Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Speciálně pro M a r c e l a, líp to natočit neumim Za mě dobrý. V tom bílým světle nejsou původní dálky dožluta skoro vidět a daleko líp to odráží všechno reflexní.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZGJoFNkuAOE[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZGJoFNkuAOE[/youtube]
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Dobrý Vláďo!!!
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Pekne to sviti!
Taky bych chtel pridavna svetla, uz mam i vybrano (vyrobce Lazer Lamps, model a velikost jeste ne), jen na to vydelat a vymyslet, jak nejlip to na Hawka umistit.
Taky bych chtel pridavna svetla, uz mam i vybrano (vyrobce Lazer Lamps, model a velikost jeste ne), jen na to vydelat a vymyslet, jak nejlip to na Hawka umistit.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Díky
Ondro, Lazer vypadaj dobře. Hlavně ty LEDky maj v reflektorech, takže by to mělo mít hezky usměrněnej tok světla. Jen ta cena no.
Osram dělá podobnej styl ramp, možná to bude srovnatelný a za lepší peníz.
Už i číňani kopírujou tenhle styl lamp, s reflektory, ale tam samozřejmě kdo ví jak to bude s kvalitou, a hlavně bude problém s homologací. I když už i ty čínský světla se daj sehnat s homologací, některý i přímo z aliexpressu. Ale tím, že nejsme (evropa) jejich hlavní trh, to je hlavně rusko a usa, tak nám na nějaký E v kroužku dlabou
Ondro, Lazer vypadaj dobře. Hlavně ty LEDky maj v reflektorech, takže by to mělo mít hezky usměrněnej tok světla. Jen ta cena no.
Osram dělá podobnej styl ramp, možná to bude srovnatelný a za lepší peníz.
Už i číňani kopírujou tenhle styl lamp, s reflektory, ale tam samozřejmě kdo ví jak to bude s kvalitou, a hlavně bude problém s homologací. I když už i ty čínský světla se daj sehnat s homologací, některý i přímo z aliexpressu. Ale tím, že nejsme (evropa) jejich hlavní trh, to je hlavně rusko a usa, tak nám na nějaký E v kroužku dlabou
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Hele me ta cena nevadi, kdyz je to odpovidajici kvalita, sluzby a znacka (priznavam, zminovat znacku je trochu povrchni, OK, asi jsem torchu povrchni ). A tady si myslim, ze je ta kvalita & spol je odpovidajici.
Veci z Aliexpresu apod moc nemam chut zkouset.
Tak jsem zvedavy, kdy ty reflektory poridim ja. Treba to vyjde uz pristi jaro.
Veci z Aliexpresu apod moc nemam chut zkouset.
Tak jsem zvedavy, kdy ty reflektory poridim ja. Treba to vyjde uz pristi jaro.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
No, určitě pak poreferuješ, viď To jsem zvědavej...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Bateriová ochrana
Systém se dvěma bateriemi by pro mě byl overkill, nicméně občas se ale hodí nějaká forma stálých 12 V třeba pro ledničku. A protože jsem chtěl něco, co se dá aspoň trochu nastavit, odpadly takový ty "prodlužky" do CL, který tak jako tak stojí 350 - 400. Tak jsem zainvestoval do Victron Energy za litr. No a teď už jen kam s tím a jak to zapojit
Plán byl přepojit na to některé stávající okruhy, protože jsem nechtěl tahat třeba až do kufru opět další kabely. Takže se napojím někde u pojistek. Ušetřím si tahání přes celé auto, zároveň to bude "modulární" - mohu si přidat v budoucnu další jištěné okruhy nebo naopak ty přepojené opět zapojit zpět. Vše je vratné, bez většího zásahu, i když nevím, k čemu by mi to bylo pokud to bude fungovat, nehodlám měnit.
Jediný problém jsem viděl v tom, že ve chvíli, kdy přepojím některé pojistkové okruhy na bateriovou ochranu, chtělo by ji to spínat nejen vlastním vypínačem, ale i sepnutým klíčkem - tedy aby fungovaly normálně po zapnutí klíčku ale i bez klíčku vypínačem. To vyřešilo spínaných 12 V z pojistkovky a spojené do té bateriové ochrany to je přes usměrňovací diody. Takže to sepne jak klíček, tak vypínač, ale zapnutí vypínače nezpůsobí, že by si auto myslelo, že je zapnutý klíček.
Na jaké pojistky se připojit jsem zjistil ze servisního manuálu. Překvapilo mě, že některé jednotlivé "spotřebiče" jsou na stejné pojistce, i když mají zcela odlišnou funkci. Šlo mi hlavně o CL zásuvku před řadičkou (kde mám 4x USB a ovládání světel), CL zásuvku v loketní opěrce a kufru vlevo, stálých 12 V z konektoru přívěsu v kufru vpravo, kde mám druhou CL zásuvku a případně ještě vnitřní osvětlení.
Takže ať už to bylo dříve napájené buď nastálo, nebo spínanými 12 V, jde to teď přes bateriovou ochranu (která je spínaná klíčkem nebo vypínačem) a z ní to vede k pojistkám na konkrétní obvody přímo místo pojistky na její "výstup". Každý jednotlivý kablík má svoje pojistkové pouzdro kam je daná původní pojistka z místa, kam to je zapojené.
Bateriová ochrana a vytištěné pojistkové pouzdro Umístění u baterie a pojistkovky. Vyšlo to jen tak tak Dokonce i ta bateriová ochrana má ty packy trochu vystouplý, čímž není přímo nalepená na podkladu - přesně místo na dekl pojistek. Přívodní a ovládací kabel k pojistkovce Nahoře vypínač (zapínač ) bateriové ochrany
Kablík vlevo bere spínaných 12 V z vhodné pojistky. Tady jsem použil pojistkovou odbočku, abych zachoval jak původní okruh, tak jistil nový.
Kablíky vpravo jsou přívody z bateriové ochrany. Každý má svoje pojistkové pouzdro (skoro nejsou vidět). Tady jsem mohl taky použít odbočky, jen opačně - místo toho, abych si napětí bral, naopak bych ho posílal tam kam chci; ale nepoužil, protože bych nemohl dát dvě nad sebe a taky jsou zbytečně objemné, původní okruh (resp. přívod napětí) nechci používat, takže zbytečně složité řešení. Místo toho jsem použil zakončení malými fastony 2,8 mm, které přesně pasují místo nožiček mini pojistek. Jen jsou tenčí, tak jsem každý faston zdvojil. Drží tam dobře. Před barákem vše funguje jak má. Tak asi udělám ještě nějaký rychlý test než pojedem do toho Norska, abych to tam nezkoušel poprvé
Systém se dvěma bateriemi by pro mě byl overkill, nicméně občas se ale hodí nějaká forma stálých 12 V třeba pro ledničku. A protože jsem chtěl něco, co se dá aspoň trochu nastavit, odpadly takový ty "prodlužky" do CL, který tak jako tak stojí 350 - 400. Tak jsem zainvestoval do Victron Energy za litr. No a teď už jen kam s tím a jak to zapojit
Plán byl přepojit na to některé stávající okruhy, protože jsem nechtěl tahat třeba až do kufru opět další kabely. Takže se napojím někde u pojistek. Ušetřím si tahání přes celé auto, zároveň to bude "modulární" - mohu si přidat v budoucnu další jištěné okruhy nebo naopak ty přepojené opět zapojit zpět. Vše je vratné, bez většího zásahu, i když nevím, k čemu by mi to bylo pokud to bude fungovat, nehodlám měnit.
Jediný problém jsem viděl v tom, že ve chvíli, kdy přepojím některé pojistkové okruhy na bateriovou ochranu, chtělo by ji to spínat nejen vlastním vypínačem, ale i sepnutým klíčkem - tedy aby fungovaly normálně po zapnutí klíčku ale i bez klíčku vypínačem. To vyřešilo spínaných 12 V z pojistkovky a spojené do té bateriové ochrany to je přes usměrňovací diody. Takže to sepne jak klíček, tak vypínač, ale zapnutí vypínače nezpůsobí, že by si auto myslelo, že je zapnutý klíček.
Na jaké pojistky se připojit jsem zjistil ze servisního manuálu. Překvapilo mě, že některé jednotlivé "spotřebiče" jsou na stejné pojistce, i když mají zcela odlišnou funkci. Šlo mi hlavně o CL zásuvku před řadičkou (kde mám 4x USB a ovládání světel), CL zásuvku v loketní opěrce a kufru vlevo, stálých 12 V z konektoru přívěsu v kufru vpravo, kde mám druhou CL zásuvku a případně ještě vnitřní osvětlení.
Takže ať už to bylo dříve napájené buď nastálo, nebo spínanými 12 V, jde to teď přes bateriovou ochranu (která je spínaná klíčkem nebo vypínačem) a z ní to vede k pojistkám na konkrétní obvody přímo místo pojistky na její "výstup". Každý jednotlivý kablík má svoje pojistkové pouzdro kam je daná původní pojistka z místa, kam to je zapojené.
Bateriová ochrana a vytištěné pojistkové pouzdro Umístění u baterie a pojistkovky. Vyšlo to jen tak tak Dokonce i ta bateriová ochrana má ty packy trochu vystouplý, čímž není přímo nalepená na podkladu - přesně místo na dekl pojistek. Přívodní a ovládací kabel k pojistkovce Nahoře vypínač (zapínač ) bateriové ochrany
Kablík vlevo bere spínaných 12 V z vhodné pojistky. Tady jsem použil pojistkovou odbočku, abych zachoval jak původní okruh, tak jistil nový.
Kablíky vpravo jsou přívody z bateriové ochrany. Každý má svoje pojistkové pouzdro (skoro nejsou vidět). Tady jsem mohl taky použít odbočky, jen opačně - místo toho, abych si napětí bral, naopak bych ho posílal tam kam chci; ale nepoužil, protože bych nemohl dát dvě nad sebe a taky jsou zbytečně objemné, původní okruh (resp. přívod napětí) nechci používat, takže zbytečně složité řešení. Místo toho jsem použil zakončení malými fastony 2,8 mm, které přesně pasují místo nožiček mini pojistek. Jen jsou tenčí, tak jsem každý faston zdvojil. Drží tam dobře. Před barákem vše funguje jak má. Tak asi udělám ještě nějaký rychlý test než pojedem do toho Norska, abych to tam nezkoušel poprvé
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Lišta na příslušenství
A ještě jsem bojoval, kam pořád dávat mobil, na "expedicích" vysílačku a tak. Mám docela šikovný držáky do výdechů klimatizace, ale to vždycky vadilo Alče na spolujezdci, protože to směřovalo vzduch na ní, a horní výdechy se zavřít nedají, + s tím nasazeným držákem nešlo ani hýbat tou mřížkou. Jsem totiž trochu magor mezi vámi a nastavení "AUTO", kdy to fouká ze všech výdechů mi plně vyhovuje Mám je normálně namířené těsně kolem sebe, ne přímo na sebe, ale s tím držákem v pravém výdechu to nešlo štelovat...
Dlouho jsem uvažoval o nějaké liště nebo trubce nad rádiem, jako mnozí mají. Ale chtěl jsem něco trochu jinak, a ideálně opět zvratně, neinvazivně. Tak dlouho jsem na to čučel, až jsem něco vymyslel. Pod postraními lištami vedle rádia jsou schované šrouby. Namodeluju něco, co bude chycený těmi šrouby, bude vystupovat ven a bude držet lištu... Bude to sice znamenat zásah do těch lišt, ale jen malý... co se dá dělat.
A tak dlouho jsem to vymejšlel, až mě napadlo něco mnohem jednoduššího a bez jakéhokoliv zásahu. Hliníková lišta, malé držáčky s háčky, které se zaháknou za panel rádia shora.
A v autě to vypadá takhle.
Jsem spokojenej, výdechy si můžu směřovat kam chci, mobily se tam vejdou dva pohodlně, ničemu to nevadí (ani výměně CD v rádiu)... Jen na vysílačku budu muset vymyslet ještě nějakej mezikus. Ale to je výhoda 3D tiskárny - člověk se nenudí
A ještě jsem bojoval, kam pořád dávat mobil, na "expedicích" vysílačku a tak. Mám docela šikovný držáky do výdechů klimatizace, ale to vždycky vadilo Alče na spolujezdci, protože to směřovalo vzduch na ní, a horní výdechy se zavřít nedají, + s tím nasazeným držákem nešlo ani hýbat tou mřížkou. Jsem totiž trochu magor mezi vámi a nastavení "AUTO", kdy to fouká ze všech výdechů mi plně vyhovuje Mám je normálně namířené těsně kolem sebe, ne přímo na sebe, ale s tím držákem v pravém výdechu to nešlo štelovat...
Dlouho jsem uvažoval o nějaké liště nebo trubce nad rádiem, jako mnozí mají. Ale chtěl jsem něco trochu jinak, a ideálně opět zvratně, neinvazivně. Tak dlouho jsem na to čučel, až jsem něco vymyslel. Pod postraními lištami vedle rádia jsou schované šrouby. Namodeluju něco, co bude chycený těmi šrouby, bude vystupovat ven a bude držet lištu... Bude to sice znamenat zásah do těch lišt, ale jen malý... co se dá dělat.
A tak dlouho jsem to vymejšlel, až mě napadlo něco mnohem jednoduššího a bez jakéhokoliv zásahu. Hliníková lišta, malé držáčky s háčky, které se zaháknou za panel rádia shora.
A v autě to vypadá takhle.
Jsem spokojenej, výdechy si můžu směřovat kam chci, mobily se tam vejdou dva pohodlně, ničemu to nevadí (ani výměně CD v rádiu)... Jen na vysílačku budu muset vymyslet ještě nějakej mezikus. Ale to je výhoda 3D tiskárny - člověk se nenudí
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
A poslední příspěvek... pokaždý, když rozeberu nějakej panel, ujistí mě auto, že faaaakt jezdilo v pískovně
(PS, ta utřená část, to jsem se jen neudržel a až pak mě napadlo to vyfotit... že bude sranda. Bylo to zaprasený samozřejmě celý...) Tak, lepší.
(PS, ta utřená část, to jsem se jen neudržel a až pak mě napadlo to vyfotit... že bude sranda. Bylo to zaprasený samozřejmě celý...) Tak, lepší.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Ta policka nad radio vypada super!
Resim ted podobny problem- nemam rad drzaky v mobilu v interieru, ale nutne jeden pozrebuju. Na Galaxy S7 jsem mel magneticky- k autu to bylo uchycene v mrizce klimatizace, zezadu pouzdra mobilu nalepeny magnet. Drzelo to perfektne, i pri drncani v rychlosti na okreskach, i pri pomalem drncani po meste.
Jenze ted jsem upgradoval na Galaxy S10+, ktera ma bezdratove nabijeni, koupil jsem tedy bezdratovou nabijecku, a ta me teda desne sere. Vymyslet tak, jak ji chytit k autu, aby se netrasla a nevypadala jak pest na oko... asi to budu muset prekousnout.
Resim ted podobny problem- nemam rad drzaky v mobilu v interieru, ale nutne jeden pozrebuju. Na Galaxy S7 jsem mel magneticky- k autu to bylo uchycene v mrizce klimatizace, zezadu pouzdra mobilu nalepeny magnet. Drzelo to perfektne, i pri drncani v rychlosti na okreskach, i pri pomalem drncani po meste.
Jenze ted jsem upgradoval na Galaxy S10+, ktera ma bezdratove nabijeni, koupil jsem tedy bezdratovou nabijecku, a ta me teda desne sere. Vymyslet tak, jak ji chytit k autu, aby se netrasla a nevypadala jak pest na oko... asi to budu muset prekousnout.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Ondro díky
No třeba by to šlo taky nějak vymyslet, v kombinaci s 3D tiskem? Pošli jak to máš, jak bys to chtěl nebo aspoň nějaký foto
No třeba by to šlo taky nějak vymyslet, v kombinaci s 3D tiskem? Pošli jak to máš, jak bys to chtěl nebo aspoň nějaký foto
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Diky za nabidku! V zari se uvidime na srazu, muzem na to mrknout
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Připomeň se kdyžtak
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Vláďo je to celý super !!! Anžto jsem elektrickej balvan, tak z popisu vůbec nechápu, co jsi tam kde přepojil a zapojil, jen chápu, že to všechno běhá po drátech, který v tom autě už jsou.
Ale to nevadí, mám radost, že se ti to povedlo. A budu potřebovat tvé služby.
Ten držák je parádní !!!
Ale to nevadí, mám radost, že se ti to povedlo. A budu potřebovat tvé služby.
Ten držák je parádní !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Díky Tome
Pochopil jsi to zcela správně.
S výpomocí počítám. Je taky počítej s tím, že jsme tři týdny v srpnu pryč
Pochopil jsi to zcela správně.
S výpomocí počítám. Je taky počítej s tím, že jsme tři týdny v srpnu pryč
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!