lazard a STI (VA 2016/2017)
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Tak o dovod viac prist o tri tyzdne na ten zraz
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Za mě vše palec nahoru, jen je myslím škoda, přijít výměnou svodů o typický Subaru brumlavý zvuk. Ale proti gustu každého soudruha žádný dišputát.
Odesláno z mého Redmi Note 9 Pro pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 9 Pro pomocí Tapatalk
WRX 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
S tím bych souhlasil. Pochopil bych, kdyby někdo vytvořil ještě asymetričtější svody, aby ten zvuk byl ještě intenzivnější. Ale potlačit ho ? To je svatokrádež.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Ale já jsem neverici!
A ten nový zvuk je taky dobry. Takový mnohem nalehavejsi. Prostě jako vytunene auto. A do toho piskot a odfukavani sání. To vše ale jen při větším seslapnuti plynu. Při jízdě na pohodu to je tiiche jako nějaké Maserati se zavřenými klapkami (ha, ha, ha, kdo jel v Maserati se zavrenymi klapkami?)
A ten nový zvuk je taky dobry. Takový mnohem nalehavejsi. Prostě jako vytunene auto. A do toho piskot a odfukavani sání. To vše ale jen při větším seslapnuti plynu. Při jízdě na pohodu to je tiiche jako nějaké Maserati se zavřenými klapkami (ha, ha, ha, kdo jel v Maserati se zavrenymi klapkami?)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Jj, taky jsem na ně narazil v sobotu v Bruntáli, jsem se za něma táhnul až do Václavova, a tam se mi podařilo sjet na nějakou boční cestu a tím je předjet než dojeli do Rýmařova. Ale aspoň jsem se projel (spíš proletěl) silnicí, po které jsem ještě nikdy nejel. A tam jsem pro změnu potkal nějakou kolonu starých vojenských jeepů. Ale to bylo jenom kousek, tak to tolik nevadilo. Zajímavý bylo, že v celým tom pelotonu, muselo být víc auta a motorek jak cyklistů.lazard píše:.. Tak teď jsem se s sti málem pripletl do Závodu míru, který tu teď projel. Těsně před celem peletonu mě policajti oklonili, pak vedlejší ulickami, nikde zádně zábrany, najednou přede mnou jelo plno motorek doprovodu a pak peleton. Ani jsem nevěděl, že se tento závod ještě jezdí. Asi před 30 lety jsem se na něho jel na kole jednou dívat.
Ale zpátky k tématu, pěkně to ladíš.
Stejně dlouhý svody budou asi delší, takže budou aji o trošku těžší. Ale hlavně když ti to jezdí a dělá radost.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Stando,
svody jsou tezsi ne jenom tim, ze jsou stejne dlouhe, ale i maji mnohem vetsi prumer nez origo a origo svody se hned co je to mozne spojuji dohromady, kdezto RCM (at uz equal nebo non-equal) jsou dlouho kazdy zvlast. Cili tezsi urcite jsou, ale take mnohem pruchodnejsi pro vyfukove plyny a o to jde.
svody jsou tezsi ne jenom tim, ze jsou stejne dlouhe, ale i maji mnohem vetsi prumer nez origo a origo svody se hned co je to mozne spojuji dohromady, kdezto RCM (at uz equal nebo non-equal) jsou dlouho kazdy zvlast. Cili tezsi urcite jsou, ale take mnohem pruchodnejsi pro vyfukove plyny a o to jde.
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1280
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Tak nakonec vsechno z jedne vody nacisto, super. Zni to velmi dobre, ty dily mozna az dost naddimenzovany na to, na jakym vykonu to nakonec nechali. O to lip a dyl by to melo vydrzet, uzivej!
At te nekdo nahraje na kratky video v prujezdu at si poslechnem zvuk
At te nekdo nahraje na kratky video v prujezdu at si poslechnem zvuk
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Koukám, že původní na autě zůstaly už jen plechy.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Dušane udělej nějaký fotky, ať si ty svody nemusím představovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1280
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
fotky spodku motoru uz se mu ted budou delat blbe, takze leda takhleVDC píše:Dušane udělej nějaký fotky, ať si ty svody nemusím představovat.
https://www.subarusti.cz/cs/subaru/impr ... m-943.html
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Krásně si to kluk ladí.
To já budu, obávám se, řešit fouklé těsnění pod hlavou.
To já budu, obávám se, řešit fouklé těsnění pod hlavou.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Kubo díky za odkaz, to mi v podstatě takhle stačí, už si to umím představit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Otec hrával v České filharmonii na lesní roh, podobné věci jsme mívali doma častostrider píše: fotky spodku motoru uz se mu ted budou delat blbe, takze leda takhle
https://www.subarusti.cz/cs/subaru/impr ... m-943.html
Odesláno z mého Redmi Note 9 Pro pomocí Tapatalk
WRX 2003
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1280
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
I tenhle pozoun bude hezky hrat ...... sousedum na nervy :DDgeraltos píše:Otec hrával v České filharmonii na lesní roh, podobné věci jsme mívali doma často
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Ano fotilo by se to blbe, protoze ze spodu je dany plastovy kryt a se shora jdou vide jen malo.
Diky Kubo za rychly odkaz. Ano, to jsou ony. Uz se mi ale tak nelesknou, protoze jsou cele omotane termopaskou.
A diky tomu, ze jsou stejne dlouhe, velky rachot to pravdu nedela. Myslim, ze maji prumer 3 palce (76 mm), stejne tak jako cely vyfuk, vcetne downpipe, cili poradne ROURY!
Take jsme se upravce ptal, jestli je relavantni, abych si daval dodaecny budik na teplotu oleje, ktery auto v prginalu nema. Bylo mi recen, ze na telotu ani neni trabe, ale spise na tlak oleje. Pri funci motoru dochazi k uniku kleje, zvaste kdyz je motor tuneny a mene oleje (a tim mens tlak oleje) pak meze zpusbit bordel. Rikal, ze jsem mel pod mezchladicem maly unik oleje (to je py normalni) a ze se tomu da i najak tecnicky zabranit a ze nelepsi je pro to nejaky separator (jakasa soustava promyslenych hadicek dosti slozita na instalaci), ktery je mnohem lepsi nez zachytna nadoba (catch can), ktera se da bezne koupit a instalovat.
Upravce taky zduraznoval, at do toho liju vyhradne a jen 100 oktanu a ne 95 oktanu, coz jsem na stridacku delal a je psane i v navodu, ze se muze uzit i 95 oktanu. U turbo motoru, hlavne pak kdyz turbo po naladeni dava vetsi tlaky nez normalne, vsak s rostoucim talkem muze s vetsi pravdepodobnosti dochazet k nechtenym detonacim pokud se uzije malooktanovy benzim. Cili do turba jen 100 oktanu!
A k tomu namerenem vykonu, upravce take rikal, ze ruzne brzdy nameri ruzne vykony a kroutaky. Ta brzda, na ktere to bylo merene pry je jedna z nejlepsich v CR. Chci tim rici to, ze na jine bzde by bylo mozna zmerene vice.
Pro me je to neco, co dava motor zase "vice do pohody" a umoznuje ho tim dale ladit.
To je vse, vic uz nevim. Snad jen to, ze upravce byl Hajsel Motorsport!
Diky Kubo za rychly odkaz. Ano, to jsou ony. Uz se mi ale tak nelesknou, protoze jsou cele omotane termopaskou.
A diky tomu, ze jsou stejne dlouhe, velky rachot to pravdu nedela. Myslim, ze maji prumer 3 palce (76 mm), stejne tak jako cely vyfuk, vcetne downpipe, cili poradne ROURY!
Presne tak, kazdy soudruh at se rozhodne, jak chce. Ryzi Subaru to vsak diky svemu pohonu je porad.a mě vše palec nahoru, jen je myslím škoda, přijít výměnou svodů o typický Subaru brumlavý zvuk. Ale proti gustu každého soudruha žádný dišputát.
Ano, na srazu na Vsemine budu.Tak o dovod viac prist o tri tyzdne na ten zraz
A si predstav, ze ja mam vse naladene s puvodnim motorem (zadne kovane dly) a s puvodnim tesnenim. Podle upravce to vsak neni zadny problem, pokud se da pozor na dobre chlazeni a mazani. Z tohoto duvodu jsem s vybral ty svody se sejnou delkou (zatezji vsechny valce stejne) a navic tam ma i to dodatecne chlazeni 4. valce, ktery je chlazeny nejhure. Navc, jsi drive jsem si do aa dal siroky vodni chladic Mishimoto a externi olejovy chladic s termostatem, opet Mishimoto.To já budu, obávám se, řešit fouklé těsnění pod hlavou
Take jsme se upravce ptal, jestli je relavantni, abych si daval dodaecny budik na teplotu oleje, ktery auto v prginalu nema. Bylo mi recen, ze na telotu ani neni trabe, ale spise na tlak oleje. Pri funci motoru dochazi k uniku kleje, zvaste kdyz je motor tuneny a mene oleje (a tim mens tlak oleje) pak meze zpusbit bordel. Rikal, ze jsem mel pod mezchladicem maly unik oleje (to je py normalni) a ze se tomu da i najak tecnicky zabranit a ze nelepsi je pro to nejaky separator (jakasa soustava promyslenych hadicek dosti slozita na instalaci), ktery je mnohem lepsi nez zachytna nadoba (catch can), ktera se da bezne koupit a instalovat.
Upravce taky zduraznoval, at do toho liju vyhradne a jen 100 oktanu a ne 95 oktanu, coz jsem na stridacku delal a je psane i v navodu, ze se muze uzit i 95 oktanu. U turbo motoru, hlavne pak kdyz turbo po naladeni dava vetsi tlaky nez normalne, vsak s rostoucim talkem muze s vetsi pravdepodobnosti dochazet k nechtenym detonacim pokud se uzije malooktanovy benzim. Cili do turba jen 100 oktanu!
Upavce mi rkal, ze ladi "on safe side" - s ohledem na zivonost. Urcite by to slo naldit na vic, nejspis vetsm tlakem turba, ale to by as dlouho nevydrzelo. Ptal jsem se take, jestli jeste jde s autem neco delat, aniz by se lezlo do motoru (kovane dily, lepsi teseni po halvu, pevnostni stefty), aniz by to vystrelilo do vesmiru. Rikal, ze ano. Konkrtne vetsi turbo a vstriky. S tim se pak muze jit na 400 hp a nejakych 530-540 Nm. Hlavne ten kroutak je limitujici, protoze vesti kroutak pry ten motor v originalnim stavu nesnese. Poznamka - vykon se pocita z kroutaku a otacek motoru. Cili, vetsi turbo a vstriky si delam priste az naserim zase nejake chehtaky (uz ted ale jenom piju vodu a jim chelba s maslem - jo, muzu si odpustit o maslo ). Mozna tam dam i turbo vetsi, nez bude se seriovym motorem treba (turbo nepojede naplno), at pozdeji, kdyz bude treba jit do motoru, nebdu muset kupovat zase dalsi vetsi turbo.ty dily mozna az dost naddimenzovany na to, na jakym vykonu to nakonec nechali.
A k tomu namerenem vykonu, upravce take rikal, ze ruzne brzdy nameri ruzne vykony a kroutaky. Ta brzda, na ktere to bylo merene pry je jedna z nejlepsich v CR. Chci tim rici to, ze na jine bzde by bylo mozna zmerene vice.
Je to know-how, ktere maji z USA. Uz to ale delaji i jine fmy v cizine. Jde o to, ze (strojvy preklad z anglictny) "... navrženo tak, aby se zbavilo „mrtvého bodu“ průchodu chladicí kapaliny, který je umístěn nad 4. válcem. Tato sada v zásadě umožňuje, aby chladicí kapalina procházela průchodem 4. válce a recirkulovala kolem chladicího systému. Co to dělá, je vyvážení teplot válců, což zase umožňuje rovnoměrnější mapu paliva a časování na voze. Takže nyní, když všechny 4 válce běží podobné teploty, to pomůže snížit klepání a detonaci válce. Tato sada je testována na brzdě a je prokázáno, že funguje !!"Dodatecne chlazeni 4. valce je zajimave!
Pro me je to neco, co dava motor zase "vice do pohody" a umoznuje ho tim dale ladit.
To je vse, vic uz nevim. Snad jen to, ze upravce byl Hajsel Motorsport!