Cliffer a jeho 3.0R Démon
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1752
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Jo, mám z toho radost jak to prokouklo. celkově jsem Démonovi od koupě dal takovou první čistě estetickou údržbu. Zítra jedem směr Morava, tak snad až se vrátíme to nebude zas moc zadělaný
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Máš to pěkný a příběh pobavil
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Tade super. Taky jsem se zasmál
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1752
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Ač jsem zde mlčel, na autě se pracovalo. S Vláďou jsme si dali před týdnem hezký 14ti hodinový PIT stop u něho doma. Rozkaz zněl jasně: 1) vyřešit nefunkční zásuvku u tažného a 2) propojit a rozběhat měchy.
1) Zásuvka - když už tak už, takže vodotěsná a do nárazníku. Jelikož to bylo malinko na rychlo, tak nakonec slovo dalo slovo s Jechym a on mě daroval jeho 13 pin vodotěsnou zásuvku. Takže stávající vyzkratovanou 7 pin šmiknout, dotáhnout zbylé dráty co chyběly do 13 pinu a zapojit. Jelikož se následně plánovali měchy, tak se začalo s rozebíráním kufru z gruntu. Každopádně pro zásuvku byla zásadní pravá strana. No jelikož to byla práce titěrná a zdlouhavá, nefotil jsem ale zabralo nám to valnou většinou dne. Každopádně nakonec se dílo podařilo, i s redukcí na standard 7 pin zásuvku. Výsledek je následující: Bohudík všechno funguje a plody naší práce byly patrné tento víkend, kdy se Démon činil a odtáhli jsme plný vozík bordelu do sběrného dvora. 2) Měchy - příprava od předsedy udělána (za což mu ještě jednou obrovský dík! ), materiál a montáž měchů včetně propojení v exteriéru bylo zas připraveno za pomoci kamaráda. Zbývalo "jen" propojit elektriku, vzduch a usadit kompresor a budík manometru s tlačítkem. Sice jsme začínali pozdě, ale stále bylo odhodlání (za což Vláďovi taky děkuju, protože mě později opustilo ).
Když to vezmu od předu. Budík se dal do interiéru, aby nehyzdil, usadit pouze na jedno místo - vlevo pod volantem (foto až na konci). Když se odmontovala krytka tak už tam byl oválný výřez na budík jak kdyby s nějakým Džaponcí počítali. Problém byl, že tlačítko se do výřezu už nevešlo. Takže sice nerad ale muselo se říznou do plastu, bohodík, nic pohledového.
Elektro instalace byla vymyšlena takto: kompresor se napojí na vedení pro zásuvku 12V v kufru a bude ovládán přes relé, do kterého bude posílat tlačítko signál. Impuls pro tlačítko se bral z kabelu pro zásuvku před voličem. Respektive se zlodějkoval z kabelu, který už byl zlodějkou napojený právě na kabelu pro zásuvku . Vedení se táhlo pod volantem do tlačítka a pak se prahem táhlo až na levou stranu kufru.
Stejným stylem (prahem) se vedl i vzduch. Bohužel se musel vésti 2x protože schéma je: kompresor -> spínač -> měchy (samozřejmě s odbočkou do manometru).
Následně se musel uložit kompresor. Zde jsem již ztratil sílu, ale Vláďa podržel! Byl jsem připraven obětovat kompresoru levou kapsu v kufru. Sice jsme nedodrželi doporučení, aby byl kompresor ve vodorovné poloze, ale prostě bychom ho tam nenacpali. Navíc bude pracovat pouze sporadicky, tak to snad nevadí. Kompresor je chycený do plastu a kapsa je prořízlá do dutiny, kudy přichází spínací kabel a vzduch.
Po namontování vše frčelo, pouze utíkal vzduch v T-spojce u manometru. V tu chvíli bylo kolem 23:50 a mě čekala ještě cesta z Plzně domů do Prahy. Tak jsme to ukončili. Tento problém jsem již lehce vyřešil tuto sobotu, kdy jsem vyměnil kus hadičky za více ohebnou a hlavně delší, aby se v "T" tak nepříčil. Nafoukat do jde, jen mám asi ještě únik v kufru na Tčku. Na to jsem už opět v sobotu čas neměl.
Chybí ještě namontovat na kompresor vzduchový filtr. To jsme nepochopil jak propojit, tak se za kamarádem odborníkem ještě stavím aby poradil a případně mrknem na tu těsnost. Každopádně měchy už považuji za prakticky vyřízené Tímto je Démon prakticky připraven na Skandinávii. Ještě jsme tento pátek s přítelkyní přezuli na plnotučný pneu (a musím jí pochválit, že se zhostila heverování a šlo jí to náramně). Přezul jsem už teď, protože se konečně dotáhnul i zápis pneu+ráfků do TP
1) Zásuvka - když už tak už, takže vodotěsná a do nárazníku. Jelikož to bylo malinko na rychlo, tak nakonec slovo dalo slovo s Jechym a on mě daroval jeho 13 pin vodotěsnou zásuvku. Takže stávající vyzkratovanou 7 pin šmiknout, dotáhnout zbylé dráty co chyběly do 13 pinu a zapojit. Jelikož se následně plánovali měchy, tak se začalo s rozebíráním kufru z gruntu. Každopádně pro zásuvku byla zásadní pravá strana. No jelikož to byla práce titěrná a zdlouhavá, nefotil jsem ale zabralo nám to valnou většinou dne. Každopádně nakonec se dílo podařilo, i s redukcí na standard 7 pin zásuvku. Výsledek je následující: Bohudík všechno funguje a plody naší práce byly patrné tento víkend, kdy se Démon činil a odtáhli jsme plný vozík bordelu do sběrného dvora. 2) Měchy - příprava od předsedy udělána (za což mu ještě jednou obrovský dík! ), materiál a montáž měchů včetně propojení v exteriéru bylo zas připraveno za pomoci kamaráda. Zbývalo "jen" propojit elektriku, vzduch a usadit kompresor a budík manometru s tlačítkem. Sice jsme začínali pozdě, ale stále bylo odhodlání (za což Vláďovi taky děkuju, protože mě později opustilo ).
Když to vezmu od předu. Budík se dal do interiéru, aby nehyzdil, usadit pouze na jedno místo - vlevo pod volantem (foto až na konci). Když se odmontovala krytka tak už tam byl oválný výřez na budík jak kdyby s nějakým Džaponcí počítali. Problém byl, že tlačítko se do výřezu už nevešlo. Takže sice nerad ale muselo se říznou do plastu, bohodík, nic pohledového.
Elektro instalace byla vymyšlena takto: kompresor se napojí na vedení pro zásuvku 12V v kufru a bude ovládán přes relé, do kterého bude posílat tlačítko signál. Impuls pro tlačítko se bral z kabelu pro zásuvku před voličem. Respektive se zlodějkoval z kabelu, který už byl zlodějkou napojený právě na kabelu pro zásuvku . Vedení se táhlo pod volantem do tlačítka a pak se prahem táhlo až na levou stranu kufru.
Stejným stylem (prahem) se vedl i vzduch. Bohužel se musel vésti 2x protože schéma je: kompresor -> spínač -> měchy (samozřejmě s odbočkou do manometru).
Následně se musel uložit kompresor. Zde jsem již ztratil sílu, ale Vláďa podržel! Byl jsem připraven obětovat kompresoru levou kapsu v kufru. Sice jsme nedodrželi doporučení, aby byl kompresor ve vodorovné poloze, ale prostě bychom ho tam nenacpali. Navíc bude pracovat pouze sporadicky, tak to snad nevadí. Kompresor je chycený do plastu a kapsa je prořízlá do dutiny, kudy přichází spínací kabel a vzduch.
Po namontování vše frčelo, pouze utíkal vzduch v T-spojce u manometru. V tu chvíli bylo kolem 23:50 a mě čekala ještě cesta z Plzně domů do Prahy. Tak jsme to ukončili. Tento problém jsem již lehce vyřešil tuto sobotu, kdy jsem vyměnil kus hadičky za více ohebnou a hlavně delší, aby se v "T" tak nepříčil. Nafoukat do jde, jen mám asi ještě únik v kufru na Tčku. Na to jsem už opět v sobotu čas neměl.
Chybí ještě namontovat na kompresor vzduchový filtr. To jsme nepochopil jak propojit, tak se za kamarádem odborníkem ještě stavím aby poradil a případně mrknem na tu těsnost. Každopádně měchy už považuji za prakticky vyřízené Tímto je Démon prakticky připraven na Skandinávii. Ještě jsme tento pátek s přítelkyní přezuli na plnotučný pneu (a musím jí pochválit, že se zhostila heverování a šlo jí to náramně). Přezul jsem už teď, protože se konečně dotáhnul i zápis pneu+ráfků do TP
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Jirka celou dobu napnutej jak kšandy
Tak hlavně že se nakonec zadařilo jsem zvědavej jak to bude fungovat až vyřešíš ten únik.
Tak hlavně že se nakonec zadařilo jsem zvědavej jak to bude fungovat až vyřešíš ten únik.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1752
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
No já si myslím, ze jsem to zas někde docvaknul. Protože jsem to nafouknul chvíli to drželo a pak se to vyfouklo. V předu jsem nic neslyšel, takže predpokládám že to bude v zadu, jak jsem to propojoval...
Námořník: no sorry, chtěl jsem to mít s happy endem, tak jsem dával až teď
Námořník: no sorry, chtěl jsem to mít s happy endem, tak jsem dával až teď
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Hezký. I tto umístění manometru s tlačítkem.
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2174
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Moc pěkný. Ještě není od věci mít ve vzduchovém systému vysoušeč, jen případný námět na budoucí vylepšení.
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Já tam vysoušeč žádnej nemám a funguje to bez toho. Respektive do těchhle nízkotlakejch systémů se vysoušeč standardně nedává Tome.
Tade paráda !! Vůbec se nedivím, že jste se na tom s Vláďou takhle zasekli. Dělali jste samý kraviny, na kterejch se stráví spoustu času. Jste šikovní !!
Ten kompresor je nějakej od toho tvýho kámoše ?
Tade paráda !! Vůbec se nedivím, že jste se na tom s Vláďou takhle zasekli. Dělali jste samý kraviny, na kterejch se stráví spoustu času. Jste šikovní !!
Ten kompresor je nějakej od toho tvýho kámoše ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2174
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Tak jasně že to funguje, jen životnost kompresoru se tím zkracuje...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
No to možná jo. Tak holt ho jednou za 15 let vyměníš...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Tome - Parabole, já tomu teda prd rozumim (a tím bych asi měl skončit ) ale když vzduch nejde ze systému ven skrz ten kompresor, tedy kompresor vždy jenom saje z okolí aby pumpoval do systému, není to pak jedno? Jako horší pro kompresor bych viděl to, že bude fungovat sporadicky, a v různých/odlišných podmínkách - v létě je to fajn, teplo, sucho, v zime bude v kufru nějaká vyšší vlhkost sama o sobě, zima... to bych viděl jako horší než to, že je o něco vyšší vlhkost v samotném systému.
Jinak, Tome - VDC, jo, jako já se taky nedivim, že to trvalo tak dlouho, jenom to člověka štve, že to neni nic vyloženě složitýho ani velkýho, ale je tam spousta drobností který prostě zabíraj čas. Pokaždý, co jsem se podíval na hodiny, na nich bylo o hodinu víc, a to bylo hrozně demotivující
Jinak, Tome - VDC, jo, jako já se taky nedivim, že to trvalo tak dlouho, jenom to člověka štve, že to neni nic vyloženě složitýho ani velkýho, ale je tam spousta drobností který prostě zabíraj čas. Pokaždý, co jsem se podíval na hodiny, na nich bylo o hodinu víc, a to bylo hrozně demotivující
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Jo jo, Tomáš vždycky pochválí a napíše, že chápe, že to byla drbačka na celej den a pak o vlákno vedle vidím, že zatímco já jsem o víkendu na prašivce akorát vyměnil vejfuk kus za kus, on za tu dobu postavil půl auta
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12