Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10647
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
spm, tak na těchhle snad ještě nikdo nejezdil... I když, proužky jsem s fixkama uměl dělat už ve školce, tak kdo ví...
Tome, máš pravdu. Ono s takovouhle prací problém nemám, když je vidět jasný postup.
1) Něco nefunguje -> lokalizace problému -> vyřešení -> něco, co nefungovalo funguje. Není co řešit.
2) Něco nefunguje -> lokalizace problému -> snaha o vyřešení -> sakra, potřebuju speciální nástroj -> složit zpět -> za týden se speciální nástrojem znovu -> vyřešení -> něco co nefungovalo funguje. To ještě zvládám. Nadávám, ale zvládám.
3) Něco nefunguje -> kde je sakra problém -> ... -> aha tady je problém -> snaha o vyřešení -> problém přetrvává -> 2. snaha o vyřešení -> problém přetrvává -> zkusim ještě tohle -> problém přetrvává -> ... Tohle je ta část, která, a to se nezlobte, mě nebaví.
Případ 3) byla Alfa a její nebrzdící a zároveň přidrhávající zadní kolo. Zkusil jsem pístek rozhýbat, k ničemu. Udělal jsem repas pístku, k ničemu. Prý by to dál mohla být hadice ke třmenu - zpuchří, ucpe se, nepustí kapalinu zpět a kolo zůstane přibrzďovat. Objednány hadice, ale v napojení k trubce byla srostlá a původní šestihran zmizel v korozi. Zkoušel jsem to i nahřát a bez úspěchu. Nakonec to řešil nový majitel a říkal, že prý už byly naprd i samotné trubky a bude to měnit komplet. Tak třeba zrovna tohle mě nebavilo. To pardon.
Tome, máš pravdu. Ono s takovouhle prací problém nemám, když je vidět jasný postup.
1) Něco nefunguje -> lokalizace problému -> vyřešení -> něco, co nefungovalo funguje. Není co řešit.
2) Něco nefunguje -> lokalizace problému -> snaha o vyřešení -> sakra, potřebuju speciální nástroj -> složit zpět -> za týden se speciální nástrojem znovu -> vyřešení -> něco co nefungovalo funguje. To ještě zvládám. Nadávám, ale zvládám.
3) Něco nefunguje -> kde je sakra problém -> ... -> aha tady je problém -> snaha o vyřešení -> problém přetrvává -> 2. snaha o vyřešení -> problém přetrvává -> zkusim ještě tohle -> problém přetrvává -> ... Tohle je ta část, která, a to se nezlobte, mě nebaví.
Případ 3) byla Alfa a její nebrzdící a zároveň přidrhávající zadní kolo. Zkusil jsem pístek rozhýbat, k ničemu. Udělal jsem repas pístku, k ničemu. Prý by to dál mohla být hadice ke třmenu - zpuchří, ucpe se, nepustí kapalinu zpět a kolo zůstane přibrzďovat. Objednány hadice, ale v napojení k trubce byla srostlá a původní šestihran zmizel v korozi. Zkoušel jsem to i nahřát a bez úspěchu. Nakonec to řešil nový majitel a říkal, že prý už byly naprd i samotné trubky a bude to měnit komplet. Tak třeba zrovna tohle mě nebavilo. To pardon.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Ja mel taky ojety jenom boky a ne dezen
To zni presne jak z toho vtipu, co jsem daval do vlakna vedle
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
To zni presne jak z toho vtipu, co jsem daval do vlakna vedle
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10647
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Otázka za 3 bludišťáky. Kapalina v převodovce má mít jakou že barvu?
a) jako malinovka
b) jak vyjetej motorovej olej
Edit: a vypustit z ní 3l je taky asi málo...
a) jako malinovka
b) jak vyjetej motorovej olej
Edit: a vypustit z ní 3l je taky asi málo...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Mě ta barva přijde normální.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10647
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Někde jsem tu četl, že někdo po servisním intervalu měnil kapalinu a divil se, že má pořád hezkou červenou barvu. A že se jí mění vlastnosti, i když má třeba pořád pěknou barvu. Tohle mi přijde už trochu moc, kdo ví, jak dlouho to tam bylo a jestli to vůbec někdo někdy měnilVDC píše:Mě ta barva přijde normální.
No budu postupovat podle plánu - za cca měsíc vyměním znovu (a už i s filtrem) tím bych měl dostat 3/4 staré pryč a pak uvidíme za další ~4 roky, jak bude vypadat Millermatic
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10647
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Tak už konečně tedy vyměněna kapalina v převodovce a obou diferenciálech. Do převodovky místo něčeho, co připomínalo vyjetý olej přišla "malinovka" od Millersů a do diferenciálů místo toho asfaltu co sotva vytekl taky Millers, TRX Synth 75W90, který - nemůžu si pomoct - mi voněl trochu po grepu
Nevím, jaký hovado ty vypouštěcí šrouby dotahovalo, ale střízlík to teda nebyl. S momenťákem jsem si pak připadal jak profík.
Jdu si dát zasloužené druhé jídlo dne...
Nevím, jaký hovado ty vypouštěcí šrouby dotahovalo, ale střízlík to teda nebyl. S momenťákem jsem si pak připadal jak profík.
Jdu si dát zasloužené druhé jídlo dne...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10647
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
jsem na dietě, tak jsem jenom čuchal
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Barva je v pohodě. Viděl jsem mnohem horší. Tohle je podle mě normální stav při výměně. S tou červenou nevím nevím... i když se o to někdo bude starat fakt ukázkově, tak pořád tam spousta dílů pracuje na principu tření, tak se prostě do toho oleje už by design dostává bordel z lamel. Samozřejmě čím míň to řadí, tím míň bordelu se do toho dostává, ale vždycky nějakej jo. A je to správně, že ten bordel je v tom oleji, protože se vypustí při výměně a neusazuje se někde, kde nemá.
Ty šrouby, zejména na zadním diferáku bejvaj dost zarostlý, tak to ani nikdo nemusel dotahovat moc. Nejlepší je si ho poklepat, teda v případě zadního poměrně slušně pomlátit. Pak to jen lupne.
Ty šrouby, zejména na zadním diferáku bejvaj dost zarostlý, tak to ani nikdo nemusel dotahovat moc. Nejlepší je si ho poklepat, teda v případě zadního poměrně slušně pomlátit. Pak to jen lupne.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10647
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
No OK, dobře tedy
Já si ty šrouby nejdřív "poklepal" rázovým utahovákem, ale když se ani po chvíli pořád nehli (vlastně ani jeden - AT, p diff, z diff 2x) nakonec zvítězila velká páka.
Jo, akorát jsem teda taky při tom čase pod autem zjistil, že mi trochu kape z převodky řízení. Tak nějak všude. Blbý je, že i trochu na výfuk, což je pak cítit (nic hroznýho). Předpokládám, že samodomo to vyřešit nejde, leda nějakej repas nebo novou za nesmysl. Nebo z vrakáče co poteče taky...
Já si ty šrouby nejdřív "poklepal" rázovým utahovákem, ale když se ani po chvíli pořád nehli (vlastně ani jeden - AT, p diff, z diff 2x) nakonec zvítězila velká páka.
Jo, akorát jsem teda taky při tom čase pod autem zjistil, že mi trochu kape z převodky řízení. Tak nějak všude. Blbý je, že i trochu na výfuk, což je pak cítit (nic hroznýho). Předpokládám, že samodomo to vyřešit nejde, leda nějakej repas nebo novou za nesmysl. Nebo z vrakáče co poteče taky...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10647
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Honzo, v hledání tady na fóru jsem si všiml, že jste tu s Dethroned řešili v roce 2015 tvůj únik, a doporučoval ti Liqui Moly Stop Leak. Zkoušel jsi to nakonec a pomohlo to?
https://aditiva.heureka.cz/liqui-moly-1 ... e/#section
https://aditiva.heureka.cz/liqui-moly-1 ... e/#section
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Ne, nakonec jsem zkusil repasi řízení. To tady taky najdeš. Od té doby - klep klep na dřevo, zatím vše v pohodě, i když to řízení dál vesele v rejdu cvaká, to je prostě asi konstrukční vlastnost.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Lepsi klep klep na drevo, nez klep klep do volantu
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10647
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Nebo klep klep od kliky
Honzo dík za info. Ono to víceméně jen občas kape, ale myslím, že na hladině v nádržce to poznat je. Asi zkusím nějaký ten stop-leak, v nejhorším bych to časem nechal zrepasovat.
Honzo dík za info. Ono to víceméně jen občas kape, ale myslím, že na hladině v nádržce to poznat je. Asi zkusím nějaký ten stop-leak, v nejhorším bych to časem nechal zrepasovat.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!