P: Richieho OtBR

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: Richieho OTB BR

Příspěvek od MrRichie »

PeteBiggy píše:Ale no taak,60:40 u CVT samozřejmě běžně bývá,akorát nevím jak to konkrétně je nastaveno u tohoto ročníku Otika...
Nemám ještě načteno, spekuluji, jen se mi to prostě nezdá, to by hrozně trpěla ta spojka, která přiřazuje zadní náhon. Máme někde nějaký popis, jak to funguje přesně? Nehledě na model / rok?
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Richieho OTB BR

Příspěvek od námořník »

Zkus to nastavit podle nějakýho ekvalizéru v počítači či telefonu. Např.
Přílohy
Screenshot_20190108-220655_SoundAlive.jpg
Screenshot_20190108-220646_SoundAlive.jpg
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: Richieho OTB BR

Příspěvek od MrRichie »

námořník píše:Zkus to nastavit podle nějakýho ekvalizéru v počítači či telefonu. Např.
Hele tomu zhruba rozumím, jen moc nerozumím tomu, jak se to nastavuje v autě.
34145278_SS22_441x294.jpg
Jde totiž o to, že když si klikneš třeba na band 1 tak v prvním řádku přepínáš frekvence od cca 60hz do cca 120 hz, čím nižší kmitočet tak jde o basy a kHz už jsou výšky, to mi je jasné. Jenže to se nastavuje tak, že si v prvním řádku dáš kmitočet, ve druhém si pro všechny možné kmitočty v daném "bandu" volíš ono Q (což nevím co znamená) a GAIN (čímž si nejsem úplně jistý)..

A teď nevím, jestli mít na band 1 nastavenou frekvenci takovou či makovou atd... Je to tam právě takové dost >:-&
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Richieho OTB BR

Příspěvek od námořník »

Najdeš to na netu. Nechci ti sem dávat odkazy, je to docela jednoduchý to najít když jsem to našel i já :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
.dundee.
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2871
Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Praha

Re: Richieho OTB BR

Příspěvek od .dundee. »

Koukám, že už i tady se kradou profily :-)

Vážený pane, pod nickem Mr.Richie tady na fóru normálně vystupuje maník, co vyhrává závody do vrchu, v Sosně vodrbe gumy na kodr a na sněhu lítá bokem.

Tak se běžte s nějakým nastavení ekvalizéru, nebo rochněním nad OTB BŘÍM outbackem s CVT a tlačítkem místo ručky, vycpat >>:-@@ :-D
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Richieho OTB BR

Příspěvek od sima »

Teda mistře čučím a gratuluji samozřejmě!Ahoj :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: Richieho OTB BR

Příspěvek od MrRichie »

.dundee. píše:Koukám, že už i tady se kradou profily

Vážený pane, pod nickem Mr.Richie tady na fóru normálně vystupuje maník, co vyhrává závody do vrchu, v Sosně vodrbe gumy na kodr a na sněhu lítá bokem.

Tak se běžte s nějakým nastavení ekvalizéru, nebo rochněním nad OTB BŘÍM outbackem s CVT a tlačítkem místo ručky, vycpat
:D :D no tak to je. Zjistil jsem, že sportovní auta jsou pro bohaté lidi a k těm já bohužel nepatřím... Ale auto jsem potřeboval, takže jsem si nastavil parametry tak, jak jsem uvedl v úvodu. Už žádné blbiny, zkušenosti nasbírány a teď zpět ke sportu.

Ale každopádně mi tvůj příspěvek polichotil a zároveň pobavil. Díky ;)

Sima: taky ahoj a dík!!!
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: Richieho OtBR

Příspěvek od MrRichie »

http://rogersmusicblog.blogspot.com/201 ... ubaru.html

Návod na nastavení ekvalizéru, kterému se říká v této formě "parametrický ekvalizér", což jsem nevěděl. Jsou tam i nějaké tipy výchozího nastavení. Až vyzkouším, tak dám tip...
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18911
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Richieho OtBR

Příspěvek od hamoun »

dundee: :)))))))))

z provozovatelu ostrych aut se stava ohrozeny druh ... kdyz bude dobre, skoncim za par let jako Richie .. :)

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5404
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Richieho OtBR

Příspěvek od Kolben »

MrRichie píše: Tak to díky za tip. Určitě se zeptám, jak pojedu řešit příští týden ty svolávačky, ale pochybuji. Ale líná huba holé neštěstí... Zase na druhou stranu ušetřit desítku a více.


Já už to auto rád měl, ještě před tím, než jsem v tom vůbec jel. :D To je moje. Něco si vymyslím a pak to tak musí být. Nicméně ono shrnutí (spíše než recenzi) jsem se snažil psát pokud možno nezaujatě! Pokud se líbilo, jsem rád.
Tomu klukovi co jsem prodal lego ty světla před 3/4 rokem vyměnily. Teď si neoamatuju kde. Jestli awd nebo Liška. Každopádně mi o tom “programu” říkal i pan Šedivec od Lišky. Určitě to šlo. Jestli to jde ještě teď nevím. se na to zeptej.


Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48974
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Richieho OtBR

Příspěvek od VDC »

Ty jo dalo mi to teda fušku, přečíst to celý. :-)
Richie paráda, jsem rád, že jsi zpět. Myslím aktivně zpět. :-)

Tak ať to jezdí a jsi spokojenej !! :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1281
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Richieho OTB BR

Příspěvek od PeteBiggy »

MrRichie píše:
Nemám ještě načteno, spekuluji, jen se mi to prostě nezdá, to by hrozně trpěla ta spojka, která přiřazuje zadní náhon. Máme někde nějaký popis, jak to funguje přesně? Nehledě na model / rok?
Vpředu a vzadu samozřejmě otevřené diferenciály jako u většiny systémů, mezi je ona vícelamelová mokrá spojka, většinou se označuje jako ATS=Active Torque Split a ne tedy MPT. Aktivní proto, že to bere data z různých senzorů ještě předem než dojde k samotnému prokluzu. Ta spojka je v podstatě imrvére částečně sepnutá. Většinou to je v základu nastaveno na 60% co jde na předek a 40% co jde na zadek, ale ne vždy to tak muselo nutně být. Tady právě nevím, jak to konkrétně u toho tvého auta je. Jak to je udělané, že to má tu potřebnou životnost, když to v podstatě pořád prokluzuje, to se mě neptej, sám jsem nad tím svého času fárar a nic kloudného k tomu nenašel. Ale je to prostě tak a jak vidno, funguje to i u aut s velkými nájezdy a možná si to ty vlastnosti s přibývajícím nájezdem snad zachovává i líp než viskóza? Nevím. Jinak když na některé nápravě dojde ke ztrátě adheze, díky elektronice se zvýší tlak na spojce, tzn. že to pošle více krouťáku na nápravu, která má trakci. Prokluz jednoho kola na nápravě je řešen samozřejmě jeho přibrzděním, tedy zase se zvýší přenos síly na kolo, které má trakci...

Jestli to teda takhle stačí...Článků o práci toho systému jistě vygooglíš spoustu, možná snad i tady na stránkách, ale jak to je konkrétně pořešené, že to má tu životnost, to už ti teda neřeknu. Já se po tom kdysi taky pídil, ale nějak se mi nezadařilo...
Jinak si myslím, že tento systém funguje dost dobře a nářky nad tím, že už to není ten poctivý středový dif s viskózou, docela nechápu. Já měl/mám oba dva systémy a i když nejezdím žádný off a ani bych nikdy svá auta v žádném marastu nehuntoval, tak jsem si i přesto oba dva systémy samozřejmě trošku ošahal. A co hlavně, funguje to/pomáhá právě i na silnici. Zkrátka myslím, že tento nejrozšířenější systém AWD, co v současné době Subaru nejvíce používá, se nemá za co stydět. A řečem typu, že to je jen obyčejný Haldex se musím jen smát. Není! VTD je zase jiná písnička...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
schmako
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1257
Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
Jméno a příjmení: Ondřej M.
Bydliště: Praha 6

Re: Richieho OtBR

Příspěvek od schmako »

Ať dělá jen radost a mnoho spokojených kilometrů za volantem a klidných hodin v kufru.
Krásné čtení, těším se na další články ;)

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Richieho OtBR

Příspěvek od martas »

Moc hezké počtení a velká gratulace (*_^) |,,,, Tak at dělá jen radost.To co řešíš jsou jen prkotiny a to dáš a pak budeš jen a jen drandit :-)
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: Richieho OtBR

Příspěvek od MrRichie »

Hele díky všem za gratulaci.

Teď bych doplnil servisní info. Proběhla tedy instalace LPG, s primazem a s trvalým přívstřikem benzínu. Na autu nelze poznat rozdíl, ani přepnutí na LPG. Dneska už asi ani ty bomby nedělají to cvaknutí při otevírání těch ventilů..

Spotřeba při kombinaci obou paliv cca 2kč / km. Což je takové nějaké mě očekává. Benzínu to sežralo cca 25%. Uvažoval jsem nechat ten poměr snížit, ale kašlu na to.

Při jedné práci udělaný také ventilové vůle, což byl trochu porod. Ani kouzelník Jarek nedokázal polámat ruce natolik, aby nemusel motor povytáhnout. Dále pak všechny oleje (diff P + Z, motor) a filtry.

Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“