Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Já bych zamával, ale museli jsme se minout někde
Musela to být super procházka, dneska bylo fakt nádherně
Mě stačilo vytáhnout prcka na bonech na Pancíř a měl jsem dost
Ale jak píšeš na silnici všude sucho Těšil jsem se jak se projedu po ceste zpět zadem na Hamry, ale nikde nic
Sent from my iPhone using Tapatalk
Musela to být super procházka, dneska bylo fakt nádherně
Mě stačilo vytáhnout prcka na bonech na Pancíř a měl jsem dost
Ale jak píšeš na silnici všude sucho Těšil jsem se jak se projedu po ceste zpět zadem na Hamry, ale nikde nic
Sent from my iPhone using Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Jak říkáš
Tam jsme jeli klasicky Klatovy a Železná Ruda, jen pár parkovišť skoro před Rudou bylo zasněžených, tak si říkám, že cestou zpět si holt projedu to odpočívadlo nakonec zpět jsme jeli přes Nýrsko, lákalo mě to i na ty Hamry... Ale tam to bylo totál bez, zlatá hlavní, kde aspoň ty odpočívadla.
Je to bída. Doufám, že aspoň FTN bude na sněhu, nebo Severka
Tam jsme jeli klasicky Klatovy a Železná Ruda, jen pár parkovišť skoro před Rudou bylo zasněžených, tak si říkám, že cestou zpět si holt projedu to odpočívadlo nakonec zpět jsme jeli přes Nýrsko, lákalo mě to i na ty Hamry... Ale tam to bylo totál bez, zlatá hlavní, kde aspoň ty odpočívadla.
Je to bída. Doufám, že aspoň FTN bude na sněhu, nebo Severka
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Dnes to je přesně rok, co jsem napsal svůj první příspěvek. Ptal jsem se na info o tomhle mém Outbacku. Už skoro rok je doma a dělá radost...
Přesné výročí samozřejmě taky oznámím
A mezitím snad přibydou nějaký fotky... Konečně jsem totiž dodělal ovládání světel (ty spínače místo popelníku, co už tam mám dýl, ale doteď to nebylo zapojený 100%), přední světla už byly, zadní přibyly a mám rovnou i připraveno na rampu. V motoru přibyla další pojistková a relé skříňka i s rezervou na případný další blbinky.
Brzy i s fotkami
Přesné výročí samozřejmě taky oznámím
A mezitím snad přibydou nějaký fotky... Konečně jsem totiž dodělal ovládání světel (ty spínače místo popelníku, co už tam mám dýl, ale doteď to nebylo zapojený 100%), přední světla už byly, zadní přibyly a mám rovnou i připraveno na rampu. V motoru přibyla další pojistková a relé skříňka i s rezervou na případný další blbinky.
Brzy i s fotkami
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Na tu druhou pojistkovnici se hodně těším. Bych se pak možná i opičil. Ale to se uvidí
Odesláno z mého X Compact pomocí Tapatalk
Odesláno z mého X Compact pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Taky se těším.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Tak zpět ke slíbeným fotkám a infu Bude to zase sloh jako vždy...
Mám vpředu ty malý ledky. Možná je jednou vyměním za něco, co bude žrát víc. Chci ledky dozadu na couvání. Chci taky dostat elektriku na střechu k LED rampě. A kdo ví co ještě přibyde... Nechtěl jsem tahat kabel sem, kabel tam, ... a ještě to mít celý jen skrz vypínače.
Jak jsem si udělal spínače místo popelníku už jste viděli, ale pro jistotu:
viewtopic.php?f=39&t=7911&hilit=ovl%C3% ... 50#p422031
K tomu jsem pořídil z aliexpressu pojistkovou a relé skříňku:
https://www.aliexpress.com/item/3289259 ... 4c4dbhz8Bi
Pracuje se s ní hezky, všechny konektory jsou krimpovací fastony které se pak jen zastrčí do připravených slotů. Jediná věc co bych ocenil navíc by byla jednotná svorkovnice na jedné straně pojistek pro trvalé plus, takhle je potřeba každý faston krimpnout zvlášť a to rozdělení 1x silný kabel od baterky na 6x slabší ke každému je potřeba vyřešit po svém.
A hlavní myšlenka teda je, že spínače jen ovládají relé v pojistkovce a ta spíná i případné větší proudy na přídavné spotřebiče. Tak jak to auto dělá s většinou věcí.
Přemýšlel jsem, kudy vůbec tahat další kabely aby to bylo co nejvíc pohromadě a bezpečně, zároveň co nejjednodušší cestou. Cliffer a Jechy radili příčku mezi motorem a kokpitem prostoupit stávající průchodkou v části u spolujezdce, že to vyběhne někde u nohou. Tu jsem našel, ale skrz se mi nepodařilo dostat. Místo toho jsem zvolil průchodku vedle posilovače brzd, která slouží pro vedení spojky, kterou v automatu mám volnou. Přístup mnohem lepší jak od motoru tak od pedálů. Tudy jsem prošel s kabelem od spínačů, které ovládají relé.
Další věc byla, jak co nejjednodušeji dostat kabel(y) odpředu až dozadu. Variant bylo několik, 1) vzít to středem tunelem, pod zadní sedačky až do kufru, tam do boku do sloupku, průchodkou do 5. dveří a do spoileru na couvací ledky. 2) Nebo to vzít rovnou střechou, tam se dostat A sloupkem a pak podél až dozadu, průchodka a stejně... 3) Nebo podlahou - prahy pod dveřmi, tunel tam je na kabeláž hezký, docela tam toho i dost už vede. Včetně palivových hadic.
S každou variantou byl ale problém:
1) Zbytečně lézt do středového tunelu když stejně potřebuju do strany,
2) "záclonové" airbagy, střešní okno, problematické odstrojení střešního tapecu byť by stačilo jen trochu vyhnout,
3) Na místech křížení kabeláže (pod sloupky) není místo pro přidání další, problém dostat se od motoru rovnou do prahů
Nakonec, po odstrojení půlky interiéru vyhrálo nejmenší zlo - středový tunel.
Kabeláž jsem vsadil do chráničky (husí krk) a rovnou si natáhl i rezervu, abych to už nemusel nikdy dělat. A prostrčil holt stejným otvorem pro spojku jako kabely od spínačů. Středovým tunelem pod koberec k sedačkám, ještě před nimi doleva k C sloupku za zadními dveřmi, tam už je místa dost, kolem podběhu kufrem až do posledního sloupku 5. dveří, nahoru k průchodce (ostřikovače a antény) až do 5. dveří.
Kudy vést kabely ke světelné rampě jsem taky přemýšlel, nejlepší varianta by byla vnějškem po A sloupku rovnou k ní, ale nechci je tam mít, když rampu nepovezu, a není moc k čemu je přichytit jen když je třeba. Napadlo mě strčit je do bausetu čelního skla, ale akorát by do něj teklo. Vzít to vnitřkem a vyběhnout střechou třeba nějakou stávající dírou pro hagusy, pro ten plast na jeho začátku, ... taky skoro nesmysl, ještě riziko že poteče do střechy. Tak jsem nakonec tuhle kabeláž vzal taky až dozadu a bude schovaná u pantů 5. dveří, místo tam je, schovaný to je, žádná díra navíc, bohužel jen kabel místo 2 metrů rovnou z motoru má 5 dozadu a 2 dopředu. Snad nebudou ztráty velký a bude to svítit.
Kudy to teda vede. Omluvte BH na obrázku, BP se mi nedařilo najít Ty husí krky ještě trochu uspořádám, bohužel zkracovat už by bylo obtížné, když jsou kabely uvnitř. Ten nejdelší jsem prostě odhadl, přidal rezervu (komplet asi 7m) a byl jsem rád, že to vyšlo. Nezapojený konektory jsou rezerva do budoucna. Ve spínačce je místo pro 6 pojistek a relé. +12 V jsem přivedl od baterie 6mm^2 kabelem, signál od spínačů k relé vede 0,75 a všechno silové je alespoň 1,5, k rampě počítám s 2x 1,5. Pospojované to je "superseal" konektory, taky aliexpress. I proto je k rampě 2x 1,5 a ne třeba 1x 2,5 nebo víc, protože by to ten jeden pin v konektoru stejně nemusel dávat. Takhle to povede přes piny dva, tak si s tím snad poradí. Průchodka spojky A konečně světla, ale to není nic nového zde na fóru... Na závěr opět poděkování našemu Přecedovi: uřízl, obrousil, navrtal, naohýbal držák pojistkovky; a BPBorcům Clifferovi a Jechymu za rady kudy kam s kabely
A až bude rampa na střeše a svítit, tak tu zase bude co číst o dlouhých zimních večerech
Mám vpředu ty malý ledky. Možná je jednou vyměním za něco, co bude žrát víc. Chci ledky dozadu na couvání. Chci taky dostat elektriku na střechu k LED rampě. A kdo ví co ještě přibyde... Nechtěl jsem tahat kabel sem, kabel tam, ... a ještě to mít celý jen skrz vypínače.
Jak jsem si udělal spínače místo popelníku už jste viděli, ale pro jistotu:
viewtopic.php?f=39&t=7911&hilit=ovl%C3% ... 50#p422031
K tomu jsem pořídil z aliexpressu pojistkovou a relé skříňku:
https://www.aliexpress.com/item/3289259 ... 4c4dbhz8Bi
Pracuje se s ní hezky, všechny konektory jsou krimpovací fastony které se pak jen zastrčí do připravených slotů. Jediná věc co bych ocenil navíc by byla jednotná svorkovnice na jedné straně pojistek pro trvalé plus, takhle je potřeba každý faston krimpnout zvlášť a to rozdělení 1x silný kabel od baterky na 6x slabší ke každému je potřeba vyřešit po svém.
A hlavní myšlenka teda je, že spínače jen ovládají relé v pojistkovce a ta spíná i případné větší proudy na přídavné spotřebiče. Tak jak to auto dělá s většinou věcí.
Přemýšlel jsem, kudy vůbec tahat další kabely aby to bylo co nejvíc pohromadě a bezpečně, zároveň co nejjednodušší cestou. Cliffer a Jechy radili příčku mezi motorem a kokpitem prostoupit stávající průchodkou v části u spolujezdce, že to vyběhne někde u nohou. Tu jsem našel, ale skrz se mi nepodařilo dostat. Místo toho jsem zvolil průchodku vedle posilovače brzd, která slouží pro vedení spojky, kterou v automatu mám volnou. Přístup mnohem lepší jak od motoru tak od pedálů. Tudy jsem prošel s kabelem od spínačů, které ovládají relé.
Další věc byla, jak co nejjednodušeji dostat kabel(y) odpředu až dozadu. Variant bylo několik, 1) vzít to středem tunelem, pod zadní sedačky až do kufru, tam do boku do sloupku, průchodkou do 5. dveří a do spoileru na couvací ledky. 2) Nebo to vzít rovnou střechou, tam se dostat A sloupkem a pak podél až dozadu, průchodka a stejně... 3) Nebo podlahou - prahy pod dveřmi, tunel tam je na kabeláž hezký, docela tam toho i dost už vede. Včetně palivových hadic.
S každou variantou byl ale problém:
1) Zbytečně lézt do středového tunelu když stejně potřebuju do strany,
2) "záclonové" airbagy, střešní okno, problematické odstrojení střešního tapecu byť by stačilo jen trochu vyhnout,
3) Na místech křížení kabeláže (pod sloupky) není místo pro přidání další, problém dostat se od motoru rovnou do prahů
Nakonec, po odstrojení půlky interiéru vyhrálo nejmenší zlo - středový tunel.
Kabeláž jsem vsadil do chráničky (husí krk) a rovnou si natáhl i rezervu, abych to už nemusel nikdy dělat. A prostrčil holt stejným otvorem pro spojku jako kabely od spínačů. Středovým tunelem pod koberec k sedačkám, ještě před nimi doleva k C sloupku za zadními dveřmi, tam už je místa dost, kolem podběhu kufrem až do posledního sloupku 5. dveří, nahoru k průchodce (ostřikovače a antény) až do 5. dveří.
Kudy vést kabely ke světelné rampě jsem taky přemýšlel, nejlepší varianta by byla vnějškem po A sloupku rovnou k ní, ale nechci je tam mít, když rampu nepovezu, a není moc k čemu je přichytit jen když je třeba. Napadlo mě strčit je do bausetu čelního skla, ale akorát by do něj teklo. Vzít to vnitřkem a vyběhnout střechou třeba nějakou stávající dírou pro hagusy, pro ten plast na jeho začátku, ... taky skoro nesmysl, ještě riziko že poteče do střechy. Tak jsem nakonec tuhle kabeláž vzal taky až dozadu a bude schovaná u pantů 5. dveří, místo tam je, schovaný to je, žádná díra navíc, bohužel jen kabel místo 2 metrů rovnou z motoru má 5 dozadu a 2 dopředu. Snad nebudou ztráty velký a bude to svítit.
Kudy to teda vede. Omluvte BH na obrázku, BP se mi nedařilo najít Ty husí krky ještě trochu uspořádám, bohužel zkracovat už by bylo obtížné, když jsou kabely uvnitř. Ten nejdelší jsem prostě odhadl, přidal rezervu (komplet asi 7m) a byl jsem rád, že to vyšlo. Nezapojený konektory jsou rezerva do budoucna. Ve spínačce je místo pro 6 pojistek a relé. +12 V jsem přivedl od baterie 6mm^2 kabelem, signál od spínačů k relé vede 0,75 a všechno silové je alespoň 1,5, k rampě počítám s 2x 1,5. Pospojované to je "superseal" konektory, taky aliexpress. I proto je k rampě 2x 1,5 a ne třeba 1x 2,5 nebo víc, protože by to ten jeden pin v konektoru stejně nemusel dávat. Takhle to povede přes piny dva, tak si s tím snad poradí. Průchodka spojky A konečně světla, ale to není nic nového zde na fóru... Na závěr opět poděkování našemu Přecedovi: uřízl, obrousil, navrtal, naohýbal držák pojistkovky; a BPBorcům Clifferovi a Jechymu za rady kudy kam s kabely
A až bude rampa na střeše a svítit, tak tu zase bude co číst o dlouhých zimních večerech
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Paráda! Líbí se mi, když se dělaj věci pěkně. Ještě by sis mohl vytisknout držáčky na ty kabely pod kapotou, aby tam nebyly tak přes sebe.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Pěkný Láďo o něčem podobným uvažujeme na Forestera, tak to mám aspoň s kým skonzultovat .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Krásný, fakt !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Děkuji za ohlasy
Chci ještě nějak učesat ten bordel u motoru, ale zbytek považuju za hotovku...
A narychlo jsem zkusil připojit rampu. Asi jako dobrý, svítí to
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bK8OA2yeIiU[/youtube]
Chci ještě nějak učesat ten bordel u motoru, ale zbytek považuju za hotovku...
A narychlo jsem zkusil připojit rampu. Asi jako dobrý, svítí to
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bK8OA2yeIiU[/youtube]
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Tak dnes je to rok, co jsem si ho přivezl.
Už rok mi dělá radost.
Najeli jsme spolu něco málo přes 15000 km a motorem proteklo přes 1800 l benzínu; a každá kapka stála za to.
Nejdál jsme byli až v Kyjevě a v Oděse.
Nejvíc mě vyděsilo v Rumunsku.
Ale vždy mě dostalo domů.
Dvakrát jsme někoho táhli,
jednou pomohli vyprostit.
A ani jednou jsme sami odtah nepotřebovali. (Milovice nepočítám )
Budu dělat všechno pro to, aby těch let bylo ještě spousta
Už rok mi dělá radost.
Najeli jsme spolu něco málo přes 15000 km a motorem proteklo přes 1800 l benzínu; a každá kapka stála za to.
Nejdál jsme byli až v Kyjevě a v Oděse.
Nejvíc mě vyděsilo v Rumunsku.
Ale vždy mě dostalo domů.
Dvakrát jsme někoho táhli,
jednou pomohli vyprostit.
A ani jednou jsme sami odtah nepotřebovali. (Milovice nepočítám )
Budu dělat všechno pro to, aby těch let bylo ještě spousta
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Mám z toho obrovskou radost !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
A za ten rok mi Outback vyrostl o 3 cm
Nejdřív vzadu
a pak i vpředu.
A taky jsem chtěl konečně zkusit něco udělat s mléčným světlem.
Levý je v pohodě, ale pravý bylo jedna velká mlha. (foto starší)
Světlo jsem vymontoval, oblepil, obrousil smirkem 600, 1200, 2000 vše s mýdlovou vodou a nakonec zalakoval dvoukomponentním čirým lakem který by měl i chránit před UV. Světlo vypadá mnohem líp, ale lak udělal klasický povrch "pomerančové kůry". Zkoušel jsem to pak rozleštit leštěnkou, ale to je spíš horší než lepší. Nicméně aspoň to teď mnohem líp kreslí, lepší než předtím.
Fotku na autě nemám, byla už tma :-P
Nejdřív vzadu
a pak i vpředu.
A taky jsem chtěl konečně zkusit něco udělat s mléčným světlem.
Levý je v pohodě, ale pravý bylo jedna velká mlha. (foto starší)
Světlo jsem vymontoval, oblepil, obrousil smirkem 600, 1200, 2000 vše s mýdlovou vodou a nakonec zalakoval dvoukomponentním čirým lakem který by měl i chránit před UV. Světlo vypadá mnohem líp, ale lak udělal klasický povrch "pomerančové kůry". Zkoušel jsem to pak rozleštit leštěnkou, ale to je spíš horší než lepší. Nicméně aspoň to teď mnohem líp kreslí, lepší než předtím.
Fotku na autě nemám, byla už tma :-P
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
S tím ufiknutým předním nárazníkem to vypadá parádně !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Outback 2004 (BP) 3.0 H6 - podvlada
Ještě musím vyřešit ten zadní tam ale moc prostoru pro řezání není... Koncovky výuku, vana na rezervu,...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!