lazard a STI (VA 2016/2017)
Re: lazard a STI (VA 2016)
A fotky jsou zde.
Nejdrive detail na koncovky vyfuku:
Pak detaily na predni a zadni kola s novymi kotouci. Jdou take videt zasterky a nove cerne srouby kol, o kterych jsem se puvodne nezminil a koupil jsem je spolu se zasterkami:
Pak detail podper kridla a generatoru viru na strese. Jde i videt, jaky nam tady (v Olomouci) pada cisty dest.
A nakonec jeste jeden detail ze spodu na vyfuk a podpery kridla. Zdeje take videt, ze mam podle mne zvetseny odklon zadnich kol (jsoou rozcaple). Protoze u auto nejde origo nastavit v zadku odklon, prvni dalsi vylepseni budou asi stavitelna spodni zadni ramena, a jak jinak nez od Whiteline.
Nejdrive detail na koncovky vyfuku:
Pak detaily na predni a zadni kola s novymi kotouci. Jdou take videt zasterky a nove cerne srouby kol, o kterych jsem se puvodne nezminil a koupil jsem je spolu se zasterkami:
Pak detail podper kridla a generatoru viru na strese. Jde i videt, jaky nam tady (v Olomouci) pada cisty dest.
A nakonec jeste jeden detail ze spodu na vyfuk a podpery kridla. Zdeje take videt, ze mam podle mne zvetseny odklon zadnich kol (jsoou rozcaple). Protoze u auto nejde origo nastavit v zadku odklon, prvni dalsi vylepseni budou asi stavitelna spodni zadni ramena, a jak jinak nez od Whiteline.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49135
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: lazard a STI (VA 2016)
Hezký !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: lazard a STI (VA 2016)
Já na ty vizuální píčovinky moc nejsem, ale vypadá to vkusně, moc hezký auto!
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: lazard a STI (VA 2016)
autí parádní Kde jsi koupil tu žraločí ploutev před tou anténou? Taky o tom uvažuji a líbí se mi to.Mám MY - 2011,nevíš kde bych to sehnal?
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: lazard a STI (VA 2016)
Pokud mylsis co, co je videt na 4. obrazku na strese auta, tak to je ten generator viru (vortex generator). To moje je originlni dil Subaru, ktere se vsak v Evrope neda oficilane pres Subaru koupit a ja jsem svuj koupil z USA na eBayi. Na moje auto vsak existije minilane jeste jeden vyrobek od nejake jine firmy.de jsi koupil tu žraločí ploutev před tou anténou? Taky o tom uvažuji a líbí se mi to.Mám MY - 2011,nevíš kde bych to sehnal?
To co mam ja by s nejvetsi pravdeppodobnosti nepasovalo na Tvoje auto. Staci hledat na google "vortex genarator" a typ Tveho auta, napr. STI 2011. V rychlosti jsem neno nasel, a dokonce to je origo dil, viz zde:
https://subimods.com/subaru-oem-vortex- ... x-sti.html
Stejne jako v mem pripade si myslim, ze u nas to nekoupis a musis si to nechat poslat z ciziny.
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: lazard a STI (VA 2016)
Jo,jo.Přesně jak píšeš.Je to ten 4 obrázek.To tvoje by mi tam určitě nepasovalo.U nás to neseženu,takže musím taky s ciziny.U mě je problém,že neumím anglicky,jsem lama a už starý páprda Ten odkaz co jsi tam dal,tak mi nějak nefunguje Ale stejně díky
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: lazard a STI (VA 2016)
už mi to maká,jupíííííííí Ted už jen objednat
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Re: lazard a STI (VA 2016)
Ahoj,
vsiml jsem si, ze odkaz chili nefungoval.
Pokud to od tama koupis, pocitej i s DPH (z ceny zbozi a postovneho, clo se za tuto vec nepati) a s dalsimi poplatkly Ceska posty. Navic, vse bude dosi dlouho trvat a budes muset dokladat dokumenty.
Lepsi je si to koupit pres eBay u prodejce, ktery podporuje zaslani formou "Global shipping" - tam pak zaplatis v postovnem nejaky peniz i za kompletni celni vyrizeni a prijde to rovnoou Tobe dobe bez dalsich prodlev.
vsiml jsem si, ze odkaz chili nefungoval.
Pokud to od tama koupis, pocitej i s DPH (z ceny zbozi a postovneho, clo se za tuto vec nepati) a s dalsimi poplatkly Ceska posty. Navic, vse bude dosi dlouho trvat a budes muset dokladat dokumenty.
Lepsi je si to koupit pres eBay u prodejce, ktery podporuje zaslani formou "Global shipping" - tam pak zaplatis v postovnem nejaky peniz i za kompletni celni vyrizeni a prijde to rovnoou Tobe dobe bez dalsich prodlev.
Re: lazard a STI (VA 2016)
Ahoj vsem,
na aute nemam nic noveho, jen jsem jiz zajel nove EBC kotouce a desky (yellow). Z novych brzd jsem mirne zklamany, protoze za studena brzdi hure nez originaly. Kdyz se zahreji, tak je to nejspis lepsi nez orginal, ale jeste jsem s nimi nejel tak, abych poznal jejich hranici. Tak snad vydrzi vse (v ramci meho jezdeni).
Hlavni duvod, proc ted ale pisu je to, ze chci pozadat vsechny znalce zde, at mi poradi, jake lepsi "coillovers" by doporcili. Ja s autem nejezdim na okruh a ani nebudu, ale obcas s nim vyjedu na zapadle ROZBITE okrsky. Tam ale na hrbolech auto skace a tancuje do vsech stran jak svina, az mam strach jet rychleji, a proto chci lepsi coilovers. Co by znalci dprucili? O tm, co vse jde na coilovers nastvit jsem cetl, takze me v tomto ohledu nemusie "vzdelavat". Jde mi o rady a zkusenosti s konkretnimi coilovers a proc zrona tyto. A je opravdu takovy rozdil v kvalite a funkci coilovers za 50 tisic (napr. BC Racing ZR) versus za 100 tisic (napr. cesky Protlum Top Race 3)? Penize si doma jeste netsknu, takze cena je pro me take dulezity faktor. Momemntalne nejvice inklinuji k digresivnim BC-Racing (cena kolo 30 tisic).
Predem dky za rady a komentare.
na aute nemam nic noveho, jen jsem jiz zajel nove EBC kotouce a desky (yellow). Z novych brzd jsem mirne zklamany, protoze za studena brzdi hure nez originaly. Kdyz se zahreji, tak je to nejspis lepsi nez orginal, ale jeste jsem s nimi nejel tak, abych poznal jejich hranici. Tak snad vydrzi vse (v ramci meho jezdeni).
Hlavni duvod, proc ted ale pisu je to, ze chci pozadat vsechny znalce zde, at mi poradi, jake lepsi "coillovers" by doporcili. Ja s autem nejezdim na okruh a ani nebudu, ale obcas s nim vyjedu na zapadle ROZBITE okrsky. Tam ale na hrbolech auto skace a tancuje do vsech stran jak svina, az mam strach jet rychleji, a proto chci lepsi coilovers. Co by znalci dprucili? O tm, co vse jde na coilovers nastvit jsem cetl, takze me v tomto ohledu nemusie "vzdelavat". Jde mi o rady a zkusenosti s konkretnimi coilovers a proc zrona tyto. A je opravdu takovy rozdil v kvalite a funkci coilovers za 50 tisic (napr. BC Racing ZR) versus za 100 tisic (napr. cesky Protlum Top Race 3)? Penize si doma jeste netsknu, takze cena je pro me take dulezity faktor. Momemntalne nejvice inklinuji k digresivnim BC-Racing (cena kolo 30 tisic).
Predem dky za rady a komentare.
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: lazard a STI (VA 2016)
Já mám na STI 2004 Protlum Race a jsem spokojen (ale nemám s čím porovnávat). Výhodou může být, že jsem to teď po pěti letech nechával repasovat za 12k - některé podvozky repasovat nejdou, takže ta vyšší počáteční investice se může časem umazat.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2905
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: lazard a STI (VA 2016)
Máš nejlepší silniční desky co EBC dělá. Takže na silnici je neutavíš a jejich limitu se nedostaneš. Z mého pohledu za studena brzdily dobře (mám zkušenosti z okruhovými deskami, o který se to říci nedá ). Já bych si je osobně s klidem dal i do civilního auta.
Podvozek - mám standardní BC Racing. Najeto 30k km. Bez problému a funguje dobře. S Protlumem nebo HP se to asi srovnávat nedá, ale za tu cenu je fajn. Rozhodně doporučuji podvozek se stavitelnou tuhostí. Využívám to často a velmi to změní charakter auta, ochotu zatáčet a trakci. De facto používám tři vyzkoušené módy: okruh, okreska, rodina
Podvozek - mám standardní BC Racing. Najeto 30k km. Bez problému a funguje dobře. S Protlumem nebo HP se to asi srovnávat nedá, ale za tu cenu je fajn. Rozhodně doporučuji podvozek se stavitelnou tuhostí. Využívám to často a velmi to změní charakter auta, ochotu zatáčet a trakci. De facto používám tři vyzkoušené módy: okruh, okreska, rodina
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11888
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: lazard a STI (VA 2016)
Pěkně sem sypte další informace!!! Kilometry naskakují a dříve nebo později mě výměna také čeká, tak ať mám trochu přehled o kvalitě, vlastnostech a cenách.
A jinak musím říct, že desky DS2500 fungují naprosto fantasticky a brzdí to skvěle zastudena i zatepla. A to i se sériovými kotouči. Na okreskové ježdění ideál. Subjektivní posun bych viděl tak o plus 30-35% ve srovnání se sériovými brzdami.
A jinak musím říct, že desky DS2500 fungují naprosto fantasticky a brzdí to skvěle zastudena i zatepla. A to i se sériovými kotouči. Na okreskové ježdění ideál. Subjektivní posun bych viděl tak o plus 30-35% ve srovnání se sériovými brzdami.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: lazard a STI (VA 2016)
Ja to s temi brzdami chapu.
Jde o pocit, jaky z toho clovek ma.
V serii se to zakousne a brzdi to dobre uz pri slabsim zaslapnuti brzdoveho pedalu.
Ale jakmile jedes pilu, tak to zacne vadnout a prehriva se to.
Lepsi brzdy pak za studena subjektivne brzdi hure, musis na to dupnout, abys dosahl stejneho brzdneho ucinku, ale nemas sanci je na silnici utavit.
Take to tak ted prozivam s temi HPS.
A dokonce mi obcas i lehce piskaji, coz jsem driv neznal.
Jde o pocit, jaky z toho clovek ma.
V serii se to zakousne a brzdi to dobre uz pri slabsim zaslapnuti brzdoveho pedalu.
Ale jakmile jedes pilu, tak to zacne vadnout a prehriva se to.
Lepsi brzdy pak za studena subjektivne brzdi hure, musis na to dupnout, abys dosahl stejneho brzdneho ucinku, ale nemas sanci je na silnici utavit.
Take to tak ted prozivam s temi HPS.
A dokonce mi obcas i lehce piskaji, coz jsem driv neznal.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: lazard a STI (VA 2016)
To mi pskaji obcas take, ale ne moc. Navic, protoze jsem dal i nove EBC kotouce, ktere jsou od vyroby cele cerne, tak mi asi ta odrena barva mirne ucpala vpredu pity brzdovych trmenu, protoze desky, ikdyz nestojim na bzde, mirne trou o kotuce. V sevise davali auto na zvedak a rekli, ze predni kola mirne drhnou (neotaci se tak snadno jako zadni), tak at to prijedu prlezitostne k nim nechat vycistit (pisty).A dokonce mi obcas i lehce piskaji, coz jsem driv neznal.
Odhaduji, ze na okruh je cekove tvrds nastevelni, protoze to je upraveny rovny alsalt. Ale v cem se pak lisi okreska a rodina? A nastavjes jinak predek a zadek (napriklad predek mekceji a zadek tvdeji, aby mel predek lepsi trakci a lepe zatacel a v tom aby ho zadek podorl tim, ze pujde pi tvrdsim nastaveni snadneji do smyku)?De facto používám tři vyzkoušené módy: okruh, okreska, rodina
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: lazard a STI (VA 2016)
Brzdy- za sebe nemam co doporucit, porad s tim laboruju a nejsem spokojeny. Ted jezdim na DBA kotoucich vpredu i vzadu desky PAGID RSL1 a prestoze jsou k neutahani, tak bych je asi znova nechtel. Brzdi dobre, ale chybi mi ostrejsi nastup. Samozrejme, za studena nebrzdi, za tepla pri jemnem brzdeni piskaj jako krava a dost spini disky. A jsou to zatim nejdrazsi desky, co jsem kupoval (pres 11tis za predni sadu). Priste zkusim ty, co ma ted Dundee- CL breaks RC6. Ty by mely stat cca polovinu a Dundee si je chvali, tak uvidim. Pokud ani to nezabere, tak uz mi asi nebude pomoci a upgradu na AP racing 6ti pistky se nevyhnu.
Podvozek- Mam stejny podvozek jako Augi, Protlum Race. Na moje pouziti perfektne staci, jsem nadseny, jak auto i na rozbitem az hodne rozbitem asfaltu brzdi, drzi, bez problemu zataci, ani jedna naprava nikam neodskakuje... Urcite bych je doporucil- tak nejak si predstavuju, ze by mel zavodni/rally podvozek fungovat. Tuhost mam na 5 bar vsechny ctyri, ted po repasi zvysime na 6 zase u vsech, uvidime, co to udela.
Moc se mi libi to nastaveni tuhosti jako ma Dundee u BC racing. Moznost nastavit tuhost z kabiny bez nutnosti sundavat kola a pouzivat pumpicku (jako to ma muj Protlum) se mi moc libi.
O drazsi verzi Protlumu bych osobne vubec neuvazoval, na moje pouziti by to bylo az moc si myslim. Cenove mezi Protlum Race a Protlum Top Race jsou pak jeste mj. tlumice zn. Ohlins, ty maji taky velmi dobrou povest, ale osobni zkusenost nemam, ani tip na konkretni model.
Podvozek- Mam stejny podvozek jako Augi, Protlum Race. Na moje pouziti perfektne staci, jsem nadseny, jak auto i na rozbitem az hodne rozbitem asfaltu brzdi, drzi, bez problemu zataci, ani jedna naprava nikam neodskakuje... Urcite bych je doporucil- tak nejak si predstavuju, ze by mel zavodni/rally podvozek fungovat. Tuhost mam na 5 bar vsechny ctyri, ted po repasi zvysime na 6 zase u vsech, uvidime, co to udela.
Moc se mi libi to nastaveni tuhosti jako ma Dundee u BC racing. Moznost nastavit tuhost z kabiny bez nutnosti sundavat kola a pouzivat pumpicku (jako to ma muj Protlum) se mi moc libi.
O drazsi verzi Protlumu bych osobne vubec neuvazoval, na moje pouziti by to bylo az moc si myslim. Cenove mezi Protlum Race a Protlum Top Race jsou pak jeste mj. tlumice zn. Ohlins, ty maji taky velmi dobrou povest, ale osobni zkusenost nemam, ani tip na konkretni model.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube