lazard a STI (VA 2016/2017)
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Já jsem také rozladěný z brzd.
Po pěti tisících kilometrech od výměny, mi to po zahřátí kope do volantu.
Na to, že nejezdím okruhy, mi to přijde fakt brzo.
Pomalu se chystám na další výměnu brzd.
Ach jo
Když vidím, kolik toho vydrží brzdy na Erese...to jsou řádově desítky tisíc km.
A chovám se k nim podobně.
Samozřejmě při kontrole na STI prohlédneme i brzdiče.
Po pěti tisících kilometrech od výměny, mi to po zahřátí kope do volantu.
Na to, že nejezdím okruhy, mi to přijde fakt brzo.
Pomalu se chystám na další výměnu brzd.
Ach jo
Když vidím, kolik toho vydrží brzdy na Erese...to jsou řádově desítky tisíc km.
A chovám se k nim podobně.
Samozřejmě při kontrole na STI prohlédneme i brzdiče.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
To ti vydržely dlouho, Dundeemu vydržely 2500km? Myslím. Už jsem to několikrát prezentoval, dej tam japonský Winmaxy a budeš spokojenej. Směs záleží už na tobě. Většina lidí tu myslím jezdí Feroda. Jinak si myslím, že když chceš aby to dobře brzdilo, tak ty desky nevydrží jako u normálního auta.
Chapu, ze kdyz desky nedo drti na kruhu, ze mus rychle zmizi. Ja na okruh ale nejezdim. Na druhe strane, kdyz se jed prijet, tak brzdy take nesrtrim.Já jezdím Ferodo DS2500 a první vydržely skoro 9 tisíc. Druhé pak 4. Za mě 7 je ještě celkem dobrý.
4000km to bylo kvůli 2, Bělá, 1x Sosnová. Na těchto eventech to mizí rychle jak máslo na pánvičce.
Pokud je to tedy tak, ze dobre desky moc dluho nevydrzi, pak pri nakupu dalsich desek bude hlavni faktor nizka cena (dobre brzdeni se samozrejme predpoklada automaticly).
K tem Winmaxum, mas s nimi nejake zkusenosti? A ktere z nich? Napr. pro rally maji typ W3. A co fakt, ze nejsou street-legal?
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Jestli chceš kvalitu, tak Project Mu. Na ty sem neslyšel křivého slova. Samozřejmě, že by to chtělo i odpovídající kotouč. https://www.subarusti.cz/cs/impreza/201 ... -1705.html
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Já mám na Levorgu 4pístky z sti a w3. Oproti originálu brzdí líp a brzdí od studena. Winmaxy jezdí České rallye a v Čechách je prodává Vojta Šajf a sám je má na tom polu co s ním jezdí. Takže bych se na tvým místě rozhodoval mezi w3 a w5. Jestli chceš, tak ti zjistím podrobnosti a doporučení ohledně směsi od něj.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
nasel sem tabulku se smesema, ale cisla dilu na jednotlivy modely nevedou :D
https://www.brzdy.cz/images/Pou%C5%BEit ... rovozu.PNG
https://www.brzdy.cz/images/Pou%C5%BEit ... rovozu.PNG
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Tu já znám, spíš myslím, co by doporučil. Čísla nejsou vše. W3 je, řekl bych, nejlepší civilní a vše co je vejš už by nemuselo mít úplně smysl. Když něco brzdí až od 50 nebo 100°,tak bych s to, pokud někdy jezdím i normálně asi nezkoušel. Ale třeba řekne, že to je v pohodě. To já nevím.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
no zkus se zeptat na dostupnost a ceny.. kdyz to srovnam s DS2500, tak koeficientem je to W5 ale teplotou W3, tak to babo rad. (a ja z tech ferod teda nejsem uplne unesenej, proto sem tu skocil do vlakna ).
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
U brzd by se měla taky řešit brzdovka a ne jenom desky. Měnit každej rok(max) a pokud člověk čeká, že budou ty brzdy kdykoli fungovat, tak jedině Castrol SRF. Bylo mi řečeno, že to je jediná brzdovka co funguje v extrému, taky stojí 10x víc než běžný .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Jestli se Kubo nepletu, tak cena je oproti Ferodu +- stejná ne?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Dušane, podle mě zas tak pomalu nejzdíš, a prostě při takovém tempu ty desky nevydrží víc jak 10tis km. A to nemusíš jezdit na okruh. Podle mě to opotřebení na okruhu nebude víc jak 10% oproti okresce.
S námořníkem souhlasím, neměnit jenom destičky, ale i brzdovky a těsnění kolem pístků. To jsou komponenty, co dostavájí tepelně strašně moc zabrat. U STi jsou pístky tuším duralové, a většinou vypadají dobře, a jdou i relativně dobře zatlačit zpátky. Tak je většina mechaniků nemění, že jsou "dobré". Ale ty gumičky jsou lehce zdeformované, mají horší hranku a přestanou se vracet. Proto doporučuju dělat ty repase častěji. Zrovna teď mám auto na servisu, kde se po dvou letech dělají těsnění pístků, výměna kapaliny (nezkoušel jsem žádnou specialní, dávám obyčejnou DOT4, brzdy mi kolikrát hořely a pedál nikdy nezměknul. Všichni to doporučují, ale jel jsem s jedním autem, co mělo motul, a necítil jsem rozdíl).
Bushmane, pokud se dobře pamtuju, tak si nedával nové tesnění kolem pístků, takže by to mohlo být tím a nebo jsou v háji už silentbloky v ramenech. Většinou brzdy jako takové jsou na vině málokdy, a pokud se klepání vrátí tak brzy po výměně, tak bych to viděl na problém jinde.
S námořníkem souhlasím, neměnit jenom destičky, ale i brzdovky a těsnění kolem pístků. To jsou komponenty, co dostavájí tepelně strašně moc zabrat. U STi jsou pístky tuším duralové, a většinou vypadají dobře, a jdou i relativně dobře zatlačit zpátky. Tak je většina mechaniků nemění, že jsou "dobré". Ale ty gumičky jsou lehce zdeformované, mají horší hranku a přestanou se vracet. Proto doporučuju dělat ty repase častěji. Zrovna teď mám auto na servisu, kde se po dvou letech dělají těsnění pístků, výměna kapaliny (nezkoušel jsem žádnou specialní, dávám obyčejnou DOT4, brzdy mi kolikrát hořely a pedál nikdy nezměknul. Všichni to doporučují, ale jel jsem s jedním autem, co mělo motul, a necítil jsem rozdíl).
Bushmane, pokud se dobře pamtuju, tak si nedával nové tesnění kolem pístků, takže by to mohlo být tím a nebo jsou v háji už silentbloky v ramenech. Většinou brzdy jako takové jsou na vině málokdy, a pokud se klepání vrátí tak brzy po výměně, tak bych to viděl na problém jinde.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
jak sem rikal, bud sem slepej nebo dily a cenovky nevidim nikde ;fnámořník píše:Jestli se Kubo nepletu, tak cena je oproti Ferodu +- stejná ne?
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Neco kolem 7 jsem myslím dával. Na https://www.brzdy.cz/ jsou i na fcb.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
No super, teraz som si uvedomil, ako to citam, ze mi tie pohlavne organy v autorizaku mozno nevymenili po 2 rokoch (kontrola po 4r) brzdovku. Na fakture to nie je.námořník píše:U brzd by se měla taky řešit brzdovka a ne jenom desky. Měnit každej rok(max) a pokud člověk čeká, že budou ty brzdy kdykoli fungovat, tak jedině Castrol SRF. Bylo mi řečeno, že to je jediná brzdovka co funguje v extrému, taky stojí 10x víc než běžný .
Ja som si to vobec neuvedomil. Ale ked pozeram na fakturu po 2rocnej prehliadke, tam to tiez nie je.
A pride mi divne, ze by takyto material mali zahrnuty v cene prehliadky, ked oleje a odmastovace maju vzdy zvlast.
Idem pozriet do servisnej knizky ...
A aby som nebol OT, tak ano - Dusan jazdi ako dabel