Nemám ještě načteno, spekuluji, jen se mi to prostě nezdá, to by hrozně trpěla ta spojka, která přiřazuje zadní náhon. Máme někde nějaký popis, jak to funguje přesně? Nehledě na model / rok?PeteBiggy píše:Ale no taak,60:40 u CVT samozřejmě běžně bývá,akorát nevím jak to konkrétně je nastaveno u tohoto ročníku Otika...
P: Richieho OtBR
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OTB BR
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Richieho OTB BR
Zkus to nastavit podle nějakýho ekvalizéru v počítači či telefonu. Např.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OTB BR
Hele tomu zhruba rozumím, jen moc nerozumím tomu, jak se to nastavuje v autě.námořník píše:Zkus to nastavit podle nějakýho ekvalizéru v počítači či telefonu. Např.
Jde totiž o to, že když si klikneš třeba na band 1 tak v prvním řádku přepínáš frekvence od cca 60hz do cca 120 hz, čím nižší kmitočet tak jde o basy a kHz už jsou výšky, to mi je jasné. Jenže to se nastavuje tak, že si v prvním řádku dáš kmitočet, ve druhém si pro všechny možné kmitočty v daném "bandu" volíš ono Q (což nevím co znamená) a GAIN (čímž si nejsem úplně jistý)..
A teď nevím, jestli mít na band 1 nastavenou frekvenci takovou či makovou atd... Je to tam právě takové dost
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Richieho OTB BR
Najdeš to na netu. Nechci ti sem dávat odkazy, je to docela jednoduchý to najít když jsem to našel i já .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2871
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Richieho OTB BR
Koukám, že už i tady se kradou profily
Vážený pane, pod nickem Mr.Richie tady na fóru normálně vystupuje maník, co vyhrává závody do vrchu, v Sosně vodrbe gumy na kodr a na sněhu lítá bokem.
Tak se běžte s nějakým nastavení ekvalizéru, nebo rochněním nad OTB BŘÍM outbackem s CVT a tlačítkem místo ručky, vycpat
Vážený pane, pod nickem Mr.Richie tady na fóru normálně vystupuje maník, co vyhrává závody do vrchu, v Sosně vodrbe gumy na kodr a na sněhu lítá bokem.
Tak se běžte s nějakým nastavení ekvalizéru, nebo rochněním nad OTB BŘÍM outbackem s CVT a tlačítkem místo ručky, vycpat
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Richieho OTB BR
Teda mistře čučím a gratuluji samozřejmě!Ahoj
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OTB BR
:D :D no tak to je. Zjistil jsem, že sportovní auta jsou pro bohaté lidi a k těm já bohužel nepatřím... Ale auto jsem potřeboval, takže jsem si nastavil parametry tak, jak jsem uvedl v úvodu. Už žádné blbiny, zkušenosti nasbírány a teď zpět ke sportu..dundee. píše:Koukám, že už i tady se kradou profily
Vážený pane, pod nickem Mr.Richie tady na fóru normálně vystupuje maník, co vyhrává závody do vrchu, v Sosně vodrbe gumy na kodr a na sněhu lítá bokem.
Tak se běžte s nějakým nastavení ekvalizéru, nebo rochněním nad OTB BŘÍM outbackem s CVT a tlačítkem místo ručky, vycpat
Ale každopádně mi tvůj příspěvek polichotil a zároveň pobavil. Díky
Sima: taky ahoj a dík!!!
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
http://rogersmusicblog.blogspot.com/201 ... ubaru.html
Návod na nastavení ekvalizéru, kterému se říká v této formě "parametrický ekvalizér", což jsem nevěděl. Jsou tam i nějaké tipy výchozího nastavení. Až vyzkouším, tak dám tip...
Návod na nastavení ekvalizéru, kterému se říká v této formě "parametrický ekvalizér", což jsem nevěděl. Jsou tam i nějaké tipy výchozího nastavení. Až vyzkouším, tak dám tip...
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18911
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Richieho OtBR
dundee: ))))))))
z provozovatelu ostrych aut se stava ohrozeny druh ... kdyz bude dobre, skoncim za par let jako Richie ..
Odesláno pomocí Tapatalk
z provozovatelu ostrych aut se stava ohrozeny druh ... kdyz bude dobre, skoncim za par let jako Richie ..
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5404
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Richieho OtBR
Tomu klukovi co jsem prodal lego ty světla před 3/4 rokem vyměnily. Teď si neoamatuju kde. Jestli awd nebo Liška. Každopádně mi o tom “programu” říkal i pan Šedivec od Lišky. Určitě to šlo. Jestli to jde ještě teď nevím. se na to zeptej.MrRichie píše: Tak to díky za tip. Určitě se zeptám, jak pojedu řešit příští týden ty svolávačky, ale pochybuji. Ale líná huba holé neštěstí... Zase na druhou stranu ušetřit desítku a více.
Já už to auto rád měl, ještě před tím, než jsem v tom vůbec jel. :D To je moje. Něco si vymyslím a pak to tak musí být. Nicméně ono shrnutí (spíše než recenzi) jsem se snažil psát pokud možno nezaujatě! Pokud se líbilo, jsem rád.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48974
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Ty jo dalo mi to teda fušku, přečíst to celý.
Richie paráda, jsem rád, že jsi zpět. Myslím aktivně zpět.
Tak ať to jezdí a jsi spokojenej !!
Richie paráda, jsem rád, že jsi zpět. Myslím aktivně zpět.
Tak ať to jezdí a jsi spokojenej !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1281
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OTB BR
Vpředu a vzadu samozřejmě otevřené diferenciály jako u většiny systémů, mezi je ona vícelamelová mokrá spojka, většinou se označuje jako ATS=Active Torque Split a ne tedy MPT. Aktivní proto, že to bere data z různých senzorů ještě předem než dojde k samotnému prokluzu. Ta spojka je v podstatě imrvére částečně sepnutá. Většinou to je v základu nastaveno na 60% co jde na předek a 40% co jde na zadek, ale ne vždy to tak muselo nutně být. Tady právě nevím, jak to konkrétně u toho tvého auta je. Jak to je udělané, že to má tu potřebnou životnost, když to v podstatě pořád prokluzuje, to se mě neptej, sám jsem nad tím svého času fárar a nic kloudného k tomu nenašel. Ale je to prostě tak a jak vidno, funguje to i u aut s velkými nájezdy a možná si to ty vlastnosti s přibývajícím nájezdem snad zachovává i líp než viskóza? Nevím. Jinak když na některé nápravě dojde ke ztrátě adheze, díky elektronice se zvýší tlak na spojce, tzn. že to pošle více krouťáku na nápravu, která má trakci. Prokluz jednoho kola na nápravě je řešen samozřejmě jeho přibrzděním, tedy zase se zvýší přenos síly na kolo, které má trakci...MrRichie píše:
Nemám ještě načteno, spekuluji, jen se mi to prostě nezdá, to by hrozně trpěla ta spojka, která přiřazuje zadní náhon. Máme někde nějaký popis, jak to funguje přesně? Nehledě na model / rok?
Jestli to teda takhle stačí...Článků o práci toho systému jistě vygooglíš spoustu, možná snad i tady na stránkách, ale jak to je konkrétně pořešené, že to má tu životnost, to už ti teda neřeknu. Já se po tom kdysi taky pídil, ale nějak se mi nezadařilo...
Jinak si myslím, že tento systém funguje dost dobře a nářky nad tím, že už to není ten poctivý středový dif s viskózou, docela nechápu. Já měl/mám oba dva systémy a i když nejezdím žádný off a ani bych nikdy svá auta v žádném marastu nehuntoval, tak jsem si i přesto oba dva systémy samozřejmě trošku ošahal. A co hlavně, funguje to/pomáhá právě i na silnici. Zkrátka myslím, že tento nejrozšířenější systém AWD, co v současné době Subaru nejvíce používá, se nemá za co stydět. A řečem typu, že to je jen obyčejný Haldex se musím jen smát. Není! VTD je zase jiná písnička...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- schmako
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1257
- Registrován: stř srp 23, 2017 5:04 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej M.
- Bydliště: Praha 6
Re: Richieho OtBR
Ať dělá jen radost a mnoho spokojených kilometrů za volantem a klidných hodin v kufru.
Krásné čtení, těším se na další články
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Krásné čtení, těším se na další články
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Subaru Outback 3.0R ExeNavi AT MY2007 zvaný: Otokar
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
Audi A6 C6 2006 - 2,7 TDi V6 MT - sedan s měchy, zvaný: Überauto
Škoda Octavia 2.0MPi kombi 4*4 MT (Ex do 2018)
Trabant T601 combi rv 1986 (Ex do 2016)
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Richieho OtBR
Moc hezké počtení a velká gratulace Tak at dělá jen radost.To co řešíš jsou jen prkotiny a to dáš a pak budeš jen a jen drandit
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Hele díky všem za gratulaci.
Teď bych doplnil servisní info. Proběhla tedy instalace LPG, s primazem a s trvalým přívstřikem benzínu. Na autu nelze poznat rozdíl, ani přepnutí na LPG. Dneska už asi ani ty bomby nedělají to cvaknutí při otevírání těch ventilů..
Spotřeba při kombinaci obou paliv cca 2kč / km. Což je takové nějaké mě očekává. Benzínu to sežralo cca 25%. Uvažoval jsem nechat ten poměr snížit, ale kašlu na to.
Při jedné práci udělaný také ventilové vůle, což byl trochu porod. Ani kouzelník Jarek nedokázal polámat ruce natolik, aby nemusel motor povytáhnout. Dále pak všechny oleje (diff P + Z, motor) a filtry.
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
Teď bych doplnil servisní info. Proběhla tedy instalace LPG, s primazem a s trvalým přívstřikem benzínu. Na autu nelze poznat rozdíl, ani přepnutí na LPG. Dneska už asi ani ty bomby nedělají to cvaknutí při otevírání těch ventilů..
Spotřeba při kombinaci obou paliv cca 2kč / km. Což je takové nějaké mě očekává. Benzínu to sežralo cca 25%. Uvažoval jsem nechat ten poměr snížit, ale kašlu na to.
Při jedné práci udělaný také ventilové vůle, což byl trochu porod. Ani kouzelník Jarek nedokázal polámat ruce natolik, aby nemusel motor povytáhnout. Dále pak všechny oleje (diff P + Z, motor) a filtry.
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky