prostě Outback...
Napsal: ned led 06, 2019 7:14 pm
Tak si po třech letech a 75000km s mým Outbackem zakládám vlákno. První impuls bylo v listopadu dosažení 300000km, taky chci, aby měl Tomáš kam dát fotky z opravy.
Koupeno v prosinci 2015 s najetými 225000km. LPG Teleflex, 2.5i, r.v. 2001, VTD+VDC, šedá kůže, plná výbava - tj. je tam vše, co podle dobového prospektu, dvouapůllitr prodaný v Německu mohl mít, kromě regulace světlé výšky vzadu. kromě vzduchového pérování (ĖDIT 4.2.2019)
Lehký tuning:
- 13-pólová zásuvka tažného, trvalý plus-kontakt připojen průřezem 4.5mm² přímo na baterku
- velký chladič oleje včetně termostatu
- samozřejmě displej včetně čidla teploty a tlaku
- couvací kamera napojená na vnitřní zrcátko plus možnost přepnutí na radiový přijímač signálu kamery z přívěsu, řízeno displejem
- originální mříž zavazadlového prostoru
- v létě kola z Forestera Turbo v černém matu
- Milerovic zázračná vodička pro lepší chlazení
Nejpodstatnější opravy za tu dobu:
- LPG: nové všechny trysky a reduktor
- vyvařeno od zadních podběhů dozadu
- těsnění pod hlavou
- výfuk střední a zadní díl
- repase měniče automatu (by Dobřany & KAPS)
- 2x čištění odvodnění střechy vpravo vzadu
- rozvody podle servisního plánu
- zavařen prorezlý práh vlevo vzadu
- odstraněno bláto skryté mezi chladiči klimy a vody
- nové čelní sklo po kolizi s kamenem
- vyměněn už asi milion žárovek - Audi mi spotřebovalo jednu žárovku na 120000 km, u Outbacka je to skoro jedna za měsíc
- 1x ložisko kola, brzdy všude, všechny stěrače, dvě sady gum, 3x výměna ATF, svíčky a další běžný servis
Je toho dost, ale tahám tunový obytný přívěs za zostřených podmínek (včetně 13% stoupání nahoru i dolů, 1x Brenner tam a zpět, přejezd přes Apeniny tam i zpět, dálnice legálně 100km/h, někdy i kola na střeše kde řadí 4 už jen z kopce). Nepíšu si to, ale s přívěsem najeto určitě víc než 10000km.
Koupeno v prosinci 2015 s najetými 225000km. LPG Teleflex, 2.5i, r.v. 2001, VTD+VDC, šedá kůže, plná výbava - tj. je tam vše, co podle dobového prospektu, dvouapůllitr prodaný v Německu mohl mít, kromě regulace světlé výšky vzadu. kromě vzduchového pérování (ĖDIT 4.2.2019)
Lehký tuning:
- 13-pólová zásuvka tažného, trvalý plus-kontakt připojen průřezem 4.5mm² přímo na baterku
- velký chladič oleje včetně termostatu
- samozřejmě displej včetně čidla teploty a tlaku
- couvací kamera napojená na vnitřní zrcátko plus možnost přepnutí na radiový přijímač signálu kamery z přívěsu, řízeno displejem
- originální mříž zavazadlového prostoru
- v létě kola z Forestera Turbo v černém matu
- Milerovic zázračná vodička pro lepší chlazení
Nejpodstatnější opravy za tu dobu:
- LPG: nové všechny trysky a reduktor
- vyvařeno od zadních podběhů dozadu
- těsnění pod hlavou
- výfuk střední a zadní díl
- repase měniče automatu (by Dobřany & KAPS)
- 2x čištění odvodnění střechy vpravo vzadu
- rozvody podle servisního plánu
- zavařen prorezlý práh vlevo vzadu
- odstraněno bláto skryté mezi chladiči klimy a vody
- nové čelní sklo po kolizi s kamenem
- vyměněn už asi milion žárovek - Audi mi spotřebovalo jednu žárovku na 120000 km, u Outbacka je to skoro jedna za měsíc
- 1x ložisko kola, brzdy všude, všechny stěrače, dvě sady gum, 3x výměna ATF, svíčky a další běžný servis
Je toho dost, ale tahám tunový obytný přívěs za zostřených podmínek (včetně 13% stoupání nahoru i dolů, 1x Brenner tam a zpět, přejezd přes Apeniny tam i zpět, dálnice legálně 100km/h, někdy i kola na střeše kde řadí 4 už jen z kopce). Nepíšu si to, ale s přívěsem najeto určitě víc než 10000km.