Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Až ti pojedu vrátit ledničku, rád si jeden šroub vezmu, ten se může hodit. Můj oblíbený hranol dřeva by mohl být neohrabaně velký, tohle vypadá precizněji.
Ale to kladivo už si vážně pořídím, slibuji Po ramenech vím, že to, co mám doma, není kladivo, ale jen taková víla Zvonilka
Ale to kladivo už si vážně pořídím, slibuji Po ramenech vím, že to, co mám doma, není kladivo, ale jen taková víla Zvonilka
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
No, nechci zpochybňovat tvůj šroub z vejtřasky, kladivo, ani um, ale myslím, že to jedno moje (tuším zadní) ložisko by na 3 rány nešlo. Bylo to slušně zarostlý.VDC píše:Tohle je šroub hlavy válců z Vejtřasky. Ten opřu postupně o hlavy šroubů na domečku ložiska a za 3 rány je to dole. Nepoškodí se ani manžeta, ani nic jinýho.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Tak jo, možná to někdy potřebuje těch ran víc, ale tímhle způsobem to prostě lze dostat dolů.
Dřevěnej hranol je na prd
Dřevěnej hranol je na prd
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Palce zatím mám, pohyblivost taky, tak držímpodvlada píše:Jirko dík, kdybys znal ještě někoho, kdo má palce, ať je drží taky, prosím
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Tak dělej důkladnou fotodokumentaci i s popiskem, ať pak víme, jak na to ... :D
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Šímo díky
Radku, jestli chceš, klidně ti ty utržený šrouby i pošlu
Návodů je plnej internet, ono to v zásadě složitý neni, jen ... ta rez občas pozlobí
Radku, jestli chceš, klidně ti ty utržený šrouby i pošlu
Návodů je plnej internet, ono to v zásadě složitý neni, jen ... ta rez občas pozlobí
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Když zrovna fotodokumentace z Outbacka je na Forestra úplně k prdu. To jedině jako inspiraci k pořízení Outbacka, protože se to tam dělá líp.RadekN píše:Tak dělej důkladnou fotodokumentaci i s popiskem, ať pak víme, jak na to ... :D
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
To neva, že se to na Foresterovi nevyužije, ale obrázky to můžou být pěkný .
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Tak ložiska vyměněny. Píšu až teď, nebyl čas, ale hotovo jsem měl dřív - začal jsem v pátek po práci a v sobotu ve 14 h už jsem měl hotovo; a to rád spím
Šlo to celkem fajn. Jediný utržený šroub za komplet zadek je od jednoho senzoru ABS (nechápu, proč tam dávají tak dlouhé šrouby), ale na druhou stranu tam ten senzor drží dost i sám o sobě (o to víc nechápu, proč je ten šroub tak dlouhý). Takže na nějaký zbytečný šroub kašlu Beztak si myslím, že už musel být nějaký načatý, protože to ani nestálo moc energie. Spíš jsem si říkal, že to je jak kdyby byl povolený a najednou mi zůstala hlava v ořechu. No co už...
Práce to byla celkem přímočará - jen jsem si pár rad jak tělo náboje dostat ven nevzal k srdci. Pardon Přecedo, pardon Aleši.
1) Po povolení 4 šroubů které drží náboj v rameni jsem měl přes šrouby odklepnout náboj z ramene. Zkoušel jsem, nefungovalo to.
1b) Po povolení 4 šroubů náboje jsem zpět nasadil kotouč a kolo (samotné kolo je špatně, náboj je širší a kolo nepasuje), zajistil provizorně dvěma šrouby. Několik kopanců do kola náboj spolehlivě uvolnilo. V tuto chvíli už jsou samozřejmě brzdič i pakny ruční brzdy dávno pryč, mohlo by dojít k jejich poškození.
Dále mi v ruce zůstal náboj s plechem ruční brzdy a tepelným štítem, což k sobě bylo taky srostlé. Rada zněla:
2) Opřít plech co nejblíže náboje a přes šrouby opět vyklepnout ven.
Zas to nešlo, neměl jsem to jak šikovně opřít, je tam spoustu výstupků (ruční brzdy), tepelný štít se zas ohýbá moc ochotně, ... Zkoušel jsem to ohřívat, prolívat oleji, nic. Až mě napadlo:
2b) Šrouby nasadit, ale pak to postavit na ně. Stojí to tak na náboji, plech je ve vzduchu a správným dlouhým nástrojem (tady přišel V3S šroub velmi vhod, díky Tome ) sklepnout plech co nejblíže náboje.
Když jsem na druhou stranu šel rovnou "najisto" s už naučenými triky, bylo to hotový za 2 hoďky.
Matice co zajišťuje poloosu šla celkem dobře, chtělo to jen dost velkou páku. Na jedné straně to ruční brzda udržela, na druhé to už nedala, tak jsem jen nasadil kolo, šprajcnul ho rampou, aby se nemohlo otočit a matka jen louskla. Poloosa nepřirostla, stačilo ji lehce odklepnout přes starou matku a šla hned ven...
==================
A taky jsem ještě vyměnil víčko chladiče. Staré mělo prasklou vnitřní gumičku - těsnění, které drží tlak. Asi proto mi v Rumunsku utekla voda horem, pak to ale zase vydrželo celou cestu domů bez změny hladiny a pak zase tady doma najednou nádržka prázdná. Až pak jsem si všiml, že je víčko poškozené. Snad za to mohlo to - od výměny naštěstí klid, ale moc jsem toho ještě nenajel. Hladina se ale drží.
Bral jsem něco, co měli v autokelly rovnou skladem jako náhradu originálu. Říkal jsem si, že bych tam dal dočasně tohle než by dorazil originál, ale při porovnání s originálem to je jak kdyby vylezly ze stejné linky - prolisy plechu, každý záhyb, otvor, i uvnitř víčka všude stejné tvary, jak 1:1, jen z vnějšku je vyražené jiné logo. (Tady je vyraženo "made in england", na origu je nějaký zvláštní znak.) Dovnitř ventilu samozřejmě nevidím, ale jinak jsou jak vejce vejci. Tak mu asi budu věřit...
Blue Print: https://www.autokelly.cz/Product/BP-ADH29902/12089386
Šlo to celkem fajn. Jediný utržený šroub za komplet zadek je od jednoho senzoru ABS (nechápu, proč tam dávají tak dlouhé šrouby), ale na druhou stranu tam ten senzor drží dost i sám o sobě (o to víc nechápu, proč je ten šroub tak dlouhý). Takže na nějaký zbytečný šroub kašlu Beztak si myslím, že už musel být nějaký načatý, protože to ani nestálo moc energie. Spíš jsem si říkal, že to je jak kdyby byl povolený a najednou mi zůstala hlava v ořechu. No co už...
Práce to byla celkem přímočará - jen jsem si pár rad jak tělo náboje dostat ven nevzal k srdci. Pardon Přecedo, pardon Aleši.
1) Po povolení 4 šroubů které drží náboj v rameni jsem měl přes šrouby odklepnout náboj z ramene. Zkoušel jsem, nefungovalo to.
1b) Po povolení 4 šroubů náboje jsem zpět nasadil kotouč a kolo (samotné kolo je špatně, náboj je širší a kolo nepasuje), zajistil provizorně dvěma šrouby. Několik kopanců do kola náboj spolehlivě uvolnilo. V tuto chvíli už jsou samozřejmě brzdič i pakny ruční brzdy dávno pryč, mohlo by dojít k jejich poškození.
Dále mi v ruce zůstal náboj s plechem ruční brzdy a tepelným štítem, což k sobě bylo taky srostlé. Rada zněla:
2) Opřít plech co nejblíže náboje a přes šrouby opět vyklepnout ven.
Zas to nešlo, neměl jsem to jak šikovně opřít, je tam spoustu výstupků (ruční brzdy), tepelný štít se zas ohýbá moc ochotně, ... Zkoušel jsem to ohřívat, prolívat oleji, nic. Až mě napadlo:
2b) Šrouby nasadit, ale pak to postavit na ně. Stojí to tak na náboji, plech je ve vzduchu a správným dlouhým nástrojem (tady přišel V3S šroub velmi vhod, díky Tome ) sklepnout plech co nejblíže náboje.
Když jsem na druhou stranu šel rovnou "najisto" s už naučenými triky, bylo to hotový za 2 hoďky.
Matice co zajišťuje poloosu šla celkem dobře, chtělo to jen dost velkou páku. Na jedné straně to ruční brzda udržela, na druhé to už nedala, tak jsem jen nasadil kolo, šprajcnul ho rampou, aby se nemohlo otočit a matka jen louskla. Poloosa nepřirostla, stačilo ji lehce odklepnout přes starou matku a šla hned ven...
==================
A taky jsem ještě vyměnil víčko chladiče. Staré mělo prasklou vnitřní gumičku - těsnění, které drží tlak. Asi proto mi v Rumunsku utekla voda horem, pak to ale zase vydrželo celou cestu domů bez změny hladiny a pak zase tady doma najednou nádržka prázdná. Až pak jsem si všiml, že je víčko poškozené. Snad za to mohlo to - od výměny naštěstí klid, ale moc jsem toho ještě nenajel. Hladina se ale drží.
Bral jsem něco, co měli v autokelly rovnou skladem jako náhradu originálu. Říkal jsem si, že bych tam dal dočasně tohle než by dorazil originál, ale při porovnání s originálem to je jak kdyby vylezly ze stejné linky - prolisy plechu, každý záhyb, otvor, i uvnitř víčka všude stejné tvary, jak 1:1, jen z vnějšku je vyražené jiné logo. (Tady je vyraženo "made in england", na origu je nějaký zvláštní znak.) Dovnitř ventilu samozřejmě nevidím, ale jinak jsou jak vejce vejci. Tak mu asi budu věřit...
Blue Print: https://www.autokelly.cz/Product/BP-ADH29902/12089386
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Rady jsou jedna věc a schopnost si poradit je druhá věc. Je samozřejmě skvělý, když nejsi vocásek, umíš u toho přemejšlet a jsi schopnej si najít vlastní metodu, jak na to. Nápad kopnout do toho přes kolo je skvělej a budu si ho pamatovat.
Jak srazit ten štít z ložiskovýho domečku jsem radil od stolu, předpokládám, že držet to v ruce, došel bych k tomu to udělat jako ty, protože se to prostě nabízí, když to na šroubech stojí.
Jak srazit ten štít z ložiskovýho domečku jsem radil od stolu, předpokládám, že držet to v ruce, došel bych k tomu to udělat jako ty, protože se to prostě nabízí, když to na šroubech stojí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Dnes dostalo Sůbo čerstvej javorovej sirup od Millersů s nanobreberkama.
Kdyby mi to někdo nalil jako chlast, asi by mi to i chutnalo, podle vůně
K tomu rovnou i filtry... Jen teda trochu zklamal Mann s kabinovým, je menší. No snad mám správný. Teď už to řešit nebudu, quick fix kartonem
Kdyby mi to někdo nalil jako chlast, asi by mi to i chutnalo, podle vůně
K tomu rovnou i filtry... Jen teda trochu zklamal Mann s kabinovým, je menší. No snad mám správný. Teď už to řešit nebudu, quick fix kartonem
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Přesněji se mi to ještě v životě nepovedlo
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22693
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
To prosimtě nedělej, to už jsme tady jednou měli a stačilo topodvlada píše: Kdyby mi to někdo nalil jako chlast, asi by mi to i chutnalo, podle vůně
Ten filtr - nemá se to normálně měnit i s tím plastovým rámečkem? Já to tak teda měl. Jestli jsi nebral nějakou lowcost variantu Ale jinak je to šumák, lidský tělo snese cokoliv, hlavně když do motoru nejde žádnej bordel
S hladinou oleje - postav to auto o metr vedle a ta radost tě přejde (já to taky hrozně miluju, když jdu dolít olej, protože posledně byl na min a vytáhnu plnou měrku. A obráceně ).
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Tyjo, nikde jsem neviděl, že by se měl měnit i rámeček. To by bylo moc drahý...
A hladina oleje - mám auto skoro vodorovně, tak nazdar, je plno. Jezdímeeee
Jo a ještě jsem opravil hadičku ostřikovače, od Ukrajiny mi to chcalo někam na kolo... Není divu, hadice totálně ztrouchnivělá. Nahradil jsem ji od motorku až ke kapotě, kde jsem už měnil před půl rokem tak zase uvidím na cestu
A hladina oleje - mám auto skoro vodorovně, tak nazdar, je plno. Jezdímeeee
Jo a ještě jsem opravil hadičku ostřikovače, od Ukrajiny mi to chcalo někam na kolo... Není divu, hadice totálně ztrouchnivělá. Nahradil jsem ji od motorku až ke kapotě, kde jsem už měnil před půl rokem tak zase uvidím na cestu
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!