lazard a STI (VA 2016/2017)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4930
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od Makovica »

Tak o dovod viac prist o tri tyzdne na ten zraz ,,,,| (*_^) |,,,,
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od geraltos »

Za mě vše palec nahoru, jen je myslím škoda, přijít výměnou svodů o typický Subaru brumlavý zvuk. Ale proti gustu každého soudruha žádný dišputát.

Odesláno z mého Redmi Note 9 Pro pomocí Tapatalk
WRX 2003
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49134
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od VDC »

S tím bych souhlasil. Pochopil bych, kdyby někdo vytvořil ještě asymetričtější svody, aby ten zvuk byl ještě intenzivnější. Ale potlačit ho ? To je svatokrádež.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od lazard »

Ale já jsem neverici!
A ten nový zvuk je taky dobry. Takový mnohem nalehavejsi. Prostě jako vytunene auto. A do toho piskot a odfukavani sání. To vše ale jen při větším seslapnuti plynu. Při jízdě na pohodu to je tiiche jako nějaké Maserati se zavřenými klapkami (ha, ha, ha, kdo jel v Maserati se zavrenymi klapkami?)
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od zhor »

lazard píše:.. Tak teď jsem se s sti málem pripletl do Závodu míru, který tu teď projel. Těsně před celem peletonu mě policajti oklonili, pak vedlejší ulickami, nikde zádně zábrany, najednou přede mnou jelo plno motorek doprovodu a pak peleton. Ani jsem nevěděl, že se tento závod ještě jezdí. Asi před 30 lety jsem se na něho jel na kole jednou dívat.
Jj, taky jsem na ně narazil v sobotu v Bruntáli, jsem se za něma táhnul až do Václavova, a tam se mi podařilo sjet na nějakou boční cestu a tím je předjet než dojeli do Rýmařova. Ale aspoň jsem se projel (spíš proletěl) silnicí, po které jsem ještě nikdy nejel. A tam jsem pro změnu potkal nějakou kolonu starých vojenských jeepů. Ale to bylo jenom kousek, tak to tolik nevadilo. Zajímavý bylo, že v celým tom pelotonu, muselo být víc auta a motorek jak cyklistů.

Ale zpátky k tématu, pěkně to ladíš. (*_^) |,,,,
Stejně dlouhý svody budou asi delší, takže budou aji o trošku těžší. Ale hlavně když ti to jezdí a dělá radost.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od lazard »

Stando,
svody jsou tezsi ne jenom tim, ze jsou stejne dlouhe, ale i maji mnohem vetsi prumer nez origo a origo svody se hned co je to mozne spojuji dohromady, kdezto RCM (at uz equal nebo non-equal) jsou dlouho kazdy zvlast. Cili tezsi urcite jsou, ale take mnohem pruchodnejsi pro vyfukove plyny a o to jde.
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1279
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od strider »

Tak nakonec vsechno z jedne vody nacisto, super. Zni to velmi dobre, ty dily mozna az dost naddimenzovany na to, na jakym vykonu to nakonec nechali. O to lip a dyl by to melo vydrzet, uzivej! :)
At te nekdo nahraje na kratky video v prujezdu at si poslechnem zvuk (*_^) |,,,,
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11888
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od Traveller »

Koukám, že původní na autě zůstaly už jen plechy. ;-D ;-D ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49134
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od VDC »

Dušane udělej nějaký fotky, ať si ty svody nemusím představovat. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1279
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od strider »

VDC píše:Dušane udělej nějaký fotky, ať si ty svody nemusím představovat.
fotky spodku motoru uz se mu ted budou delat blbe, takze leda takhle :)
https://www.subarusti.cz/cs/subaru/impr ... m-943.html
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11888
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od Traveller »

Krásně si to kluk ladí. ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,,
To já budu, obávám se, řešit fouklé těsnění pod hlavou. [ŠIBENICE]
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49134
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od VDC »

Kubo díky za odkaz, to mi v podstatě takhle stačí, už si to umím představit. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od geraltos »

strider píše: fotky spodku motoru uz se mu ted budou delat blbe, takze leda takhle
https://www.subarusti.cz/cs/subaru/impr ... m-943.html
Otec hrával v České filharmonii na lesní roh, podobné věci jsme mívali doma často Obrázek

Odesláno z mého Redmi Note 9 Pro pomocí Tapatalk
WRX 2003
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1279
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od strider »

geraltos píše:Otec hrával v České filharmonii na lesní roh, podobné věci jsme mívali doma často
I tenhle pozoun bude hezky hrat ...... sousedum na nervy :DD
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: lazard a STI (VA 2016/2017)

Příspěvek od lazard »

Ano fotilo by se to blbe, protoze ze spodu je dany plastovy kryt a se shora jdou vide jen malo.
Diky Kubo za rychly odkaz. Ano, to jsou ony. Uz se mi ale tak nelesknou, protoze jsou cele omotane termopaskou.
A diky tomu, ze jsou stejne dlouhe, velky rachot to pravdu nedela. Myslim, ze maji prumer 3 palce (76 mm), stejne tak jako cely vyfuk, vcetne downpipe, cili poradne ROURY!
a mě vše palec nahoru, jen je myslím škoda, přijít výměnou svodů o typický Subaru brumlavý zvuk. Ale proti gustu každého soudruha žádný dišputát.
Presne tak, kazdy soudruh at se rozhodne, jak chce. Ryzi Subaru to vsak diky svemu pohonu je porad.
Tak o dovod viac prist o tri tyzdne na ten zraz
Ano, na srazu na Vsemine budu.
To já budu, obávám se, řešit fouklé těsnění pod hlavou
A si predstav, ze ja mam vse naladene s puvodnim motorem (zadne kovane dly) a s puvodnim tesnenim. Podle upravce to vsak neni zadny problem, pokud se da pozor na dobre chlazeni a mazani. Z tohoto duvodu jsem s vybral ty svody se sejnou delkou (zatezji vsechny valce stejne) a navic tam ma i to dodatecne chlazeni 4. valce, ktery je chlazeny nejhure. Navc, jsi drive jsem si do aa dal siroky vodni chladic Mishimoto a externi olejovy chladic s termostatem, opet Mishimoto.
Take jsme se upravce ptal, jestli je relavantni, abych si daval dodaecny budik na teplotu oleje, ktery auto v prginalu nema. Bylo mi recen, ze na telotu ani neni trabe, ale spise na tlak oleje. Pri funci motoru dochazi k uniku kleje, zvaste kdyz je motor tuneny a mene oleje (a tim mens tlak oleje) pak meze zpusbit bordel. Rikal, ze jsem mel pod mezchladicem maly unik oleje (to je py normalni) a ze se tomu da i najak tecnicky zabranit a ze nelepsi je pro to nejaky separator (jakasa soustava promyslenych hadicek dosti slozita na instalaci), ktery je mnohem lepsi nez zachytna nadoba (catch can), ktera se da bezne koupit a instalovat.
Upravce taky zduraznoval, at do toho liju vyhradne a jen 100 oktanu a ne 95 oktanu, coz jsem na stridacku delal a je psane i v navodu, ze se muze uzit i 95 oktanu. U turbo motoru, hlavne pak kdyz turbo po naladeni dava vetsi tlaky nez normalne, vsak s rostoucim talkem muze s vetsi pravdepodobnosti dochazet k nechtenym detonacim pokud se uzije malooktanovy benzim. Cili do turba jen 100 oktanu!
ty dily mozna az dost naddimenzovany na to, na jakym vykonu to nakonec nechali.
Upavce mi rkal, ze ladi "on safe side" - s ohledem na zivonost. Urcite by to slo naldit na vic, nejspis vetsm tlakem turba, ale to by as dlouho nevydrzelo. Ptal jsem se take, jestli jeste jde s autem neco delat, aniz by se lezlo do motoru (kovane dily, lepsi teseni po halvu, pevnostni stefty), aniz by to vystrelilo do vesmiru. Rikal, ze ano. Konkrtne vetsi turbo a vstriky. S tim se pak muze jit na 400 hp a nejakych 530-540 Nm. Hlavne ten kroutak je limitujici, protoze vesti kroutak pry ten motor v originalnim stavu nesnese. Poznamka - vykon se pocita z kroutaku a otacek motoru. Cili, vetsi turbo a vstriky si delam priste az naserim zase nejake chehtaky (uz ted ale jenom piju vodu a jim chelba s maslem - jo, muzu si odpustit o maslo :-)). Mozna tam dam i turbo vetsi, nez bude se seriovym motorem treba (turbo nepojede naplno), at pozdeji, kdyz bude treba jit do motoru, nebdu muset kupovat zase dalsi vetsi turbo.
A k tomu namerenem vykonu, upravce take rikal, ze ruzne brzdy nameri ruzne vykony a kroutaky. Ta brzda, na ktere to bylo merene pry je jedna z nejlepsich v CR. Chci tim rici to, ze na jine bzde by bylo mozna zmerene vice.
Dodatecne chlazeni 4. valce je zajimave!
Je to know-how, ktere maji z USA. Uz to ale delaji i jine fmy v cizine. Jde o to, ze (strojvy preklad z anglictny) "... navrženo tak, aby se zbavilo „mrtvého bodu“ průchodu chladicí kapaliny, který je umístěn nad 4. válcem. Tato sada v zásadě umožňuje, aby chladicí kapalina procházela průchodem 4. válce a recirkulovala kolem chladicího systému. Co to dělá, je vyvážení teplot válců, což zase umožňuje rovnoměrnější mapu paliva a časování na voze. Takže nyní, když všechny 4 válce běží podobné teploty, to pomůže snížit klepání a detonaci válce. Tato sada je testována na brzdě a je prokázáno, že funguje !!"
Pro me je to neco, co dava motor zase "vice do pohody" a umoznuje ho tim dale ladit.

To je vse, vic uz nevim. Snad jen to, ze upravce byl Hajsel Motorsport! >B-)
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“