Geraltosovo WRX 2003

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od geraltos »

zhor píše:Jaky je dil ten brzdovy valec a co to ma za lepsi vlastnosti? Vim ze jsem hledal podle cisel, a STi a WRX GD maji stejne brzdove valce.

Ja uvazuju, ze bych vyhodil abs pojistku, a zkusil manualni rozdelovac brzdneho ucinku mezi predkem a zadkem. Ale musim to jeste nastudovat a otestovat, jestli to bude k necemu.

Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
No mám zprávu že jsou stejné,pak že nejsou a teď zase že jsou, každý říká něco jiného. Proto by se mi hodilo,kdyby to šlo s jistotou ověřit? Porovnáváme JDM STI 2001 a EU WRX 2003.

Kdyby byly jednoznačně stejné, mám ho za rozumný peníz,měl bych ho do foroty. Ale jinak bych bral,aby to ještě líp brzdilo.



Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4329
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od OZP »

Tohle se dá vyřešit celkem snadno, firmy co dělají přečalounění volantu kolikrát nabízejí i kompetní přestavby volantu, tedy i zmenšení průměru.
To bych chtel videt. Ve fabrice na calouneni volantu jsem pracoval 3 roky, ve vyrobe samotnych korpusu jsem byl nekolikrat (vim jak vypada komplet vyrobni proces vc. crashtestu), a fakt si to nedovedu predstavit. Udelat tlustsi venec neni problem. Ale zmensovat prumer volantu? To fakt nevim, jak udelat.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od geraltos »

přátelé, otevřu jedno téma k diskuzi.
Dnes mám opravdu velkou radost, mám v TP 225/45 R17, v obou rozměrech ráfku (BBS i OZ).
Teď už jen vyřešit, aby mi to neškrtalo o podběh, ET je v jednom případě 48 a v druhém 53, ale 225 v kombinaci se sníženým podvozkem už je na hraně v extrémních polohách (přenos váhy, hupy, velký rejd).
při běžném ježdění o tom prakticky nevím (do takových poloh se kola nedostanou), ale v Bělé jsem si solidně odrbal podběhy až "na kost", viz foto.

Zajímavé je, že v té první jízdě, co jsem dával, to tolik nedělalo - tam už byly celkem ohřáté gumy a měly 2,2 - 2,5 atmo dle průběhu, ale v té první byly sfouknuté na 1,8 a tam je to celkem markantní, v podstatě v každé levé zatáčce na doraz, hlavně na začátku je to hodně slyšet:

https://www.youtube.com/watch?v=3qHnh_EOpK0&t=0s

Předběžná řešení jsou:
- zvednout auto o 1 cm (nechce se mi, ale jako krajní řešení bych to bral)
- prý se dělají dorazy na pístnice. do toho se mi moc nechce. vím o tom prd, ale zdá se mi to trochu kontraproduktivní (omezit uměle zdvih tlumiče)
- jiný rozměr pneu (šlo by dát asi 225/40, ale je to hodně tvrdý setup, měl jsem 215/40 a to bylo tvrdé jako čert i s gumou bez tvrdé bočnice (RE050 tusím)
- nevím, jestli to můžu napsat, ale silnější stabilizátory? :D
- ??? prostor pro diskuzi a šílené nápady :)

taky jsem překonal hranici 131 tis km, tj. motor má nějakých 26 tis úspěšně natočeno.
Přílohy
IMG_20200716_143457.jpg
IMG_20200716_173036.jpg
IMG_20200716_144154.jpg
IMG_20200716_144448.jpg
WRX 2003
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od zhor »

Ti to říkám celou dobu, že to máš moc nízko :-DDD

Tvrdší stabilizátor to lehce eliminuje, ale nevyřeší, protože pořád ten tlumič bude moci chodit až do míst, kde dojde ke kontaktu s kastlí. Takže musíš vyřešit, to aby ten tlumiče nechodil tak vysoko, takže buď podložky pod horní uložení, nebo ten doraz (doraz ti zase zmenší efektivní dráhu tlumiče).

Nebo se případně vrátit na kola s nižší bočnicí.

Jak to vypadá se zadkem, tam to o lemy nechytá?
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4329
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od OZP »

geraltos píše: prostor pro diskuzi a šílené nápady
Co takhle to prodat a koupit STI? ;-D
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od zhor »

Kdyby tam dal stejně nízkej podvozek, tak mu to bude dělat to samý aji na STi.

Ještě mě napadá, nejde tam přitvrdit komprese na tom podvozku? To by mohlo pomoci trošku.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od geraltos »

Zhor: zadek je oukej. Já zkusím 0.8 cm zvýšit předek a uvidíme. Dorazy spíš nechci.

OZP: ano, výborně. Další nápady?

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
Uživatelský avatar
.dundee.
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2912
Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Praha

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od .dundee. »

zhor píše:Ještě mě napadá, nejde tam přitvrdit komprese na tom podvozku? To by mohlo pomoci trošku.
Tohle je správné řešení, které aplikuju na svém BC Racing.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od zhor »

Předpokládám, že tam máš změnu gum 215/45 na 225/45, takže rozdíl na průměru gumy je 1cm, takže cokoliv nad 0,5cm by mělo být ok.

Jak tam máš štelování výšky na tom HP? Tam se zvyšuje pomocí předpětí pružiny? Já si myslím, že tohle moc nepomůže, že by to chtělo buď silnejší pomocnou pružinu (v podstatě to samé co dělá doraz), nebo podložku mezi horní uložení a kastli.

Jo a když zvedneš jenom předek, tak si posuneš těžiště, a měla by se zvětšit nedotáčivost.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od zhor »

.dundee. píše: Tohle je správné řešení, které aplikuju na svém BC Racing.
no co mám vyzkoušené, tak BC racing měl jenom změnu dekomprese(rebound), komprese (bound) se chovala pořád stejně ;o)(o;
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49183
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od VDC »

Ty bys zasloužil.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od geraltos »

zhor píše:Předpokládám, že tam máš změnu gum 215/45 na 225/45, takže rozdíl na průměru gumy je 1cm, takže cokoliv nad 0,5cm by mělo být ok.

Jak tam máš štelování výšky na tom HP? Tam se zvyšuje pomocí předpětí pružiny? Já si myslím, že tohle moc nepomůže, že by to chtělo buď silnejší pomocnou pružinu (v podstatě to samé co dělá doraz), nebo podložku mezi horní uložení a kastli.

Jo a když zvedneš jenom předek, tak si posuneš těžiště, a měla by se zvětšit nedotáčivost.
Asi jo, je tam závit a na tom se posouvá spodní část pružiny.

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1281
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od strider »

.dundee. píše: Tohle je správné řešení, které aplikuju na svém BC Racing.
ale rozdil je, ze ty mas tu vysku nastavenou dobre, tzn. i kdyz to povolis na to komfortni nastaveni, tak ti to neskrta, ne?
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
.dundee.
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2912
Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Praha

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od .dundee. »

Neškrtá. Mně o podběh škrtaly až 225/50. Ale taky to řešilo zvednutí podvozku.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: Geraltosovo WRX 2003

Příspěvek od lazard »

Je to sice mimo, ale já mám auto snížené o okolo 1.5 cm a prozatim jsem nezjistil, že by to někde drelo. Čili nápad od OZP, kritizovány zhorem, nebyl tak hloupý, chce to ale STI 2015+, smajlík.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“