Geraltosovo WRX 2003
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Geraltosovo WRX 2003
Oto,parada
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
podělím se o dojmy z víkendového testování, cca 600 km
mé nadšení přetrvalo, dokonce se ještě prohloubilo
1) naladění:
je to tak dobré, že mě asi přešly i myšlenky na výměnu převodovky. Tím, že se krouťák posadil už tak nízko (prakticky ještě před 3000 otáčkami ten motor začíná táhnout, což bylo předtím zcela nemyslitelné), se stalo to, že klasické pomalé vracáky se dají v pohodě i s dlouhou skříní jezdit na 2 a na výjezdu je už dost výkonu, aby člověk jako dřív nemusel řešit, že se to pomalu sbírá a netáhne to.
musíme ještě poladit drobnou chybku montáže, benzín smrdí tak, že jsem byl po 5ti hodinách na okreskách s pootevřenými okénky (klimu v zátěži nezapínám), zfetovanej jak negr s letlampou. Dnes to tedy odvezu na kontrolu těsnosti (plus to nechám o pár cm zvýšit vzadu, ten tuning je fakt hroznej)
Spotřebu jsem neměřil, ale asi to žere trochu víc
2) podvozek:
geniální, geniální, geniální. To auto je závodní motokára a zároveň je to i komfortní sedan ! polovinu cesty jsem jel pilu, polovinu se jen tak kochal, ale ve všech režimech to funguje dokonale. Není to příliš tvrdé, přestože je to posazeno tak nízko. Zároveň to ale vysoce převyšuje všechny ostatní komponenty. Až doposud byly AD08R tím silným elementem, který mě držel na cestě. Rázem je to podvozek a ty gumy mají co dělat, aby to udržely. Na limit podvozku se nedostanu ani náhodou, na limitu gum teď můžu jezdit pořád. Je to trochu zrádné, protože ty tlumiče z toho udělaly až moc rychlé auto, v provozu musí jet člověk s moc velkou rezervou, aby nebyl malér.
3) svezl jsem šváru a bývalého majitele mé Rézy a oba byli nadšeni. Jen mě překvapilo, že vnitřní destička odešla úplně bez varování a o hodně dříve, než vnější, která má masa celkem dost. Bude potřeba se na to podívat a brzdy vyčistit, evidentně mají nevyrovnaný brzdný účinek, vnitřek brzdí víc. Pořešíme to tento týden, nechám tam dát znovu Ferodo D2500, jsem s nimi zcela spokojen.
4) 6 let jsem jezdil s civilním trochu silným autem. Řekl bych, že teď začíná nová éra, která to posunula úplně, ale úplně jinam (možná až moc na ježdění na normálních cestách)
tady nějaké fotky z toho mého výletu (kopal jsem u Náměšti nad Oslavou celou sobotu dětem latríny na tábor, tak dvě propagační totky tam taky mám
mé nadšení přetrvalo, dokonce se ještě prohloubilo
1) naladění:
je to tak dobré, že mě asi přešly i myšlenky na výměnu převodovky. Tím, že se krouťák posadil už tak nízko (prakticky ještě před 3000 otáčkami ten motor začíná táhnout, což bylo předtím zcela nemyslitelné), se stalo to, že klasické pomalé vracáky se dají v pohodě i s dlouhou skříní jezdit na 2 a na výjezdu je už dost výkonu, aby člověk jako dřív nemusel řešit, že se to pomalu sbírá a netáhne to.
musíme ještě poladit drobnou chybku montáže, benzín smrdí tak, že jsem byl po 5ti hodinách na okreskách s pootevřenými okénky (klimu v zátěži nezapínám), zfetovanej jak negr s letlampou. Dnes to tedy odvezu na kontrolu těsnosti (plus to nechám o pár cm zvýšit vzadu, ten tuning je fakt hroznej)
Spotřebu jsem neměřil, ale asi to žere trochu víc
2) podvozek:
geniální, geniální, geniální. To auto je závodní motokára a zároveň je to i komfortní sedan ! polovinu cesty jsem jel pilu, polovinu se jen tak kochal, ale ve všech režimech to funguje dokonale. Není to příliš tvrdé, přestože je to posazeno tak nízko. Zároveň to ale vysoce převyšuje všechny ostatní komponenty. Až doposud byly AD08R tím silným elementem, který mě držel na cestě. Rázem je to podvozek a ty gumy mají co dělat, aby to udržely. Na limit podvozku se nedostanu ani náhodou, na limitu gum teď můžu jezdit pořád. Je to trochu zrádné, protože ty tlumiče z toho udělaly až moc rychlé auto, v provozu musí jet člověk s moc velkou rezervou, aby nebyl malér.
3) svezl jsem šváru a bývalého majitele mé Rézy a oba byli nadšeni. Jen mě překvapilo, že vnitřní destička odešla úplně bez varování a o hodně dříve, než vnější, která má masa celkem dost. Bude potřeba se na to podívat a brzdy vyčistit, evidentně mají nevyrovnaný brzdný účinek, vnitřek brzdí víc. Pořešíme to tento týden, nechám tam dát znovu Ferodo D2500, jsem s nimi zcela spokojen.
4) 6 let jsem jezdil s civilním trochu silným autem. Řekl bych, že teď začíná nová éra, která to posunula úplně, ale úplně jinam (možná až moc na ježdění na normálních cestách)
tady nějaké fotky z toho mého výletu (kopal jsem u Náměšti nad Oslavou celou sobotu dětem latríny na tábor, tak dvě propagační totky tam taky mám
WRX 2003
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
Tady dvě videa.
Podobnost se skutečností čistě náhodná,vůbec nevím koho je to auto ani kdo to točil...to bylo určitě na uzavřené trati.
https://youtu.be/rWym3Ai3Ipo
https://youtu.be/vGhrZEABe7w
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Podobnost se skutečností čistě náhodná,vůbec nevím koho je to auto ani kdo to točil...to bylo určitě na uzavřené trati.
https://youtu.be/rWym3Ai3Ipo
https://youtu.be/vGhrZEABe7w
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geraltosovo WRX 2003
Otíku to je skvělý !!! Mám radost, že máš radost !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Geraltosovo WRX 2003
To je bomba Oto. Doufám že budu moct taky něco takovýho postnout
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Geraltosovo WRX 2003
Taky budes kopat kadibudku?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geraltosovo WRX 2003
B -)))ladis77 píše:Taky budes kopat kadibudku?
Re: Geraltosovo WRX 2003
K tomu naladeni, psal jsi, ze jsi mel nejakych 300 Nm a 220 hp a ted mas 400 Nm a 280 hp. To je dost velky rozdil na to, ze mas downnnpipe s catem (byt spportovnim). Nemas strach, ze to mas moc nafoukle/nasponovane? Mortor mas puvodni, nebo nejak upaveny? Psal jsi prevrtany. Proc?
K tomu podvotku, psal jsi, ze mas EXPR - dival jsem se na ne, a maji 2 typy pruzin an jendom "tlumici" za seboiu, tlustou velkou pruzinu a tenkou mensi pruzinu. Capu to sprvne tak, ze ta tenka pruzina rychle filtruje nerovnosti vozovky (hrboly) a ta tlusta pruzina je k tlumeni cele karoserie pri brzdeni akceleraci a zataceni? A jestli muzes, tak mi prosim posli soukromou zpravu s cenou tech EXPR.
At ti to fici!
K tomu podvotku, psal jsi, ze mas EXPR - dival jsem se na ne, a maji 2 typy pruzin an jendom "tlumici" za seboiu, tlustou velkou pruzinu a tenkou mensi pruzinu. Capu to sprvne tak, ze ta tenka pruzina rychle filtruje nerovnosti vozovky (hrboly) a ta tlusta pruzina je k tlumeni cele karoserie pri brzdeni akceleraci a zataceni? A jestli muzes, tak mi prosim posli soukromou zpravu s cenou tech EXPR.
At ti to fici!
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
Zdar. strach nemám z ničeho
Motor je kompletně kovaný včetně ojnic,ten vydrží i o 100 koní víc,ale ty by už nedala převodovka.
Převratný být musel kvůli ovalitě válců,když se to dělalo a vrtalo se na novou pístní sadu.
Jak fungují tlumiče a na co je která pružina nevím a vědět nepotřebuju. Stačí mi,že fungují dokonale.
Ladil to člověk, který ladí závodní auta a taky třeba Dakarové speciály. Ten věděl,jak to udělat,aby vše bezpečně vydrželo.
Interkou dám vědět cenu
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Motor je kompletně kovaný včetně ojnic,ten vydrží i o 100 koní víc,ale ty by už nedala převodovka.
Převratný být musel kvůli ovalitě válců,když se to dělalo a vrtalo se na novou pístní sadu.
Jak fungují tlumiče a na co je která pružina nevím a vědět nepotřebuju. Stačí mi,že fungují dokonale.
Ladil to člověk, který ladí závodní auta a taky třeba Dakarové speciály. Ten věděl,jak to udělat,aby vše bezpečně vydrželo.
Interkou dám vědět cenu
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
Re: Geraltosovo WRX 2003
Tak to je jiná. Uz se nebud na nic ptat. Diky za interku.Motor je kompletně kovaný včetně ojnic,ten vydrží i o 100 koní víc
P.S. Ten s tim podobnym autem na youtube si to urcite uzil.
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Geraltosovo WRX 2003
Ty hodnoty jsou hraniční ale bezpečné i při standartním motoru, i když to kování je bonus.
Vzhledem k tomu, kdo to ladil a skládal, chápu Otův klid
Moje wrx s jedním katem jezdilo 420Nm a 280k skoro 180.000 km. Jak je dobrá mapa, není problém.
Vzhledem k tomu, kdo to ladil a skládal, chápu Otův klid
Moje wrx s jedním katem jezdilo 420Nm a 280k skoro 180.000 km. Jak je dobrá mapa, není problém.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Geraltosovo WRX 2003
Otas,tak to je super jak ti to funguje
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
Tak auto je od pondělí zpět ze servisu. Jsou tam nové přední desky Ferodo DS2500 a stažené kotouče, zadek přišel o 2 cm zvýšit,už to vypadá mnohem líp.
Pole už mají správnou BBS barvu,tak jsem toho trochu využil a udělal pár kýčovitých fotek
plus jednu při západu slunce.
Dále jsem nainstaloval hasičák, myslím,že do té kabiny patří.
Další plány: pásy, rozpěry mezi tlumiče a zatím myslím,že víc nebude třeba
V pondělí se jede testovat do Sosnové,tak snad nám to tam dneska na Bohemce pěkně zajeli
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Pole už mají správnou BBS barvu,tak jsem toho trochu využil a udělal pár kýčovitých fotek
plus jednu při západu slunce.
Dále jsem nainstaloval hasičák, myslím,že do té kabiny patří.
Další plány: pásy, rozpěry mezi tlumiče a zatím myslím,že víc nebude třeba
V pondělí se jede testovat do Sosnové,tak snad nám to tam dneska na Bohemce pěkně zajeli
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geraltosovo WRX 2003
Nádhera !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97