No i když to měříš od středu kola tak stejně připočítáš část zvednutí kolemzhor píše:není lepší měřit ke středu kola? Tak se smaže rozdíl v gumě.
Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Od hrany blatníku ke středu kola je podle mě vzdálenost vždycky stejná
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Souhlas se zhorem. Ne nadarmo je v manuálu střed kola - blatník, protože je to vždy stejný nehledě na disk a pneu...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Přesně tak. Od středu náboje na hranu blatníku je to tak jak to je. To je správně. A můžeš tam mít gumy jaký chceš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Od země k hraně průměrně 77.
Od středu k hraně průměrně 45.
Od středu k hraně průměrně 45.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Tak to pardón asi mi to nějak nedošlo .
Díky za zmeření
Díky za zmeření
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Tak v pátek to byly 2 roky, co jsem si domů přivezla Forýska. Skoro zároveň jsme překročili 200 000 tis km, teda za chvíli bude zase o 1000 více... dle hesla, na LPG člověk vůbec nic neušetří, bo najezdí o to více km (S Legáčem jsem od výměny k výměně oleje jezdila skoro přesně rok, teď 7 měsíců).
A když už bylo auto objednané do servisu na STK, tak toho využilo a hned si navymýšlelo docela velký servis.
Výfuk, který místy držela pohromadě už jen pečlivě obnovovaná stříbrná barva se sice ještě úplně nerozpadal, ale nastal čas výměny.
Začala svítit kontrolka "vyhoďte motor", naštěstí diagnostika ukázala jen knock senzor, jenže se kvůli tomu motor začal chovat divně a z auta je zdechlina. Aby to nebylo tak jednoduché, tak objednaný origo senzor nepřišel včas a na STK by s tím nefunkčním byl problém. Takže oproti svým zásadám mechoš objednal nějaký aftermarket, se kterým má sice špatnou zkušenost, ale že chvíli by to vydržet mohlo... no tak nefungoval ani tu chvíli. Takže nezbylo, než aspoň na STK vzít origo čidlo z jiného motoru a nějak si poradit s nekompatibilními konektory. A pak zase vrátit to staré, takže auto furt nechce jet.
Dnes už bylo správné čidlo na servise, jen musím počkat až budou mít kluci čas. Tak snad se brzy dočkám, že miláček zase ožije a přestane se trápit.
A klasicky olej servis, vyčistit brzdy, zkontrolovat podvozek (pochvala, že je pořád v top stavu a po jarním nástřiku žádná koroze). Nikde žádné vůle, nic co by bylo třeba v dohledné době řešit.
Pak jsme si vymysleli, že by to chtělo jiné (delší) kosti, bo jak je to pozvedané, houpe se to jak nafukovací kánoe na rozvodněné Odře (proč Odra?... bo samé meandry ) . A překostění výrazně pomohlo, je to teď úplně jiné auto.
Ještě bylo v plánu přidat separátor kapalné fáze k LPG, jenže zase problém, že v Itálii ten BRC systém udělali tak dokonale, že na to není se kde připojit, aniž by se to moc pokazilo. Což je vlastně pochvala italským mechanikům a je vidět, že nad tou zástavbou někdo hodně přemýšlel a vyrobil ji precizně. A separátor je slíbený, že ho výrobce přizpůsobí tak, aby připojit šel. Takže tohle časem ještě vylepšíme.
Čerstvě ještě přestalo fungovat dávkování aditiva do LPG... po přednášce o plynu jsem naznala, že to zkontroluju, zas po čase pošteluju... a po kontrolní kontrole, jestli jsem dávkování trefila, jsem zjistila, že to nedávkuje vůbec a nic s tím nenadělám. Předpokládám, že to bude nějaká blbina, ale nechcu se v tom vrtat více, než co mám za úkol dělat. (Pro rýpaly - aditivum nedošlo).
Když jsem zakládala do složky dnešní fakturu, docela mě překvapilo, kolik už se jich nahromadilo. A ne, nebudu to počítat, co mě ta legrace stojí. Stejně tak nepočítám, kolik mě stojí kůň, rybičky, militantní koníčky... úplně v nejhorším místo pozdního sběru budu pít obyčejné jakostní... no asi ne
Jen je mi líto, že jsem o víkendu nestihla udělat žádnou výroční hezkou fotku s krajinkou v podzimním hávu. To ještě napravím a do nějakého lehkého terénu vyjedeme.
Důležité...musím změnit název, ze stříbrného medvěda se nějak stal polární lišák, ale familiárně je to stejně strýko Festr.
A ještě důležitější... auto mi dělá furt radost.
A když už bylo auto objednané do servisu na STK, tak toho využilo a hned si navymýšlelo docela velký servis.
Výfuk, který místy držela pohromadě už jen pečlivě obnovovaná stříbrná barva se sice ještě úplně nerozpadal, ale nastal čas výměny.
Začala svítit kontrolka "vyhoďte motor", naštěstí diagnostika ukázala jen knock senzor, jenže se kvůli tomu motor začal chovat divně a z auta je zdechlina. Aby to nebylo tak jednoduché, tak objednaný origo senzor nepřišel včas a na STK by s tím nefunkčním byl problém. Takže oproti svým zásadám mechoš objednal nějaký aftermarket, se kterým má sice špatnou zkušenost, ale že chvíli by to vydržet mohlo... no tak nefungoval ani tu chvíli. Takže nezbylo, než aspoň na STK vzít origo čidlo z jiného motoru a nějak si poradit s nekompatibilními konektory. A pak zase vrátit to staré, takže auto furt nechce jet.
Dnes už bylo správné čidlo na servise, jen musím počkat až budou mít kluci čas. Tak snad se brzy dočkám, že miláček zase ožije a přestane se trápit.
A klasicky olej servis, vyčistit brzdy, zkontrolovat podvozek (pochvala, že je pořád v top stavu a po jarním nástřiku žádná koroze). Nikde žádné vůle, nic co by bylo třeba v dohledné době řešit.
Pak jsme si vymysleli, že by to chtělo jiné (delší) kosti, bo jak je to pozvedané, houpe se to jak nafukovací kánoe na rozvodněné Odře (proč Odra?... bo samé meandry ) . A překostění výrazně pomohlo, je to teď úplně jiné auto.
Ještě bylo v plánu přidat separátor kapalné fáze k LPG, jenže zase problém, že v Itálii ten BRC systém udělali tak dokonale, že na to není se kde připojit, aniž by se to moc pokazilo. Což je vlastně pochvala italským mechanikům a je vidět, že nad tou zástavbou někdo hodně přemýšlel a vyrobil ji precizně. A separátor je slíbený, že ho výrobce přizpůsobí tak, aby připojit šel. Takže tohle časem ještě vylepšíme.
Čerstvě ještě přestalo fungovat dávkování aditiva do LPG... po přednášce o plynu jsem naznala, že to zkontroluju, zas po čase pošteluju... a po kontrolní kontrole, jestli jsem dávkování trefila, jsem zjistila, že to nedávkuje vůbec a nic s tím nenadělám. Předpokládám, že to bude nějaká blbina, ale nechcu se v tom vrtat více, než co mám za úkol dělat. (Pro rýpaly - aditivum nedošlo).
Když jsem zakládala do složky dnešní fakturu, docela mě překvapilo, kolik už se jich nahromadilo. A ne, nebudu to počítat, co mě ta legrace stojí. Stejně tak nepočítám, kolik mě stojí kůň, rybičky, militantní koníčky... úplně v nejhorším místo pozdního sběru budu pít obyčejné jakostní... no asi ne
Jen je mi líto, že jsem o víkendu nestihla udělat žádnou výroční hezkou fotku s krajinkou v podzimním hávu. To ještě napravím a do nějakého lehkého terénu vyjedeme.
Důležité...musím změnit název, ze stříbrného medvěda se nějak stal polární lišák, ale familiárně je to stejně strýko Festr.
A ještě důležitější... auto mi dělá furt radost.
Naposledy upravil(a) Jackylle dne pon říj 26, 2020 6:53 pm, celkem upraveno 1 x.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
To je psaní, jako z nějaké knihy.
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Hezky, Lucko . Letí to tedy pekelně, ale s Grizzlym určitě příjemně . Tak ať to tak pokračuje dále
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Super. Ať dál dělá radost !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Jo, jak říká Mari, to samé mě ihned po tvé první větě napadlo, letí to fakt neuvěřitelně, strašně...mě připadají tvé počáteční dojmy a otázky zde na forum jako včera, moc nepřeháním.
Staráš se teda odpovědně, fest, on ti to vrací, jak šimlík tak ať z něj máš radost i nadále
Staráš se teda odpovědně, fest, on ti to vrací, jak šimlík tak ať z něj máš radost i nadále
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Šímo...letící čas, ani nevzpomínej. Furt vidím koňošáka jako malé hříbátko a na jaře mu bude 18.
Lego mi zestárlo taky strašně rychle.
Ještě že na mně to nemá vliv a jsem pořád mladá a střelená
Lego mi zestárlo taky strašně rychle.
Ještě že na mně to nemá vliv a jsem pořád mladá a střelená
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Ještě, že tak
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Pěkně, tak ať to jezdí dál!
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Lůcy SG 5 "Silver Grizzly"
Tak hlavně že my nestárneme .
Ať ti dál dobře slouží
Ať ti dál dobře slouží
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat