Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Taky jsem sledoval(aktivně) tvou honbu za otíkem a vyšlo to!Paráda,znovu gratulace,staré dobré káry
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Taky velká gratulace.Jen at je spokojenost, když už má autí něco na hrbu
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Všem děkuji
Honzo, dík za tip, říkal jsem si, proč by tahali elektriku zvlášť.
Jinak ještě zkusím porovnat stávající kabely s tím, co mám doma, ale předběžně přemýšlím o průřezech 0.75 nebo 1 mm^2, přijde mi, že 1,5 mm^2 už je overkill, bavíme se samozřejmě o samostatných vodičích, ne třeba o společné zemi.
Brát budu buď silikon/měď z GME nebo FLRY kabely z autokabel.cz. Do toho ohybu bych ale skoro radši dal silikon, jsou dalece flexibilnější...
Pokud půjdou konektory rozebrat (a hlavně svazek vyndat) asi bych nahradil komplet poškozené vodiče, uvidím, v jakém to bude stavu.
Honzo, dík za tip, říkal jsem si, proč by tahali elektriku zvlášť.
Jinak ještě zkusím porovnat stávající kabely s tím, co mám doma, ale předběžně přemýšlím o průřezech 0.75 nebo 1 mm^2, přijde mi, že 1,5 mm^2 už je overkill, bavíme se samozřejmě o samostatných vodičích, ne třeba o společné zemi.
Brát budu buď silikon/měď z GME nebo FLRY kabely z autokabel.cz. Do toho ohybu bych ale skoro radši dal silikon, jsou dalece flexibilnější...
Pokud půjdou konektory rozebrat (a hlavně svazek vyndat) asi bych nahradil komplet poškozené vodiče, uvidím, v jakém to bude stavu.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Krásný auto sis pořídil pro mě nejhezčí model Outbacku ever. Už se těšim až dáme v práci kafe
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Díky Yohne Mně se tenhle zalíbil na první pohled, ale asi jako hraničně poslední, novější už moc ne. Starší model taky super. Obecně mám radši ten starší, klasický, hranatý vzhled aut, než moderní nakrášlené 8x zohýbané linie... Nějak jsem byl asi vychován k tomu, že u auta záleží na jiných věcech, než jak vypadá zvenku
A kafe nepiju, donesu si s dovolením čaj
A kafe nepiju, donesu si s dovolením čaj
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Dobra nemas to daleko. Kazdopadne se tesim.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Já tam natáhnul 2,5mm2 Ale já měl teda zrovna přerušenou tu kostru k vyhřívání okna, takže to nejtlustší co tam bylo
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Jasný, kostru bych míň než 2,5 nedal. Šlo mi spíš o všechny ty ostatní, cokoliv jako světlo, zámek, stěrač (no ten možná taky bude chtít víc)... No uvidím až to sundam.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
V tom manuálu co jsem Ti poslal myslí i na toto:
"When replacing or repairing a wire, be sure to
use the same size and type of the wire which
was originally used."
Je k tomu pěkná tabulka:
"When replacing or repairing a wire, be sure to
use the same size and type of the wire which
was originally used."
Je k tomu pěkná tabulka:
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Tak to jsem nečekal. Příště budu nejdříve 3x číst a až pak se ptát
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
To jsou hrozný šetřílci... 28A na 2mm2 kabelu, fuj. To bych fakt ten svůj měnič, co nemám, mohl natáhnout čtyřkou
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20630
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Když ho budeš natahovat jenom jako, tak ti bude stacit dvojka
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
No jo, Japonci, měď je drahá.spm píše:To jsou hrozný šetřílci... 28A na 2mm2 kabelu, fuj.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Tak jsem byl ještě narychlo rochnout do tý průchodky, a objevil celkem asi 4 přetržený žíly, divím se, že na těch dveřích vůbec něco fungovalo.
Nicméně šuplera ukázala různý hodnoty, od nejtenčích (~1.8 mm) až po nejtlustší (~2,3 mm modrá, ~2,5 mm zelená, kupodivu černá jen ~2,1 mm).
Asi neudělám chybu, když pokoupím pár barev tenčího průřezu (0,75 mm^2) na všechny menší a jeden silnější průřez na všechno silnější (1,5 mm^2). Kdyby něco, doma mám ještě nějaký silikonový 2,5 mm^2, nebo případně natáhnu 2x 1,5 mm^2. To by bylo, aby nebylo.
Zítra je v plánu přezutí, snad ty domluvené pneu budou vyhovující. Třeba že se jich původní majitel nezbavil, protože je jedna bouchlá, druhá hází a zbylý dvě ucházej.
Nicméně šuplera ukázala různý hodnoty, od nejtenčích (~1.8 mm) až po nejtlustší (~2,3 mm modrá, ~2,5 mm zelená, kupodivu černá jen ~2,1 mm).
Asi neudělám chybu, když pokoupím pár barev tenčího průřezu (0,75 mm^2) na všechny menší a jeden silnější průřez na všechno silnější (1,5 mm^2). Kdyby něco, doma mám ještě nějaký silikonový 2,5 mm^2, nebo případně natáhnu 2x 1,5 mm^2. To by bylo, aby nebylo.
Zítra je v plánu přezutí, snad ty domluvené pneu budou vyhovující. Třeba že se jich původní majitel nezbavil, protože je jedna bouchlá, druhá hází a zbylý dvě ucházej.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Levou průchodkou jde voda do ostřiku, kabel k anténě a ještě něco (už si nepamatuju-myslím, že vedení ke středový brzdovce). Vpravo jde vyhřívání zadního sklad a ještě jeden který jsme už taky zapomněl
Jinak pokud máš otevřený dveře u tohohle modelu tak to prostě nic neudělá (nemá to vůbec tendenci se zamknout).
Rada na závěr:
Pozor kdybys někdy potřeboval odmontovat to křidýlko na 5. dveřích, kde je středová brzdovka a ostřik. Je tam 5 matek na klíč a 3 nacvakávací příchytky. A při odšroubovávání těch matek je potřeba si dávat sakramentský pozor aby ti ta matka a nebo ořech kterým to povoluješ nespadnul do pro prolisu dveří. Sám jsem si užil asi 2 hodiny hraní si s magnetem, abych ten ořech vytáhnul
Jinak pokud máš otevřený dveře u tohohle modelu tak to prostě nic neudělá (nemá to vůbec tendenci se zamknout).
Rada na závěr:
Pozor kdybys někdy potřeboval odmontovat to křidýlko na 5. dveřích, kde je středová brzdovka a ostřik. Je tam 5 matek na klíč a 3 nacvakávací příchytky. A při odšroubovávání těch matek je potřeba si dávat sakramentský pozor aby ti ta matka a nebo ořech kterým to povoluješ nespadnul do pro prolisu dveří. Sám jsem si užil asi 2 hodiny hraní si s magnetem, abych ten ořech vytáhnul
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)