Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 695 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Další
Bushmanovo STÍhačka 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2412
Děti jsou 18, 16 a 11 let, takže tady už je to s těmi tresty a nucením do práce komplikovanější.
Musím víc taktizovat, když po nich něco chci :-)

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)


úte zář 08, 2020 6:45 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1230
Bydliště: Šumperk/Ostrava
To musíš obráceně, jak po tobě něco chtějí, tak musíš mít čistý kola, aby mohla začít diskuze :-DDD

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


úte zář 08, 2020 7:10 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 9540
Bydliště: Česká Třebová
Přesněěěě. >B-) :-D :-D
Koupit každému nový zubní kartáček a s chutí do kol. :-DDD :-DDD

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř zář 09, 2020 5:23 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2412
Nevím jak u vás, ale já jsem rád, když se mi podaří je přesvědčit, ať vůbec něco dělají.

Jinak díly mám po kupě...


Přílohy:
20200909_092003.jpg
20200909_092003.jpg [ 190.37 KiB | Zobrazeno 198 krát ]

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)
stř zář 09, 2020 8:22 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 5668
Bydliště: praha
hlavně dodrž postup zajetí, jinak to celý za chvíli zase vyhodíš

_________________
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer


stř zář 09, 2020 9:31 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 05, 2018 1:07 pm
Příspěvky: 502
To by me zajimalo, co je spravny postup. Ja to zajizdel normalni jizdou a parkrat sem na to slapl a dobry.
Kamos zajizdel tak, ze to zapekl 'dle navodu', a od ty doby uz mu to neprestalo piskat :)

_________________
WRX STI Active MY18
Daihatsu Sirion M101, 3 hrnky, 0.9l, AT MY02


stř zář 09, 2020 9:43 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 5668
Bydliště: praha
nekde tam bejva navod a pisou to i pri prodeji. ale tvuj postup byl asi nejspis spravnej :)

_________________
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer


stř zář 09, 2020 9:48 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Příspěvky: 4137
Bydliště: Plzeň
Mám dojem, že záleží i na určení desky, každej výrobce může doporučovat něco jinýho, klidně i zvlášť pro každou desku.
Na obyč TRW na Outbacka bylo jen brzdit prvních 100 km opatrně, ne prudce a ideálně ještě po zastavení nestát na brzdě.
Ale na Alfě jsem měl něco, kde psali asi 5x zabrzdit prudce ze 100 -> 20, nezastavovat abych nenapekl vrstvu na kotouč,...
Takže univerzální řešení asi nebude, prostě každá deska chce něco jinýho ;-)

_________________
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!


stř zář 09, 2020 9:49 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 5668
Bydliště: praha
jinak mam ty samy kotouce a nevim zda to bylo destickama, ale mam je "probrzdeny" ci jak to napsat na ruznou tlouštku, kdybych daval novy desky, budu brzdit na cca 40%, než se zbrzdej dle kotoučů.

_________________
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer


stř zář 09, 2020 9:51 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 05, 2018 1:07 pm
Příspěvky: 502
nevim jestli je to blbost nebo ne, ale nekde mam zafixovano v hlave ze kdyz se meni kotouce, mely by se menit i desky, aby se ta rozdilna vyska nestala, tys to menil naraz nebo ne?

_________________
WRX STI Active MY18
Daihatsu Sirion M101, 3 hrnky, 0.9l, AT MY02


stř zář 09, 2020 10:12 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 5668
Bydliště: praha
desky byly skoro novy, kotouce novy, tohle pravidlo si taky pamatuju, ale v servisu rekli ze to neni potreba, tak jsem veril ....... ;-D blbec :-DDD

_________________
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer


stř zář 09, 2020 10:30 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 9540
Bydliště: Česká Třebová
Já teda nejsem odborník, jak všichni víte. :-DDD :-DDD :-DDD
Ale myslím, že by se mělo najet cca 200-300km s volným bržděním..., prostě do doby, než deska brzdí po celé ploše kotouče. A pak teprve by se mělo přikročit k tomu vlastnímu "zajetí". Určitě je někde návod kolikrát a z jaké rychlosti na jakou rychlost brzdit.

Když jsem to řešil s hochama z AWD, tak mi řekli, že se spíš zajíždějí kotouče než desky. Tomu bych celkem rozuměl. Aby se nekroutily a tak.

U zajíždění desek tomu nerozumím vůbec. Když budu uvažovat logicky, tak:
zajedu je podle návodu a bude to pak skvěle brzdit. Vytvoří se ta vrstvička na kotouči atd. atd.. Ale co se stane pak. Pojedu někam 500km přejezd po hlavní silnici s nějakým lehkým bržděním. Vrstvička z kotouče bude fuč a jsem zase na začátku procesu?!?
Můj závěr je, že pokud někdo nejezdí plný plyn a brzdu celou dobu někde po okruzích, tak je zajíždění desek blbost.

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř zář 09, 2020 10:44 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 35385
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Desky se měnit nemusí, ovšem jen když mají najeto fakt málo, respektive téměř nic. A těch situací, kdy se mění kotouče při úplně novejch deskách moc není. Lépe to vyměnit komplet.

Zajíždění desek je podle mě taky kravina. Souhlas s Trávou

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř zář 09, 2020 10:45 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Příspěvky: 4137
Bydliště: Plzeň
Já zas myslím, že i to vytvoření "vrstvičky" (u "závodních" desek a kotoučů) může být důležitý a ve chvíli kdy už tam je, ani pomalým přejezdem ji nezmizíš, protože se samotným brzděním té vrstvy udržuje/obnovuje i lehkým brzděním. Ale pokud ji na začátku správně nevytvoříš, kotouč jen vyleštíš a brzdí to na hovno. Tuhle vrstvu pak těžko sundáš i intenzivním brzděním...

Ale jak říkám na začátku - MYSLÍM. Takže hovno vím :-D

_________________
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!


stř zář 09, 2020 11:18 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 9540
Bydliště: Česká Třebová
Já si myslím, že nemáš pravdu. Takže taky hovno vím, jak jsem nakonec už psal. :-DDD :-DDD :-DDD
Odzkoušené mám osobně, že když jedu pilku a pak do toho další týden sednu a jedu tak nějak normálněji, tak to ze začátku brzdí skutečně intenzivně a viditelně hodně dobře. Ale po nějakých kilometrech se to změní a ne že by to brzdilo úplně špatně, ale brzdný účinek je citelně menší než v okamžiku kdy jsem vyjel.
Takže z toho usuzuji, že je to spíš tak, jak píšu já. Že když nebrzdíš dostatečně intenzivně a není to celé dostatečně prohřáté, tak to jen leštíš a brzdný účinek postupně klesá.

Dokonce bych řekl, že to je přesně v tomto duchu na kotoučích vidět. Když jedu pilku, tak jsou kotouče:
1) trochu obarvené do modra či žluta, jak to bylo ohřáté
2) jsou na pohled viditelně matné

A když pak člověk jede normálněji, tak jsou po nějakých kilometrech vyleštěné skoro do zrcadlova.

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř zář 09, 2020 12:06 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 695 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: emve a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: