Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 185 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další
Bushmanovo STÍhačka 
Autor Zpráva
Online
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 05, 2018 1:07 pm
Příspěvky: 47
bushman1 píše:
Ja se radsi na cenu te Vervy ani nedivam


A to ja zas jo. V appce Pumpdroid si vzdycky najdu, kde je zrovna nejlevnejsi. U me v okruhu 10km je totiz na pumpach rozdil az koruna na litr.. <:-< A kdyz to zkombinuju se slevou koruna na litr na tank kartu, tak uz je to hezky rozdil, co za tu lehkou namahu stoji..

_________________
WRX STI Active MY18
Obrázek


stř lis 07, 2018 9:49 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 18, 2011 12:08 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Praha
Přesně.

_________________
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09


stř lis 07, 2018 9:55 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1591
Karta objednana. Diky

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005


stř lis 07, 2018 10:02 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv led 31, 2013 8:29 pm
Příspěvky: 146
Po přečtení různých názorů, for, apod. ohledně olejů jsem si doma udělal jednoduchý samodomopokus. Koupil jsem ampule na krev, moč, apod. koupil kuličky z ložiska, nalil různé oleje od různých výrobců a viskozit, přidělal na desku a při různých teplotách otáčel a jen laicky měřil čas, kdy kulička přejede z jednoho konce na druhý. Např. při -18 (mražák) což beru jako extrém (na běžné zimní teploty čekám na zimu ;-D ), který tady často sice nezažijeme, ale opotřebení bude největší a tak rozdíl např. mezi 5/30 a 10/60 je až 20 sekund! S názory lidí co rozebírají motory a rozumí olejům a s tímto lajckým pokusem jsem si udělal názor, že 10/60 už nikdy.
10/60 používá člověk (zrovna má rozdělaný závoďák od bmw), který celý život závodí jen pro závody v Dubaji a podobných podmínkách...

Myslím, že bohužel v dobré vůli jsem mohl svému motoru pomoci k poruše tím, že jsem do něj dával 10/60, bohužel často podporované radami zaběhnutých servisů, kteří asi předpokládají, že autům dáváme takovou čočku, že z 5/30,5/40 apod. vypadne z motoru škvarek.
Už to nikdy neudělám. To raději tu 5/xx budu měnit co půl roku.


stř lis 07, 2018 10:05 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3395
Bydliště: Most
bushman1 píše:
Karta objednana. Diky


To jsi nemusel, maj ji na každý pumpě.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


stř lis 07, 2018 10:30 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6874
Bydliště: Brno
Já minulej tejden musel vzít aspoň 15 litrů obyč. 95 abych dojel k Vervě. Motor hlučnej, od spodu to nechtělo jet a po dalnici těch 15 litrů zmizelo hned a cena 35 za litr. Ve štatlu Verva se slevou za 35,40. Trochu jsem byl mimo lejt tam 95 na dědině.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


čtv lis 08, 2018 12:26 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1591
Asi zadělám trochu na flame, ale což...

Cca po týdnu se Stíhačkou jsem dnes zase přesedlal do dehtové RS a byl jsem docela překvapen.
Na stejné trase (okrskovky s mnoha zatáčkami a spíše jen krátkými rovnými úseky) ta Oktávka byla subjektivně stejně rychlá jako Stíhačka a nevnímal jsem, že by s tím měla nějaké zásadní problémy.
Je to asi dané tím, že turbo dehet se lépe sbírá z nízkých otáček a pak také tím, že tam nejsou dlouhé rovné úseky, kde by se více ukázal ten stokoňový rozdíl u Stíhačky.
Sice se Oktávka v zatáčkách více hrne ven, ale v rukou zkušeného řidiče by mohla Stíhačku pěkně potrápit.
Byl jsem fakt překvapen, jak to auto umí být rychlé.

Na druhou stranu ta Oktávka je strašně nudná. Jízda nevzbuzuje žádné emoce. Jste sice téměř nejrychlejší na silnici, ale všeho dosáhnete tak nějak instantně a bez velkého úsilí.
Stíhačka u toho nadělá spoustu kraválu a musíte si ten výkon zasloužit. Běžně se mi stává, že se mi po rychlé jízdě klepou ruce, což ze Škodovky neznám.
Zatím každý, koho jsem svezl ve Stíhačce nebo to řídil, vystupoval se zářícími očkami.

Obě auta mi ale dávají smysl pro odlišné aplikace - jedno pro rychlý přesun z A do B a druhé pro zábavu na silnici.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005


čtv lis 08, 2018 7:18 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 6925
Bydliště: Valašsko
námořník píše:

To jsi nemusel, maj ji na každý pumpě.

Jj já takhle před dávnem si jí náhodně všiml na pumpě a od té doby ji používám,protože stejně furt jezdím jen na benzinu.Verva je znát i v obyč SG forestru a to hodně,to ať si každý říká co chce,tohle téma tu už bylo kolikrát.Jen bohužel zas včil tankuju efectu,omrzelo mě jezdit skrz to do vedlejšího městečka,takže jen příležitostně.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv lis 08, 2018 7:27 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm
Příspěvky: 489
Bydliště: Praha 5
Já neříkám, že je fauveskodovka je blbá, ale je podle mne dobrá jen na spotřebu ;D boxer a kardan s diferakama je nenahraditelný. Ochcavka te zene že silnice díky spatnymu rozložení váhy, ale to téměř každej ví, subarak úplně každej. Největší sranda třeba je že Libero má šasi, který váží přes 600kg a má radovej motor naležato, na to, že to má necelou tunu je to hodně svižný a taky pak vidíš výrazy těch, který ozavodis a pak čekají že to v zatáčce preklopis, ale ty ani nepribrzdis a metelis dál... a kdo nešetří a má tam c gumy na dodávky, který na Libero patří má jízdní vlastnosti jako víno. To jsem odbočil, ale chtěl jsem tím jen říct, že Subaru fabrice šlo vždy nejvíc o jízdní vlastnosti a dobrej pocit z jízdy.....jsou to prostě super káry, tím neříkám, že jiný automobilky dělaj sracky, ale škoda a VW mne opravdu jdou proti srsti....:D


čtv lis 08, 2018 7:33 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 4932
Bydliště: praha
tak ono 100 koni rozdil neni nejak umernej "rychlosti" , STi bude mit vyhodu na okresce, na rovny silnici to nebude "nic moc" markantniho.
na prvni andelku prijel borec ve FF rs vyladenej asi na 400 koni, pri zapisu se nafukoval jak kondom pred prasknutim, jak to vsem natre, pak zaprselo a my mu dali skoro minutu(cca 5km, jelo se tam a zpet), pac mu ta premotorovana predokolka byla k hovnu a s tim bordelem, co natekl z lesa na silnici jel jak prvni jizdu v autoskole ;-D

takze ten rozdil nebude az tak moc. a verim tomu, ze kdyby si do oktavky sedl treba Semerad, ci jakykoliv jinej jezdec rally, tak podela, a nebo hooodne potrapi hodne lidi ve wrx/STi kde se mu zachce

ad andelka 2: minule se jelo jen nahoru, dantastik v evu a cernoch s gt-r byly pryc hned, a dalsich cca 10 lidi byly naskladanejch v cca 1,5 vterine - a taky tam byly seriovy wrx az poladeny STi.

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka, v rodině
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - pracant
fiat ducato hymer - 1.9 td,1996, 4 jizda, 4 spani, Vmax 105km/h
OTB 2016 Comfort 08/18 ->


čtv lis 08, 2018 7:49 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 3395
Bydliště: Most
Určitě tady každej četl test sti kde píše že byl zklamanej do tý doby než přijel na rozbitou silnici. Že tam sti začalo teprve fungovat ;-)

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


čtv lis 08, 2018 7:58 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 1570
Oktávka má idiotský turbo efekt, dobrý tak pro puberťáky-na dálnici je asi ok! Potom je tak záludná, že si každý myslí, že muže jet jak závodník F1, jelikož se nedá poznat limit, no a potom je už pozdě ;-D

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


čtv lis 08, 2018 8:00 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 4932
Bydliště: praha
asi tak, cim vic rozmrdana silnice, tim je subaru lepsi a lepsi

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka, v rodině
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - pracant
fiat ducato hymer - 1.9 td,1996, 4 jizda, 4 spani, Vmax 105km/h
OTB 2016 Comfort 08/18 ->


čtv lis 08, 2018 8:00 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 1591
mari75 píše:
Potom je tak záludná, že si každý myslí, že muže jet jak závodník F1, jelikož se nedá poznat limit, no a potom je už pozdě

To jsem chtěl původně také napsat, ale nenapsal.
To auto ti předává minimum informací o dění pod koly. Díky tomu máš subjektivně větší pocit jistoty a víc si dovolíš, protože máš stále dojem, že je vše OK. Ale může to být falešná jistota a letíš ven.
V STI cítíš každý kamínek, jak ti kloužou kola v zatáčce a ze začátku jseš z toho podělanej až za ušima, než si zvykneš a naučíš se s tím pracovat.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012
Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 LPG
Skoda Octavia RS 2.0 TDI MT 135kW 2015
ex Ford Mondeo 2.0i MT 107kW 2005


čtv lis 08, 2018 8:41 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv dub 07, 2011 8:57 pm
Příspěvky: 849
bushman1 píše:
Asi zadělám trochu na flame, ale což...

Cca po týdnu se Stíhačkou jsem dnes zase přesedlal do dehtové RS a byl jsem docela překvapen.
Na stejné trase (okrskovky s mnoha zatáčkami a spíše jen krátkými rovnými úseky) ta Oktávka byla subjektivně stejně rychlá jako Stíhačka a nevnímal jsem, že by s tím měla nějaké zásadní problémy.
Je to asi dané tím, že turbo dehet se lépe sbírá z nízkých otáček a pak také tím, že tam nejsou dlouhé rovné úseky, kde by se více ukázal ten stokoňový rozdíl u Stíhačky.
Sice se Oktávka v zatáčkách více hrne ven, ale v …


Podle mě jsi popsal zcela objektivně 2 skutečnosti.

Za posledních 10 let se i obyčejné auta hodně posunuly v rámci aktivní bezpečnosti v jízdních vlastnostech, jsou tužší, pevnější. S jedničkovou octávkou se prakticky nedá rychle projet zatáčka, auto se hlavně nakloní a teprve potom možná začne zatáčet. S dvojkovou už se dalo jezdit nějak normálně. Trojková už docela funguje a dá se s ní jezdit poměrně rychle.

Další fakt je, že STI v sérii není žádný zázrak v dnešní době. Už nejsou 90.léta a tohle není RA v té době. V přímce je to podprůměr na daný výkon (Golf 7 R je rychlejší) a v zatáčkách je to tak nějak podobné. Hlavní výhodou je ten jízdní zážitek. Samozřejmě je možné auto upravit (stage 2 + skácel za mně) a posune se to zase dál.

_________________
MY2008 BMW M3 E92
MY2006 Mitsubishi Lancer EVO VIII

ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Focus II ST

v rodině: MY2016 Levorg GT-S, MY2005 Outback 3,0R, MY2006 Impreza 2,0R


čtv lis 08, 2018 9:00 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 185 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Augi a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: