Tak mám za sebou školu smyku v Mostu, jsem nadšenej. Byly tam se mnou další dvě Subaru. Potěšilo mě že asi něco trochu umím, třeba jako jedinej jsem při brždění bez vody zabrzdil pod 10 metrů a nejvíc mě bavila kyvná deska, mazec! Jednou mě rozhodil a pak už ne.
Celkově jsem za to moc rád, hodně jsem se toho dozvěděl a hlavně vyzkoušel.
Co ale teď řeším je jízda v zimě je u nás trochu sněhu takže to celkem hezky klouže mimo hlavní cesty teda. Tam kde je led tomu se zapnutou stabilizací hezky ujede zadek a dá se srovnat a jet dál.
Na sněhu a při trochu větší rychlosti (z mého pohledu, jsem opatrný a žádnej ken block) se s tím nějak peru, neporadíte mi někdo kdo to s outbackem zkoušel jak na to?
Vypnutá stabilizace? Menší kontra, v apexu při přidat plyn a po ujetí zadku srovnat a sundat nohu z plynu? Včera jsem jezdil a jednou se mi stalo se zapnutou stabilizací, že jsem zatáčku projel ostřeji zadek cíleně ujel a když jsem to chtěl srovnat přibrzdilo kolo, rozhodilo mě to nadruhou stranu a já to rovnal naopak, ale to už jsem byl na druhý straně silnice.
Třeba při cestě na hory, jsou na normální zasněžený silnici vracečky krásně čitelný, manuální řazení a za 1 a urve se to, ale to bylo asi víc sněhu. Každopádně si nechám poradit, abych se zlepšil.
Sent from my iPhone using Tapatalk