nothink-ův SUBARU koutek
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Jako že s výhodami plochého motoru a systémem AWD se člověk málokdy nudí?
Vojto držím palce. Jasný, že když už, tak pořádně... Dej pak vědět jak dopadl repas a taky za kolik byl. Ideálně i kdyby se řeklo co s tím dělali, pokud se to dozvíš. Poslední dobou o repasu řízení každej mluví, ale nikdo nemá pořádný zkušenosti
Vojto držím palce. Jasný, že když už, tak pořádně... Dej pak vědět jak dopadl repas a taky za kolik byl. Ideálně i kdyby se řeklo co s tím dělali, pokud se to dozvíš. Poslední dobou o repasu řízení každej mluví, ale nikdo nemá pořádný zkušenosti
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nothink-ův SUBARU koutek
No vidíš to, takhle jsem na to nikdy nekoukal. Většinou všichni mluví o těch "známých" vlastnostech, které jsou neodmyslitelně spjaté se značkouVDC píše:Vojto tak já mám Subaru kvůli všem vyřčeným vlastnostem.
A ty jsi se někdy se svojí H6 nudil? Když to jezdí, je to zážitek, a když ne a je potřeba něco na tom vyměnit, tak taky . Určitě o repasi řízení poreferuji. Právě, že se o tom poslední dobou dost mluví, a z vyčteného jsem ani moc nebyl přesvědčen, komu to svěřit. Tohle mám za "barákem", dělají všechny typy řízení, dávají 4 roky záruku, provedou test repasovaného řízení na stolici, tak jsem si řekl, proč to nezkusit, no uvidíme. Pokud nenastane nějaký průser, tak by mělo být zpět v rozmezí 3 - 10 dnů. Až budu řízení přebírat, nechám si rád podrobně vysvětlit, co bylo dělané, ať mohu info předat dálpodvlada píše:Jako že s výhodami plochého motoru a systémem AWD se člověk málokdy nudí?
Vojto držím palce. Jasný, že když už, tak pořádně... Dej pak vědět jak dopadl repas a taky za kolik byl. Ideálně i kdyby se řeklo co s tím dělali, pokud se to dozvíš. Poslední dobou o repasu řízení každej mluví, ale nikdo nemá pořádný zkušenosti
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Možná, že nová auta si lze pořizovat kvůli jízdním vlastnostem. Ale starý Subaru si vždycky kupuješ i s tím, že se nebudeš nikdy nudit ani za volantem, ani v dílně. .
Možná, když si koupíš jedničkovou vofci pumpe düse, tak se budeš nudit. Budeš se nudit za volantem a i v garáži.
Před dvěma lety, když jsem opravoval Outbacka, tak jsem si psal hodiny i prachy, co jsem do toho investoval. Teď už jsem to pro jistotu nedělal, abych nebyl vyděšenej, jakej jsem magor. I když teď to bylo výrazně méně o materiálu a výrazně více o času..
Možná, když si koupíš jedničkovou vofci pumpe düse, tak se budeš nudit. Budeš se nudit za volantem a i v garáži.
Před dvěma lety, když jsem opravoval Outbacka, tak jsem si psal hodiny i prachy, co jsem do toho investoval. Teď už jsem to pro jistotu nedělal, abych nebyl vyděšenej, jakej jsem magor. I když teď to bylo výrazně méně o materiálu a výrazně více o času..
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Já tomu rozumím, nechici říkám, že to auto je kasička, ale v podstatě je , alespoň to mé. Já tenhle rok na černým chtěl "zpomalit" postup rezavění, tak jsem to svěřil jednomu automechanikovi, který se na to u nás specializuje. No sraní a lakování na tom bylo děsný, ale stálo to uměrně vynaloženému úsilí. Pak si říkám, že by bylo fajn, aby to taky chvilku jezdilo a nemusel jsem nic řešit. Pak se ozve zadřený motor, ale když už je v autě tenhle rok dost investováno, je mi blbý to najedou stopnout, a auto nechat seštrotovat, tak prostě přijde výměna motoru, a už si říkám, má smysl dál investovat. A že by toho bylo, repase řízení, opískování nápravnic, nové silent bloky, přestavba světlometů, pořád bych chtěl zlaté Brembo brzdy, mám krásne dvě ALU sady na renovaic, no a dál se řaději nerozepisuji , a největší strašák, generálka motoru . A teď babo raď, zda se ty investice do tak starého auto někdy vyplatí . Ale, když ono už tak přirostlo k srdci, že nemám vůli autu něco odepřít . Nerad byc, aby to to vypadalo jako stěžování, věřím, že to řeší každný z nás, ale podělit jsem se musel
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22762
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Ono jak tady tak koukám... tak všechny BH jsou kasička O repasi řízení tu nejvíc asi melu já, těm ostatním jsem nasliboval, že jim to tam odvezu taky. Ale čekám, až budu mít co repasovat Nicméně se už taky klepu... teda, klepe se mi auto a proto s ním nejezdím a o to je to horší, když vidim, jak mi rezne na tý mokrý hlíně doma
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Tak já to měl o kus jednoduší, jen se dokopat k tomu ho vymontovat z těch náhradních dílů. Auto jezdilo v celku obstojně, nic jsem nepozoroval, tak jsem nebyl ani moc nucet se na to vrhnout, ale teď po výměně všeho co na předku jde a co by to klepani mohlo způsobovat, jsem se propracoval až k tomu řízení , a tak přišla jeho chvíle, konečněspm píše:Ono jak tady tak koukám... tak všechny BH jsou kasička O repasi řízení tu nejvíc asi melu já, těm ostatním jsem nasliboval, že jim to tam odvezu taky. Ale čekám, až budu mít co repasovat Nicméně se už taky klepu... teda, klepe se mi auto a proto s ním nejezdím a o to je to horší, když vidim, jak mi rezne na tý mokrý hlíně doma
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Vojto já ti řeknu, jak to beru já. To auto, když bylo nový stálo přes milion. Dneska je 20 let starý a životnost komponentů je v podstatě na hranici nebo za hranicí životnosti. A jestliže to auto chci mít technicky v top stavu, tak holt to prostě musí ty prachy stát. Jinak to prostě bude furt vylítaná vrána, na hranici životnosti. Jestli to má smysl ? Na to neexistuje univerzální správná odpověď. Musí to dávat smysl tobě. A když to tobě bude dávat smysl, pak to smysl má.
U mýho auta věřím tomu, že po vší tý práci a investicích jsem u mechaniky auta dosáhl řekněme výchozího stavu. Na podvozku dneska není ani jeden díl starší dvou let. Tím myslím všechny čepy, ložiska a silentbloky. Všechny díly podvozku jsou renovované, pískované, žárově pozinkované. Takže by to nějakou stovku tisíc mělo dát, aniž bych musel řešit více než jen drobnosti.
Kastle je dneska lepší, než kdy byla. Samozřejmě motor má pořád svoje kilometry, ale má postupně vyměněné veškeré kladky a napínáky. Na převodovku se nesahalo, protože funguje dokonale. Nicméně věřím, že podvozek nebudu muset pár let řešit, až na nějaké drobnosti a motor by měl teď fungovat alespoň kilo, než zase foukne těsnění.
Ale mě to všechno smysl dává a nelituju ani minuty času a ani koruny, investované do Kredence.
U mýho auta věřím tomu, že po vší tý práci a investicích jsem u mechaniky auta dosáhl řekněme výchozího stavu. Na podvozku dneska není ani jeden díl starší dvou let. Tím myslím všechny čepy, ložiska a silentbloky. Všechny díly podvozku jsou renovované, pískované, žárově pozinkované. Takže by to nějakou stovku tisíc mělo dát, aniž bych musel řešit více než jen drobnosti.
Kastle je dneska lepší, než kdy byla. Samozřejmě motor má pořád svoje kilometry, ale má postupně vyměněné veškeré kladky a napínáky. Na převodovku se nesahalo, protože funguje dokonale. Nicméně věřím, že podvozek nebudu muset pár let řešit, až na nějaké drobnosti a motor by měl teď fungovat alespoň kilo, než zase foukne těsnění.
Ale mě to všechno smysl dává a nelituju ani minuty času a ani koruny, investované do Kredence.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Jenže ty si to, Tomáši, z velké části zboucháš sám. Kdybys všechny ty úpravy, kterými to auto postupně prošlo, nechal udělat v servisu, hádám, že se blížíš ceně, kterou to auto stálo nový Ovšem zbytek tvého příspěvku bez připomínek, souhlasím. Subaru dost možná není racionální volba a rozhodně to není volba ekonomicky nejefektivnější. Ale jakou cenu má radost z jízdy autem?
V neposlední řadě i tady na fóru jsou / byli jedinci, kterým Subaru zachránilo život a kdyby seděli v tu chvíli ve Fabii...
Takže jednoduše se na tu přetěžkou otázku opravdu odpovědět nedá.
V neposlední řadě i tady na fóru jsou / byli jedinci, kterým Subaru zachránilo život a kdyby seděli v tu chvíli ve Fabii...
Takže jednoduše se na tu přetěžkou otázku opravdu odpovědět nedá.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22762
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Ono cenově nejefektivnější není nikdy držet auto v dobrém technickém stavu... u žádné značky. Cenově nejefektivnější je to s absolutním minimem jakýchkoliv investic vylítat co nejvíce to jde a ve vhodný okamžik to střelit nějakému hejlovi, co to nepozná, za co nejvíc peněz. A jo, při tomhle postupu pak naftový koncern je nejekonomičtější, protože hejlů, který zaplatí za vylítanou rozpadající se ludru nesmysl peněz, je podstatně víc, než těch, kteří by si koupili rozlítaný subaru A pak už je to jenom o tom, jestli člověku vadí, že jezdí ve šrotu, jestli mu vadí jezdit ve šrotu a nevadí mu vynaložit ty peníze za údržbu anebo jestli mu nevadí jezdit v novym autě a má na něj dost peněz (kterýho se pak musí zbavit někde těsně před chvílí, než začne být zhuntovaný).
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Jako jsi to udělal ty s maďarem?spm píše:Cenově nejefektivnější je to s absolutním minimem jakýchkoliv investic vylítat co nejvíce to jde a ve vhodný okamžik to střelit nějakému hejlovi, co to nepozná, za co nejvíc peněz
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22762
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Vzhledem k tomu, že k maďarovi byly dvě sady gum, z čehož jedna byly jetý jednu sezónu (á 4000km) a druhý dvě a stály víc, než za kolik jsem ho prodal, tak jsem spíš ukázka dost mizernýho obchodníka
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Tapan píše: Jako jsi to udělal ty s maďarem?
Maďar se teď chystá na závody do Mostu na 6h lemans Gumbalkan
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22762
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Hustý, se snad přijedu podívat
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Jasný mám to podobně, taky to neměl být povzdech, ale jen konstatování reality .VDC píše:Vojto já ti řeknu, jak to beru já. To auto, ....
A to se o takovýhle moudra dělíš až po tom, co mi klekne motor . Tak snad u toho druhého to zavčasu poznám a toho hejla seženu rychlespm píše:Cenově nejefektivnější je to s absolutním minimem jakýchkoliv investic vylítat co nejvíce to jde a ve vhodný okamžik to střelit nějakému hejlovi, co to nepozná, za co nejvíc peněz.
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: nothink-ův SUBARU koutek
Jejda jejda, tak jsem objevil Tvé vlákno a co se nedozvím, tak teda upřímnou soustrast, kamaráde!
Kluk to má taky v servisu, zapalovací cívka do AWD nedorazila, tak jede do hor Feldou....
Kluk to má taky v servisu, zapalovací cívka do AWD nedorazila, tak jede do hor Feldou....
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé