lazard a STI (VA 2016/2017)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2017)
Pěkný, to jsou ty správný, průchozí. Koukal jsem na Levorga a v cz maj jenom na každý okno, takže jsou u B sloupku jakoby rozdělený . A to se mi nelíbí. Tohle je ok. Když máš zavřený okna, je hluk velkej?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: lazard a STI (VA 2017)
I ty moje, jsou uprostřed rozdělené, každé dveře Maj svůj deflektor. Když jsou dveře zavrené, já jsem žádný hluk od deflektoru neslyšel, bo výfuk mi řve více. Zítra se na ten hluk více soustředím.
Naposledy upravil(a) lazard dne ned čer 14, 2020 10:14 pm, celkem upraveno 1 x.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2017)
Ale já myslím tohle. Ty máš ten sloupek schovanej. Navazuje ti to na sebe.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: lazard a STI (VA 2017)
Hledal jsem a vypada to, ze original Subaru se pro Levrga nedelaji ten typ, co mam ja, coz je divne. Nicmene na eBay prodavaji ne orignal, ale vypadaji velmi podbne, jako ty moje. Napr. zde:
https://www.ebay.com/itm/For-Subaru-Lev ... 2476512763
https://www.ebay.com/itm/For-Subaru-Lev ... 2476512763
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2017)
Podle obrázku 5 to vypadá, že je ten sloupek taky nezakrytej
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: lazard a STI (VA 2017)
To co tam je na 5. obraku podle mne neni to co prodavaji. Vizualne vypadaji tato stejne, jako ty moje.
Na 3. obazku na 2. plexi zleva je videt ta hrana, ktera se dava na roh dveri a na druhych dveri taky a tim se slupek plne zakryje.
Je samozrejme mozne se jich na to zeptat.
Na 3. obazku na 2. plexi zleva je videt ta hrana, ktera se dava na roh dveri a na druhych dveri taky a tim se slupek plne zakryje.
Je samozrejme mozne se jich na to zeptat.
Naposledy upravil(a) lazard dne pon čer 15, 2020 1:08 pm, celkem upraveno 1 x.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2017)
Meli by je v Německu mit. Průchozí, tak se optam tam. Sice stojí 150, ale co
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: lazard a STI (VA 2017)
Vazeni kolegove,
dnesek byl hekticky den.
Zacnu vsak vcerejskem, to jsem zacal s vymenoou tlumicu. Praci na zadni naprave jiz trochu znam, protoze jsme si menil stabik a kosti, takze vymena zadnich tllumicu, vcetne stavitelnych zadnich spodnich ramen probehla vcera podle planu.
Dnes jsem mel vymenit tlumice vepredu. Jednak, nesly mi vyndat ty stare, tak podle pravidla, co nejde silou, jde jeste vesti silou, jsem upinaci srouby vymlaitl a tim ale na nekterych z nich znicil zavit. To se ale da resit, zitra zajdu do Subaru servisu a koupim/objednam nové srouby. Vetsi problem byl ten, že se mi na leve strane uplne nahore "vyvalilo" ven cele uchyceni, Neznaly situace jsem si rikal, ze jsem pjdeli. Pak me napadlo pozadat o radu "pritele na telefonu". A tak volam Standovi (zhor), ktery mi to nebere, asi ze nezna moje cislo. Tak mu pisu SMS, ze to jsem ja (bracha Pavel ) a potrebuju okamzite radu - STI je na zvedaku. Pak mi obratem Stranda zavolal, tak jsme mu popsal o co jde a on mi rekl nejake rady, ja jsem ho ale poprosil, jestli by neslo, ze by prijel a Standa rekl ze jo (ze Sumperku do Olomouce). Pak Standa dorazil a znaly situace mi pomohl a opet funguje pravidlo, co nejde silou, jde jeste vetsi silou a "vyvalene" uchyceni kola se podarilo natlacit zpet. Ze je to tak jednoduche jsem nevedel. Pak jsme provizorne namontovali predni tlumice, tak abych mohl s autem na noc zajet do garaze (vse jsem delal venku), protoze ma pres noc zase hodne prset. Cili tlumice jsou namontovane, ale jeste budu muset objednat ty srouby a pak je nainstaluju naostro.
Takze zaverem chci jen podekovat Standovi (zhor). Dik.
dnesek byl hekticky den.
Zacnu vsak vcerejskem, to jsem zacal s vymenoou tlumicu. Praci na zadni naprave jiz trochu znam, protoze jsme si menil stabik a kosti, takze vymena zadnich tllumicu, vcetne stavitelnych zadnich spodnich ramen probehla vcera podle planu.
Dnes jsem mel vymenit tlumice vepredu. Jednak, nesly mi vyndat ty stare, tak podle pravidla, co nejde silou, jde jeste vesti silou, jsem upinaci srouby vymlaitl a tim ale na nekterych z nich znicil zavit. To se ale da resit, zitra zajdu do Subaru servisu a koupim/objednam nové srouby. Vetsi problem byl ten, že se mi na leve strane uplne nahore "vyvalilo" ven cele uchyceni, Neznaly situace jsem si rikal, ze jsem pjdeli. Pak me napadlo pozadat o radu "pritele na telefonu". A tak volam Standovi (zhor), ktery mi to nebere, asi ze nezna moje cislo. Tak mu pisu SMS, ze to jsem ja (bracha Pavel ) a potrebuju okamzite radu - STI je na zvedaku. Pak mi obratem Stranda zavolal, tak jsme mu popsal o co jde a on mi rekl nejake rady, ja jsem ho ale poprosil, jestli by neslo, ze by prijel a Standa rekl ze jo (ze Sumperku do Olomouce). Pak Standa dorazil a znaly situace mi pomohl a opet funguje pravidlo, co nejde silou, jde jeste vetsi silou a "vyvalene" uchyceni kola se podarilo natlacit zpet. Ze je to tak jednoduche jsem nevedel. Pak jsme provizorne namontovali predni tlumice, tak abych mohl s autem na noc zajet do garaze (vse jsem delal venku), protoze ma pres noc zase hodne prset. Cili tlumice jsou namontovane, ale jeste budu muset objednat ty srouby a pak je nainstaluju naostro.
Takze zaverem chci jen podekovat Standovi (zhor). Dik.
Naposledy upravil(a) lazard dne čtv čer 18, 2020 9:12 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: lazard a STI (VA 2017)
Nemáš zač, zrovna ses trefil do dne, kdy nebyl problém přijet. Tam šlo o to, že se ta těhlice vyvalila trošku do boku, takže ji přícil silentblok tyčky řízení a musel se přetlačit zpátky. Nic zásadního, podle původního telefonátu jsem měl strach o poloosu, ale té nic nebylo.
No ještě uvidíš jak s těma výškama, auto vypadá docela nízko. A snad se podaří aji udělat nějak geometrie. Ten rozběh zadních kol je docela velkej, ale kdyžtak si dáš stejnou sbíhavost předních kol, a bude to v klidu. Ale to se vyřeší, s toho strach nemám. Prvně udělat výšky, a potom naladit geomku. Jo a ty výšky měř v garáži, která je rovnější než ta dlažba venku.
No ještě uvidíš jak s těma výškama, auto vypadá docela nízko. A snad se podaří aji udělat nějak geometrie. Ten rozběh zadních kol je docela velkej, ale kdyžtak si dáš stejnou sbíhavost předních kol, a bude to v klidu. Ale to se vyřeší, s toho strach nemám. Prvně udělat výšky, a potom naladit geomku. Jo a ty výšky měř v garáži, která je rovnější než ta dlažba venku.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2017)
Konec dobrý, všechno dobrý . Do budoucna taky přemýšlím o tlumičích, ale odrazuje mne snížení výšky u Levorga min o 2,5 cm.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: lazard a STI (VA 2017)
Chápu naprosto, co tě vyděsilo. Ono to vypadá hrozně dramaticky, když se těhlice vyvěsí do boku. Hlavně, že to dobře dopadlo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: lazard a STI (VA 2017)
Pisu report o tom, ze jiz mam dane nove tlumice, KW V3. Diky tomu si auto sedlo o 1 cm nize (je to nejvyssi mozne nastaveni), coz jeste jde.
Daval jsem soucasne dozadu i nova spodni stavitelna ramena Whiteline. Chtel jsem dnes na geometrii, ala "muj" pneuservis zrovana dela upgarde geometrie a je nefunkcni a v Subaru maji volno az pristi patek, takze do té doby bych nemel jezdit.
Byl jsem se jiz vsak mirne projet a dulezite je, ze tlumice pri jizde po hrbolech nejsou tvrdsi, nez origo a zda se mi, ze jsou mekci, coz je presne to, co jsem chtel. Da se nastavit samostatne pomala komprese a pomaly odskok (pomalost se vztahuje k rychlosti pohybu tlumice nahoru a dolu, coz je kdyz auto brzdi, akceleruje a zataci), s tim jsem jeste ale nic nezkousel a mam tam ted tovarni nastaveni. Rychla komprese, pro to, kdyz se najede na hrbol, nastavitelna neni, ale ventily uvnitr tlumicu jsou nastvene tak, ze pri rychlem pohybu tlumice (kdyz se najede na hrbol), se uplne otevreou a tim je tlumic mekky a dobre filtruje nerovnosti. Primo v manualu je napsane, ze toto je tzv. digresivni chovani tlumice. Spodni sroubeni, nadobky s olejem a cely spodek tlumicu jsem nastriuklal Dinitrolem, tak snad to neco vydrzi.
Komprese se nastavuje na spodku tlumicu a odskok na vrchu. Pristupnost dolniho nastevni je vsak velmi spatna, coz vidim jako negativum, ale nastvit se to da.
Puvodne jsem mel na zadku dosti velky odklon (jako nalozena Tatra). Ted jsem to naslavil jen nejak od oka (ale neni to tak rozcaple, jak bylo) a uz ted jde poznat, ze auto mnohem hbiteji zataci. Chci pak na zadku odklon nastavit na -0.5 stupne a sbihavost na 0 vpredu i vzadu.
Nize jsou fotky novych tlumicu jiz danych do auta. Nejdrive predek a pak zadek. Na tom zadku jiz jde videt i to spodni rameno a zadek z jineho pohledu je na 3. obrazku. Na rameni vpravo jde videt ten sroub a vyosena podlozka, kterym se steluje odklon kola. Take jde videt, jak je vyfuk rezavy - s tim jsme ted nic nedelaal, ale neco s tim urcite udelam.
A na poseldni fotce je cele auto, ktere jsem pri te prilezitosti umyl - jdou tam videt i nove nainstalovane deflektory na vrchu dveri.
Jo, a také mi už došlo to šidítko do pasu, čili už můžu použít i ten ctyrbod. V subaru mi řekli, že čidlo airbagu je v předním nosníku a o funkci airbagu pouze když je zaply pás se nezmínili.
Daval jsem soucasne dozadu i nova spodni stavitelna ramena Whiteline. Chtel jsem dnes na geometrii, ala "muj" pneuservis zrovana dela upgarde geometrie a je nefunkcni a v Subaru maji volno az pristi patek, takze do té doby bych nemel jezdit.
Byl jsem se jiz vsak mirne projet a dulezite je, ze tlumice pri jizde po hrbolech nejsou tvrdsi, nez origo a zda se mi, ze jsou mekci, coz je presne to, co jsem chtel. Da se nastavit samostatne pomala komprese a pomaly odskok (pomalost se vztahuje k rychlosti pohybu tlumice nahoru a dolu, coz je kdyz auto brzdi, akceleruje a zataci), s tim jsem jeste ale nic nezkousel a mam tam ted tovarni nastaveni. Rychla komprese, pro to, kdyz se najede na hrbol, nastavitelna neni, ale ventily uvnitr tlumicu jsou nastvene tak, ze pri rychlem pohybu tlumice (kdyz se najede na hrbol), se uplne otevreou a tim je tlumic mekky a dobre filtruje nerovnosti. Primo v manualu je napsane, ze toto je tzv. digresivni chovani tlumice. Spodni sroubeni, nadobky s olejem a cely spodek tlumicu jsem nastriuklal Dinitrolem, tak snad to neco vydrzi.
Komprese se nastavuje na spodku tlumicu a odskok na vrchu. Pristupnost dolniho nastevni je vsak velmi spatna, coz vidim jako negativum, ale nastvit se to da.
Puvodne jsem mel na zadku dosti velky odklon (jako nalozena Tatra). Ted jsem to naslavil jen nejak od oka (ale neni to tak rozcaple, jak bylo) a uz ted jde poznat, ze auto mnohem hbiteji zataci. Chci pak na zadku odklon nastavit na -0.5 stupne a sbihavost na 0 vpredu i vzadu.
Nize jsou fotky novych tlumicu jiz danych do auta. Nejdrive predek a pak zadek. Na tom zadku jiz jde videt i to spodni rameno a zadek z jineho pohledu je na 3. obrazku. Na rameni vpravo jde videt ten sroub a vyosena podlozka, kterym se steluje odklon kola. Take jde videt, jak je vyfuk rezavy - s tim jsme ted nic nedelaal, ale neco s tim urcite udelam.
A na poseldni fotce je cele auto, ktere jsem pri te prilezitosti umyl - jdou tam videt i nove nainstalovane deflektory na vrchu dveri.
Jo, a také mi už došlo to šidítko do pasu, čili už můžu použít i ten ctyrbod. V subaru mi řekli, že čidlo airbagu je v předním nosníku a o funkci airbagu pouze když je zaply pás se nezmínili.
Naposledy upravil(a) lazard dne úte čer 23, 2020 1:39 pm, celkem upraveno 2 x.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: lazard a STI (VA 2017)
Hurááá.
Už aby to bylo komplet i s tou geometrií a aby mohly začít testovací jízdy.
Už aby to bylo komplet i s tou geometrií a aby mohly začít testovací jízdy.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2017)
Koukal jsem že sti si sedne o 1cm,ale Levorg o 2,5 . To už by asi bylo hodně. Ofuky už mám v Německu ve schránce
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat