Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Šikulové.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Šímo dík
Radku, a všechno v poho? Já urval jen jeden šroub čidla ABS, a to jsem na něj šel opatrně... Takže vlastně úspěch
Radku, a všechno v poho? Já urval jen jeden šroub čidla ABS, a to jsem na něj šel opatrně... Takže vlastně úspěch
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
No fakt, já hodnocení jen zkrátil, nechtěl jsem být servilní Víš jak já tohle nikdy nedělal, tak mě to přijde, že jste fakt šikovní a jste no.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
U Forejse je ta konstrukce trochu jiná, ale dnes šlo vše jak po drátkách . Zasekl jsem se na sundání zohýbaného ramene a pak jsem si zničil ABS senzor svojí blbostí. Njn stane se ... A pak jsem dlouho čekal, než mi garážník přelisuje ložisko v těhlici. Celkově to byla práce na pár hodin, ale bez auta jsem byl 6 týdnů
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Přiznání se cení vidíš to, tobě zas pomáhal stejně garážník, tj dobře, že jsi to zmínil, právě si dost dobře nedovedu představit měnit ložiska na lesníkovi sám, já teda ne, nemožné, nejsem na to připraven technicky ani zkušenostma, když vím, jak se měnilo minule na mém forejsovi ložisko zadní. Asi horší varianta?
A to to dělali borci zkušení, teda Waltr Embert, jo pravda oni to měli za chvíli, ráno jsem dovezl auto a v poledne hotovo, to ještě dělali i jiné věci, to ještě vlastně ani nebyla jistota, že je to ložisko nutné měnit a volali, objednávali díl... tak právě proto bych to nedělal sám, mě by se to fakt neoplatilo, za práci jsem velice rád dal pár kaček dá se říct, proto říkám, že jste šikulové, já bych do toho už nešel, moc mě to an neirituje.
Teda když zatím je tu ještě minimum servisáků co to zvládnou líp a rychle, zatím jo...
A to to dělali borci zkušení, teda Waltr Embert, jo pravda oni to měli za chvíli, ráno jsem dovezl auto a v poledne hotovo, to ještě dělali i jiné věci, to ještě vlastně ani nebyla jistota, že je to ložisko nutné měnit a volali, objednávali díl... tak právě proto bych to nedělal sám, mě by se to fakt neoplatilo, za práci jsem velice rád dal pár kaček dá se říct, proto říkám, že jste šikulové, já bych do toho už nešel, moc mě to an neirituje.
Teda když zatím je tu ještě minimum servisáků co to zvládnou líp a rychle, zatím jo...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Vláďo malá závist, že se to u BP mění s celým domečkem. To je výrazný usnadnění práce a možnost to udělat před barákem, bez nějakýho zvlášního vybavení. To je trošku závist...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Šímo, vždyť jo, pochválils, poděkoval jsem, nic víc
Radku, tak to je teda voser. No hlavně že už máš hotovo, tak ať to jezdí.
Tome, to máš pravdu. Nedokážu si představit měnit samotný ložiska, ani nevím, jestli jdou ven vytahovákem, nebo musí těhlice ven, ale kvůli lisování musí předpokládám ven tak jako tak? No ještě že to je tak.
Za chvíli pojedu, tak uvidíme jestli to k něčemu bylo, nebo jsem si jen za 2800,- zpříjemnil odpoledne
Radku, tak to je teda voser. No hlavně že už máš hotovo, tak ať to jezdí.
Tome, to máš pravdu. Nedokážu si představit měnit samotný ložiska, ani nevím, jestli jdou ven vytahovákem, nebo musí těhlice ven, ale kvůli lisování musí předpokládám ven tak jako tak? No ještě že to je tak.
Za chvíli pojedu, tak uvidíme jestli to k něčemu bylo, nebo jsem si jen za 2800,- zpříjemnil odpoledne
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Těhlice musí ven, protože nový ložisko musíš nalisovat. To tam prostě jinak dostat nejde.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Mě jen napadlo, jestli by to nešlo lisovacím nástrojem něco jako závitová tyč skrz a vratidla na konci, lisovat zároveň obě strany, kdyby pouzdra měly náběhy, mohlo by to tam jít rovně. Evidentně ne...
Edit: obě strany jako vnitřní a vnější, ne levá a pravá
Edit: obě strany jako vnitřní a vnější, ne levá a pravá
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
No ložisko jako takový bys tak možná nalisoval, ale náboj do ložiska ne. Alespoň mě nenapadá jak. Třeba na to nějakej přípravek ala stahovák existuje, ale neviděl jsem ho. Prostě je jednodušší a univerzálnější tu těhlici vyndat a udělat to na lisu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Simo, kdyby bylo na mě, tak bych si to nechal udělat stejně jako ty. Jenže v okolí nikoho šikovného neznám, nikdo nechce dělat Subaru ...
Vláďo jde to i bez sundání těhlice s pomocí závitové tyče ... Teda osobní zkušenost nemám, ale tady na videu to vypadá relativně snadno . https://www.youtube.com/watch?v=wGhxpAlRRj8
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wGhxpAlRRj8[/youtube]
Vláďo jde to i bez sundání těhlice s pomocí závitové tyče ... Teda osobní zkušenost nemám, ale tady na videu to vypadá relativně snadno . https://www.youtube.com/watch?v=wGhxpAlRRj8
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wGhxpAlRRj8[/youtube]
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Takhle to fakt vypadá jednoduše. Ale už se mi stalo, že byl přirezlej vnější kroužek ložiska k těhlici a povedlo se ho vyndat až po naříznutí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Ajo, rozumím. Na video jsem nekoukal ale podle Tomovo popisu asi chápu co tam může být za průšvih tak každopádně super řešení u BP
Edit: jo a hučí to trochu pořád. Trochu míň, ale možná placebo PP ložisko v ruce trochu téměř zanedbatelně chroupe, jakoby jen lehce vibruje ale neklade odpor. Ale určitě jsem ničemu neuškodil když jsem měnil. PZ na tom bylo mnohem hůř.
A co se týče výdrže ložisek, proč jsem si myslel, že jde o první výměnu - na koncích poloos nebyly žádné znaky předchozí výměny, že by někdo odrážel starou matici a zaklepl novou... Možná jsem jen lempl a je to pak vidět i na poloose ale proto jsem si myslel, že je o první výměnu. Nebo někdo měnil i poloosy...
Edit: jo a hučí to trochu pořád. Trochu míň, ale možná placebo PP ložisko v ruce trochu téměř zanedbatelně chroupe, jakoby jen lehce vibruje ale neklade odpor. Ale určitě jsem ničemu neuškodil když jsem měnil. PZ na tom bylo mnohem hůř.
A co se týče výdrže ložisek, proč jsem si myslel, že jde o první výměnu - na koncích poloos nebyly žádné znaky předchozí výměny, že by někdo odrážel starou matici a zaklepl novou... Možná jsem jen lempl a je to pak vidět i na poloose ale proto jsem si myslel, že je o první výměnu. Nebo někdo měnil i poloosy...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Počkej, co by mělo bejt vidět na tom konci poloosy? Na autě stačí chvíle a už není vidět, že na něco někdo šahal. Pokud to teda něčím nezastříkneš nebo nezamázneš, jako to dělá třeba Als.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Toho se trochu bojím taky, zatím tu naštěstí někdo furt je...RadekN píše:Simo, kdyby bylo na mě, tak bych si to nechal udělat stejně jako ty. Jenže v okolí nikoho šikovného neznám, nikdo nechce dělat Subaru ...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98