Pepeho Impreza GT

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
pepe17
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: úte čer 15, 2021 1:39 pm

Pepeho Impreza GT

Příspěvek od pepe17 »

Ahoj, nyní už oficiálně patřím sem.

Impreza GT, ročník 1995, naprosto sériový stav, najeto 170 kkm. Celých 26 let v rodině, z toho 23 let u mého otce.

Nyní bude už odpočívat jako víkendová hračka a veterán. Nemám v úmyslu žádné úpravy ve smyslu zvyšování výkonu (GT k tomu stejně není vhodné), navíc už teď je to pro mě dost výkonné. Spíš jsem měl nápad zlepšit tuhost karosérie instalací příčných výztuh a čtyřprvkových rámů pod nápravy (http://www.auto-ksport.cz/cz3123--impreza-gc8-4.html), máte s tím někdo zkušenosti u GC? Přece jenom tuhost kastle oproti novějším autům je nízká. Anebo spíš investovat do sportovních pružin a podvozku?

Rád bych se zeptal ostatních majitelů prvních Imprez - kde sháníte drobné specifické díly? Odchází mi takové to velké tlusté těsnění kolem bočních skel a nemůžu ho nikde najít v prodeji. Stejně tak hlavice řadící páky, která už je úplně rozpraskaná.

A poslední otázka - poradíte dobrý servis ve Zlínském kraji, kde se nebudou štítit takhle starého a exotického auta?
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pepeho Impreza GT

Příspěvek od VDC »

Vítej mezi námi. To je krásný auto. A jestliže ho máte v rodině tak dlouho, tak o to je cennější !!

Ty výztuhy rozhodně fungujou. Proto se dělají .

Ty těsnění jedině sehnat originál přes nějakého dealera.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Pepeho Impreza GT

Příspěvek od zhor »

Záleží co od toho očekáváš. Ty výztuhy fungují, ale jsou to spíš takové kosmetické změny, které fungují až pod nějakým vyšším zatížením auta, a pokud píšeš, že je auto na tebe rychlé, tak to asi nebude mít nějaký velký význam a budeš s sebou tahat jenom kupu železa navíc.

Těsnění kupovat originál. Z vrakovišť jsou ty těsnění stejně starý jako to tvoje, a kolik vydrží nikdo neví. Cenově ty originály vyjdou sice dráž (ale není to zas tak hrozný), ale zase máš vystaráno na dlouho dobu, když to předchozí vydrželo 26 let. Ber originály, než dojdou a nebudou, automobilky nedrží sklady dílů věčnost.

Jinak pokud je kastle zachovalá, tak bych se primárně věnoval její konzervaci, aby vydržela co nejdýl (dutiny, ochrana podvozku). Ostatní věci se dají vyměnit, ale jakmile železomorka začně ničit kastli, tak je to velký problém.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“