Bushmanskiho S-turbo

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14821
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od Tapan »

mari75: pojízdný hever dávám pod rameno, mezi dám dřevěné prkýnko, abych to nerval kov na kov, v čem je problém?
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od VDC »

Ty zvedací místa jsou vždycky "označený" nějakým prolisem. Ale to je to jediný, čím je to místo "lepší", než jakýkoliv jiný. Není ani nijak dramaticky zesílený, ani nijak líp ochráněný. Není uvnitř 2mm výztuha, která nevyrezne. Je tam stejná 0.8 výztuha, jako kdekoliv jinde v prahu. Prostě odře se to heverem a už to jede. Takže zvedání za nezrezlej práh není v principu špatně. V servisu to za to taky zvedají. Ale přes gumový patky. A to je alfa a omega všeho.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od Mareka »

Se blbě zeptám: když jsem zamlada dělal na dílně, mezi hever a auto jsme pokládali větší dřevo/prkno. Tlak se tak rozložil na větší plochu a dřevo i bylo vůči plechu na autě šetrnější.

Toto nelze/nepomůže?
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3419
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od mari75 »

Chlapi :-) ! Ano, zapomněl jsem napsat, že dávám mezi zvedák a podlahu dřevěné prkénko ;-D . Ale i tak je někdy po prkénku památka. Teď jsem si vzpomněl, když jsem četl reakci od Toma, tak tu Honza radil pomoci si pukem. Ale to správné místo by mě zajímalo, spíše bezpečné. Rameno možná, ale je dosti už utopené a nemůže se ohnout :-/ ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od mnov »

Zvedací místa jsou přesně daný v manuálu. Jinde to smí zvedat jenom Předseda. :-)
Přílohy
lift.pdf
(70.32 KiB) Staženo 52 x
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3419
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od mari75 »

Marku díky (*_^) |,,,, . Ale fota jsou to dosti sparťanské, hlavně na umístění toho jacka
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od mnov »

VDC píše: Není uvnitř 2mm výztuha, která nevyrezne.
U SG tam 2 mm výztuhy jsou. I když byl práh děravý, dalo se auto zvednout, protože výztuha byla jako nová. Taky mě mrzelo, když jsem ji musel odříznout, abych vyvařil ty ostatní plechy. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22682
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od spm »

Rameno se snad ohnout nemůže, to by to auto nemohlo vydržet jízdu po silnici... taky to zvedám za ně pojízdným heverem (pod zadní diferák se s tím prakticky nedostanu). Jenom teda už bez prkna, měl jsem z číny ten kus gumy, ale ten se mi o to tak žvýkal, že jsem měl strach, že mi to sjede. Po prknu mám taky strach, že by mi to sjelo - tím zvedákem se většinou trefuju do nějaké té vnitřní části, aby to na tom drželo celou plochou a ne jenom za hranu toho ramena. (Druhá věc je, že pod outbacka se prkno vejde, ale pod slepici dostanu dost stěží ten zvedák :-DDD)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od VDC »

Ty zvedací místa jsou určený pro telata, který neví, kde se tak auto asi tak může zvenout. Když budete mít hever s dostatečným zdvihem, tak zesílený místo je třeba pod B sloupkem. Tam je zdvojená středová výztuha vždycky.

U toho nůžkovýho heveru je problém, že jinde než na tom prahu je celkem nestabilní. I když já ani tím to za práh nezvedám, z výše uvedených důvodů.
Když máte ty pojízdný hevery, tak je naprosto optimální místo u Forestra a Imprezy uchycení přední příčky diferenciálu vzadu a uchycení pomocnýho rámu do nosníku vepředu. Tam to lze zvedat i bez prkýnka. U Outbacka vzadu přední šrouby zadní nápravy a vepředu zadní domek předního ramene. A podle druhu heveru to opřu buď o celej ten domek nebo jen o některý z kotevních šroubů.
To jsou všechno dobře přístupný místa, dobře se to za to zvedá a nemá se na tom co orvat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24291
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od sima »

Mareka píše:Se blbě zeptám: když jsem zamlada dělal na dílně, mezi hever a auto jsme pokládali větší dřevo/prkno. Tlak se tak rozložil na větší plochu a dřevo i bylo vůči plechu na autě šetrnější.

Toto nelze/nepomůže?
Tam kam jezdím(dva servisy) používají trámky,rozloží tak váhu všude,troufám si říct,že prahy o ničem ani neví.Záleží taky na typu zvedáku.
Jinak deska na cedník prahy je jediná šance :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Fiba
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1906
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Pardubice

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od Fiba »

VDC píše:...
Když máte ty pojízdný hevery, tak je naprosto optimální místo u Forestra a Imprezy uchycení přední příčky diferenciálu vzadu a uchycení pomocnýho rámu do nosníku vepředu. Tam to lze zvedat i bez prkýnka. ...
U Forestra SF jsou v servisním manuálu ty body takto:
Body.jpg
Používám takto při každém přezouvání :)
Obrázek Forester 2.5 XT '06 AT

ex Forester S-turbo '99 MT
ex Alfa Romeo 90 2.0i 94kW 1985
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14821
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od Tapan »

A i v návodu je špalík!!! :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od Slavek_xxx »

Jednou jsem zkusil OB zvednout podle manualu za diferencial a byla to pekna pichovina. Zvedam ted (uz jen Imprezu) za uchyceni ramen naprav jak pise VDC.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od VDC »

Slávku proč to byla píčovina ? Já zvedám všechny Subaru za diferák zcela běžně. Jedině teda venku na měkkém terénu to může bejt nestabilní. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22682
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od spm »

Jo, presne na tom mekym terenu za diferak mi to auto spadlo :-DDD ale stejne se tam s tim blbe dostava, pac je to tak hluboko pod autem, ze uz tu zvedaci paku nemuzu poradne zvednout, takze zvednout to 2x za ramena je nakonec asi i rychlejsi.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“