Bushmanskiho S-turbo
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bushmanskiho S-turbo
mari75: pojízdný hever dávám pod rameno, mezi dám dřevěné prkýnko, abych to nerval kov na kov, v čem je problém?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanskiho S-turbo
Ty zvedací místa jsou vždycky "označený" nějakým prolisem. Ale to je to jediný, čím je to místo "lepší", než jakýkoliv jiný. Není ani nijak dramaticky zesílený, ani nijak líp ochráněný. Není uvnitř 2mm výztuha, která nevyrezne. Je tam stejná 0.8 výztuha, jako kdekoliv jinde v prahu. Prostě odře se to heverem a už to jede. Takže zvedání za nezrezlej práh není v principu špatně. V servisu to za to taky zvedají. Ale přes gumový patky. A to je alfa a omega všeho.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Bushmanskiho S-turbo
Se blbě zeptám: když jsem zamlada dělal na dílně, mezi hever a auto jsme pokládali větší dřevo/prkno. Tlak se tak rozložil na větší plochu a dřevo i bylo vůči plechu na autě šetrnější.
Toto nelze/nepomůže?
Toto nelze/nepomůže?
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Bushmanskiho S-turbo
Chlapi ! Ano, zapomněl jsem napsat, že dávám mezi zvedák a podlahu dřevěné prkénko . Ale i tak je někdy po prkénku památka. Teď jsem si vzpomněl, když jsem četl reakci od Toma, tak tu Honza radil pomoci si pukem. Ale to správné místo by mě zajímalo, spíše bezpečné. Rameno možná, ale je dosti už utopené a nemůže se ohnout ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Bushmanskiho S-turbo
Zvedací místa jsou přesně daný v manuálu. Jinde to smí zvedat jenom Předseda.
- Přílohy
-
- lift.pdf
- (70.32 KiB) Staženo 52 x
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Bushmanskiho S-turbo
Marku díky . Ale fota jsou to dosti sparťanské, hlavně na umístění toho jacka
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Bushmanskiho S-turbo
U SG tam 2 mm výztuhy jsou. I když byl práh děravý, dalo se auto zvednout, protože výztuha byla jako nová. Taky mě mrzelo, když jsem ji musel odříznout, abych vyvařil ty ostatní plechy.VDC píše: Není uvnitř 2mm výztuha, která nevyrezne.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bushmanskiho S-turbo
Rameno se snad ohnout nemůže, to by to auto nemohlo vydržet jízdu po silnici... taky to zvedám za ně pojízdným heverem (pod zadní diferák se s tím prakticky nedostanu). Jenom teda už bez prkna, měl jsem z číny ten kus gumy, ale ten se mi o to tak žvýkal, že jsem měl strach, že mi to sjede. Po prknu mám taky strach, že by mi to sjelo - tím zvedákem se většinou trefuju do nějaké té vnitřní části, aby to na tom drželo celou plochou a ne jenom za hranu toho ramena. (Druhá věc je, že pod outbacka se prkno vejde, ale pod slepici dostanu dost stěží ten zvedák )
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanskiho S-turbo
Ty zvedací místa jsou určený pro telata, který neví, kde se tak auto asi tak může zvenout. Když budete mít hever s dostatečným zdvihem, tak zesílený místo je třeba pod B sloupkem. Tam je zdvojená středová výztuha vždycky.
U toho nůžkovýho heveru je problém, že jinde než na tom prahu je celkem nestabilní. I když já ani tím to za práh nezvedám, z výše uvedených důvodů.
Když máte ty pojízdný hevery, tak je naprosto optimální místo u Forestra a Imprezy uchycení přední příčky diferenciálu vzadu a uchycení pomocnýho rámu do nosníku vepředu. Tam to lze zvedat i bez prkýnka. U Outbacka vzadu přední šrouby zadní nápravy a vepředu zadní domek předního ramene. A podle druhu heveru to opřu buď o celej ten domek nebo jen o některý z kotevních šroubů.
To jsou všechno dobře přístupný místa, dobře se to za to zvedá a nemá se na tom co orvat.
U toho nůžkovýho heveru je problém, že jinde než na tom prahu je celkem nestabilní. I když já ani tím to za práh nezvedám, z výše uvedených důvodů.
Když máte ty pojízdný hevery, tak je naprosto optimální místo u Forestra a Imprezy uchycení přední příčky diferenciálu vzadu a uchycení pomocnýho rámu do nosníku vepředu. Tam to lze zvedat i bez prkýnka. U Outbacka vzadu přední šrouby zadní nápravy a vepředu zadní domek předního ramene. A podle druhu heveru to opřu buď o celej ten domek nebo jen o některý z kotevních šroubů.
To jsou všechno dobře přístupný místa, dobře se to za to zvedá a nemá se na tom co orvat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bushmanskiho S-turbo
Tam kam jezdím(dva servisy) používají trámky,rozloží tak váhu všude,troufám si říct,že prahy o ničem ani neví.Záleží taky na typu zvedáku.Mareka píše:Se blbě zeptám: když jsem zamlada dělal na dílně, mezi hever a auto jsme pokládali větší dřevo/prkno. Tlak se tak rozložil na větší plochu a dřevo i bylo vůči plechu na autě šetrnější.
Toto nelze/nepomůže?
Jinak deska na cedník prahy je jediná šance
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bushmanskiho S-turbo
U Forestra SF jsou v servisním manuálu ty body takto:VDC píše:...
Když máte ty pojízdný hevery, tak je naprosto optimální místo u Forestra a Imprezy uchycení přední příčky diferenciálu vzadu a uchycení pomocnýho rámu do nosníku vepředu. Tam to lze zvedat i bez prkýnka. ...
Používám takto při každém přezouvání
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14846
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bushmanskiho S-turbo
A i v návodu je špalík!!!
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Bushmanskiho S-turbo
Jednou jsem zkusil OB zvednout podle manualu za diferencial a byla to pekna pichovina. Zvedam ted (uz jen Imprezu) za uchyceni ramen naprav jak pise VDC.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanskiho S-turbo
Slávku proč to byla píčovina ? Já zvedám všechny Subaru za diferák zcela běžně. Jedině teda venku na měkkém terénu to může bejt nestabilní.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bushmanskiho S-turbo
Jo, presne na tom mekym terenu za diferak mi to auto spadlo ale stejne se tam s tim blbe dostava, pac je to tak hluboko pod autem, ze uz tu zvedaci paku nemuzu poradne zvednout, takze zvednout to 2x za ramena je nakonec asi i rychlejsi.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk