Ono to bylo od začátku myšlený spíš jako fór. Reakce na "nedám, ale sám chci". Asi sis všiml, že obecně nemám problém poradit, poskytnout informace, zkušenosti nebo materiály. Chápu ten pocit, že něco vyzkoumáš, investuješ do toho nějaké prostředky a pak by to chtělo nějak zhodnotit.MrRichie píše: V pořádku, já ti napsal, že to beru a že máš pravdu, takže opravdu diskutujeme zbytečně. Promiň, jestli to nebylo jasné a jestli jsem se tě nějak dotknul. Cením si hledání a vím, že to zabere čas, pokud nemáš již vyzkoumané zdroje. Respektuji to.
P: Richieho OtBR
Re: Richieho OtBR - CVT ERROR FIXED / hledání alternativy
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Richieho OtBR - CVT ERROR FIXED / hledání alternativy
mi prave prislo, z Richie dava informaci hromadu … proslapava cestu, kterou nedela zadny servis v republice …
prijde mi, ze napsal informaci vic nez dost …
vazim si teda vas obou .. zkusenosti i rad … takze
prijde mi, ze napsal informaci vic nez dost …
vazim si teda vas obou .. zkusenosti i rad … takze
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - CVT ERROR FIXED / hledání alternativy
Taky mi přijde, že takovýhle informace, který Richie dal, jsou celkem unikátní.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Richieho OtBR - CVT ERROR FIXED / hledání alternativy
Jo, sry, tak jsem si udělal blbej vtípek a pak se to trochu nekontrolovaně rozjelo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - CVT ERROR FIXED / hledání alternativy
Takže mám tady další servisní záznam. 213800 km - auto muselo projít důkladným čištěním.... No ono asi tak, kdo ví, ví. Kdo nevím, berme to prostě jako důkladnou údržbu ze seriálu poznej své auto, byť trochu nedobrovolně.
No samozřejmě jsem moc neváhal a vyházel vnitřek auta, včetně dveřních výplní atd. Zjištění první, všechny jednotky jsou dost vysoko. A ani tak to nebylo tak strašné, stačilo trochu vytřít. Poté cca 4 dny sušení. Pozitivní zpráva. Zlomeny celkově pouze dvě příchytky a to ještě takového dost standardního stylu, takže i po složení zpět, vše pasuje lícuje a nejeví známky nějakého hrubého zacházení. Další fáze po rozebrání byla samozřejmě kontrola svazků, které se vytáhly porozpojovaly, vysušily, na patice se použilo velmi velké množství elektrokontakt spreje a zpětná kompletace. Karosérie jako taková, dostala vystříkání dutin, až to teklo venkem, sváry se natřely kaučukem pro ještě větší odolnost, překvapivě (nebo ne) pod nohami řidiče už karosérie jevila známky, že chce trochu údržby. Sranda byla, že dutiny se kontrolovaly a tam se žádný bordel nenašel. Po dokončení: Dále dveře. Jak jsem psal, odstrojení, kontrola a ošetření elektroinstalace, vymytí spodku, namazání pojezdů oken, vyvoskování. Žádná extra dlouhá práce, ale opět, asi bych se k tomu neodholal nebýt vy víte čeho... :D Potom přišly na řadu sedadla, kromě toho, že kůže dostala impregnaci, stejně jako všechny plasty (venku se to dělá opravdu lépe), tak jsem byl docela zděšen povrchovou úpravou konstrukce sedadel... No ta není vůbec žádná, takže vše je čisté železo, takže rádo reaguje i se vzdušnou vlhkostí... Takže opět, čištění rzi, nalakování nelakovaných dílů, ošetření patic a elektroinstalace, namazání pojezdů. Tak a potom část nejlepší, koberec, ten je tady docela bytelný a největší problém byl asi to nacpat do normálního osobáku a odvézt domů na čištění. Naštěstí jsem si půjčil tepovací přístroj z rajchu, takže po asi pátem tepovaní s toho začala téct "čistá" voda. Pak už jen usušit a připraveno. Poznámka, nevím co to měl za předchozí majitel za štětinatou krysu, ale tyhle chlupy z toho už nedostanu nikdy. Potom už to bylo třeba důsledně naskládat tam kde to bylo. Auto se začalo rýsovat a já měl radost, že všechno zlé je k něčemu dobré. Takhle čisté muselo být naposledy po koupi. Čekal jsem s tím rozebíráním a skládáním interiéru podstatně více práce, ale za nějakých cca 20 hodin čisté práce včetně čištění je hotovo.
Poté se tedy šlo na motorovou část, kontrolovaly se rozvody a elektroinstalace. Vše se zdá být bez újmy, tak vysoko v přední části voda nebyla. Zespodu už není co by se nějak mohlo vysypat. Takže dnes jedu ještě na myčku se zvedákem, pořádně to tam zespoda vymyju a pak za dva týdny jsem objednání na odrezení a nástřik spodku a dutiny zespod. To ale poreferuji zvlášť.
No samozřejmě jsem moc neváhal a vyházel vnitřek auta, včetně dveřních výplní atd. Zjištění první, všechny jednotky jsou dost vysoko. A ani tak to nebylo tak strašné, stačilo trochu vytřít. Poté cca 4 dny sušení. Pozitivní zpráva. Zlomeny celkově pouze dvě příchytky a to ještě takového dost standardního stylu, takže i po složení zpět, vše pasuje lícuje a nejeví známky nějakého hrubého zacházení. Další fáze po rozebrání byla samozřejmě kontrola svazků, které se vytáhly porozpojovaly, vysušily, na patice se použilo velmi velké množství elektrokontakt spreje a zpětná kompletace. Karosérie jako taková, dostala vystříkání dutin, až to teklo venkem, sváry se natřely kaučukem pro ještě větší odolnost, překvapivě (nebo ne) pod nohami řidiče už karosérie jevila známky, že chce trochu údržby. Sranda byla, že dutiny se kontrolovaly a tam se žádný bordel nenašel. Po dokončení: Dále dveře. Jak jsem psal, odstrojení, kontrola a ošetření elektroinstalace, vymytí spodku, namazání pojezdů oken, vyvoskování. Žádná extra dlouhá práce, ale opět, asi bych se k tomu neodholal nebýt vy víte čeho... :D Potom přišly na řadu sedadla, kromě toho, že kůže dostala impregnaci, stejně jako všechny plasty (venku se to dělá opravdu lépe), tak jsem byl docela zděšen povrchovou úpravou konstrukce sedadel... No ta není vůbec žádná, takže vše je čisté železo, takže rádo reaguje i se vzdušnou vlhkostí... Takže opět, čištění rzi, nalakování nelakovaných dílů, ošetření patic a elektroinstalace, namazání pojezdů. Tak a potom část nejlepší, koberec, ten je tady docela bytelný a největší problém byl asi to nacpat do normálního osobáku a odvézt domů na čištění. Naštěstí jsem si půjčil tepovací přístroj z rajchu, takže po asi pátem tepovaní s toho začala téct "čistá" voda. Pak už jen usušit a připraveno. Poznámka, nevím co to měl za předchozí majitel za štětinatou krysu, ale tyhle chlupy z toho už nedostanu nikdy. Potom už to bylo třeba důsledně naskládat tam kde to bylo. Auto se začalo rýsovat a já měl radost, že všechno zlé je k něčemu dobré. Takhle čisté muselo být naposledy po koupi. Čekal jsem s tím rozebíráním a skládáním interiéru podstatně více práce, ale za nějakých cca 20 hodin čisté práce včetně čištění je hotovo.
Poté se tedy šlo na motorovou část, kontrolovaly se rozvody a elektroinstalace. Vše se zdá být bez újmy, tak vysoko v přední části voda nebyla. Zespodu už není co by se nějak mohlo vysypat. Takže dnes jedu ještě na myčku se zvedákem, pořádně to tam zespoda vymyju a pak za dva týdny jsem objednání na odrezení a nástřik spodku a dutiny zespod. To ale poreferuji zvlášť.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - CVT ERROR FIXED / hledání alternativy
Taky děkuji Járovi za urputné rozebírání a Zhorovi, že se náhodou ukázal při rozebírání a pomohl mi čistit, tahat koberce a "vytírat". Já tam chvíli zoufal, on chytil kýbl a činil. Tak jsem se rozhoupal.
No a komplet naskládáno to bylo hned. Jen každý plast před umístěním očistit, ošetřit. Takže to bylo takové pohodové lelkování. Pak už jenom myčka, tam se pán správce zarazil na půl kroku, podíval se na mě a spustil: "Ty vole, co si s tím jel? Safari?", načež jsem mu řekl, že tak nějak, chvíli se na mě díla, pak mávl rukou a šel dále. Já si auto umyl a díky aplikaci kvalitního vosku před severkou je auto zase šik. Jinak bych taky zareágoval na poznámky u fotek, alá vysušit a zavézt do áček. No tak nějak jsem nad tím taky přemýšlel, to bych kecal kdybych to nepřiznal, ale když vezmu v úvahu, že jsem to udělal myslím docela poctivě, žádná nějaká zásadní elektronika nebyla pod vodou, dutiny jsou čisté a teď i ošetřené, tak si myslím, že bych zbytečně plašil. Navíc když si vezmu v potaz, že auto je opravdu zachovalé, mám vyřešený zánovní motor a udělanou převodovku... Seru na to, raději to pořádně dotáhnu do konce.
Jinak tedy pokračuji s fotkami, protože mi to nechtělo přidat více jak deset fotek do jednoho. Na fotce výše je již umístěn koberec.No a komplet naskládáno to bylo hned. Jen každý plast před umístěním očistit, ošetřit. Takže to bylo takové pohodové lelkování. Pak už jenom myčka, tam se pán správce zarazil na půl kroku, podíval se na mě a spustil: "Ty vole, co si s tím jel? Safari?", načež jsem mu řekl, že tak nějak, chvíli se na mě díla, pak mávl rukou a šel dále. Já si auto umyl a díky aplikaci kvalitního vosku před severkou je auto zase šik. Jinak bych taky zareágoval na poznámky u fotek, alá vysušit a zavézt do áček. No tak nějak jsem nad tím taky přemýšlel, to bych kecal kdybych to nepřiznal, ale když vezmu v úvahu, že jsem to udělal myslím docela poctivě, žádná nějaká zásadní elektronika nebyla pod vodou, dutiny jsou čisté a teď i ošetřené, tak si myslím, že bych zbytečně plašil. Navíc když si vezmu v potaz, že auto je opravdu zachovalé, mám vyřešený zánovní motor a udělanou převodovku... Seru na to, raději to pořádně dotáhnu do konce.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Jak píšeš, všechno špatné je k něčemu dobré. Sice ne dobrovolně, ale auto jsi ošetřil opravdu dobře, takže bych při koupi strach neměl .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Richie tak i tady píšu, že je to super, že je opraveno a bez následků. A že vše zlé je pro něco dobré a přinutilo tě to tuhle údržbu udělat !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1258
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Já jsem věděl, že nehodíš flintu do žita Když vidím, kolik práce Ti OTBr dal aby fungoval podle představ.
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - CVT ERROR FIXED / hledání alternativy
Je to standardní omezení příspěvku, pouze admini mají právo vložit více fotek najednou.MrRichie píše:s fotkami, protože mi to nechtělo přidat více jak deset fotek do jednoho.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Když vkládáš přes Tapatalk, tak tohle omezení neplatí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1039
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Nevěřil jsem, že to bude tak "v pohodě" a podaří se to tak rychle vyřešit.
Tak ať Ti OtBR dál dobře slouží
Tak ať Ti OtBR dál dobře slouží
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
parada !!!! mam fakt radost, ze se to povedlo udelat tak, jak to je krasna prace !!!
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Tyy brďo, sikula
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR - VYČIŠTĚNO, CVT VYŘEŠENO
Dobrá práce. Tak snad to bude OK a žádné problémy se ani časem neukážou a je z toho jen a pouze ponaučení pro příště. Přeju ať je to fakt cajk.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!