Stránka 7 z 91

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: stř lis 07, 2018 9:49 pm
od strider
bushman1 píše: Ja se radsi na cenu te Vervy ani nedivam
A to ja zas jo. V appce Pumpdroid si vzdycky najdu, kde je zrovna nejlevnejsi. U me v okruhu 10km je totiz na pumpach rozdil az koruna na litr.. <:-< A kdyz to zkombinuju se slevou koruna na litr na tank kartu, tak uz je to hezky rozdil, co za tu lehkou namahu stoji..

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: stř lis 07, 2018 9:55 pm
od .dundee.
Přesně.

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: stř lis 07, 2018 10:02 pm
od bushman1
Karta objednana. Diky

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: stř lis 07, 2018 10:05 pm
od Fluval
Po přečtení různých názorů, for, apod. ohledně olejů jsem si doma udělal jednoduchý samodomopokus. Koupil jsem ampule na krev, moč, apod. koupil kuličky z ložiska, nalil různé oleje od různých výrobců a viskozit, přidělal na desku a při různých teplotách otáčel a jen laicky měřil čas, kdy kulička přejede z jednoho konce na druhý. Např. při -18 (mražák) což beru jako extrém (na běžné zimní teploty čekám na zimu ;-D ), který tady často sice nezažijeme, ale opotřebení bude největší a tak rozdíl např. mezi 5/30 a 10/60 je až 20 sekund! S názory lidí co rozebírají motory a rozumí olejům a s tímto lajckým pokusem jsem si udělal názor, že 10/60 už nikdy.
10/60 používá člověk (zrovna má rozdělaný závoďák od bmw), který celý život závodí jen pro závody v Dubaji a podobných podmínkách...

Myslím, že bohužel v dobré vůli jsem mohl svému motoru pomoci k poruše tím, že jsem do něj dával 10/60, bohužel často podporované radami zaběhnutých servisů, kteří asi předpokládají, že autům dáváme takovou čočku, že z 5/30,5/40 apod. vypadne z motoru škvarek.
Už to nikdy neudělám. To raději tu 5/xx budu měnit co půl roku.

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: stř lis 07, 2018 10:30 pm
od námořník
bushman1 píše:Karta objednana. Diky
To jsi nemusel, maj ji na každý pumpě.

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 12:26 am
od Mira
Já minulej tejden musel vzít aspoň 15 litrů obyč. 95 abych dojel k Vervě. Motor hlučnej, od spodu to nechtělo jet a po dalnici těch 15 litrů zmizelo hned a cena 35 za litr. Ve štatlu Verva se slevou za 35,40. Trochu jsem byl mimo lejt tam 95 na dědině.

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 7:18 am
od bushman1
Asi zadělám trochu na flame, ale což...

Cca po týdnu se Stíhačkou jsem dnes zase přesedlal do dehtové RS a byl jsem docela překvapen.
Na stejné trase (okrskovky s mnoha zatáčkami a spíše jen krátkými rovnými úseky) ta Oktávka byla subjektivně stejně rychlá jako Stíhačka a nevnímal jsem, že by s tím měla nějaké zásadní problémy.
Je to asi dané tím, že turbo dehet se lépe sbírá z nízkých otáček a pak také tím, že tam nejsou dlouhé rovné úseky, kde by se více ukázal ten stokoňový rozdíl u Stíhačky.
Sice se Oktávka v zatáčkách více hrne ven, ale v rukou zkušeného řidiče by mohla Stíhačku pěkně potrápit.
Byl jsem fakt překvapen, jak to auto umí být rychlé.

Na druhou stranu ta Oktávka je strašně nudná. Jízda nevzbuzuje žádné emoce. Jste sice téměř nejrychlejší na silnici, ale všeho dosáhnete tak nějak instantně a bez velkého úsilí.
Stíhačka u toho nadělá spoustu kraválu a musíte si ten výkon zasloužit. Běžně se mi stává, že se mi po rychlé jízdě klepou ruce, což ze Škodovky neznám.
Zatím každý, koho jsem svezl ve Stíhačce nebo to řídil, vystupoval se zářícími očkami.

Obě auta mi ale dávají smysl pro odlišné aplikace - jedno pro rychlý přesun z A do B a druhé pro zábavu na silnici.

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 7:27 am
od sima
námořník píše:
To jsi nemusel, maj ji na každý pumpě.
Jj já takhle před dávnem si jí náhodně všiml na pumpě a od té doby ji používám,protože stejně furt jezdím jen na benzinu.Verva je znát i v obyč SG forestru a to hodně,to ať si každý říká co chce,tohle téma tu už bylo kolikrát.Jen bohužel zas včil tankuju efectu,omrzelo mě jezdit skrz to do vedlejšího městečka,takže jen příležitostně.

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 7:33 am
od mišus
Já neříkám, že je fauveskodovka je blbá, ale je podle mne dobrá jen na spotřebu ;D boxer a kardan s diferakama je nenahraditelný. Ochcavka te zene že silnice díky spatnymu rozložení váhy, ale to téměř každej ví, subarak úplně každej. Největší sranda třeba je že Libero má šasi, který váží přes 600kg a má radovej motor naležato, na to, že to má necelou tunu je to hodně svižný a taky pak vidíš výrazy těch, který ozavodis a pak čekají že to v zatáčce preklopis, ale ty ani nepribrzdis a metelis dál... a kdo nešetří a má tam c gumy na dodávky, který na Libero patří má jízdní vlastnosti jako víno. To jsem odbočil, ale chtěl jsem tím jen říct, že Subaru fabrice šlo vždy nejvíc o jízdní vlastnosti a dobrej pocit z jízdy.....jsou to prostě super káry, tím neříkám, že jiný automobilky dělaj sracky, ale škoda a VW mne opravdu jdou proti srsti....:D

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 7:49 am
od ladis77
tak ono 100 koni rozdil neni nejak umernej "rychlosti" , STi bude mit vyhodu na okresce, na rovny silnici to nebude "nic moc" markantniho.
na prvni andelku prijel borec ve FF rs vyladenej asi na 400 koni, pri zapisu se nafukoval jak kondom pred prasknutim, jak to vsem natre, pak zaprselo a my mu dali skoro minutu(cca 5km, jelo se tam a zpet), pac mu ta premotorovana predokolka byla k hovnu a s tim bordelem, co natekl z lesa na silnici jel jak prvni jizdu v autoskole ;-D

takze ten rozdil nebude az tak moc. a verim tomu, ze kdyby si do oktavky sedl treba Semerad, ci jakykoliv jinej jezdec rally, tak podela, a nebo hooodne potrapi hodne lidi ve wrx/STi kde se mu zachce

ad andelka 2: minule se jelo jen nahoru, dantastik v evu a cernoch s gt-r byly pryc hned, a dalsich cca 10 lidi byly naskladanejch v cca 1,5 vterine - a taky tam byly seriovy wrx az poladeny STi.

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 7:58 am
od námořník
Určitě tady každej četl test sti kde píše že byl zklamanej do tý doby než přijel na rozbitou silnici. Že tam sti začalo teprve fungovat ;-)

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 8:00 am
od mari75
Oktávka má idiotský turbo efekt, dobrý tak pro puberťáky-na dálnici je asi ok! Potom je tak záludná, že si každý myslí, že muže jet jak závodník F1, jelikož se nedá poznat limit, no a potom je už pozdě ;-D

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 8:00 am
od ladis77
asi tak, cim vic rozmrdana silnice, tim je subaru lepsi a lepsi

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 8:41 am
od bushman1
mari75 píše:Potom je tak záludná, že si každý myslí, že muže jet jak závodník F1, jelikož se nedá poznat limit, no a potom je už pozdě
To jsem chtěl původně také napsat, ale nenapsal.
To auto ti předává minimum informací o dění pod koly. Díky tomu máš subjektivně větší pocit jistoty a víc si dovolíš, protože máš stále dojem, že je vše OK. Ale může to být falešná jistota a letíš ven.
V STI cítíš každý kamínek, jak ti kloužou kola v zatáčce a ze začátku jseš z toho podělanej až za ušima, než si zvykneš a naučíš se s tím pracovat.

Re: Bushmanovo STIhačka

Napsal: čtv lis 08, 2018 9:00 am
od emve
bushman1 píše:Asi zadělám trochu na flame, ale což...

Cca po týdnu se Stíhačkou jsem dnes zase přesedlal do dehtové RS a byl jsem docela překvapen.
Na stejné trase (okrskovky s mnoha zatáčkami a spíše jen krátkými rovnými úseky) ta Oktávka byla subjektivně stejně rychlá jako Stíhačka a nevnímal jsem, že by s tím měla nějaké zásadní problémy.
Je to asi dané tím, že turbo dehet se lépe sbírá z nízkých otáček a pak také tím, že tam nejsou dlouhé rovné úseky, kde by se více ukázal ten stokoňový rozdíl u Stíhačky.
Sice se Oktávka v zatáčkách více hrne ven, ale v …
Podle mě jsi popsal zcela objektivně 2 skutečnosti.

Za posledních 10 let se i obyčejné auta hodně posunuly v rámci aktivní bezpečnosti v jízdních vlastnostech, jsou tužší, pevnější. S jedničkovou octávkou se prakticky nedá rychle projet zatáčka, auto se hlavně nakloní a teprve potom možná začne zatáčet. S dvojkovou už se dalo jezdit nějak normálně. Trojková už docela funguje a dá se s ní jezdit poměrně rychle.

Další fakt je, že STI v sérii není žádný zázrak v dnešní době. Už nejsou 90.léta a tohle není RA v té době. V přímce je to podprůměr na daný výkon (Golf 7 R je rychlejší) a v zatáčkách je to tak nějak podobné. Hlavní výhodou je ten jízdní zážitek. Samozřejmě je možné auto upravit (stage 2 + skácel za mně) a posune se to zase dál.