudelas. Subaru u nove platformy slibuje, ze odhlucneni by mela byt jedna z velkych deviz. Nicmene s novym Forestrem jsem nejel.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Je zajímavé to zjištění, že proti SH je SJ kvalitativně na tom lépe.
Že by Subaru od poslední krize opět šlo s kvalitou nahoru?
Bylo by fajn, kdyby to tak bylo napříč celou značkou.
Že by Subaru od poslední krize opět šlo s kvalitou nahoru?
Bylo by fajn, kdyby to tak bylo napříč celou značkou.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Franto ale to je určitě napříč značkou. Kvalita šla rozhodně za posledních pár let nahoru, byť to samozřejmě neznamená, že by se nešetřilo. Samozřejmě nesmí být kupujícím Kolben...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Díky za obsáhlé resumé, které potěšilo. Zejména proto, že mám taky stejnou SJ 'plečku', byť MY2018 a MT.quickly píše:Tak je to 5 let (přesně 19. 11. 2013), co jsem si dovezl SJ forestíka...
Teď je jasné, že to auto nějaký ten rok bez problémů vydrží (i se zátěží) a mě určitě, protože nejsem takový letec a po pěti letech budu mít cca o 100tkm méně.
Určitě lepší kvalita SJ také potěší bazarníky, kteří se nemusí bát to o kilo stočit, aby to mělo jen 'jednou kolem koule' a další kilo to ještě dá.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11895
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Něco bych vám také mohl o té "kvalitě" povyprávět.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Jenomže ty jsi Jirko zvláštní případ.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Radši ani nebudu reagovat, abych porad nefrflal.VDC píše:Franto ale to je určitě napříč značkou. Kvalita šla rozhodně za posledních pár let nahoru, byť to samozřejmě neznamená, že by se nešetřilo. Samozřejmě nesmí být kupujícím Kolben...
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- sita
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 98
- Registrován: pon kvě 14, 2018 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Pavel Sviták
Re: 5 let a 224 546 kilometrů s SJ plečkou
Moc díky za tenhle rodokmen, sám mám SJ přes rok, najeto cca 23t a měnit nehodlám. Pokud se s tím nechá najezdit 200 až 300 tisíc tak bych to považoval za výhru.
Nevěřil jsem tomu zpočátku, ale CVT mi nakonec přirostlo k srdci.
Je ok, že mě se ta teplota oleje dostává i dost nad 100 stupňů?
Nevěřil jsem tomu zpočátku, ale CVT mi nakonec přirostlo k srdci.
Je ok, že mě se ta teplota oleje dostává i dost nad 100 stupňů?
Forester 2.0i ES 2018 vlákno o autě
Octavia TDI 2003 (ex)
TT600RE
Octavia TDI 2003 (ex)
TT600RE