P: Richieho OtBR
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Jenom takovou poznámku, když jsem blbnul s Levorgem na sněhu na parkovišti, tak se mi asi za 5 minut rozsvítila ruční brzda,abs a ještě myslim esp . Tak jestli se ti ty kontrolky nerosvitily " jenom " kvůli tomu jak jsi hrabal . Mě stačilo vypnout zapnout.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Jo to tak ty nové auta dělají, jak už jsou úplně zblblé, vyvěsí bílou vlajku. A to je ten správný čas, kdy ty pomocníky přestanou fungovat a konečně člověk může blbnout jak kdysi.námořník píše:Jenom takovou poznámku, když jsem blbnul s Levorgem na sněhu na parkovišti, tak se mi asi za 5 minut rozsvítila ruční brzda,abs a ještě myslim esp . Tak jestli se ti ty kontrolky nerosvitily " jenom " kvůli tomu jak jsi hrabal . Mě stačilo vypnout zapnout.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Další servisní úkony 215 8xx km:
Brzdy zadní
Sjel jsem desky, tak jsem rychle sundal kola, vyčistil vodící čepy nasadil nové desky Ferodo Premier (naštěstí jediné skladem v Třinci byly téhle přijatelné značky) a poskládal to do kup. Změřil teploty jestli to nehřeje a dobré. Nic víc nic míň. Dále není třeba komentovat, uvádím jen pro pořádek.
Světla
Když jsem auto dovezl ke kamarádovi, ke kterému outsourcuji všechny práce tohoto typu, na čištění a nástřik podvozku a vyvoskování dutin, tak jsem si sundal světla, abych je trochu poléčil. Důvody byly dva, zlepšit vzhled a zvýšit svítivost. Srnka furt nikde, tak jsem to musel nějak vyřešit sám. Poznámka, s prací na svítivosti nejsem spokojen, ale šel jsem do toho stylem, horší to nebude. Je to lepší, ale musím nechat projektory pokovit. Zinkový sprej svou práci úplně neodvádí. :D Takže trochu to popíšu. Nejprve sundáte nárazník, je tam asi 35 plastových špuntů a nárazník je dole, pozor na krytky ostřikovačů a kabely k mlhovkám, potom asi 6 šroubů na každém světle a je to dole. Krycí plexi má asi 5 malých samořezek a potom přichází to nejhorší a to nahřívání a odlepení. Já použil horkovzdušnou pistoli. Dále už je vše na šroubky, jak samotné projektory s čočkou, tak to chromové dekórum kolem parabol. To je našroubováno na plexi a drží na třech šroubech. Demontáž jednoduchá. Po konzultaci v autolacích jsem zvolil nástřik BSB barvou bez laku, kterou jsem si nechal natlačit do spreje. Barvu jsem zvolil nějakou šedou metalízu ze Subaru vzorníku. Žádné zmatňování, prostě jen odmastit a nastříkat cca 3 vrstvy, složit zpět do plexi. Samotný projektor drží na 4 šroubech v těle světla (opět samořez), demontáž i montáž jednoduchá, jen je třeba si pohlídat, aby to člověk poskládal stejně jak to bylo, jinak by obraz mohl být mírně pootočen. Projektor jako takový se složen ze tří částí, první je parabola, druhá je clona a třetí je čočka. Rozborka opět easy, jsou tam tři samořezky. Tady se dostáváme k jádru toho, proč to nesvítí, ta chromová vrstva z té paraboly se prostě vypálí a stane se z ní prach. Vzhledem k tomu, že jsem neměl nikoho, kdo by mi to za víkend galvanicky pokovil a nachromoval, tak jsem zvolil to, co jsem považoval za nejmenší zlo a tedy zinkový sprej co má vydržet až 500°C, ale zase není zrcadlově lesklý. Premisa byla jednoduchá. Horší, než to co je tam nyní to nebude. I když při pomyšlení jaké by to bylo, kdyby to bylo pořádně, se mi to chce udělat znovu. Pak už jen chvíli počkat, poskládat to zpátky a dát na auto. Předchozí svítivost bych tipoval tak na 200 - 300 lumen, nyní typuji tak cca 700-900, kdyby se to udělalo pořádně, tak se člověk dostane, až někde k 1600 - 2000. Horší to není, skvělé taky ne, ale na garážový pokus. Co už. A změřené to nemám. Vycházím jen ze zkušenosti. A navíc mi to teď hezky ladí ke kolům :D Podvozek a dutiny
Tak teď už jenom v rychlosti, začínám nestíhat. Poslední fáze z mé nutné péče byl nástřik dutin a podvozku. Šlo to na cca 4 fáze. První fází je pořádně to vymýt. To tady kousek máme servis, kde mají wapku, kterou vám půjčí na rampu, takže pláštěnku jsem neměl, vlezl jsem pod auto a valil wapkou (tlak, že to skoro neudržím v ruce). Vymyl jsem každou dírku, co jsem našel a komplet podvozek. Mokrý ale spokojený. Pak cca 3 dny sušení na sluníčku a pak hurá na dílnu. Tam se začíná kompletním odstrojením plastového krytí. No a že jich tam je. Pak už jenom čištění, čištění a čištění. Potom nástřik náprav a nápravnic stabilizátorem rzi od Dinitrol, nechat uschnout a poté asi 8 kartuší bitumenu a 2 kartuše vosku. Nechat uschnout a naskládat. Výsledek. Karosérie byla OK, ale nápravy a nápravnice už to chtěly.
Brzdy zadní
Sjel jsem desky, tak jsem rychle sundal kola, vyčistil vodící čepy nasadil nové desky Ferodo Premier (naštěstí jediné skladem v Třinci byly téhle přijatelné značky) a poskládal to do kup. Změřil teploty jestli to nehřeje a dobré. Nic víc nic míň. Dále není třeba komentovat, uvádím jen pro pořádek.
Světla
Když jsem auto dovezl ke kamarádovi, ke kterému outsourcuji všechny práce tohoto typu, na čištění a nástřik podvozku a vyvoskování dutin, tak jsem si sundal světla, abych je trochu poléčil. Důvody byly dva, zlepšit vzhled a zvýšit svítivost. Srnka furt nikde, tak jsem to musel nějak vyřešit sám. Poznámka, s prací na svítivosti nejsem spokojen, ale šel jsem do toho stylem, horší to nebude. Je to lepší, ale musím nechat projektory pokovit. Zinkový sprej svou práci úplně neodvádí. :D Takže trochu to popíšu. Nejprve sundáte nárazník, je tam asi 35 plastových špuntů a nárazník je dole, pozor na krytky ostřikovačů a kabely k mlhovkám, potom asi 6 šroubů na každém světle a je to dole. Krycí plexi má asi 5 malých samořezek a potom přichází to nejhorší a to nahřívání a odlepení. Já použil horkovzdušnou pistoli. Dále už je vše na šroubky, jak samotné projektory s čočkou, tak to chromové dekórum kolem parabol. To je našroubováno na plexi a drží na třech šroubech. Demontáž jednoduchá. Po konzultaci v autolacích jsem zvolil nástřik BSB barvou bez laku, kterou jsem si nechal natlačit do spreje. Barvu jsem zvolil nějakou šedou metalízu ze Subaru vzorníku. Žádné zmatňování, prostě jen odmastit a nastříkat cca 3 vrstvy, složit zpět do plexi. Samotný projektor drží na 4 šroubech v těle světla (opět samořez), demontáž i montáž jednoduchá, jen je třeba si pohlídat, aby to člověk poskládal stejně jak to bylo, jinak by obraz mohl být mírně pootočen. Projektor jako takový se složen ze tří částí, první je parabola, druhá je clona a třetí je čočka. Rozborka opět easy, jsou tam tři samořezky. Tady se dostáváme k jádru toho, proč to nesvítí, ta chromová vrstva z té paraboly se prostě vypálí a stane se z ní prach. Vzhledem k tomu, že jsem neměl nikoho, kdo by mi to za víkend galvanicky pokovil a nachromoval, tak jsem zvolil to, co jsem považoval za nejmenší zlo a tedy zinkový sprej co má vydržet až 500°C, ale zase není zrcadlově lesklý. Premisa byla jednoduchá. Horší, než to co je tam nyní to nebude. I když při pomyšlení jaké by to bylo, kdyby to bylo pořádně, se mi to chce udělat znovu. Pak už jen chvíli počkat, poskládat to zpátky a dát na auto. Předchozí svítivost bych tipoval tak na 200 - 300 lumen, nyní typuji tak cca 700-900, kdyby se to udělalo pořádně, tak se člověk dostane, až někde k 1600 - 2000. Horší to není, skvělé taky ne, ale na garážový pokus. Co už. A změřené to nemám. Vycházím jen ze zkušenosti. A navíc mi to teď hezky ladí ke kolům :D Podvozek a dutiny
Tak teď už jenom v rychlosti, začínám nestíhat. Poslední fáze z mé nutné péče byl nástřik dutin a podvozku. Šlo to na cca 4 fáze. První fází je pořádně to vymýt. To tady kousek máme servis, kde mají wapku, kterou vám půjčí na rampu, takže pláštěnku jsem neměl, vlezl jsem pod auto a valil wapkou (tlak, že to skoro neudržím v ruce). Vymyl jsem každou dírku, co jsem našel a komplet podvozek. Mokrý ale spokojený. Pak cca 3 dny sušení na sluníčku a pak hurá na dílnu. Tam se začíná kompletním odstrojením plastového krytí. No a že jich tam je. Pak už jenom čištění, čištění a čištění. Potom nástřik náprav a nápravnic stabilizátorem rzi od Dinitrol, nechat uschnout a poté asi 8 kartuší bitumenu a 2 kartuše vosku. Nechat uschnout a naskládat. Výsledek. Karosérie byla OK, ale nápravy a nápravnice už to chtěly.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Richie, dobrá práce . Nechceš dělat tady u nás na východě přecedovi konkurenci ? Napsal bych se do pořadníku
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
MrRichie píše:
Jo to tak ty nové auta dělají, jak už jsou úplně zblblé, vyvěsí bílou vlajku. A to je ten správný čas, kdy ty pomocníky přestanou fungovat a konečně člověk může blbnout jak kdysi.
Přesně, pak to začala bejt prdel
Zbytek moc pěknej, po tobě ho koupit bude taky dobrej kup .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Jo, pěkný. Taky bych se postavil do fronty.
Ty světla mě překvapily. Podle mě jasná výrobní / konstrukční vada. Nezkoušels subaru, jestli by to nešlo vyměnit?
Ty světla mě překvapily. Podle mě jasná výrobní / konstrukční vada. Nezkoušels subaru, jestli by to nešlo vyměnit?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Ty já to zkoušel předtím, než jsem to rozebral a bylo mi sděleno, že byla protažena záruka na světla na 6 let. Protože to nesplňuji, tak mě poslali k šípku. Otázka je, co by mi napsali na to, jak to vypadá vevnitř. Asi jim pošlu dotaz. Za to nic nedám. Jinak to, že s tím tyhle auta měly problém, se ví.yeti píše:Jo, pěkný. Taky bych se postavil do fronty.
Ty světla mě překvapily. Podle mě jasná výrobní / konstrukční vada. Nezkoušels subaru, jestli by to nešlo vyměnit?
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Zdar. Ještě nedávno kuli výše zmíněnému problému Subaru měnilo komplet světla zadara i po zaruce. Možná by stalo za to se na to zeptat esi to jeďte platí.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
A kde jsi to měnil, kdy a na autě z jakého roku. Díky za info.Kolben píše:Zdar. Ještě nedávno kuli výše zmíněnému problému Subaru měnilo komplet světla zadara i po zaruce. Možná by stalo za to se na to zeptat esi to jeďte platí.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Prosim Te ja uz sem to nemenil. Menil to ten kluk co ma ode me to Legacy. Ten to menil treba tak rok zpatky. Takze u aut od 2012 vejs. Ale nabizeli mi to i u Liskojc v Plzni.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Richie super ! Hezky si hraješ !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Tak mám tady další, byť drobný kuriózní servisní záznam. Vlastně co jsem dělal se natáhlo místo plánované hodinky na dva dny. Když se daří...
Téma 1. banalita, pokud nejsi debil
I jal jsem se ve středu vyměňovat kosti a uložení stabilizátoru, protože auto tak tupě klepalo a já už nevěděl, co by to mohlo být, na technické jsem byl, všechno tuhé, žádné vůle. Říkám si, zase tolik to nestojí, mám to za chvíli, vyměním to. Tož jsem objednal silentblboky přední i zadní, kosti (spojovací tyče), taktéž oboje a šel pod auto. No na kanálu se to dělá pěkně blbě.
Stabíky sundám (rozuměj kosti odřežu, protože jak byly vyměklé, tak se protáčely a imbus uvnitř umřel), silentbloky vyměním, nasadím zpátky a že začnu montovat kosti. Zadek v pohodě, přední jiné. Tak jsem si říkal, co se sakra na originálním čísle mohlo posrat, no ne že já debil jsem vzal ze stolu skladu jiné krabičky, než jsem měl vzít, večer to nevyřeším, musím ráno jet do Ostravy bez předního stabilizátoru, co už uvidíme.
No řeknu vám, že vlastně nevím, proč tam ten přední je. Hrubý je jak prase a že bych jízdně poznal nějaký extra rozdíl se vážně říct nedá. Vzal jsem správnou krabičku, nasadil na stabik, hotovo. Ještě jsem opravil jeden držák výfuku. Konec povídky.
Oh sweet home China
Tady jsem taky problém nějak nepochopil. Ale začnu od začátku. Nejprve důvod instalace DRL. Nemožnost používat automatický režim světel a tudíž nutnost zesvětlovat a zhasínat podsvícení palubní desky ručně, plus ušetřím ty xenony ne?
Tož jsem se jak poprvé experimentovat s Aliexpress. Našel jsem to co jsem hledal. Tedy mlhovky, co jsou pořád mlhovky (kvůli STK i funkci), ale i mají DLR svícení, protože nějaké pouze DLR do toho nárazníku prostě legislativně bez řezaní nedostanu a píšou "Direct fit". Inu doručení dva měsíce. Objednáno před dvěma týdny. Včera mi volá žena, že mi přišel balíček z Číny, nevěřícně koukám a ono to fakt je ono. Za dva týdny!!!
To že jsem věděl, že to direct fit není, mi bylo jasné už z obrázků, protože z DLR vedly jen dva drátky, tudíž chybí rozpojovátko, při rozsvícených světlech hlavních. Tož jsem vzal vyhovující relé s paticí, aby to bylo plug and play v případě vady relé a jde se na to.
12V na spínací skříňce jsem našel na patici světla, výborně a po ruce. Chvíli hledání to zabralo, natáhl jsem kabeláž k DLR a vymontoval původní mlhovky, koukám na to a ono to direct fit není asi ani náhodou. No samořezky to jistí a 4 šroubky na každé straně a světlo drží jako přibité. Kontroluji funkčnost a teď mě polije horko. DLR sice svítí, ale patice žárovky mlhy na Čína světlech H11 a na originálních HB4. No to je v prdeli. Nadávám na Čínu a začínám vymýšlet jak si udělám redukci, to už mám vymyšleno, realizovat budu až dnes.
Nicméně pak jsem trochu googloval a Číně se musím omluvit. Opravdu na tom mém autě v mlhovkách by měly být žárovky H11, podle katalogů (Kelly, APM atd), ale i podle různých videí na Youtube. Proč mám sakra já v mlhovkách HB4 a vypadá to vše originál? Tak to vážně netuším. Nebýt toho, tak to je super práce. Takhle zase nárazník dolů, udělat redukci, nacvaknout a zase to vše nahodit. Shit. Aspoň, že to mám všechno pěkně na patice.
No jinak jsem se světly spokojen. Vypadají originálně, DLR svítí jako prase (i když to na fotce nevypadá), relé mi funguje přesně podle toho, jak jsem si to představoval. A funguje mi automat na světlech jak má. Juchů...
Tak to jsem se zase pěkně slovně poblil u práce na hodinu a dvě hodiny. Kdyby něco, ještě jeden pár těch světel tady mám a klidně je prodám.
Téma 1. banalita, pokud nejsi debil
I jal jsem se ve středu vyměňovat kosti a uložení stabilizátoru, protože auto tak tupě klepalo a já už nevěděl, co by to mohlo být, na technické jsem byl, všechno tuhé, žádné vůle. Říkám si, zase tolik to nestojí, mám to za chvíli, vyměním to. Tož jsem objednal silentblboky přední i zadní, kosti (spojovací tyče), taktéž oboje a šel pod auto. No na kanálu se to dělá pěkně blbě.
Stabíky sundám (rozuměj kosti odřežu, protože jak byly vyměklé, tak se protáčely a imbus uvnitř umřel), silentbloky vyměním, nasadím zpátky a že začnu montovat kosti. Zadek v pohodě, přední jiné. Tak jsem si říkal, co se sakra na originálním čísle mohlo posrat, no ne že já debil jsem vzal ze stolu skladu jiné krabičky, než jsem měl vzít, večer to nevyřeším, musím ráno jet do Ostravy bez předního stabilizátoru, co už uvidíme.
No řeknu vám, že vlastně nevím, proč tam ten přední je. Hrubý je jak prase a že bych jízdně poznal nějaký extra rozdíl se vážně říct nedá. Vzal jsem správnou krabičku, nasadil na stabik, hotovo. Ještě jsem opravil jeden držák výfuku. Konec povídky.
Oh sweet home China
Tady jsem taky problém nějak nepochopil. Ale začnu od začátku. Nejprve důvod instalace DRL. Nemožnost používat automatický režim světel a tudíž nutnost zesvětlovat a zhasínat podsvícení palubní desky ručně, plus ušetřím ty xenony ne?
Tož jsem se jak poprvé experimentovat s Aliexpress. Našel jsem to co jsem hledal. Tedy mlhovky, co jsou pořád mlhovky (kvůli STK i funkci), ale i mají DLR svícení, protože nějaké pouze DLR do toho nárazníku prostě legislativně bez řezaní nedostanu a píšou "Direct fit". Inu doručení dva měsíce. Objednáno před dvěma týdny. Včera mi volá žena, že mi přišel balíček z Číny, nevěřícně koukám a ono to fakt je ono. Za dva týdny!!!
To že jsem věděl, že to direct fit není, mi bylo jasné už z obrázků, protože z DLR vedly jen dva drátky, tudíž chybí rozpojovátko, při rozsvícených světlech hlavních. Tož jsem vzal vyhovující relé s paticí, aby to bylo plug and play v případě vady relé a jde se na to.
12V na spínací skříňce jsem našel na patici světla, výborně a po ruce. Chvíli hledání to zabralo, natáhl jsem kabeláž k DLR a vymontoval původní mlhovky, koukám na to a ono to direct fit není asi ani náhodou. No samořezky to jistí a 4 šroubky na každé straně a světlo drží jako přibité. Kontroluji funkčnost a teď mě polije horko. DLR sice svítí, ale patice žárovky mlhy na Čína světlech H11 a na originálních HB4. No to je v prdeli. Nadávám na Čínu a začínám vymýšlet jak si udělám redukci, to už mám vymyšleno, realizovat budu až dnes.
Nicméně pak jsem trochu googloval a Číně se musím omluvit. Opravdu na tom mém autě v mlhovkách by měly být žárovky H11, podle katalogů (Kelly, APM atd), ale i podle různých videí na Youtube. Proč mám sakra já v mlhovkách HB4 a vypadá to vše originál? Tak to vážně netuším. Nebýt toho, tak to je super práce. Takhle zase nárazník dolů, udělat redukci, nacvaknout a zase to vše nahodit. Shit. Aspoň, že to mám všechno pěkně na patice.
No jinak jsem se světly spokojen. Vypadají originálně, DLR svítí jako prase (i když to na fotce nevypadá), relé mi funguje přesně podle toho, jak jsem si to představoval. A funguje mi automat na světlech jak má. Juchů...
Tak to jsem se zase pěkně slovně poblil u práce na hodinu a dvě hodiny. Kdyby něco, ještě jeden pár těch světel tady mám a klidně je prodám.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Richie paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Super, vypadá to fajn a dokonce bych řekl, že i z fotky je vidět, že to svítí slušně. Asi bohužel dopadnu podobně, i když řešení místo mlhovek moc nemusím, protože auto je blbě vidět za horizontem a ve zpětném zrcátku, když jedeš blízko za někým. Na OTB/Lego kastli ale bohužel dlouhodobě, přes X generací, není žádný vhodný místo, kam to dát vejš. Místo dálkovek to nechci a takže jediná možnost místo mlhovek nebo u mě ještě vedle mlhovek...
Každopádně tohle vypadá, jak kdyby to tam bylo originál.
Každopádně tohle vypadá, jak kdyby to tam bylo originál.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno