Geraltosovo WRX 2003
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Geraltosovo WRX 2003
Tak ať to pěkně sviští.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Geraltosovo WRX 2003
Jo, i ja se pripojuji, at to svisti!
A co presne je ten podvozek? Co ma stavitelne, jake jsou tuhosi tlumicu a pruzin, a proc jsi vybral zrovna tento podvozek?
A proc sis dal downpipe se sportovnim catem a ne rovnou bez catu? Jsi ekologista?
A co presne je ten podvozek? Co ma stavitelne, jake jsou tuhosi tlumicu a pruzin, a proc jsi vybral zrovna tento podvozek?
A proc sis dal downpipe se sportovnim catem a ne rovnou bez catu? Jsi ekologista?
Kdyz se da 60k+ za BC Racing ZR, nelyslim, ze to je levne a vzhledem k tomu, ze jsou 3-cestne s externi nadrzkou oleje, myslin, ze budou i dobre (zkusenost ale nemam). A ze jsou levnejsi nez Protlum nebo HP Sporting (jejich srovnatelne stoji 100k) je nejspis proto, ze BC je velkovyrobce a vyrabi je v Thajsku, nebo kde.Ano, tvrdé jsou akorát ty levné odpadky jako BC racing, XYZ..
Naposledy upravil(a) lazard dne pát čer 28, 2019 4:12 pm, celkem upraveno 1 x.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Geraltosovo WRX 2003
Pecka Oťas. !!!!
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: Geraltosovo WRX 2003
BC je Taiwan a levný je proto, že od začátku existence nasadili brutální cenovou politiku.
Tím velmi rychle získali významný podíl na trhu a dnes už ten podíl jen udržují.
Firma existuje jen nějakých 20-30 let.
Na západě je jejich kvalita hodnocena jako velmi dobrá a hlavně je u BC vynikající poměr cena/výkon.
Tím velmi rychle získali významný podíl na trhu a dnes už ten podíl jen udržují.
Firma existuje jen nějakých 20-30 let.
Na západě je jejich kvalita hodnocena jako velmi dobrá a hlavně je u BC vynikající poměr cena/výkon.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
přátelé, zkusím trochu zformulovat své dojmy, i když je to slovy dost těžké.
Jednoduše řečeno - stalo se z toho jiné auto. Úplně jiné. Vesmír vzdálené od původního.
Projel jsem se jen kousek od nás na Klokočnou - je to kopeček se zatáčkami asi 3 km. Chtěl jsem jet zvolna, ať si pomalu zvykáme, ale jelo to výrazně rychleji, než když jsem to tam předtím drtil na limitu. To auto je jinde a chce to velký respekt, protože umí je o hodně rychleji.
Začnu tím nejdůležitějším - podvozkem.
Neumím porovnat rozdíl mezi BC a HP, ale rozdíl mezi serií WRX a HP jsou světelné roky.
Jednak mi to posadili hodně nízko (to ještě budu řešit, minimálně zadek o hodně zvednout) a jednak to sedí na silnici jako motorkára a ať děláš co děláš, žehlí to povrch jako by se tam dole nic nedělo. Tohle jsem ještě nikdy nezažil.
Pokud mohu někomu poradit - nešetřete na podvozku a udělejte to jako první úpravu hned po brzdách (protože serie WRX jsou k ničemu).
Proč jsem vybral HP? Dal jsem na radu odborníků. údajně je to jediná alternativa k Bilsteinu, která dává smysl. Cena je podobná, ale jdou repasovat a to za rozumné peníze. Pošlete do Jablonce a za +- 10 máte znovu funkční nový podvozek. To jiní úplně nedokážou.
Jedná se o HP EXPR. cena strašlivá, psát jí sem nebudu, ale napíšu, že vůbec té investice nelituju, protože to co se s tím autem stalo, se moc nedá popsat...
Dále Invidia - je to poměrně finančně nákladný díl se sportovním katalyzátorem. Oproti decatu to prý moc výkonu nebere a je to košer z hlediska emisí. Ekolog nejsem, ale taky nejsem úplně ignorant a když chceme jet občas někam po Evropě, tak se vyplatí zainvestovat, aby to bylo i legální.
Dále je tam pumba Walbro a nová váha vzduchu.
No a naladění to je taky kapitola.
Průběh krouťáku vidíte na grafu - oproti původní seriové mapě to jede neskutečně. Od 3000 se něco stane a je z toho vlak. Táhne to pořád dál a dál, není to ani kopanec, ale spíš jako kdyby někdo spustil reaktor v Temelíně. Prostě taková tichá síla. Pocitově oproti dřívějšku mám pocit, jakoby to vlastně jelo míň - ale jen do doby, než se podívám na tachometr. Ten pocit je způsoben tím, že ta křivka je úplně plochá a ta síla je tam od 3000 pořád (až tak do 6000, max. 6500, pak už to chce řadit).
Ta Invidia tomu dala i trochu jiný zvuk. Je to míň uřvané, ale protože koncovku mám pořád SRS, tak hlučné tu zůstalo, ale víc hluboký zvuk.
Celkově jsem naprosto spokojen a hlavně jsem si uvědomil, s čím jsem 6 let jezdil.
Teď začnu s velkou pokorou zase od nuly, protože to auto teď umí jet zase rychleji, než já (což si dovolím říct, že předtím jsme byli po těch letedh už tak nastejno).
Mám z toho neskutečnou radost a byla to zatím nejlepší investice (kromě kovaného motoru, který údajně vydrží mnohem mnohem víc, než kolik tam teď je nafoukáno
Nejslabší článek je teď převodovka. Uvidíme, kdy bude vyměněna a za co :D letos už finančně zcela určitě ne, prasátko zeje prázdnotou
Jednoduše řečeno - stalo se z toho jiné auto. Úplně jiné. Vesmír vzdálené od původního.
Projel jsem se jen kousek od nás na Klokočnou - je to kopeček se zatáčkami asi 3 km. Chtěl jsem jet zvolna, ať si pomalu zvykáme, ale jelo to výrazně rychleji, než když jsem to tam předtím drtil na limitu. To auto je jinde a chce to velký respekt, protože umí je o hodně rychleji.
Začnu tím nejdůležitějším - podvozkem.
Neumím porovnat rozdíl mezi BC a HP, ale rozdíl mezi serií WRX a HP jsou světelné roky.
Jednak mi to posadili hodně nízko (to ještě budu řešit, minimálně zadek o hodně zvednout) a jednak to sedí na silnici jako motorkára a ať děláš co děláš, žehlí to povrch jako by se tam dole nic nedělo. Tohle jsem ještě nikdy nezažil.
Pokud mohu někomu poradit - nešetřete na podvozku a udělejte to jako první úpravu hned po brzdách (protože serie WRX jsou k ničemu).
Proč jsem vybral HP? Dal jsem na radu odborníků. údajně je to jediná alternativa k Bilsteinu, která dává smysl. Cena je podobná, ale jdou repasovat a to za rozumné peníze. Pošlete do Jablonce a za +- 10 máte znovu funkční nový podvozek. To jiní úplně nedokážou.
Jedná se o HP EXPR. cena strašlivá, psát jí sem nebudu, ale napíšu, že vůbec té investice nelituju, protože to co se s tím autem stalo, se moc nedá popsat...
Dále Invidia - je to poměrně finančně nákladný díl se sportovním katalyzátorem. Oproti decatu to prý moc výkonu nebere a je to košer z hlediska emisí. Ekolog nejsem, ale taky nejsem úplně ignorant a když chceme jet občas někam po Evropě, tak se vyplatí zainvestovat, aby to bylo i legální.
Dále je tam pumba Walbro a nová váha vzduchu.
No a naladění to je taky kapitola.
Průběh krouťáku vidíte na grafu - oproti původní seriové mapě to jede neskutečně. Od 3000 se něco stane a je z toho vlak. Táhne to pořád dál a dál, není to ani kopanec, ale spíš jako kdyby někdo spustil reaktor v Temelíně. Prostě taková tichá síla. Pocitově oproti dřívějšku mám pocit, jakoby to vlastně jelo míň - ale jen do doby, než se podívám na tachometr. Ten pocit je způsoben tím, že ta křivka je úplně plochá a ta síla je tam od 3000 pořád (až tak do 6000, max. 6500, pak už to chce řadit).
Ta Invidia tomu dala i trochu jiný zvuk. Je to míň uřvané, ale protože koncovku mám pořád SRS, tak hlučné tu zůstalo, ale víc hluboký zvuk.
Celkově jsem naprosto spokojen a hlavně jsem si uvědomil, s čím jsem 6 let jezdil.
Teď začnu s velkou pokorou zase od nuly, protože to auto teď umí jet zase rychleji, než já (což si dovolím říct, že předtím jsme byli po těch letedh už tak nastejno).
Mám z toho neskutečnou radost a byla to zatím nejlepší investice (kromě kovaného motoru, který údajně vydrží mnohem mnohem víc, než kolik tam teď je nafoukáno
Nejslabší článek je teď převodovka. Uvidíme, kdy bude vyměněna a za co :D letos už finančně zcela určitě ne, prasátko zeje prázdnotou
WRX 2003
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6343
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Geraltosovo WRX 2003
Bomba Oto!!!!!!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
Re: Geraltosovo WRX 2003
Oto super
To nadšení z tebe jenom čiší ... myslím, že program na víkend je jasný ... jenom aby zbyla nějaká Verva100 v Říčanech i pro ostatní
Tak to hezky zajeď!
To nadšení z tebe jenom čiší ... myslím, že program na víkend je jasný ... jenom aby zbyla nějaká Verva100 v Říčanech i pro ostatní
Tak to hezky zajeď!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geraltosovo WRX 2003
Otíku to je super, že jsi z toho tak nadšenej !! Paráda !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19115
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Geraltosovo WRX 2003
co dodat ...
PARADA ... tohle jsou zazitky navzdy ...
Odesláno pomocí Tapatalk
PARADA ... tohle jsou zazitky navzdy ...
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Geraltosovo WRX 2003
Diky za info k tlumicum. Jets poslu soukromou zpravu.
At to frci!!
At to frci!!
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1280
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Geraltosovo WRX 2003
tykraso, krivka moc fajn! mas k porovnani i graf puvodniho stavu?
a jen koukam jak je to nizky :D neskrta to pri lehkych skocich?
a jen koukam jak je to nizky :D neskrta to pri lehkych skocich?
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
Určitě to nechám zvednout,je to ultra dole a předtím mi právě moc vyhovovala poměrně vysoká světlá výška. Do města na retardéry se to dá,ale chce to pomalu.
Graf původní nemám,ale asi to byla sériová mapa a tam je 220 koní a asi 300 Nm.a rozhodně nemá tak krásně plochou křivku. Naopak tam byl problém,že mapa ten převratný motor nestíhala s byla tam hlavně v teplém počasí výkonová díra kolem 5000.teď to jede opravdu jako vlak.
Doufám,že zítra tu polňačku k dětskému táboru,kam jedu kopat latríny,projedu bez ztráty kytičky
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
Graf původní nemám,ale asi to byla sériová mapa a tam je 220 koní a asi 300 Nm.a rozhodně nemá tak krásně plochou křivku. Naopak tam byl problém,že mapa ten převratný motor nestíhala s byla tam hlavně v teplém počasí výkonová díra kolem 5000.teď to jede opravdu jako vlak.
Doufám,že zítra tu polňačku k dětskému táboru,kam jedu kopat latríny,projedu bez ztráty kytičky
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2911
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Geraltosovo WRX 2003
Pěkně Oto Těším se společnou vyjížďku.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Geraltosovo WRX 2003
Paráda.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.