Geraltosovo WRX 2003
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Geraltosovo WRX 2003
No vidíš. Tak to aspoň nemusíš té investice do řízení litovat - sobotou se ti více než vrátila.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
To souhlas,i když ne sobotou,ale nedělí
Já toho řízení od začátku nelitoval ani sekundu, zcela to změnilo možnosti toho auta,i když to bylo drahé.
Ještě trocha statistiky:
8 aut na trati (3 skupiny, naše čistě Subaru )
10:30 - 15:00 se jezdilo
120 ostrých km
Spotřeba cca 45 litrů/100 km
1 mrtvá poloosa
1 mrtvá sada pneu
Z brzdových destiček ubylo dost
Olej i voda ok,bez úbytku
Pneu jsem dal ráno na 1,8 a pak jsem dvakrát ufukoval,po dvou jízdách bylo optimálních 2,2 baru a po dalších až 2,5 kdy už jsem upouštěl tlak.
Zadní tlumiče jsem o 6 poloh přitvrdil a na chování auta to bylo znát, zadek byl míň nervózní,ale zase na té zlomené zatáčce,jak se zadek nadlehčil, dřív začal utíkat ven.
Fyzicky je to nečekaně dost náročné,byl jsem večer utahaný jako kotě.
A psychicky mě to nabilo na dlouhou dobu.
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Já toho řízení od začátku nelitoval ani sekundu, zcela to změnilo možnosti toho auta,i když to bylo drahé.
Ještě trocha statistiky:
8 aut na trati (3 skupiny, naše čistě Subaru )
10:30 - 15:00 se jezdilo
120 ostrých km
Spotřeba cca 45 litrů/100 km
1 mrtvá poloosa
1 mrtvá sada pneu
Z brzdových destiček ubylo dost
Olej i voda ok,bez úbytku
Pneu jsem dal ráno na 1,8 a pak jsem dvakrát ufukoval,po dvou jízdách bylo optimálních 2,2 baru a po dalších až 2,5 kdy už jsem upouštěl tlak.
Zadní tlumiče jsem o 6 poloh přitvrdil a na chování auta to bylo znát, zadek byl míň nervózní,ale zase na té zlomené zatáčce,jak se zadek nadlehčil, dřív začal utíkat ven.
Fyzicky je to nečekaně dost náročné,byl jsem večer utahaný jako kotě.
A psychicky mě to nabilo na dlouhou dobu.
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geraltosovo WRX 2003
Parádní !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Geraltosovo WRX 2003
Ta spotřeba já pěkná. Já jsem měl na konci stintu při ježdění na srazu v Bělé na palubní počítači číslo 39 l na 100 km.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Geraltosovo WRX 2003
Já jsem vždycky rád, že mi Subaru neukauzuje spotřebu, to by mi kazilo asi náladu A když se někdo zeptá na spotřebu, tak říkám, že u turbo benzínu je neomezená, nebo omezená palivovým čerpadlem, který dá maximálné 200l za hodinu
Co se týká poloosy, tak podle mě jenom vyskočil tripod z toho obalu na převodovce (předpokládám, že manžeta u převodovky byla ta poškozená?). To si myslím, že by se stalo aji na STi poloose, která by měla být délkově stejná (i když možná tím že je tlustší, tak by se to nevytáhlo tolik z toho obalu ). Holt poloosa dostává zabrat, a obzvlášť na těch brzdách přes hrby a s vytočeným volantem (na cílovce) nebo dolů do vrcáku u vjezdu. To je ta Kaldova škola, využít každého centimetru silnice, jít víc do krajnic i za cenu, že to techniku víc bolí.
Jinak super že si hraješ i s nastavením tlumičů, aspoň máš spoustu nových poznatků, jak to celé funguje.
Co se týká poloosy, tak podle mě jenom vyskočil tripod z toho obalu na převodovce (předpokládám, že manžeta u převodovky byla ta poškozená?). To si myslím, že by se stalo aji na STi poloose, která by měla být délkově stejná (i když možná tím že je tlustší, tak by se to nevytáhlo tolik z toho obalu ). Holt poloosa dostává zabrat, a obzvlášť na těch brzdách přes hrby a s vytočeným volantem (na cílovce) nebo dolů do vrcáku u vjezdu. To je ta Kaldova škola, využít každého centimetru silnice, jít víc do krajnic i za cenu, že to techniku víc bolí.
Jinak super že si hraješ i s nastavením tlumičů, aspoň máš spoustu nových poznatků, jak to celé funguje.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Geraltosovo WRX 2003
Tj adekvátní odpověďzhor píše:Já jsem vždycky rád, že mi Subaru neukauzuje spotřebu, to by mi kazilo asi náladu A když se někdo zeptá na spotřebu, tak říkám, že u turbo benzínu je neomezená, nebo omezená palivovým čerpadlem, který dá maximálné 200l za hodinu
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
Je to přesně jak předpokládáš, manžeta byla roztržená a pod ní bylo vyběhlé nějaké gufero nebo gumový kroužek nebo co to je.zhor píše:Já jsem vždycky rád, že mi Subaru neukauzuje spotřebu, to by mi kazilo asi náladu A když se někdo zeptá na spotřebu, tak říkám, že u turbo benzínu je neomezená, nebo omezená palivovým čerpadlem, který dá maximálné 200l za hodinu
Co se týká poloosy, tak podle mě jenom vyskočil tripod z toho obalu na převodovce (předpokládám, že manžeta u převodovky byla ta poškozená?). To si myslím, že by se stalo aji na STi poloose, která by měla být délkově stejná (i když možná tím že je tlustší, tak by se to nevytáhlo tolik z toho obalu ). Holt poloosa …
A poloosa tam drží,jen má velkou vůli a při brzdění nebo rozjezdu to mlátí. Takže ten kloub tam je asi v háji.
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- JakubHQV
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 742
- Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
- Jméno a příjmení: Jakub
- Bydliště: Kousek od Berouna
Re: Geraltosovo WRX 2003
Dokážu si představit tvé zklamání.. všem už jsi hrdinsky ohlásil jak tvůj překoňovaný Interceptor kroutí poloosy na počkání a převodovky killuje do druhého dne - a on se nakonec jen rozpadnul kloub stářím.. to zamrzí
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
Rozpadl se stářím,ale jen za poslední 2 roky
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- JakubHQV
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 742
- Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
- Jméno a příjmení: Jakub
- Bydliště: Kousek od Berouna
Re: Geraltosovo WRX 2003
Jsem ti říkal že to možná souvisí s tou helmou.. když jí máš na hlavě tak s tím volantem kroutíš jak Fittipladi, takže se pak div že WRX technika nezvládá nastolené tempo
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geraltosovo WRX 2003
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
Ale já všem nevěřícím Tomášům nakonec dokážu,že WRX zvládne i závodní zatížení.
Jen ho prostě mezitím nenápadně představím na STI+
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Jen ho prostě mezitím nenápadně představím na STI+
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Geraltosovo WRX 2003
A pak je otázkou, jestli se maskovat a nechat to jak to je a nebo někde z Číny koupit 2 znáčky STI dopředu a dozadu.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
Tohle (ani křídlo apod.) nepotřebuju. Nepotřebuju aby to nějak vypadalo,ale aby to nějak fungovalo. A s tím už začínám být vcelku spokojenTraveller píše:A pak je otázkou, jestli se maskovat a nechat to jak to je a nebo někde z Číny koupit 2 znáčky STI dopředu a dozadu.
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003