Něco jsem kolem toho četl. Principiálně mi je to docela jasné a to, že to vyjede docela nesmysl jsem si již mohl vyzkoušet poslední dobou prakticky denně a naposledy včera. U nás, jak napadlo hodně sněhu, tak parkoviště od sjezdovky, původně urolbované, začalo povolovat a auta začala zapadat. Původně tam byl Mistri3 se svým vysokým a otylým Hyundaiem, tak jsem mu jel krást zákazníky. Nakonec jich on vytáhnul 9 a já asi 6... A to měl náskok cca 4 auta. Bylo fajn vidět jak to funguje a že i v těch totálních sračkách auto nezaváhalo ani jednou. A to byly situace, kdy jsem myslel, že už neujedu ani sám, ale přesto jsem ještě tahal auto za sebou. To mě včera docela potěšilo.PeteBiggy píše:
Vpředu a vzadu samozřejmě otevřené diferenciály jako u většiny systémů, mezi je ona vícelamelová mokrá spojka, většinou se označuje jako ATS=Active Torque Split a ne tedy MPT. Aktivní proto, že to bere data z různých senzorů ještě předem než dojde k samotnému prokluzu. Ta spojka je v podstatě imrvére částečně sepnutá. Většinou to je v základu nastaveno na 60% co jde na předek a 40% co jde na zadek, ale ne vždy to tak muselo nutně být. Tady právě nevím, jak to konkrétně u toho tvého auta je. Jak to je udělané, že to má tu potřebnou životnost, když …
Každopádně na druhou stranu ani auta s Haldexem neměly moc problém. Spíše se koncerny potýkaly s nedostatkem světlé výšky a Kokodák s váhou. Jo byla to sranda a potěšilo mě to.