Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
No já jsem se 100% rozhodl v tom, že to nechci na naftu, zbytek je ještě diskutovatelnej (a hlavně je to ještě o názoru té druhé poloviny posádky ). Nicméně... teplovodní topení (ok, je to trochu jiný sport) tu má každý pátý auto a nejspíš se to instaluje někam pod kapotu nebo podobně, kde na to lítají sračky. Tak nevím, možná si to představuju jako hurvínek válku, ale snad i ten teplovzduch, pokud ho tam člověk chce mít napevno a ne přenosný, jak to má Vláďa nebo ten LR (nic proti, jenom na můj pohled je to zbytečné, pač bych to stejně nepoužil) se dá strčit někam tak, aby foukal teplo do kabiny, ale zbytek toho topení, hlavně s tou částí, co fouká pryč spaliny, byl od obytného prostoru co nejdál
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Tak začal bych tím, že pod kapotou moc žádnej bordel nelítá. Možná se tam trochu práší, sem tam tam nastříká voda, možná nalítá bláto, když se jede nějakej ten offroad, ale to je tak všechno. Si vem, jak by vypadal motorovej prostor, kdyby tam lítal bordel. Já umyl motor jednou asi před 3 rokama a od tý doby je akorát zaprášenej.
Na spodku už to bude horší, ale tam se prostě dá dát nějakej plechovej kryt a je klid.
A co udělat takovýho kočkopsa? Teplovodní a udělat mu vlastní okruh s nějakým radiátorkem a větrákem? V podstatě by se to dalo přes nějaký ventily zapojit i k motorovýmu okruhu a když bys chtěl, tak bys tím mohl i předehřívat motor. Ale jak jsme se o tom už tuhle bavili, tak myslím, že nejsnazší bude nepořizovat nic a pani můžeš koupit elektricky vyhřejvaný fusekle.
Na spodku už to bude horší, ale tam se prostě dá dát nějakej plechovej kryt a je klid.
A co udělat takovýho kočkopsa? Teplovodní a udělat mu vlastní okruh s nějakým radiátorkem a větrákem? V podstatě by se to dalo přes nějaký ventily zapojit i k motorovýmu okruhu a když bys chtěl, tak bys tím mohl i předehřívat motor. Ale jak jsme se o tom už tuhle bavili, tak myslím, že nejsnazší bude nepořizovat nic a pani můžeš koupit elektricky vyhřejvaný fusekle.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
A nebo tak, jak se běžně teplovody instalujou - že se k tomu paralelně připojí ventilátor normálního topení v autě a fouká to tím...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
No a budeš u toho Libera ohřejvat trubky, co vedou přes celý auto. Teda počítám, že to má radiátor vpředu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Tak bude mít aspoň podlahové topení. No kdo z vás to má?
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Nevim fakt jak to je dělaný... Teplovzduch bych prostě dal dovnitř, to klidně může bejt někde "pod postelí" nebo "ve skříni", kde by to místo stejně využitý nebylo, moc zas nezabere. A byl by klid.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Radiátor je mezi předníma kolama, takže spíš vpředu, ale furt metr od konce autaHonzaCZ píše:No a budeš u toho Libera ohřejvat trubky, co vedou přes celý auto. Teda počítám, že to má radiátor vpředu.
Nicméně důvod, proč jsem primárně zavrhnul teplovodní, je spotřeba elektriky. Ty malý teplovzduchy berou při běhu nějakých 1 - 2A (údajně dle datasheetu ), což se reálně z nějaké rozumné baterky ukrmit dá, tak aby to topení mohlo jet celou noc. Vodní se přiznám, že jsem nezkoumal, ale podle mě budou žrát min. 2x. tolik kvůli čerpadlu... Což už je v pohodě o něco míň.
Jinak místo, tam si fakt nemyslím, že by to měl být nějaký zvlášť problém... i výrobce připouští instalaci mimo vozidlo, takže pokud se to fakt nedá za podběh, aby do toho lítalo všechno... Nějaký místo, který je v podstatě ten motorový prostor, se už rýsuje; ještě aby se to tam vešlo doopravdy Jenom jsem teda dneska narazil na ještě jeden nehezké specifikum nezávislých topení (obou typů) do mnou zamýšlené instalace... a nevím ještě úplně přesně co s tím. Aby to neskončilo tak, že si budu muset sám vyrobit celé řízení toho topení
Tenhle byl fakt dobrej Jako pro představu, koukni do mýho vlákna na nějakou fotku, jak vypadá kufr outbacka, když jsme někam jeli. Představ si, že obsah toho kufru hodíš do auta poloviční velikosti, přidáš k tomu velkou baterku s těžkou bižuterií okolo (nabíječky, podpěťovka, solární regulátor, ...) a na to hodíš postel pro dva lidi. A teď zkus někam dovnitř ještě dát topení, které je sice malé, ale zase mu musíš nechat nějaký prostor okolo a moc s ním nepohneš, protože z něj stejně vedou 3 trubky skrz kastlipodvlada píše:
Teplovzduch bych prostě dal dovnitř, to klidně může bejt někde "pod postelí" nebo "ve skříni", kde by to místo stejně využitý nebylo, moc zas nezabere. A byl by klid.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
heh, ok no dobře.
No tak ven s ním. Na tom "hardwaru" stejně není nic, čemu by to mělo vadit, pokud vezmeš přívod ohřívanýho vzduchu odněkud tak, aby ti právě tudy dovnitř nelítaly sračky, protože by ti to mohlo zablokovat ventilátor... jinak když budou lítat sajrajty z vnějšku na ten kryt, tak asi ok, dovnitř by se moc dostat nemělo... a pro jistotu, elektroniku bych "zalil" nějakým takovým tím epoxidem nebo zalakoval, co se běžně dělá třeba u RC modelů vystavených vodě? Jenže zase záruka, co? tvl, vykašli se na Webasto, kup čínu, dokup k tomu tohle ovládání Afterburner a máš lepší funkce než bys měl u Webasta, a co se vysere postupně nahradíš dílama z Eberspacheru
No tak ven s ním. Na tom "hardwaru" stejně není nic, čemu by to mělo vadit, pokud vezmeš přívod ohřívanýho vzduchu odněkud tak, aby ti právě tudy dovnitř nelítaly sračky, protože by ti to mohlo zablokovat ventilátor... jinak když budou lítat sajrajty z vnějšku na ten kryt, tak asi ok, dovnitř by se moc dostat nemělo... a pro jistotu, elektroniku bych "zalil" nějakým takovým tím epoxidem nebo zalakoval, co se běžně dělá třeba u RC modelů vystavených vodě? Jenže zase záruka, co? tvl, vykašli se na Webasto, kup čínu, dokup k tomu tohle ovládání Afterburner a máš lepší funkce než bys měl u Webasta, a co se vysere postupně nahradíš dílama z Eberspacheru
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Vzduch se bude nasávat z kabiny, takže to by taky neměl být problém... záruka jasně, ale ono by mě nepřekvapilo, kdyby to bylo zalitý už z výroby Ad afterburner: aby to pak s nim nestálo víc než webasto A jako... ty funkce jsou sice na hraní hezký, ale zase pokud to má být topení a ne jaderná elektrárna, tak 99% z toho nikdy nepoužiješ Ano, má to tu nastavitelnou podpěťovku, což je ta věc, která mě trápí... ale přidat relátko do webasta je furt asi jednodušší, než vyměnit řízení na číně
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
HonzaCZ píše:No a budeš u toho Libera ohřejvat trubky, co vedou přes celý auto. Teda počítám, že to má radiátor vpředu.
Libero v sérii (jen když je to superdeluxe) má dvě topení, tzn. dva radiátory, dva ventilátory, vše je přes jeden okruh, jedno topení na čumáku druhý pro zadní pasažéry pod sedadlem řidiče. Rozumný je benzínový topení na způsob tryskovýho motoru. Kamarád to v liberu má (Webasto) a dost si to chválí.
Jinak přední radiátor je od motoru necelý 3 metry. Trubky pod podlahou mají 160cm zbytek jsou hadice. U strany motoru a na straně radiátorů. M.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
HonzaCZ píše: Ale jak jsme se o tom už tuhle bavili, tak myslím, že nejsnazší bude nepořizovat nic a pani můžeš koupit elektricky vyhřejvaný fusekle.
Líp bych to neřekl:D:D
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Teď je Honza chytrej, ale včera mi sám napsal, ať si tam to topení namontuju, ať v tom autě nezmrznu, až mě žena vyhodí z domumišus píše:
Líp bych to neřekl:D:D
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Je to vizionář a navíc mu jde o tvoje dobro!
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
spm píše:
Teď je Honza chytrej, ale včera mi sám napsal, ať si tam to topení namontuju, ať v tom autě nezmrznu, až mě žena vyhodí z domu
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Já jsem mu chtěl ušetřit zbytečný rozhodovací iterace.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno